Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

mihaimai

^^^
Sambata am vazut ca este refacut terasamentul (la nivel de pietriș) la ovalul rosu (nu mai sunt hârtoapele care erau inainte) si gramezi de pamant la cercul verde. Nu am facut poze, data viitoare.


Am prins insa un pic din gramezile de pamant de langa piciorul podului (chenar verde), care ar putea fi folosit ca umplutura


Acum imi dau seama ca pe ambele maluri este lungime suficienta sa faca o pana lina pana la suprafata apei, daca se demoleaza digul, dar nu prea cred ca au buget pentru cine stie ce opera de arta, plus ca ce demoleaza trebuie refacut. Om vedea.

danutzu_1069

Eu nu pricep ceva: podul de la Giurgiu, ala peste Dunare, care are doar o banda pe sens, a fost reabilitat sub trafic, tot la nivel de tablier.
Podul asta, care are DOUA, benzi pe sens si este mai scurt, oare de ce nu se poate reabilita sub trafic?
Trrbuie sa va ganditi ca pe un eventual pod provizoriu, si rampele de acces, vor trebui sa treaca TIR-uri si trailere, etc...
Nu stiu daca ar fi comod un traseu ocoliritor pentru transportul greu...

NGC

Quote from: NGC on April 14, 2018, 12:27:25 PM
Quote from: NGC on January 10, 2018, 12:14:39 AM
Wow! Am trait sa o vad si pe asta!

CNAIR a atins un nou nivel de "competenta" si incearca sa descalifice 2 ofertanti in baza unor documente emise de alte autoritati contractante! :lol:

Este vorba despre asocierile conduse de COPISA, respeciv DELTA ACM '93.

Mai precis, i-au descalificat deocamdata in baza art. 167 alin. (1) lit. g) si h).

Au folosit acum aceeasi metoda si la licitatia "Proiectare si executie "Drum de legatura DN5 km. 60+500 - Soseaua de Centura - Pod Prieteniei km. 61+400"".

Asocierea INTERCANTIERI VITTADELLO - DELTA ACM '93 a contestat descalificarea in faza de evaluare tehnica plus DUAE, descalificare facuta din cauza documentului emis pentru DELTA ACM '93 de catre o alta autoritate contractanta.

Contestatia a fost respinsa.


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

E alta portiune, ceva mai sus, mai spre pasul Mestecanis. Ce ai pozat tu e rezolvat, vezi ca am pus poze prin toamna. ;)

alecu26

acolo aluneca cam de când a fost deschis. Largirea aia s-a facut cu hei rup...genul las ca merge si asa. Nu au fost decapari complete si corecte de vegetal, copaci lasati pe acolo....cel putin asa am auzit.

Plus ca fiind un design and build...s-a si optimizat mult din proiect.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Horațiu 87

Pun si eu cateva poze facute ieri pe DN 5 (Jilava), de pe sensul de mers dinspre Bucuresti spre centura











Horațiu 87

asfalt proaspat.......am surprins utilajele in actiune   :D :D











NGC

Si tot pe fuga, si a doua stire. Prima e in topicul VO.

Quote from: NGC on March 02, 2018, 08:46:36 PM
Ofertele pentru "PROIECTARE, Finalizarea lucrarilor ramase de executat la obiectivul ,,Reabilitare DN 76 Sector 3 km 166 + 000 - km 180 + 800 (km 180+794,06) - Etapa 2"":

   30.825.028,17 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL CLUJ SA
2. ? RON fara TVA    SC COSEDIL SPA
3. ? RON fara TVA    Asocierea SC DRUM ASFALT SRL - SC TRAMECO SA - SC DRUMURI BIHOR SA
4. ? RON fara TVA    Asocierea SC ELDICLAU SRL - SC DRUMURI SI PODURI JUDETENE CLUJ SA
5. ? RON fara TVA    IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT MBH

Firma COSEDIL si asocierea condusa de ELDICLAU au fost descalificate in etapa de evaluare tehnica si au contestat descalificarea.

Ionut

Alunecarea de pe DN1C.




Crater de 30 de metri pătraţi pe o şosea naţională. Ce fac drumarii

Drumurile o iau la vale, dar drumarii așteaptă fonduri de la Guvern ca să intervină. Se întâmplă pe cinci sectoare de drumuri naționale din nord-vestul țării, unde au apărut surpări în asfalt. Una dintre cele mai grave a avut loc pe DN1C, în Pasul Mesteacăn, la limita dintre Sălaj şi Maramureş. De două luni, în şosea a apărut un crater care a ajuns acum la aproape 30 de metri pătrați. Reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere spun că lucrările de reparații vor începe abia când Guvernul va aloca și banii necesari.



Digi24

nicolaem

deci sa recapitulam ce zice CNAIR pas cu pas :

pas 1. se face o propunere guvernului
pas 2 se "pleaca" pe traseul de avizare
pas 3 se aproba
pas 4 se aloca fonduri
pas 5 se vor apuca de lucru.

Pacat ca nu a fost intrebat de reporter de timpii de executie a pasilor de mai  sus.

Chiar nu exista o procedura de urgenta pt asa ceva astfel incat in prima zi cineva din companie sa mearga la fata locului, sa propuna un proiect tehnic si in max o saptamana sa inceapa lucrul?
Eu sper ca vb aiurea Serbanescu totusi

Allex

Si daca (Doamne-ajuta!) pica guvernul maine, ce se intampla? Ramanem cu groapa pana la investirea unui nou guvern?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova