Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.


Horațiu 87

#5341
DN 2E Vicovul de Sus, jud. Suceava













Sursa

Stefan01

#5342
Pe DN 1, in apropiere de intersectia cu A 10 (zona Paraul Iovului), a inceput carpeala anuala a gropilor. Cand carpeala e incinsa vara de la soare si o masina de tonaj franzeaza pe acele portiuni, acesta se deterioreaza. Solutia o vad in refacerea terasamentului pe tot sectorul cuprins intre Alba Iulia si Teius.

Pana la finalizarea lucrarilor la A 10 lotul 1 (Sebes - Alba Iulia) si lotul 2 (Alba Iulia - Aiud), anual am vazut si vom vedea acelasi film: coloane lungi de masini, nervi in trafic si timp pierdut.




NGC

"Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350"

Am uitat sa va spun ca si TIRRENA a fost descalificata si ca au contestat deja.

Va reamintesc faptul ca si ofertelor celor de la COPISA si a celor de la DELTA ACM '93 au fost respinse si ca ambele firme au contestat la CNSC dar au pierdut, si mai apoi au pierdut si la CAB. Ambele mai au totusi sanse din alte motive. O sa revin.

HVMihnea

Va salut de pe DN1, colegilor!
 
In localitatea Lancram. Nu stiu sigur ce se intampla, cred ca se asfalteaza, cert este ca am mers vreo 10 minute prin cucuruz.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Modernizare DN73 Pitești-Câmpulung-Brașov km 13+800 - 42+850; km 54+050 - 128+250" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020

Obiectivul general al proiectului este de a reabilita/moderniza 103,25 km de drum național, reabilitarea a 17 poduri, construcția a 7 poduri noi și amenajarea a 33 de intersecții.

Rezultatele așteptate: reabilitare/modernizare a 103,25 km de drum național, reabilitarea a 17 poduri, construcția a 7 poduri noi și amenajarea a 33 de intersecții

Valoarea totală a  proiectului este de 414.045.059,05 lei (inclusiv TVA)

CNAIR

Sorinus

Latita oleaca si asfaltata, ulita aia putea sa fie centura la Lancram :D

rota

Bugetul pentru anul 2018 este insuficient pentru finalizarea DN 18 Cârlibaba- Iacobeni

BUGETUL DE STAT

DIGI24

Ionut

Extras din prezentarea oficiala CNAIR la SCS Transport (in cadrul CM POIM), ieri, 27.06.2018
DN76 Deva-Oradea


Sorinus

Nu prea inteleg Varfurile-Stei, a fost reziliat la 80%? Who does that? Si pe Stei-Beius se mai lucreaza, sau ramane la 91%?

Horațiu 87


Horațiu 87

Covor asfaltic nou pe două porțiuni de drum național foarte proaste din Suceava

Două porțiuni de drum național foarte degradate, pe care se circulă foarte prost, vor fi reparate și acoperite cu suprafață de covor asfaltic. Este vorba de DN 29A, care leagă Suceava de Dorohoi, unde se va turna covor asfaltic pe o lungime de 4.657 metri, între Zvoriștea și Șerbănești, și de E 85, la intrarea în Siret dinspre Suceava, unde se va interveni cu covor pe o porțiune de 1,3 kilometri.

Lucrările sunt realizate de Compania de Drumuri Naționale, în regie proprie, cu utilaje de la Secția de Producție a Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Iași. Este secția de producție proprie a companiei de drumuri, înființată de anul trecut, care lucrează în regie proprie, inclusiv cu materiale produse de secție.

În teren, în cele două locații amintite, au început deja lucrările pregătitoare, care constau în frezare și eliminare degradări.

Este preconizat ca în circa două săptămâni să fie executat tratament dublu invers cu bitum modificat (covor asfaltic), care va fi turnat peste plăcile din beton.

Termenul preconizat pentru finalizarea lucrării este 20 iulie.

Compania de Drumuri Naționale, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Iași, va continua astfel de lucrări punctuale, în funcție de alocațiile bugetare care vor exista.

DN 29A, care leagă Suceava de Dorohoi, este de mulți ani de zile într-o stare proastă, multe porțiuni ale drumului național fiind aproape impracticabile. Porțiunea dintre Zvoriștea și Șerbănești a fosta aleasă tocmai pentru că era în starea cea mai proastă.

Și la intrarea în Siret drumul este în stare proastă de ani de zile.

https://www.monitorulsv.ro/Local/2018-06-27/Covor-asfaltic-nou-pe-doua-portiuni-de-drum-national-foarte-proaste-din-Suceava

Horațiu 87

Lucrări de reciclare a suprafeței asfaltice pe DN 24D, județul Galați









Sursa

TibiV

Quote from: Horațiu 87 on June 29, 2018, 07:08:41 PM
Lucrări de reciclare a suprafeței asfaltice pe DN 24D, județul Galați

In cazul asta, pe baza pozelor postate, mi se pare ca nu este vorba despre "reciclarea suprafetei asfaltice", ci despre "descoperirea betonului asfaltic"... Au aflat despre el si astia de la Galati...

;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)