Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

punktnet

Nu te contrazic, doar ca pe teren deja este aproape asfaltat intre chitila si baldana pe toate 4 benzile.
Este un haos de nedescris.
Just kidding.

nirolf

Porțiunea dintre Chitila și Bâldana nu este parte din acel contract, e lărgită la 4 benzi de mult. Ce ai văzut acolo probabil e mentenanță/refacere strat de uzură.

voicul

Poate se face si bine astfel incat sa nu se mai faca piscine la orice ploaie.

GDPR

Da, se reface uzura. M-am nimerit si eu prin Chitila zilele trecute, din cauza lucrarilor traficul era mai rau decat cel de pe centura.

Dan_s

Quote from: vancouver on July 01, 2019, 02:12:16 PM
Sa dam tarii cat mai multe giratorii ....  :lol:
Dorinta indeplinita:
QuoteDupă blocajele care au apărut, luni, pe DN1, când s-au format cozi de mașini pe mai mulți kilometri la intrare în Ploiești, reprezentanții Consiliului Județean Prahova au prezentat și lista sensurilor giratorii care vor fi construite pe cel mai aglomerat drum spre Valea Prahovei.
Noile sensuri giratorii ar urma să fie gata de abia în primăvara anului viitor. Lista include trei zone considerate puncte negre, unde au loc frecvent accidente rutiere.

Primul sens giratoriu ar urma să fie amenajat la intersecția DN1 cu DJ100 D, la Bănești.

Amenajare-sens-giratoriu-intersectie-DN1-cu-DJ100_D-Banesti_2e60f.jpg

Un al doilea sens giratoriu ar urma să apară pe DN1, la intersecție cu drumul spre Florești.

Sens-giratoriu-Floresti_cc6d1.jpg

Cel de-al treilea sens giratoriu va fi amenajat la Intersectie DJ 155 cu DN1 în Păulești.

Intersectie-DJ-155-cu-DN1-comuna-Paulesti_37ce3.jpg

Lucrările la cele trei sensuri giratorii ar urma să înceapă în toamna acestui an, însă acestea vor fi finalizate de abia în 2020, potrivit autorităților.

Președintele Consiliului Județean Prahova, Bogdan Toader, a prezentat, vineri și soluția găsită pentru fluidizarea traficului pe DN1, în zona noului sens giratoriu.

Este vorba de extinderea cu o bandă a drumului, propunere care nu presupune exproprieri, propunere care de altfel ar fi trebuit să fie luată în calcul de la bun început.







Sursa: Observatorulph.ro

nenea_hartia

^ Incredibil câtă prostie, mai ales la intersecția cu DJ720 spre Florești, unde e loc cât China să faci o intersecție denivelată... :bash: Sincer, nu mai văd decât soluția desființării complete a CXXXR...

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alin_simeriaveche

#6037
https://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1/firma-porr-construct-castigatoare-a-ultimei-licitatii-pentru-reabilitarea-dn-76-oradea-deva-150224.html?fbclid=IwAR0zcvFlRP-sHJD-an2kHr_h8Z5fwPLavkZVONC1NTCqlq66_47hiHZlctg

QuoteCompania Naţională de Drumuri a semnat contractul de execuţie lucrări pentru ultimul tronson neadjudecat de pe DN 76 Oradea - Deva, mai precis un sector de 16 kilometri, de la Beiuş spre reşedinţa judeţului Bihor.

Potrivit unui anunţ postat pe site-ul CNAIR, contractul de execuţie "Reabilitare DN 76 Sector 1 km 133+660 – km 150+000 – Etapa 2" a fost semnat marţi cu reprezentanţii firmei Porr Constructor, care a câştigat licitaţia. Valoarea contractului este de 49,9 milioane lei, fără TVA, iar durata de execuţie a lucrărilor este de 12 luni, cu o perioadă de garanţie de 3 ani. "Sursa de finanţare este asigurată prin programul POIM-FEDR", se arată în anunţul postat pe site-ul CNAIR.

