DN67C "Transalpina" Bengești-Rânca-Sebeș

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:24:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

adiarc

am gasit un art vechi din oct 2013 din care reiese ca acest ctr este reziliat de atunci
o noua mostra de incompetenta , si amatorism la cel mai inalt nivel,.....de la CNADNR
intre timp Iordache va fii mutat din puscarie in arest la domiciliu...NO COMMENT  :o

http://turnulsfatului.ro/22694/reincep-lucrarile-pentru-finalizarea-transalpinei.html
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

daca s-a reziliat in octombrie, atunci ar cam trebui sa apara in SEAP.

Nu cred ca s-au grabit, oricum mai degraba de 15 iunie nu pot sa faca nimic acolo pentru ca nu se va topi zapada
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

Ar fii trebuit sa faca totul pe repede inainte...stim cu toti , ca in ultimul timp , atribuirea dureaza de multe ori mai mult ca executia....asa ca e f probabil ca atunci cand vom avea un nou contract.....lucrarile sa fie si mai degradate ...si sa avem din nou zapada
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

RaV

Potrivit unui articol din presa locală de pe la începutul anului, CNADNR nu poate asigura în 2014 finanţarea nici unor lucrări pe nici un tronson din DN67C. Nu trimite careva de pe forum o solicitare de informare la CNADNR, să aflăm cum stau de fapt lucrurile acum?

disney

O trimite careva, dar adreseaza intrebarile pe thread-ul dedicat, http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=100.0, ca e destul de greu de tinut pasul cu tot ce se scrie pe fiecare thread.
Multumesc!

nicolaem

Nelu Iordache, firma Romstrade şi mai mulţi şefi de la Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP) Craiova au fost trimişi în judecată pentru fapte de corupţie privind lucrări de modernizare a 184 de kilometri din DN 67C Transalpina, potrivit Direcţiei Naţionale Anticorupţie (DNA).


http://citynews.ro/eveniment/afaceristul-nelu-iordache-este-judecat-pentru-coruptie-cazul-modernizarii-soselei



traveler

#66
Bună ziua,

Am văzut această știre (datând de la începutul lunii mai) : http://alba24.ro/transalpina-va-fi-redeschisa-oficial-din-1-iunie-cel-mai-devreme-inca-exista-portiuni-acoperite-cu-zapada-si-zone-cu-risc-de-avalansa-303230.html

Stii dacă drumul este complet închis? (sau este posibil a circula?)

(Este greu de a găsi informații pentru acest drumul... (eu sunt din Franta și eu nu înțeleg foarte bine limba română...)

M-am gândit să merg acolo în acest weekend, dacă este (chiar parțial)deschis...


Mulțumesc pentru ajutor!  :)

dr4qul4

vezi cateva posturi ca am pus eu poze de acum 3 saptamani.

Mai devreme de 15 iunie-1 iulie nu au cum sa-l deschida. momentan este deschis de la novaci pana la ranca. si probabil si de la obarsia lotrului inspre sibiu.

Bucata intre ranca si obarsia lotrului este inchisa (este destul de greu si de parcurs pe jos, sa nu care cumva sa va duceti in adidasi si fara pelerine) si va ramane asa cat timp afara va ploua. daca la bucuresti/sibiu avem ploaie si 10 grade noaptea, in golul alpin avem ninsoare.

mai mult, iarna au fost caderi masive de stanci care inca nu au fost indepartate.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Zapada, in mare masura, s-a dus, mancata fiind de ploile din ultimul timp (au un efect senzational acestea si nu, nu a mai nins in ultimele saptamani decat eventual la peste 2200 si putin).

Insa cu pietrele s-ar putea sa fie mai problematic, depinde de mobilizarea locala Insa daca vremea tine cu ei sunt destul de convins ca sunt sanse sa deschida Ranca - Obarsia Lotrului curand.

dr4qul4

intre ranca si obarsia lotrului avem 1700-2100 m. la peste 2000 de metrii nu ninge mereu in adevaratul sens al cuvantului dar nici nu ploua. Pe mine acum 3 saptamani m-a prins grindina acolo. nici un strop de apa nu cadea, in schimb cadeau bucati de gheata mult mai multe decat in postarile cu grindina de la Unirii sau de pe A2.

