News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GDPR

Raspuns MT la intrebarea deputatului Olar cu privire la DN74, DN75, DN74A si DN1R:



http://www.cdep.ro/interpel/2018/r2906A.pdf


NGC

Apropo de DN18, avem acum o autorizatie de construire care era asteptata de mult timp.

03.05.2018: ""Modificare Autorizaţie de construire nr. 082/06.09.2012 Secțiunea II: km 131+627-km 141+800 și km 152+000- km 220+088 și utilități" din proiect ,,Reabilitare Drumuri Etapa VI – Lot D, Contract 6R13-DN18: Moisei – Iacobeni – km 131+627 – km 220+088" - optimizare sistem rutier km 199+400 - km 220+088""

Ionut

API pe Facebook

Într-un răspuns oferit recent de CNAIR și MT unui parlamentar (vezi capturi atașate), reprezentanții companiei de drumuri confirmă ceea ce am spus în repetate rânduri (ultima dată în poziția noastră din 7 martie: https://bit.ly/2I3Cxgt) pe subiectul reabilitării DN18 Baia Mare-Sighetu Marmației-Moisei-Iacobeni: fondurile alocate pentru 2018 sunt insuficiente.

Autoritățile recunosc că, deși necesarul pentru finalizarea șantierelor în acest an era de 181,2 milioane lei, finanțarea aprobată de guvern în Legea Bugetului pe 2018 a fost de 61,5 de milioane lei, adică doar 34%! Modernizarea DN18 a început acum mai bine de 7 ani, iar locuitorii din zonă și șoferii care tranzitează acest drum au ajuns la capătul răbdării din cauza deranjului cauzat de lucrările care par să nu se mai termine.

Solicităm oficialilor din Ministerul Transporturilor România să întreprindă de urgență virările și redistribuirile de credite bugetare care să permită finalizarea lucrărilor în acest an!

Vă recomandăm două fotoreportaje mai vechi realizate pe diverse tronsoane din DN18 de către doi membri ai comunității noastre în iulie 2017 (link: https://bit.ly/2K25CoX) și august 2017 (link: https://bit.ly/2I2oxDk).

#DN18 #FărăResponsabilitate #FărăBuget

GDPR


AlexxC

Domnul senator intreaba de ce sunt lucrarile la VO Tg-Jiu suspendate iar ministerul ii raspunde ca din cauza "lipsei planurilor parcelare pe care primaria avea obligatia legala a le intocmi" si din cauza "emiterii AC pentru constructii private pe culoarul de expropiere". Toate astea in perioada celor 4 mandate de primar pe care domnul senator le-a avut la Tg-Jiu. Cinism sau prostie?
PS: E mai mult legata de politica decat de infrastructura aceasta postare,nu m-am putut abtine...dar macar sa stim din cauza cui ne rupem masinile si ne riscam vietile pe sosele.

GDPR

Bun, dar acum primarul actual ar trebui sa indrepte porcariile trecutului, nu crezi?

AlexxC

#5212
^
Sunt total de acord!
Dar revenind la problemele de infrastructura, din informatiile voastre exista vreo intentie de a se construi o centura la Filiasi? incet dar sigur va deveni Bals II din cauza numeroaselor treceri de pietoni si ambuteiajelor create.

alin2pas

Măi oameni buni, ce tot aveți de vreți numai centuri ocolitoare? Noi avem localități frumoase, cu oameni primitori, care trebuie văzute, iar dacă sunt o mulțime de treceri de pietoni, abia aveți timp să le vedeți pe îndelete! Mai contează că în Bulgaria am reușit să scot viteză medie mai mare decât în România mergând în localități cu 45-50 km/h și 85-90 in afară, față de România, cu 50-60 km/h în localități (unde se poate) și 100-110 in afară? asta cu un consum mai mic și fără stres.

elphax


TibiV

Restricții de trafic pe DN 5, la Jilava, în următoarele două săptămâni

Mâine, 12.05.2018, încep lucrări de frezare și așternere  mixtură pe DN 5 (km 7+700 - 8+500), pe raza comunei Jilava. Astfel, în următoarele două săptămâni vor fi impuse restricții de trafic, în funcție de etapele lucrărilor.

