News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Pai pe A3 raman doar camerele.

Cat despre trafic..
Zeci de ani, lucrurile importante, precum si zonele rezidentiale din B-IF s-au dezvoltat in lungul DN1 pentru ca era cea mai buna cale de acces in Bucuresti dinspre restul tarii (la Nord de Bucuresti e mai multa "tara" decat la est/sud/vest).
De cand s-a deschis A3, au inceput si pe zona aia sa se dezvolte parcuri logistice, zone rezidentiale, in curand apar si zone mai intinse de birouri. In maxim 5 ani nu cred ca o sa mai fie diferenta asa de mare de trafic intre A3 si DN1. 
Eu merg cam de 2 ori pe saptamana pe A3 (Brasov-->Floreasca), si ce pot sa iti spun e ca A3 e din ce in ce mai aglomerat.

AndreiB

Radarele fixe nu erau nationale? Da, inertia e mare cu DN1, dar nu inseamna ca trebuie sa o incurajam cu vmax de drum expres.

Mai ales dupa ce apare A0 Nord intre A3 si DN1, e cam aceeiasi chestie pentru acces pe axa istorica in Bucuresti.

mirceaeliade

Si eu pot confirma ca A3 e semnificativ mai plin ca acum 1 an. Anul trecut ma cam miram cat de goale erau partile cu 3 benzi. Acum trebuie sa conduci atent dupa intersectia cu DNCB

Sorinus

E evident ca de cand s-a deschis tronsonul pana-n Pipera, A3 a devenit mai atractiva pt cei din zona aia si nu numai. A3 atrage tot traficul Constanta/Calarasi-Ploiesti, nu are sens sa te duci pana la DN1 pt ca si ocolesti, si esti mai lent.

Sa nu se ajunga ca DN1 sa fie chiar solutia de avarie pt A3, care o sa fie serios solicitat o data cu deschiderea A7 si A0 Nord.

mirceaeliade

QuoteO NOUA VAMA INTRE ROMANIA SI REPUBLICA MOLDOVA – In satul Bumbata din Vaslui se va deschide un nou punct vamal pana la inaugurarea podului
Acesta va functiona pana la darea in trafic a noului pod impreuna cu punctul de frontiera, pentru care am inceput deja licitatia pentru proiectare- noul pod rutier Bumbata (RO) – Leova (MD).
Atat punctul provizoriu de trecere a frontierei, cat si noul pod cu punct vamal definitiv, sunt si vor fi amplasate acolo unde a existat un pod peste Prut, din care se mai vad inca pilonii de sustinere, pod care a fost dinamitat de catre rusi dupa ce au ocupat Basarabia, spune oficialul.
https://infrapress.ro/2023/03/01/o-noua-vama-intre-romania-si-republica-moldova-in-satul-bumbata-din-vaslui-se-va-deschide-un-nou-punct-vamal-pana-la-inaugurarea-podului/

NGC

Quote from: NGC on December 16, 2022, 02:53:55 PMZilele trecute a fost lansata licitatia [SCN1118277] ",,Amenajare intersecție DN 7/ DN 76" – (Servicii de proiectare faza P.A.C., P.T., Asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări)".



Valoare estimata: 19.581.290,00 RON fara TVA

Am uitat sa mai scriu despre licitatia asta. S-a depus o singura oferta (asocierea EBENS BLUE BAU + VIARUM VITA + OPENTRANS + TOP QUALITY TEAM), dar licitatia a fost anulata pe motiv ca "au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme".

rocklee

 :((  sunt dezamăgit....astept sa se faca intersecția aceasta de ani de zilele...păcat...

danvoicu

Varianta 2 aleasa? Si eu sunt dezamagit. Iar giratorii sa iti sara totul prin portbagaj, de pe bancheta, G-uri asupra ta, etc.

marinul

Quote from: marinul on January 18, 2023, 11:08:51 AMConsolidare corp drum pe DN 19B km 20+510 – km 29+060
ANUNT DE PARTICIPARE NR. CN1047206 / 17.09.2022

Ofertanti:

PORR CONSTRUCT
ARL CLUJ
DRUM INSERV
DRUM CONSTRUCT
DIFERIT
GP SAGEATA PROD (Leader),VDH AD (VODSTROI 98 AD)


a mai aparut pe seap si bucata dintre Margine - Suplacu de Barcau

CN1053056 din 16.03.2023
Consolidare corp drum pe DN 19B km 29+060 – km 36+500


E zona cea mai distrusa de pe acest dn si asta din era Bechtel
Gropi care se vad din drona


Si comunicatul prefecturii Bihor din 10.03.23

Au început demersurile pentru reabilitarea Drumului Național 19B din județul Bihor, între Marghita și până la limita cu județul Sălaj.
Stadiile de execuție pentru cele trei sectoare ale drumului sunt:
• Sector 1, Marghita (km 20+510 ) - Margine (km 29+060) - S-a obținut autorizația de construire, iar până la finalul lunii martie se va semna contractul cu antreprenorul, dacă nu sunt contestații;
• Sector 2, Margine (km 29+060) - Suplacu de Barcău (km 36+500) - Proiectul este finalizat, iar licitația va fi demarată până la data de 15 martie;
• Sector 3, Suplacu de Barcău (km 36+500) - limita de județ (km 41+00) - Se află în faza de proiectare.
Pentru a eficientiza lucrările s-a decis etapizarea acestora în 3 sectoare, având în vedere următorii factori:
- traficul auto ridicat de pe Sectorul 1 a impus prioritizarea lucrărilor pe acest segment de drum;
- necesitatea reabilitării celor două poduri prezente pe Sectorul 3 în zona Suplacu de Barcău, înaintea reabilitării părții carosabile pe acest sector;
- demararea lucrărilor pentru Sectoarele 1 și 2, în paralel cu reabilitarea celor două poduri menționate;
- transportul de agregate pentru construcția autostrăzii, care afectează întreg sectorul DN 19B, estimat a se finaliza în luna aprilie a.c.
Precizăm că în momentul de față Secția Producție din cadrul Secției Drumuri Naționale Oradea intervine pe sectorul cuprins între km 20+500-41+000 pentru remedierea degradărilor accentuate. Drumul este semnalizat până la demararea lucrărilor, în vederea informării participanților la trafic cu privire la starea carosabilului.
"În ultimii 3 ani am reabilitat integral infrastructura rutieră de drumuri naționale a județului Bihor,  cu excepția DN 19B și DN 1P. Împreună cu domnul Bolojan, președintele Consiliului Județean Bihor, ne coordonăm pentru a lucra cât mai eficient și a așeza Bihorul pe drumul cel bun", a declarat prefectul Dumitru Țiplea.
Link


