Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

minisoferul

"Circulaţia se desfăşoară cu dificultate, luni dimineaţa, pe DN 1, la intrarea pe Centura de Vest a Ploieştiului, sensul de mers spre Bucureşti, din cauza unui sens giratoriu nou construit, care nu poate prelua valorile mari de trafic. Coloana de maşini are peste 10 kilometri."

https://www.mediafax.ro/social/situatie-imposibila-la-ploiesti-coloana-pe-10-kilometri-la-intrarea-pe-centura-de-vest-din-cauza-noului-sens-giratoriu-18206262

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Dan_s

Prostia este mare la CXXXR dar si la CJ Prahova :bash: :bash:. Acea bretea putea si trebuia facuta o data cu constructia giratoriului. Dar oricum nu va rezolva aproape deloc prostia de giratoriu. Azi dimineata era blocat si giratoriul de la Mall Carefour deoarece putinii soferi care o luau pe la pasajul construit de CJ Ph la 1 km spre Campina, nu mai merg pe acolo pentru ca s-ar infige in coloana de pa DN1 si ar pierde si mai mult timp. S-au sifonat de doua ori banii si solutia va fi tot constructia unui pasaj in locul acelui giratoriu. Pe banii cui ? Intrebare retorica - ca banii sunt tot ai nostri dar administrati de niste HOTI.
PS. Giratoriul se aglomereaza suplimentar si din cauza ca intersectia cu drumul judetean spre Buda a fost inchisa si sunt multi care intorc in el.

nirolf

Deci e un caz de prostie în stare pură marca CNAIR. Aveau pasajul făcut de CJ, nu înțeleg de ce nu au mutat pe acolo traficul, ocolul nu era așa mare.

Dan_s

Prostia se imparte intre cele doua in mod egal: CNAIR nu poate inchide sau restrictiona acesul pe acea bretea deoarece face parte din DN1A, iar acel pasaj nu rezolva intrarea in Ploiesti dinspre Campina.
Acolo solutia care se putea aplica cu eficienta maxima era sa copieze pasajul construit de primaria Campina tot pe DN 1, dar la CJ Prahova sef era vestitul Cosma cu ale sale interese  :bash: :bash: iar pe atunci inca nu se inventase "statul paralel"   :((

nirolf

În ce sens nu rezolvă intrarea dinspre Câmpina? Pasajul de pe DJ236 peste DN1 are bretele pe toate direcțiile.

razvan96

#6021
Quote from: NGC on June 08, 2019, 11:20:26 PM
"Proiectare si executie Drum National 28B Targu Frumos - Botosani"

Astazi s-au depus si ofertele.Parca fusesera 12 la prima licitatie, au ramas doar 3:

Valoare estimata:  268.610.000,00 RON fara TVA
1. 267.309.612,02 RON fara TVA    Asocierea Aqua Parc SRL - Mavgo Holding SRL - Vahostav SK as - Trameco SA
2. ? RON fara TVA     Asocierea Autotehnorom SRL - Eky Route SRL - OPR Asfalt SRL - Obras Publicas y Regadios SA - Evalcons Tech SRL
3. ? RON fara TVA     Asocierea Danlin XXL S.R.L. - HYDROSTROY AD - VDH AD (VODSTROI 98 AD) - TPF Inginerie S.R.L. - Simpa Consult S.R.L. - Routte-Construct S.R.L.

Avem si comunicat oficial de la CNAIR.

Cristi N

^^ Problema e conexiunea DJ236 (drumul din spatele mall-ului) catre oras. Cu exceptia a vreo 2 cartiere traseele sunt destul de contra-intuitive.

Varianta "pe bulevard"


Varianta "rapida"


dr4qul4

Eu am mai spus-o.. cred ca CNAIR are o harta unde apar doar drumurile administrate de ei. Prin urmare, acel pasaj pe DJ nu exista pentru ei, si trebuie cumva sa permita conexiunea DN1 cu DN1B.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Cristi N

#6025
Cred ca asta ar fi fost o solutie mult mai ok. Eventual mutat giratoriul mare din fata mall-ul in zona noii intersectii Bulevard Republicii x DN 1B si din el sa se faca accesul principal catre mall. La fel de bine ar putea disparea giratoriul de la intersectia DJ236 x DN1B, DJ-ul respectiv ar ramane doar pentru aprovizionare si ar fi suficienta o intersectie in T cu benzi de incadrare. La fel de bine ar putea disparea si giratoriul de la Metro.
Singura relatie mai dificila ar fi dinspre satul Buda spre Campina pentru care ar trebui mers pana la intersectia cu DN72 dar asta se intampla si acum.


cavver

#6026
Privita din avion mi se pare ca pasajul lui cozma a crescut instant pretul terenului pe unde trece dj236. Din pacate cadastrul e pe bani asa ca nu e asa de simplu sa-mi confirm banuielile .

Cristi N

Legenda spune ca terenurile respective apartin clanului, pardon familiei Cozma.

punktnet

De ce sunt la asfaltat pe DN 7 utilaje STRABAG?
Nu cumva PORR a castigat licitatia de largire la 4 benzi  Baldana - Titu ?
Just kidding.

NGC

^^^

CNAIR a desemnat castigator pe PORR la licitatia pentru "Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350", dar inca nu s-a semnat si nici nu se va semna mai devreme de mijlocul lui Septembrie, pentru ca inca avem un proces pe rol.