Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

NGC

^^^ Am scris luna trecuta aici si a primit si disney un raspuns aici.
Nu stiu sa se fi schimbat ceva de atunci.

Dan027

la la la la ... etena si inepuizabila problema cu traficul pe Valea Prahovei ;)


Vice33

Care mai este stadiul lucrărilor pe DN 73 după Moieciu de Jos...? Între Fundata-Dâmbovicioara-Câmpulung au lucrat ceva băieții de la firma care repară drumul...?

Cine a fost în ultima perioadă pe DN 73?

pasadia

Ai poze si relatare pusa de mine acum 17 zile exact pe acest topic. Ba chiar in urma acelei relatari s-a nascut o discutie la care ai participat si tu. Asa ca - ce intrebi? Daca a fost cineva in ultimele 2 saptamani si daca a aparut in 10 zile vreo schimbare fundamentala (intr-un contract in care se "lucreaza" de vreo 4 ani deja...)?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


horyatm


thinker

Salutare tuturor de pe acest forum! Urmaresc acest forum de ani buni, si stiu ca aici exista o uriasa resura de profesionalism si pasiune pentru infrastructura. Acum despre Valea Oltului. Acest drum  a avut, are si va avea trafic in crestere o data cu noile segmente de autostrada. Desigur Dealul Negru e in aceeasi situatie. Unul din punctele nevralgice observate de mine in ultimul an e reprezentat de trecerile de pietoni din zona Talmaciu. Semnalez aceasta pentru ca alaturi de cozile imense formate cu precadere spre Sibiu, blocand circulatia in giratoriul de la intrare in Talmaciu dinspre Sibiu, si de asemenea drumul spre Brasov, pot sugera aici si o solutie.  Acum, o introducere pentru cei care au tranzitat, dar nu destul de frecvent zona - in Talmaciu sunt 2 treceri de pietoni, la circa 100m distanta pe o zona cu restrictie de 30 km/ora. Din cauza configuratiei rutiere a drumului, desi traficul pietonal nu e foarte mare, lungimea acestei treceri practic blocheaza drumul national. Trecerea negrupata a pietonilor- 1 pieton la 1-2 minute inseamna aici paralizare trafic din cauza lungimii trecerii de pietoni, a neclaritatii codului rutier si a populatiei in varsta. Acum nu se pot schimba aceste lucruri dar propunerea mea ar fi semaforizarea acestor treceri cu semafoare cu buton (noaptea ar fi cu desavarsire inutile semafoarele si oprirea masinilor in trafic). In ultimul an din cauza acetor doua treceri se formeaza deseori cozi de 5-8 km si nu exagerez, pana la sensul giratoriu de la Talmaciu, intersectia cu Sibiul si Brasovul, si inca 2-3 km dupa.  Cred ca reducerea acestui blocaj care apare de cateva ori pe zi ar reduce disconfortul participantilor la trafic, poluarea si ar creste siguranta traficului rutier. Desi  politia rutiera si primaria Talmaciu cunosc problema, nu au facut nimic pentru rezolvarea problemei in afara sporadicelor echipaje de dirijare la fata locului care deseori sunt si ele prinse in coloana.  Drumuri bune!
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

cristi5

Probabil management optimist ca la statul roman, nu facem nimic pentru ca oricum va fi autostrada. Si la Talmaciu, si la Busteni...

Ce solutii sunt?  Afara de acele pasarele uriase pe care trebuie sa se urce pietonii... stiu ca s-a propus, pt Busteni cel putin, coborarea DN.

