News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] Incidente si accidente la metrou

Started by TibiV, July 23, 2018, 10:03:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.



voicul

Incident grav la metrou. Un bărbat și-a prins piciorul în ușă, iar trenul a plecat și l-a târât pe peron

Un incident grav a avut loc, astăzi, la stația de metrou 1 Mai din București, după ce un bărbat s-a grăbit să prindă metroul și a rămas cu piciorul prins în ușă.

Potrivit comunicatului Metrorex, trenul a plecat din stație, iar călătorul a fost lovit de oglinda de pe peron.

Pasagerii din tren au apăsat butonul de alarmă, iar echipa de conducere a trenului a acționat sistemul de frânare de urgență.

Personalul de conducere a trenului a anunțat echipele de salvare, însă persoana implicată în incident a refuzat primul ajutor, părăsind pe propriile picioare incinta metroului.

Potrivit Metrorex, se va deschide o anchetă cu privire la cauzele care au condus la acest incident, iar persoanele vinovate vor fi sancționate.


https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/incident-grav-la-metrou-un-barbat-si-a-prins-piciorul-in-usa-iar-trenul-a-plecat-si-l-a-tarat-pe-peron-1198464

RaduC

^ Oare cum ar suna daca la sfarsitul comunicatelor ce relateaza astfel de incidente, si nu numai la metrou, s-ar spune;
"Potrivit Metrorex, se va deschide o anchetă cu privire la cauzele care au condus la acest incident iar procedurile, manualul de utilizare, decretul, etc. vor fi revizuite pentru ca astfel de incidente sa nu se mai repete in viitor"
Pe cine ajuta amenda? Pfff

sab

Termenul "sanctiune" din comunicatul Metrorex nu inseamna numai amenda. Poate insemna inclusiv retragerea dreptului mecanicului de a mai conduce o garnitura de metrou, daca se constata ca nu s-au respectat procedurile in vigoare. Si, in mod cert, pe M4 nu prea se respecta procedura, pentru ca este deja al doilea caz cunoscut din ultima vreme cand se pleaca din statie cu un calator intre usi, dupa cel de la Bazilescu. Eu cred ca procedura este clara si nu permite plecarea din statie in astfel de cazuri. Dar mecanicul ajutor nu a respectat-o.
Dar si noi, calatorii, trebuie sa intelegen ca este INTERZIS sa ne mai urcam in metrou dupa anuntul de inchidere a usilor, asa cum este clar scris in regulamentul afisat.

riciu

#35
Corect ce ai zis, dar treaba asta se intampla si pentru ca daca ti-a plecat din fata pe M4, mai stai stai inca 15 minute pana la urmatorul metrou.

Dar da, evident ca nu ar trebui ca pasagerii sa intre sau sa iasa din metrou, la anuntul "atentie se inchid usile". Am facut si eu din astea, din motivul expus mai sus: 15 minute astept la Jiului daca-mi pleaca metroul din fata. Ma rog... 15 fara ceva secunde.

Si inca ceva, daca metroul e in statie, nu stii in ce directie merge (ma refer la 1 Mai - Straulesti)...

sab

Si te arunci in el, cu riscul de a fi accidentat,  fara sa stii nici macar in ce directie merge ? Afisajul nu functioneaza?

riciu

Afisaj? Dar unde te crezi? Pe M1,2 sau 3?

La Jiului si de fapt la toate celelalte, una zice pe afisaj si alta e pe teren. Nu are nicio treaba afisajul cu ce metrou e in statie. Iar mecanicul anunta ca trenul merge spre, sau spre odata, nu non-stop, si repet daca trenul e in statie deja, de regula intrebi calatorii, sau vezi cat de aglomerat e si te prinzi in ce directie merge.

sab

Stai linistit, singura magistrala care are afisaj cap-coada , pe langa M4, este M3.
In rest, exista afisaj doar in statiile de corespondenta.  M2 de ex nu are decat la Unirii si Victoriei, iar M1 doar pe traseul comun cu M3.
Dar am inteles cum sta treaba pe M4 cu afisajul din pacate...

v.ghiorghica

Pe M4 afisajul e total Kaput!
Abia dupa ce se va inchide bucla de automatizare la Straulesti vor fi corelate datele...

voicul

Trebuie puse panouri de protectie si la metrou!


VIDEO. Momentul în care un bărbat s-a așezat pe linia de tren, în stația de metrou Piața Unirii: ,,Nu pot trăi fără ea"

https://www.digi24.ro/stiri/video-momentul-in-care-un-barbat-s-a-asezat-pe-linia-de-tren-in-statia-de-metrou-piata-unirii-nu-pot-trai-fara-ea-1223612

sab

Nu faci o ditamai investitia pentru 2-3 nebuni/an...

dr4qul4

NU trebuie panouri de protectie pt asa ceva. Ce il impiedica sa ocoleasca panourile sau sa se catere pe ele? Sau sa sara in fata unui camion/tren/tramvai?
Pui panouri in statiile aglomerate, pentru a evita accidentele.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

v.ghiorghica

Panourile NU SUNT ANTI SUICID, sa terminam cu prostiile astea.
Acel om pur si simplu va gasi o alta cale sa o faca, daca vrea.
Ah, impotriva caderilor in calea de rulare din cauza aglomeratiei, da, pt asta sunt necesare.
Insa doar in anumite statii, ca de exemplu  Pipera, Vlaicu, Aviatorilor, Victoriei, Unirii...

voicul

Dupa mine daca nu poti sa cazi nici nu poti sa perturbezi traficul intentionat.

Ramane intrebarea: si cand dau drumul la asa ceva?