Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: NGC on November 24, 2017, 11:15:27 AM
A fost lansata astazi licitatia "PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE "Modernizare DN52 Alexandria-Tr.Magurele km 1+350-km 44+600; km 49+194-km 52+649"".
(...)
Fonduri: Bugetare
Multumim pentru informatie...

Dar, atunci cand avem ca sursa de finantare Fonduri: Bugetare si daca privim starea bugetului,  cred ca astea ar merita se fie anuntate doar cand se da ordinul de incepere a lucrarilor... :(
Care (cu exceptia catorva "zone speciale" ale anumitor "baroni") va fi urmat curand de reziliere "pentru ca din cauza de motive de... lipsa bani.".

NGC, nu este o ofensa, tu faci teaba corect...
Doar ca ma uit si eu pe multe alte cifre, din alte "depratamente guvernamentale", si ma ia ameteala....

Cel putin juma' din proiectele anuntate vor muri "de moarte buna", adica din lipsa de bani...  >:(

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Promisesem poze de pe DN 76. Nu am folosit decat segmentul Soimus - Brad, deci doar pe Selina ii vedem la munca. Stiam din septembrie deja ca au pus marcajele, dar nu ma asteptam acum sa vad atatea fronturi deschise pentru montarea de parapeti. De fapt sincer sa fiu nu ma asteptam sa fie montati parapeti pe distante atat de lungi. Chiar ajung sa imi pun intrebarea daca nu cumva CNADNR insista cam mult prea mult cu acesti parapeti laterali metalici.

Lucrarile se desfasurau in multe puncte, erau in diverse stadii de executie. In unele zone am impresia ca capetele parapetilor nu vor fi ingropati (merita urmarit acest aspect).

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


pasadia


pasadia

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Ps: cel putin joi, 23 noiembrie, UMB-ul era o dezamagire, neexistand nici o miscare din partea lor in zona Soimus. Comparativ Selina avea surprinzator de multe echipe imprastiate pe tot sectorul lor.

Powered by API/PUM imgur uploader

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


ovicor

@pasadia, joi, daca nu ma insel, a fost sarbatoare. Se stie ca UMB "tine" sarbatorile !

Morosanu

Politica distruge tot ce atinge.

vancouver

Quote from: TibiV on November 25, 2017, 01:03:08 AM
Quote from: NGC on November 24, 2017, 11:15:27 AM
A fost lansata astazi licitatia "PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE "Modernizare DN52 Alexandria-Tr.Magurele km 1+350-km 44+600; km 49+194-km 52+649"".
(...)
Fonduri: Bugetare
Multumim pentru informatie...

Dar, atunci cand avem ca sursa de finantare Fonduri: Bugetare si daca privim starea bugetului,  cred ca astea ar merita se fie anuntate doar cand se da ordinul de incepere a lucrarilor... :(
Care (cu exceptia catorva "zone speciale" ale anumitor "baroni") va fi urmat curand de reziliere "pentru ca din cauza de motive de... lipsa bani.".

NGC, nu este o ofensa, tu faci teaba corect...
Doar ca ma uit si eu pe multe alte cifre, din alte "depratamente guvernamentale", si ma ia ameteala....

Cel putin juma' din proiectele anuntate vor muri "de moarte buna", adica din lipsa de bani...  >:(

Nu este corect ceea ce spui, TibiV. In cazul reabilitarilor de drumuri se acceseaza imprumuturi BERD-BEI-BM. Acestea se fac la modul "decontare", adica intai se plateste de la buget si apoi se trag banii din imprumut, dupa ce se avizeaza pozitiv. Aceste imprumuturi cu perioade de gratie si dobanzi f. mici sunt exclusiv destinate unor astfel de proiecte. De asemenea, in final, Romania trebuie sa ramburseze banii, adica nu sunt bani dati de BERD sau BEI sau BM. Ca atare, chiar daca initial acestea ajuta cu bani, in final banii sunt dati doar de la buget, iar bancile acestea nu pot fi trecute ca sursa de finantare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

trifuhoria

Salutare,

Am citit cateva pagini in urma dar nu am gasit suficiente informatii, cu exceptia parapetiilor dintre Soimus si Brad.
Intrebare: De la Brad spre Chisineu Cris via Varfurile/Gurahont ...cum e drumul?

Ms

Dan74

Drumul e foarte bun, exceptie o face sectorul Ionesti - Varfurile de pe DN76, unde daca mergi incet este cat de cat ok.

carutasul

Zilele astea s-au montat separatoare de sens pe DN6, pe zona de dinainte de rondul de la Cristalului până la centură. Trecând peste deranjul cauzat de lucrări în miezul zilei şi pe ploaie, când e traficul mai dulce, până la urmă e un lucru bun, erau destui bizoni care se trezeau să întoarcă sau să facă stânga prin zonă, deşi rondul era la sub un km. Bine, un lucru bun cu adevărat ar fi un pasaj, dar n-avem noi norocul ăla :)

marinul

Cateva vesti de pe dn 76 lot AZVI. Nu am mai fost de mult prin zona dar am gasit cateva noutari si poze pe pagina de facebook al dn-ului :)

https://www.facebook.com/drumulnational76/?hc_ref=ARTyqDSw7Ly9ffDJyYhBVLPhqlpOd0cIoZGVNu233lXS7I0JxcPrTROfdU0saTETocg

