Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

iuli

Era poza prea mare si nu am vazut scrisul ca lumea  :-[ Imi aduc aminte de el, ma gandeam si eu atunci cand am ajuns in zona si ziceam ca daca unul nu isi da seama ca drumul principal o ia putin la stanga s-a incolacit in jurul stalpului. Cei care vin dinspre Santana il mai ocolesc ei cumva ca oricum incetinesc sa intre pe drumul cu prioritate. Cei de la Electrica sunt niste nesimtiti ordinari!!!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

sebba

stalpul ala e acolo de mai bine de un an, poate chiar doi...
banda... nu mai retin... acum parca nu mai e dar nu sunt sigur. trec aproape zilnic pe acolo dar in sensul Arad-Santana, de intors ma intorc pe 792C, asa ca nu prea-l bag in seama :)
Sailing away! S/Y Haimana

ovicor

@iuli , zona respectiva nu este a Electrica, ci a ENEL, e privatizata. Dar, e clar, orice firma are nesimtitii ei!
Totusi, logica ar fi urmatoarea:
- la momentul instalarii stalpului, firma avea proiect, inclusiv aviz de amplasament
- sarcina mutarii stalpului revine proprietarului drumului / constructorului
- solutia tehnica o stabileste proiectantul, cu consultarea firmei de electricitate, aceasta isi da, doar, avizul
- lucrarea o executa un subcontractor al constructorului, firma de electricitate isi da doar avizul, stabilesc de comun acord programul de lucrari. In sarcina firmei de electricitate intra retragerea din exploatare a instalatiei / partii de instalatie la care urmeaza a se lucra si admiterea la lucru a formatiei subcontractorului
- de preferinta, subcontractorul este bine sa fie unul cu care firma de electricitate are deja protocoale, merge mai repede, sunt destule la nivelul fiecarui judet, incat sa fie conditii reale de concurenta
Concluzie: firma de electricitate este vinovata doar daca a tergiversat prin proceduri birocratice sau n-au retras instalatia pentru ca subcontractorul sa poata efectua lucrarea.
Nenea Hartia sau Alecu 26 poate sa ma corecteze, eu lucrez la Electrica, din cate stiu astea sunt procedurile.

Ionut

Primaria Arad: CNADNR a promis reluarea finantarii la pasajele rutiere blocate din 2012

Intr-un comunicat de presa remis, miercuri, de Primaria Arad, se arata ca au existat discutii cu reprezentantii Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) privind reluarea lucrarilor la pasajele de pe centura N-V a municipiului, parte din DN7, si s-au primit promisiuni pentru alocarea fondurilor necesare astfel ca cel putin unul dintre obiective sa fie finalizat in 2014, scrie Mediafax.

"Urmare a discutiilor purtate de reprezentantii Primariei Arad cu Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale, responsabilii CNADNR au promis ca se vor relua in acest an lucrarile la pasajele rutiere peste calea ferata pe soseaua de centura a municipiului Arad. In prima faza, in 2014 va fi finalizata investitia de la pasajul din zona CET", se arata in comunicat.

sursa: Wall-Street.ro

Tavi

Adica un politruc spune despre alt politruc ca ultimul a promis marea cu sarea ... aaa... ca sa n-o lungesc, NU CRED O IOTA!

radudanutz

Daca commentul asta nu isi are rostul aici va rog sa il mutati. Trebuie sa parcurg in curand un drum de la Targoviste la Rovinari si ma gandeam sa o iau pe la Pitesti-Craiova-Filiasi - Rovinari in detrimentul Pitesti-VL-Hotezu-Targu Jiu. E mai ok? Conditii bune de drum pe DN cat si pe centura Craiovei?Ma refer doar la drum kiar daca e putin mai lung ca pe dincolo...

Archi

Poti consulta harta lui Vancouver aici. Este de mare ajutor. Drum bun!

florin74

S-a prelungit termenul de depunere a ofertelor cu 2 saptamani la :

1. centura Caracal (14.02.2014)
2. DN 6 Alexandria Cracal (18.02.2014)
3 Centura Brasov sector 2 (19.02.2014)

sebba

Quote from: radudanutz on January 30, 2014, 07:04:13 PM
Daca commentul asta nu isi are rostul aici va rog sa il mutati. Trebuie sa parcurg in curand un drum de la Targoviste la Rovinari si ma gandeam sa o iau pe la Pitesti-Craiova-Filiasi - Rovinari in detrimentul Pitesti-VL-Hotezu-Targu Jiu. E mai ok? Conditii bune de drum pe DN cat si pe centura Craiovei?Ma refer doar la drum kiar daca e putin mai lung ca pe dincolo...

