Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

valexandru

@petrarca
Am citit si eu postul ala  :lol: Din fericire, nu e o obsesie. Par multe postari datorita pozelor multe pe care le-am facut. Dupa ce se termina pozele....
Se termina si cu multele postari
==================
Revin cu ultimele poze de pe DN7 Pitesti-Ramnicu Valcea:
La Dedulesti (un loc cu extrem de multe gratare si extrem de multi mici):


DN7+drum ud+soare=chin pentru sofer  :| :


Bonus masina cu numar de Olanda , ca tot e scandalul cu Schengen:



"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru



Pe podul peste Olt, intrarea in Ramnicu Valcea:



"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

@valexandru:
1. Nu, evident ca n-am mers pe DN2 doar pana la Buzau. Cel mai des merg pana la Buzau, dar am mers des pana in Bacau si chiar pana in Suceava. Altfel nici nu aveam cum sa-mi dau seama care e segmentul cel mai aglomerat din DN2. :)

2. Autostrada Ploiesti-Buzau-Focsani chiar ar trebui sa fie o prioritate. Dar ce sa incepi mai intai intr-o tara cat UK dar care are doar 400 km de autostrazi?!

3. Limita de 50 km/h in localitatile de pe DN2 (cele mai multe au limita de 50) este una nesimtita, evident. Ar putea pune lejer 70 km/h, cum este pe DN1, dar asa mai ciupeste si politia la radar.

Multumesc pentru poze! Data viitoare cred ca ar fi bine sa-ti iei o camera foto, iti e mult mai usor sa pozezi de la volan si sa-ti iasa mult mai bine pozele. Telefonul nu poate focaliza bine si nici nu are shutter bun. Oricum, eu apreciez efortul, stiu ca e bataie de cap sa faci atatea poze si sa si conduci. :cheers:

Cristi232

@ionut
este adevarat, ce sa faci mai repede, care traseu e mai bun?! (la autostrazile romanesti)
noroc ca s-au "pupat" coridoarele Bruxelles-ului cu planurile iptana post-decembriste, ca ce ne faceam...
refacem studiile de impact de 8 ori (consultantii stiu de ce); ajustam traseul de 14 ori, il tragem pe acolo pe unde am cumparat teren ieftin si-l vindem statului, scump; fezabilitatea de 16 ori, planul propriu-zis de n ori si alte alea... nu te mai plictisesc.

va fi o discutie fara sfarsit, pana se va face si chiar dupa, asta e situatia.
insa, ce e cert, pt all: muntii trebuie trecuti, clar, pe Valea Oltului.
apoi, ca va fi Calafat-Bucuresti sau Tg-Mures-Iasi, macar de s-ar face ceva.
eu sunt sceptic, caci oamenii care fac azi potofoliul de programe UE, in mt, sigur vor fi pusi pe linie moarta, dupa noiembrie.
as vrea sa nu fie asa!




valexandru

@ionut
1.Ai fost vreodata pe DN28 Roman-Iasi? Eu nu, si sunt curios cum o fi ca trafic (ca si drum e exact ca si Roman-Bucuresti)
2.Cel mai deranjant e sunetul care il face telefonul inainte de poza. Si nu am stiut cum sa-l dezactivez.
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

panda80

Quote from: valexandru on April 20, 2012, 09:19:56 AM
1.Ai fost vreodata pe DN28 Roman-Iasi? Eu nu, si sunt curios cum o fi ca trafic (ca si drum e exact ca si Roman-Bucuresti)
2.Cel mai deranjant e sunetul care il face telefonul inainte de poza. Si nu am stiut cum sa-l dezactivez.

Mi-au placut pozele, utile si binevenite. As avea doar o corectie fata de ce ai spus, si anume ca DN2A nu este 1.5+1.5 ci un drum normal 1+1, cu "banda de urgenta" precum cele prezentate de tine in unele poze, de 28-30 cm :lol:
Am fost eu pe DN28 dar doar intre Roman si Targu Frumos. Traficul nu e foarte intens, insa din ce am auzit creste mult dupa Podul Iloaiei catre Iasi. Cat despre sunetul telefonului la poza se poate sa nu poata fi oprit, sunt reglementari care spun ca un dispozitiv de facut fotografii trebuie sa produca un anumit sunet la poza, pentru a nu putea poza pe cineva fara ca acesta sa stie.

valexandru

@panda80
1.Stiu asta, insa tinand cont ca acolo banda de urgenta e folosita si ca banda normala am zis1,5+1,5.
2. Sa stii ca probabil ai dreptate cu faza cu sunetul.
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

@valexandru: am facut Tg Frumos-Iasi de fiecare data cand am mers la Iasi. Niciodata nu am mers pe sud/est, prin Vaslui-Barlad. Drumul mi s-a parut de fiecare data (de 3 ori am fost cu masina) foarte bun, 2x2 din ce tin minte si fara gropi. Trafic OK, mediu, nu se compara cu Bucuresti-Buzau, de exemplu. Ultima data am fost acum vreo 2-3 ani, e posibil sa se mai fi schimbat treaba.

Iar povestea cu banda de urgenta transformata de soferi drept banda normala e motivul pentru care urasc acest drum. :)

ciprebbe

Cum fac austriecii un drum în România: sapă un metru după 9 luni întârziere. Studiul de caz al unei mari bătăi de joc!!! DN14 Sibiu - Sighisoara via Medias
http://directproprietar.ro/Cum-fac-austriecii-un-drum-n-Romnia-sap-un-metru-dup-9-luni-ntrziere--Studiul-de-caz-al-unei-mari-bti-de-joc
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

valexandru

@ionut de ce sa-l urasti? e printre cele mai bune drumuri din tara!
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

petrarca


panda80

Quote from: valexandru on April 20, 2012, 10:42:34 AM
@panda80
1.Stiu asta, insa tinand cont ca acolo banda de urgenta e folosita si ca banda normala am zis1,5+1,5.

Pe DN2 asa este, banda de urgenta este folosita ca banda normala, insa pe DN2A nu se intampla acest lucru dintr-un motiv foarte simplu si anume ca nu exista banda de urgenta.


hentz

M-a scos din amorteala articolol asta.
Pai din 54 km practic numai  4 sunt  in afara localitatii ,restul casa langa casa.