[B] Incidente si accidente la metrou

Started by TibiV, July 23, 2018, 10:03:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ghrt

Ce te face să crezi că, dacă nu poţi să cazi involuntar, nu poţi să perturbi intenţionat traficul?!
Cont (aproape) inactiv.

dr4qul4

Sa nu ajungem in situatia in care doar intretinerea lor va perturba mai mult traficul decat o pot face accidentele involuntare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

v.ghiorghica

Observ că faza cu gardurile apare in media atunci cand suiciduri.
Total aiurea, este aproape un moft inutil.
Prefer reducerea timpilor pe M2 de la 90 la 60 de secunde la ore de varf, decat stiu eu ce garduri, care implica costuri mari, intrucat trebuie si centralizate, automatizate, etc

TibiV

Si care garduri, tinand seama de intretinerea obisnuita, vor avea un sfert dintre porti defecte - deci vor intarzia de fapt coborarea/urcare din/in metrou...

In afara de Piata Victoriei, nu vad deocamdata alta statie care sa justifice asa ceva...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

#49
Pai tocmai, ca nu pot avea 1/4 din porti defecte... Sunt elemente esentiale de siguranta in caz ca e nevoie de evacuarea rapida trenului. Asa ca, daca se strica 1/4, nu se mai poate circula. Si sa vezi beleaua cand metroul este intrerupt complet pentru ca nu functioneaza minunatiile de porti.

Din cate stiu, instalarea de asemenea tehnologie pe liniile deja existente, cu toate adaptarile necesare pentru evacuare in caz de urgente, centralizare, lipsa de flexibilitate pentru material rulant etc., este extrem de scumpa si nu iese la calcule...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Valentin

S-a intamplat vreodata pana acum sa se cada accidental la Unirii/ Victoriei / alta statie plina la ora de varf?

TibiV

Se apuca sa scoata trenul CAF infipt in zidul depoului Berceni...
Duminica, 26 ianuarie, se impineste anul de la accident.


Anunt de participare simplificat: [SCN1061890]
Proiectare și execuție lucrări de intervenție pentru punerea în siguranță a trenului CAF 1322-2322 din Depoul subteran Berceni (ridicare, degajare și repunere pe șine)

Valoarea totala estimata: 500.000 RON

Termen limita pentru primirea ofertelor: 13.02.2020

Descrierea achizitiei publice:
Proiectare și execuție lucrări de intervenție pentru punerea în siguranță a trenului CAF 1322-2322 din Depoul subteran Berceni (ridicare, degajare și repunere pe șine)" Detalierea privind obiectul contractului: Durata estimata a contractului este de maxim 90 de zile si cuprinde :
- termenul de realizare a documentației tehnice – maxim 15 de zile
- termenul de analiză/acceptare/avizare documentații tehnice – maxim 5 zile
- termenul de remediere a eventualelor deficiențe constatate – maxim 5 zile
- termenul de execuție a lucrărilor este de 65 de zile
Termenul maxim estimat de finalizare a lucrarilor este de 90 de zile calendaristice de la data începerii executarii contractului.

Foarte interesant Caietul de Sarcini. Se pare ca cei de la CAF considera ca vagonul R nu este reparabil...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

Si pana la urma cine plateste boacana?

survola

Chiar mă gândeam azi dacă au uitat de tot de acest tren.

paulmare

#54
Tip finantare :Fonduri bugetare
si de moloz etc - Alstom
si cum "pui in siguranta" daca fabricantul considera ca un vagon trebuie taiat ?

paulmare

#55
cand va fi gata raportul accidentului, cine va fi considerat vinovat probabil ca va plati si asta

subway

#56
Ma indoiesc ca un mecanic de tren mai zurliu isi poate permite sa plateasca asa ceva, el cu familia sa si tot neamul lui...in lipsa unei asigurari profesionale consistente pentru malpraxis...


v.ghiorghica

Multumim!
S-a lucrat ceva la el...
Intrebarea e acuma: cine plateste?
Ca vina pare a fi impartita intre CAF si Metrorex

rizzuh

Mie-mi pare a fi vina CAF, proiectare gresita. Frana electrodinamica ramane activa cand toate franele sunt izolate, ba chiar cand se izoleaza tot sistemul de tractiune si franare se activeaza tractiunea (!!!). Computerul care comanda frana electrodinamica calculeaza gresit sensul cuplului la motoare pentru franare, de fapt cere accelerare maxima, iar cum tractiunea era activata si toate sistemele de siguranta izolate, i-o dat blana. Mecanicii n-au mai apucat sa faca ceva, au fost aruncati prin cabina, iar bietul LDH n-are suficienta forta sa se opuna.