Doamne ajuta sa merg pe un drum bun de la Deva la Oradea in cel mai scurt timp

voicul

E bine cu Porr. :)

Poate sa intre direct in teren, in sensul are tot: AC, PT, etc?

sorinelbulceag

Stie cineva care este stadiul lucrarilor pe DN18 intre Ciocanesti si Iacobeni?

rota

^ "Pentru lotul 4 al DN 18 (de la ieșirea din Cârlibaba spre Ciocănești și până la intersecția cu DN 17, la Iacobeni), stadiu fizic al lucrărilor este de 85%, termenul de finalizare fiind 31 iulie 2019. ,,Putem să respectăm acest termen în ciuda condițiilor meteo din primăvara asta, care ne-a dat puțin peste cap. Mai trebuie spus că lucrările rămase de executat, respectiv marcajele, nu se pot executa decât în anumite condiții de ­umi­ditate", a explicat managerul de proiect. Potrivit lui Vasile Strâmbeanu, pe acest lot este integral așternut stratul de legătură de mixtură asfaltică iar pe 15 din cei 20 de kilometri s-a turnat stratul de asfalt de uzură. Mai sunt de finalizat lucrările de la dispozitivele de colectare a apelor și la cele trei poduri unde acum se circulă cu restricții. ,,Apreciem că ultimul strat de mixtură asfaltică va fi finalizat în perioada 10-15 iulie", a declarat Vasile Strâmbeanu. (D.P.)

Sursa

luc

^^ Foarte buna vestea cu Porr! Au făcut o treabă excelenta pe tronsonul de la limita cu județul Arad, pe aceeași lucrare Deva-Oradea.

Remember: în zona a mai rămas de atribuit acel sector horror de 33 km de la Vârfurile pana la Ștei. Termenul pentru depunerea oferte este 7 august 2019...

perfidus

#6042
Nu chiar, mai este o parcare si un pod la Lainici, dar va fi alt contract.

Lucrările de pe Defileul Jiului au fost finalizate și a fost semnată recepția

Quote
Secția de Drumuri Naționale Târgu Jiu anunță că a fost semnată recepția la terminarea lucrărilor pe DN 66, tronsonul cuprins între Bumbesti-Jiu și Petroșani. Potrivit Secției de Drumuri Naționale Târgu Jiu, urmează o perioadă de 2 ani de monitorizare a lucrărilor, perioada de garanție, până la semnarea recepției finale. În timpul procesului de reabilitare au fost executate 135 de podețe pentru scurgerea apelor, 8 poduri au fost reabilitate și un pod a fost construit de nou. Pe toată lungimea au fost montați parapeţi de tip New Jersey sau de metal și pe versant în zonele cu risc de cădere a pietrelor s-au montat plase de siguranță și bariere de protecție.
A fost turnat covor asfaltic nou pe care a fost executat marcaj rutier termoplast, iar în zonele de curbe marcajul este rezonator. În zona dalelor de beton a fost folosită o tehnologie nouă de armare cu plasă de oțel.

Sursa = GdS

Completare:
S-a depus o singura oferta la procedura "Reabilitare DN66 prin reamenajarea sectorului cuprins intre km 105+000 - km 105+580 in vederea construirii unui pod nou peste Jiu de la Meri la km 105+250 si reamenajare sector km 106+220 - km 106+965 din zona Manastirii Lainici" - cu termen 05.06.2019.
Este in evaluare tehnica, sa speram ca vom avea o oferta conforma:
1. CO.GE.FA. S.P.A. - Torino, Italia
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

"Proiectare si executie "Drum de legatura DN5 km. 60+500 - Soseaua de Centura - Pod Prieteniei km. 61+400""

Quote from: NGC on March 14, 2019, 11:59:52 AM
Quote from: NGC on November 22, 2018, 10:34:09 PM
Quote from: NGC on October 23, 2018, 11:14:48 PM
Am uitat sa va zic ceva. "Pe surse", asocierea condusa de COSEDIL a contestat.

Contestatia a fost admisa. Cine tine scorul contestatiilor castigate de contestatari? :D

Pe primul loc a iesit COSEDIL, dar au incercat sa le gaseasca nod in papura si i-au descalificat. CNSC le-a dat insa dreptate celor de la COSEDIL.

Dupa prima decizie a CNSC, CNAIR a "reevaluat" oferta celor de la COSEDIL si i-au descalificat din nou, cu un nou argument. Bineinteles ca cei de la COSEDIL au contestat decizia, dar de data aceasta CNSC a dat zilele trecute dreptate celor de la CNAIR.

Mai poate urma CAB. Va tin la curent.

razvan96

Pentru cine nu a urmarit telenovela, exista vreo informatie despre cine ar avea a doua cea mai buna oferta, dupa Cosedil?