Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

valexandru

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

panda80

Quote from: davyl on April 19, 2012, 05:14:23 PM
Insa eu ma refer insa la portiunea de drum dintre Arginesti-Strehaia-Ciochiuta a lui DN6, care este intr-o stare relativ buna, insa trebuie reabilitata, pentru ca a ramas nefacuta cum trebuie de firma care a castigat licitatia (celebra firma greceasca Prodeftiki, cea care abia a reusit sa termine centura la Domasnea si care a mai facut si alte incurcaturi intre Timisoara si Lugoj - se cunosc problemele).

Marti am trecut pe DN6 venind dinspre Cenad catre Bucuresti. Pe portiunea Strehaia-Filiasi se lucreaza, sunt cateva puncte de lucru, unde se circula pe o banda, unele scurte si una mai lunga, unde este si semafor. Drumul este in stare deplorabila, asa cum ai spus si tu, in localitatea Strehaia, unde sunt gropi mari si se circula cu 20-30 in unele zone datorita acestora.

@valexandru
Din cate stiu eu drumurile nationale sunt in proprietatea primariilor doar in interiorul municipiilor pe care le traverseaza, iar Strehaia din cate stiu eu este doar un simplu oras, deci DN6 este in administrarea CNADNR acolo.

valexandru

#152
@panda80 aaa da... ai dreptate , doar in interiorul municipiilor!
   Ce parere ai de poze?  8)
Revin imediat cu restul pozelor.
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

panda80

Quote from: valexandru on April 19, 2012, 07:02:59 PM
Ce parere ai de poze? 

Pozele sunt binevenite, nu mai circulasem de ceva vreme pe unele tronsoane prezentate si niciodata pe DJ-urile din zona Dolhasca si nici pe Pascani-Motca. Asteptam continuarea :)

valexandru

@panda80 "Asteptam" e la trecut sau la prezent ? :lol:
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

#155
Sa continui deci cu portiuni din DN2:
2 benzi pe sens intre Ramnicu Sarat si Buzau:




La intrarea in Buzau:





"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

#156



Pe centura Buzau:




Inspre Urziceni:

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

#157


In Urziceni , intersectia cu drumul de acelasi tip (1,5+1,5) DN2A:


Inspre Bucuresti:
Padurea Sinesti (sursa Ionut):




Zona asta din DN2 e parca mereu plina de trafic! Daca vii vara pe aici situatia e urmatoarea: De pe la Focsani de pe centura simti aglomeratia, la Buzau te inghesuie, iar dupa Urziceni inspre Bucuresti te sufoca, iar in zona de dinainte de Afumati se blocheaza complet (vara trecuta era cat pe ce sa raman fara benzina la vreo 5 km de Afumati! Se mergea bara la bara cu maxim 5-10km/h).
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

Daca vrei iti explic eu cum este cu DN2 intre Bucuresti si Buzau, pot sa-mi dau doctoratul in drumul asta. :lol:

valexandru

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

Ultimele doua poze de mai sus sunt facute la padurea Sinesti, cam la jumatatea drumului dintre Bucuresti si Urziceni. Segmentul Buzau-Bucuresti (sau B-Buzau) este de departe cel mai aglomerat segment din DN2 pentru ca aduna foarte mult trafic din est. La Buzau se infig cei care vin din zona Tulcea/Braila/Galati si vin la Bucuresti, iar de la Urziceni se mai infig si cei care vin de la Slobozia si chiar Constanta.

Astfel ca in apropiere de Bucuresti, segmentul pana in Urziceni, aduna practic tot traficul care merge in capitala si vine din Moldova, nordul Munteniei si estul Munteniei plus o parte a Dobrogei. Sunt si multi navetisti. De aceea este criminal de aglomerat.

De multe ori de sarbatori sau alte evenimente sunt segmente unde se merge bara la bara. Nu mai zic ca am prins accidente de multe ori in aglomeratie si am stat bara la bara km intregi. O frumusete de drum...

valexandru

@Ionut
1. Sa inteleg ca singura portiune din DN2 pe care ai utilizat-o e Bucuresti-Buzau,nu?
2. De-aia spun ca e urgent sa realizeze autostrada Ploiesti-Buzau (considerand Bucuresti-Ploiesti ar fi terminata).
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

@NordKapp
   Imi cer scuze, insa trebuie sa termin de postat imaginile care mi-au ramas de postat:
   In localitatea Afumati, in apropiere de intrarea in Bucuresti:




Dupa aceea, am intrat in Voluntari si fix atunci mi-a murit telefonul.

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

Si as mai avea o intrebare:
De ce pe un drum ca asta pun o limita in sate/comune de 50km/h? 70km/h mi s-ar parea mult mai rezonabil!
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

petrarca

#164
O postare de pe ssc:

Pozele sunt facute cu o mana pe volan si una pe aparat. Normal ca nevasta nici n-a vrut sa auda sa faca ea "poze cu drumuri". Zice ca-s bolnav

Sa nu transformam pasiunea in obsesie (petrarca dixit)