dr4qul4

Azi, in jurul orelor 16:30-18:30 am parcurs centura Rm Valcea sud si DN7 pana la Pitesti....
Coada pe centura (teoretic DN67) incepea de la barajul de pe Olt si ne-am tarat efectiv pana la intersectia cu DN7 (2,5km in peste 10 min).
Waze-ul ne baga pe DN73C (pe Curtea de Arges) deoarece pe DN7 fusese semnalat un accident grav cu 2 ore inainte. Am mers pe Dealul Negru si pana la urma am scos cam acelasi timp cum imi estima pe C de Arges. Au fost si vreo 5-6 blocaje, dar nu am stat prea mult. Doar ca mare parte din drum am mers bara la bara cu 20-30km. Iar asta doar pentru ca mutli au mers dupa Waze pe DN73C.
Pe A1, imediat dupa nodul Pitesti Sud era un accident si totul era blocat. Am ales sa merg dupa Waze, care m-a scos pe un DJ, si bine am facut.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

pe DN67, imediat dupa podul peste Oltet (sensul Tg Jiu > Rm Valcea), avem un semafor. In zona avem si cate crapaturi, dar mi se pare ca, pe langa consolidare, se adauga si o banda pentru urcare.

























Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

tot pe Dn67, de data aceasta in judetul Gorj doar, avem criblura relativ proaspata. Credeam ca s-a renuntat la acest tip de tratament in favoarea inlocuirii stratului de uzura.
Nu este denivelat (nu exista acele santuri care apareau de obicei), dar este zgomotos si nu as vrea sa merg in spatele unui tir care scoate o roata pe acostament. Sau sa fi trecut pe acolo imediat dupa "tratament".

























Powered by API/PUM imgur uploader

si bonus...putina zapada pentru contrast




Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

Pe DN 7 sunt în fiecare zii accidente mai ușoare sau mai grave....În weekend- ul trecut am prins și la dus și la întors, iar musafirii care i-am avut duminică au prins și ei la venirea spre Sibiu.....

Este incredibil câtă nepăsare, fata de cel mai important DN din tara,după DNCB....lățirea care s-a făcut pe o distanta f.scurta are efecte extrordinare,mai ales pt calmarea "taurasilor " din trafic care sunt ceva mai rezervați și așteaptă cele 2 benzi.Așadar efecte extraordinare cu costuri echivalente doar cu un SF Bun pt Sibiu-Pitești pe acele sectoare...Dar nu...Noi așteptăm autostrada care nu va venii pe acolo mai repede de 7-10 ani,în fct dacă lansam pe un proiect prost și fără AM sau încercam sa fim întregi la minte și sa ne apucam de un SF serios
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

ce vedem pe VO, este comparabil cu un 2+1 fara parapete median. Si fara (toate) intersectiile denivelate.
Cristi5 este principalul sustinator al acestui tip de drum, care sa umple golul intre DN 1+1 si A.
Si daca, in varianta lui cea mai simpla isi dovedeste utilitatea pe unul din cele mai aglomerate DN-uri, atunci doar sa fim carcotasi sa-i punem la indoiala eficacitatea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

#4962
... si se poate foarte bine pune un Safence median pe VO pe acele sectoare de 2+1 marind f mult siguranta

Si se poate dezvolta incremental
- adaugarea altor sectoare largite. 2+1 nu e "all or nothing" ca autostrada (mai ales acum,  cu predare la cheie a lotului complet, nicidecum partial, pana la ultimul colt de pamant vegetal inaintea oricarei discutii despre deschis traficul)
- eliminarea obstacolelor gen treceri de pietoni

Investitii punctuale cu beneficii majore pt fluxul de trafic, viteza medie, si pt siguranta (linistire bizoni)

perfidus

Quote from: cristi5 on December 03, 2017, 08:33:42 PM
Probabil management optimist ca la statul roman, nu facem nimic pentru ca oricum va fi autostrada. Si la Talmaciu, si la Busteni...

Si la Bals...
Se propusesera de asemenea  semafoare cu buton. Sunt deja 2 ani de cand s-a lansat ideea si nu s-a intamplat nimic.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

rekul

CNSC le-a respins contestatiile la Tel Drum, DeltaACM si ELF Road pentru Reabilitare DN6 Alexandria-Craiova LOT2. Ofertele le-au fost delcarate inacceptabile. Porbabil in etapa de evaluare tehnica