Zapada care era acolo (la peste 2000) nu s-a dus in 3 saptamani. avea si 5 metrii grosime.

In nici un caz nu se va putea merge cu masina decat poate peste 1 luna.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

traveler

#70
Mulțumesc pentru acest informațiile!! Am înțeles mai bine.

Deci cred că în acest weekend, eu voi încerca să viziteze între Sebeș și Obarsia Lotrului (această porțiune este cel mai aproape de Arad, unde eu sunt în prezent).  :)


iuli

Sper ca nu ai o masina cu garda la sol foarte jos pentru ca sunt cateva portiuni unde nu s-a terminat si e in lucru, iar in ultima vreme a plouat destul de mult si e posibil sa fie noroi foarte mare. Nu te aventura degeaba, vezi la fata locului cum se prezinta traseul si nu inainta daca condiitile se ingreuneaza.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dr4qul4

confirm. intre sebes si obarsia lotrului acum 3 ani erau vreo 3 podete nefinalizate la modul ca mergeai mai mult pe niste grinzi de beton (iar de atunci nu s-a lucrat deloc).
AM trecut cu o skoda octavia tour dar nu a fost prea ok, latimea podului era exact cat masina, am avut ceva emotii.

de la obarsia lotrului poti merge spre petrosani (drumul e deschis dar extrem de prost dupa cum a relatat un coleg) sau te poti duce spre valea oltului. Ocolesti ceva dar parca e mai bine decat sa te intorci pe acelasi traseu iar drumul e acceptabil (asfalt valurit).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Quote from: traveler on May 22, 2014, 01:24:41 PM
Mulțumesc pentru acest informațiile!! Am înțeles mai bine.

Deci cred că în acest weekend, eu voi încerca să viziteze între Sebeș și Obarsia Lotrului (această porțiune este cel mai aproape de Arad, unde eu sunt în prezent).  :)

Daca imi permiti o sugestie ti-as recomanda zona Cazanelor in locul Transalpinei. Tot cu masina, dar drumul e deschis si e cel putin la fel de spectaculor (bine, inundatiile din Serbia ar putea sa faca apa destul de neagra si plina de resturi.

traveler

#74
Vă mulțumesc pentru sugestie zona Cazanelor, se pare de asemenea interesant. O să mă gândesc la asta, dar îmi place ideea! (și este adevărat că inundațiile pot fi impresionant)... :)

Quote from: iuli on May 22, 2014, 01:30:25 PM
Sper ca nu ai o masina cu garda la sol foarte jos pentru ca sunt cateva portiuni unde nu s-a terminat si e in lucru, iar in ultima vreme a plouat destul de mult si e posibil sa fie noroi foarte mare. Nu te aventura degeaba, vezi la fata locului cum se prezinta traseul si nu inainta daca condiitile se ingreuneaza.
Mulțumesc aceste pentru aceste informatiile! (că nu putem găsi pe exemplu Google Maps :) )  Așa că mă voi gândi la asta...

(Masina mea este un Citroen C3, cred că garda la sol este corect...)


Quote from: dr4qul4 on May 22, 2014, 02:40:09 PM
confirm. intre sebes si obarsia lotrului acum 3 ani erau vreo 3 podete nefinalizate la modul ca mergeai mai mult pe niste grinzi de beton (iar de atunci nu s-a lucrat deloc).
AM trecut cu o skoda octavia tour dar nu a fost prea ok, latimea podului era exact cat masina, am avut ceva emotii.

de la obarsia lotrului poti merge spre petrosani (drumul e deschis dar extrem de prost dupa cum a relatat un coleg) sau te poti duce spre valea oltului. Ocolesti ceva dar parca e mai bine decat sa te intorci pe acelasi traseu iar drumul e acceptabil (asfalt valurit).

Mulțumesc! M-am uitat la vedere din satelit pe Google Maps (si Street View cu imagini de la 2012), si nu am văzut secțiuni foarte rău (mai mare parte este asfaltat), sper că calitatea de drum a fost îmbunătățit în 3 ani...  :)

Vă mulțumesc pentru aceste idei de vizite.