In sfarsit au reluat lucrarile la podul din Pocola, abandonat de vreo 2 ani





si din zona dealu Btii



asa arata zona la mijlocul lui octombrie

Quote from: marinul on October 15, 2017, 10:20:22 PM








tom_sawyer

#4946
CNAIR incepe din 2018 sa reabiliteze in regie proprie o parte din DN24D Galati-Barlad:

QuoteVreau să facem cel puţin 25 de kilometri dinspre Bârlad , cam atâţia sunt cu probleme mari. Îi vom face sută la sută în regie proprie, cu asfalt produs la staţia noastră, cu utilajele noastre şi oamenii noştri. Am reuşit să cumpărăm, cu sprijinul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), utilaje de patru milioane de euro, staţii de asfalt, reciclator, repartizator, cilindri compactori. Avem o secţie de producţie instalată la Vaslui special ca să deservească judeţele din sudul Moldovei – Vaslui, Galaţi, Vrancea. Va sta acolo trei – patru ani, după care se va muta în nord, ca să intervenim şi în celelalte judeţe", ne-a declarat Ovidiu Laicu, directorul DRDP Iaşi
Considerat drum naţional secundar, DN 24D a ajuns în ograda celor de la Drumuri Naţionale prin preluare de la Consiliul Judeţean Galaţi, respectiv Consiliul Judeţean Vaslui, prin două protocoale, în 2008.

sursa

GDPR

Cheltuielile cu investitiile la drumuri nationale conform proiectului de buget pe 2018 (in paranteza cheltuielile preliminate pe 2017):

- REABILITARE DN 2D FOCSANI - OJDULA KM 0+000- 118+873: 1.6 / (3.9) milioane lei;
- LARGIRE LA 4 BENZI DE CIRCULATIE DN5 BUCURESTI - GIURGIU KM 23+200 - KM 59+100: 3.8 / (0) milioane lei;
- Modernizare DN5, sectorul Bucuresti-Adunatii Copaceni km 7+573 - km 19+220: 51.0 / (21.9) milioane lei;
- Reabilitare DN 6 Alexandria-Craiova km 90+190 - km 222+183: 58.8 / (0.5) milioane lei;
- REABILITARE DN6 CRAIOVA - DROBETA TURNU SEVERIN KM 233+200 - KM 332+150: 21.3 / (0.2) milioane lei;
- REABILITAREA SECTIUNII DROBETA TURNU SEVERIN - LUGOJ KM 332+150 - KM 495+800: 20.9 / (13.9) milioane lei;
- Reabilitare DN 56 Craiova Calafat, km 0+000 - km 84+020: 8.3 / (19.5) milioane lei;
- PROIECT DE REABILITARE A DRUMURILOR NATIONALE ETAPA A IV-A (DN 66, DN 1C, DN17): 17.6 / (0.3) milioane lei;
- PROIECT DE REABILITARE A DRUMURILOR ETAPA A V-A (DN 1, DN 56, DN 56A, DN 66, DN 76): 6.8 / (0.2) milioane lei;
- PROIECT REABILITARE DRUMURI NATIONALE ETAPA A VI-A (DN79, DN19, DN1C, DN18, DN1H, DN15A, DN15, DN12, DN24, DN14): 65.3 / (174.4) milioane lei;
- PROIECT DE REABILITARE A DRUMURILOR ETAPA A III-A (DN 6, DN 65): 2.8 / (0.2) milioane lei;
- Modernizare DN 73 Pitesti - Campulung - Brasov km 13+800-42+850; km 54+050-128+250: 82.5 / (8.9) milioane lei;
- Largire la 4 benzi DN 7, Baldana - Titu km 30+950 - 52+350: 17.8 / (0) milioane lei;
- Reabilitare DN 66 Filiasi Petrosani km 0+000 - km 131+000, Sector km 48+900 - km 93+500,Rovinari-Bumbesti Jiu: 5.1 / (13.1) milioane lei;
- Reabilitare DN 66 Filiasi - Petrosani km 0+000 - km 131+000 Sector km 93+500 - km 126+000: 12.1 / (17.6) milioane lei;
- Reabilitare DN 76 (E79) Deva Oradea km 0+000 - km 184+390: 80.6 / (77.3) milioane lei;
- Reabilitare DN 14 Sibiu-Medias-Sighisoara km 0+000-km 51+100 si km 57+500-km 89+400: 4.8 / (0.4) milioane lei;
- Programul VI de reabilitare a drumurilor, Lot E Reabilitare DN15 km 69+500 - km 109+940 Targu Mures - Reghin si DN 15A km 0+000 - km 46+597 Reghin - Saratel: 3.6 / (0.4) milioane lei;
- Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN 1, in satele lineare si puncte negre: 28.0 / (1.7) milioane lei.

TOTAL: 492.7 / (354.4) milioane lei.

adiarc

NGC mai știm ceva de lărgirea DN 7 ,V.Oltului?
Mersi
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Ce sa stim de largire pe Valea Oltului? :D Este gata. Sau vor sa mai faca o bucata? Scuzati ignoranta, nu am urmarit atent.