Rovinari-Filiasi n-am mai facut de multa vreme dar stiu ca era in lucru acum ceva vreme (ani?) asa ca banuiesc ca e ok
Filiasi-Craiova-Slatina l-am facut de curand, acum vreo 2 sapt, si e ok. Stiam ca e OK si Slatina-Pitesti.
La fel, e OK si centura de N a Craiovei dar si prin centru se merge bine, pasajul din centru isi merita banii

Stiam ca e OK si Tg.Jiu-Valcea insa e ceva mai "imbarligat", mai multe curbe.

In locul tau eu as alege varianta pe Craiova
Drum bun!
Sailing away! S/Y Haimana

adiarc

pe DN 14 ( Sb-Sighisoara ) au inceput sa apara si parapetii...
la poduri sunt de anul trecut , dar sper ca nu sunt finalizati si vor avea capetele in jos , fixate in terasamentul de pe margine .....




"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bogdymol

Cateva poze cu drumul forestier national 7A intre Petrosani si Lacul Vidra (google maps - face figuri, e drumul drept intre A si B):

















Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

misu1986

#1196
Salut,

Acesta este primul meu mesaj pe acest forum, desi il urmaresc de ceva vreme.  :)
In primul rand vreau sa va felicit pe toti userii acestui site pentru ca oferiti cele mai noi informatii si poze cu stadiul actual al proiectelor din Romania. :gj:

Ce se mai stie de reabilitarea DN5 Bucuresti-Adunatii Copaceni? Contractul cu firma Romstrade a fost reziliat. Stiti cine va termina de reabilitat acest tronson?

Sper ca am postat unde trebuie.
Multumesc.

Ionut

Ai postat unde trebuie si e o intrebare buna la care eu n-am raspuns. Sper sa aiba cineva. :D Stiu ca se apucasera un pic de el si apoi s-a intamplat ce stim cu totii. Chiar sunt curios si eu daca se va relicita (si cand).

Bine ai venit! :cheers:

MRS

Au disparut toate urmele de santier intre CFR Progresul si Adunatii-Copaceni. Drumul este rau spre foarte rau pe toata distanta (ma intorc in Ro in weekend si o sa fac cateva poze, pana atunci doar vorbe): :)
- CFR Progresul-Jilava/DNCB: drum prost fara strat de uzura, terenul pentru inca 2 benzi de circulatie lasat in paragina
- Jilava: drum prost spre Giurgiu, foarte prost spre Bucuresti, o banda este cu pana la 20cm mai jos decat cealalta, nimeni nu o foloseste...
- Jilava-1 Decembrie: Cat de cat ok, insa  s-a montat limitare de 50km/h cu 3km inainte de localitate si boschetarii isi fac veacul pe acolo cu radarul...
- 1 Decembrie: drum prost, fara strat de uzura si execrabil in dreptul "minunatiei" bucsariene de "case la pret de apartament" cu aspect de ferma de animale (fosta utilizare), gropi de zeci de cm adancime, adevarate capcane
- podul peste raul Arges: o adevarata paragina

In concluzie o mare bataie de joc... Cu toate ca drumul este tranzitat de sute/mii de masini, in special camioane, fiind singurul drum folosit catre Bg, Gr, Tr si toata Asia Mica


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

florin74

#1199
S-au deschis ofertele pentru reabilitarea DN 6 Alexandria -Craiova, lot 2 (fost Romstrade)
Val estimata : 289.327.925  lei
13 oferte :

1. SECOL SpA 141.790.489 lei
2. Chirulli Andrea Impresa- Aleandri SpA - Shelter Construct SRL- Italbeton : 172.785.955 lei
3. Straco Grup SRL - 181.436.177 lei
4. Azvi- Delta ACM 93 - 186.470.509 lei
5. SC Good Prod SRL- SK 13 Pastro Y JCS - SC Tarmak General Contractor - 186.649.600 lei
6. Constructora Sann Jose SA - Idecon SAU - 192.289.507 LEI
7. Tirrene Scavi - 194.194.255 lei
8. Strabag-Tel Drum - 196.783.805 lei
Inca 5 ofertanti (Copisa, OHL, FCC, Drumuri si Poduri Gheorghieni, si o asociere formata din o parte din firmele de la Lot 2 Sebes-Turda) - oferte de peste 200 mil lei

Dupa cum era de astepta, Secol SPA de departe pe primul loc, avantajul lucrarii in derulare pe lot 3 isi spune cuvantul.
Cred ca o sa aiba si Centura Caracal unde si acolo sunt pe primul loc, asa ca li se leaga frumos, ce noroc cu falimentul Romstrade pe capul lor.