TibiV

DN5 - podul peste Arges (cel care il enerveaza pe @JohannDB) filmat de Ionut Ivasca: Cum arata Podul peste Arges DN5 \ Bucucresti-Giurgiu \ Adunatii Copaceni 14.03.2023


Podul temporar din aval a disparut de parca nu ar fi  existat niciodata...
Dar a existat, credeti-ma...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Despre DN 1A de pe FB Irinel Scriosteanu (unde sunt si niste poze interesante): https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/posts/pfbid023NQ2QbhYLUUjX3p9xLKxbuyndS26H7ZxCPfo5FDUsqCs9p3fSnFCkbX3PpESssuBl

𝗦-𝗮 𝗹𝗮𝗻𝘀𝗮𝘁 𝗹𝗶𝗰𝗶𝘁𝗮𝘁𝗶𝗮 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗠𝗼𝗴𝗼𝘀𝗼𝗮𝗶𝗮 (𝗜𝗹𝗳𝗼𝘃)

Astăzi a fost transmisă spre validare la Agenția Națională pentru Achiziții Publice #ANAP documentația de atribuire pentru execuția lucrărilor proiectului de 𝗹𝗮𝗿𝗴𝗶𝗿𝗲  𝗹𝗮 𝟰 𝗯𝗲𝗻𝘇𝗶 𝗮 𝗗𝗡𝟭𝗔 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 𝘀𝗶 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗰𝘁𝗶𝗮 𝗰𝘂 𝗦𝗼𝘀𝗲𝗮𝘂𝗮 𝗖𝗵𝗶𝘁𝗶𝗹𝗮 - 𝗣𝗮𝗿𝗰 𝗠𝗼𝗴𝗼𝘀𝗼𝗮𝗶𝗮, care prevede următoarele:
✅️ lărgirea la 4 benzi de circulație x 3,5 m
✅️ lungime traseu 1,28 km
✅️ trotuare, cu o lățime de 2,5 m
✅️ zonă mediană de 1 m
✅️ zonă verde
✅️ pasaj pietonal subteran
🔹� amplasat vis-a-vis de intrarea în Parcul Mogoșoaia
🔹� dotat cu scări fixe, rulante și un lift la fiecare acces
✅️ pasaj pietonal suprateran
🔹� amplasat în nordul podului CF 700
🔹� dotat cu 2 lifturi și 2 scări fixe
🔹� va fi amplasată și o stație de transport în comun în vecinătatea pasajului
🔹� va facilita tranzitul și traversarea în siguranță a DN1A
✅️ amenajarea a 3 intersecții la nivel
🔹� intersecție DN1A cu DNCB
🔹� intersecție DN1A cu Șos. Chitila
🔹� intersecție DN1A cu Strada Valea Parcului
✅️ lucrări de colectare și evacuare a apelor pluviale
🔹� rețea nouă de canalizare pluvială cu o lungime totală de 1250 m
🔹� sistem de rigole carosabile pe ambele părți ale drumului
🔹� bazin de colectare a apelor, prevăzut cu grup de pompare și conductă de refulare
✅️ lucrări de consolidare
✅️ lucrări pentru siguranța circulației
✅️ amenajări peisagistice pentru spațiile verzi

ℹ️ Procedura de atribuire pentru execuția lucrărilor se va derula concomitent cu realizarea procedurilor de exproprieri.
ℹ️ Finanțarea se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operațional Infrastructură Mare #POIM 2014-2020, Programul Operațional Transport #POT 2021-2027 și de la bugetul de stat.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xed

^ Nu acum 2 ani, concomitent cu terminarea pasajului de la Mogosoaia de pe DNCB, se lauda Irinel Scriosteanu ca in 6 luni e gata proiectarea iar apoi liciteaza imediat pentru executie? Imi amintesc gresit?

Una peste alta e foarte bine ca mai avansam cu acest proiect si poate se mai intampla ceva si cu centura Buftea.

horatiu.cosma

S-a intampla ceva cu centura Buftea: s-a anulat.

NGC

"ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU LĂRGIRE DN4 ÎNTRE DRUMUL NAȚIONAL CENTURA BUCUREȘTI ȘI AUTOSTRADA A0"

Quote from: NGC on October 20, 2022, 10:11:10 PMZilele trecute a fost lansata licitatia [CN1048337] "ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU LĂRGIRE DN4 ÎNTRE DRUMUL NAȚIONAL CENTURA BUCUREȘTI ȘI AUTOSTRADA A0".

Valoare estimata: 154.438,23 RON fara TVA

Durata contractului: 8 luni ("din care 7 luni Studiul de Fezabilitate inclusiv Expertiza Tehnică")

Finantare: Alte finantari

Termen depunere oferte: 29.11.2022

A depus atunci oferta doar LIKE CONSULTING, dar prin targ se aude ca licitatia se va anula.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)