Lucrările se vor desfășura etapizat, astfel:
Etapa 1 - Se va închide Banda 1 Calea 1, km 7+700 - km 8+500, circulația desfășurându-se pe Calea 1 pe o singura bandă, iar pe Calea 2 pe doua benzi;
Etapa 2 - Se va închide Banda 1 Calea 2, km 7+700 - km 8+500, circulația desfășurându-se pe Calea 2 pe o singura bandă, iar pe Calea 1 pe două benzi;
Etapa 3 - Se va închide Banda 2 Calea 1, km 7+700 - km 8+500, circulația desfășurându-se pe Calea 1 pe o singură bandă, iar pe Calea 2 pe două benzi;
Etapa 4 - Se va închide Banda 2 Calea 2, km 7+700 - km 8+500, circulația desfășurându-se pe Calea 2 pe o singură bandă, iar pe Calea 1 pe două benzi;

Sectorul cuprins între km 7+700 - km 8+500 va fi redat în circulație zilnic după ora 17.00, iar circulația autovehiculelor va fi fară obstacole și se va circula în regim de "drum în lucru", cu viteza recomandată prin indicatoare rutiere (semnalizare verticală).
Operațiunea de frezare va începe sâmbătă, 12.05.18, dimineața, iar așternerea mixturii se va face  începând de luni, 14.05.2017.
Termenul estimat pentru execuția lucrărilor este de două săptămâni, în funcție și de condițiile meteorologice.
Rugăm participanții la trafic să respecte semnalizările și restricțiile temporare impuse pentru efectuarea lucrărilor.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/restric%C8%9Bii-de-trafic-pe-dn-5-la-jilava-%C3%AEn-urm%C4%83toarele
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Comunicatul CNAIR a aparut vineri, 11 mai, si m-a facut curios. Mai ales ca nu am mai facut de mult un reportaj serios in zona...
Dar am zis sa merg cand nu mai am cu cine sa ma cert "nu aveti voie sa fotografiati!"...

Sambata, 12 mai 2018, ora 18.20.
In stanga se vede Gara Progresu.

Suntem la intrarea in...





Nu am avut nevoie de blitz pentru poze. Probabil pentru ca erau aprinse toate becurile...

LED sau cu sodiu ?...

Bine, nu chiar toate...

Pornim spre Jilava.
De aici sunt instalate si bordurile

Aici avem asfalt nou iar cel vechi este frezat


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Ajungem la benzinaria Petrom

Uau! Au facut banda separata de decelerarea/acces in benzinarie

Frezarea s-a facut probabil pentru ca stratul de uzura sa iasa la acelasi nivel

Suntem in zona fostului acces in benzinarie...

... care era betonat

Pe noua bretea de acces nu avem inca nici binder



Sa stim cine lucreaza



La iesirea din benzinarie avem si banda de accelerare
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Vis-a-vis de benzinarie.
Spre Jilava...

... spre Bucuresti, din poarta celor de la Strabag

Mai mergem cateva sute de metri si ajungem
Quote from: TibiV on May 09, 2017, 11:50:32 PM
La "Pepyno, unde se mananca bine"...

Pardon, am gresit poza, cea de sus este din 9 mai 2017...
Pe 12 mai 2018 arata asa



Spre Bucuresti

Spre Jilava

Alta "incalceala de mate"

Dupa incalceala trotuarule pleaca spre un punct trafo... Mai vorbim despre el la intoarcere

Revenim pe partea dreapta, sens spre Giurgiu
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Aproape sigur aici va fi alveola unei statii de tranport in comun

Continuam inaintarea. Aici se pare ca suntem la nivel de binder.

Probabil alta statie de autobuz, dar inca nu are bordurile instalate (suntem in dreptul Skoda)

De asta spun ca este binder

Am ajuns la "Truck Force"

Asta nu va fi statie de autobuz, va fi intrarea la "Truck Force"

Si aici se termina binderul prosapat

Suruburile de fixare ale stalpilor au niste "protectii" din plastic, nu cauciuc

O privire spre Bucuresti. Stalpii de iluminare sunt instalati si pe partea cealalalta...

... dar nu au inca corpurile de iluminare. Vedere spre Jilava.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)