[PH] Transportul public in Ploiesti

Started by Dan_s, September 29, 2016, 12:12:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dan_s

Linia de tramvai 102 inaugurata de curand dupa aproape doi ani de lucrari:

http://www.youtube.com/v/LqK5z8d2Sx8

Sursa: TransPloiestioficial

Ionut

Foarte bine! Nu recunosc modelul de tramvai, cine le fabrica?

Dan_s

#2
Sunt vechile KT4D(C) si KT4DM luate de la Postdam reconditionate si vopsite proaspat. Promisiunile electorale de tramvaie noi s-au dus in vant :D  >:(
Later edit Producator TATRA

Dan_s


TibiV

Uau...
Asta este "trenul cursa de persoane Potsdam - Ploiesti" ?.... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dan_s

Cu "trenuri" din astea ne plimbam din 1996  :lol:
Pana la refacerea liniilor aveau "mersu leganatu"  :D


Io

^
In sfirsit! Nicaieri in lume nu am vazut linii puse atit de prost precum cele din Ploiesti. Nici macar in anii '70 (in alte orase). Bine ca s-a terminat, astea-s puse bine si s-a inlocuit toata infrastructura de sub ele si cea de canalizare, apa, caldura etc. de-a lungul liniilor. Asta insumind vreo 12 km.
Pentru restul ramine de vazut ce are de spus Procuratura.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Balto

Ploiesti solicita fonduri europene pentru achizitia de tramvaie

Autoritatea Urbana constituita la nivelul Primariei Municipiului Ploiesti a depus la ADR Sud-Muntenia documentul justificativ pentru finantarea a 18 fise de proiecte pe Axa Prioritara 4 POR – Sprijinirea dezvoltarii urbane durabile din Fonduri Europene Structurale si de Investitii 2014-2020 pe 4 obiective specifice de interes pentru Municipiul Ploiesti, conform alocarilor financiare din Acordul de Negociere incheiat cu MADRAPFE.

Proiectele propuse spre finantare vizeaza investitii in infrastructura rutiera, achizitia de mijloace de transport ecologice (tramvaie, troleibuze si autobuze electrice), investitii in cartierele marginalizate ale municipiului, precum si investitii in domeniul educatiei – reabilitari de gradinite si licee tehnologice.

clubferoviar.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Dan_s

Primăria Ploiești cumpără 50 de autobuze noi. Dotări obligatorii: aer condiționat și monitoare anti-vandalism

QuotePrimăria Ploiești a lansat pe 10 februarie licitația pentru cumpărarea de 50 de autobuze noi, diesel, euro VI. Valoarea estimată a contractului depășește 10 milioane de euro.

Ofertele se primesc până pe 31 martie, iar data de evaluare a acestora este 15 iunie. Potrivit caietului de sarcini al licitației, publicat de TransPloiesti, autobuzele trebuie să fie același model, fabricat în perioada 2017-2018, iar printre dotările obligatorii se numără: podea coborâtă, trei uși, aer condiționat, cabină închisă pentru șofer, ecrane LCD ș.a.

Condițiile impuse de Primăria Ploiești pentru achiziția de autobuze noi

Toate autobuzele vor fi produse de acelaşi producător, vor fi acelaşi model şi vor fi fabricate în 2017-2018.
2. Fiecare autobuz va detine Certifıcat de omologare de tip RAR sau Certificat de omologare acordat de către autoritate competentă din statele membre ale Uniunii Europene, în categoria M3.
3. Dimensiuni:
Lungimea totala: 11.500 mm — 12.500 mm Latimea maxima (fara oglinzi): 2.600 mm inaltimea totala maxima (cu aer conditionat): 3.300 mm
4. Capacitatea de transport de minimum 90 calatori din care minimum 23 de locuri pe scaune;
5. Caroserie auto ortanta (monococa).
6. Podea complet coborata pe intreaga suprafata a autobuzului la dispozitia calatorilor in picioare (nu sunt permise trepte). Pasagerii se pot aseza pe scaune fara a urca mai mult de o treapta fata de nivelul odelei.
7. Rampa acces pentru persoane cu dizabilitati.
8. Numar de usi: 3 cu doua foi fıecare, latime minima pentru fıecare usa 1.200 mm. Toate usile trebuie sa fıe echipate cu manere de usi. A doua usa trebuie sa fıe echipata cu o platforma mecanica pentru scaune cu rotile sau carucioare de copii. Inaltimea scarii pentru toate usile nu trebuie sa depaseasca 340 mm, măsurată atunci când autobuzul este gol şi în stare de stationare (fără a utiliza dispozitivul de basculare) - în conformitate cu CE 2001/85 / CE.
9. Ventilatia naturala se va asigura prin ferestrele laterale cu minim 5 geamuri rabatabile sau culisante si cel putin 2 trape de aerisire pe plafon cu deschidere electrica si manuală.
10. Vopsirea exterioara, culoarea, sigla, numarul de inventar si alte inscriptionari necesare se realizează conform cerintelor autoritatii contractante în momentul încheierii contractului.
I I . Motor diesel în patru timpi, montat orizontal sau vertical, în partea din spate a autobuzului, respectând standardele Euro 6
12. Motor controlat electronic, (unitate control electronic al motorului prin CAN multiplex), incluzand diagnoza, control şi refacerea parametrilor.
13. Putere nominală a motorului: minim 240 CP, maxim 320 CP.
14. Motorul va fi compatibil pentru functionarea cu combustibil diesel şi biodiesel conform legislatiei europene.
15. Cutie de viteze automata cu 6+1 viteze, si retarder incorporat. Cutie de viteza controlata electronic, cu diagnoza, controlului si parametrizare prin reteaua CAN multiplex.
16. Axa frontala si axa spate coborata, astfel incat sa asigure podeaua coborata pe intreaga suprafata a autobuzului.
17. Suspensie controlata electronic cu functia de ingenunchiere.
18. Pneuri tubeless, doua roti pe axa fata (cu profil de directie şi urbane) şi patru roti pe axa spate, duble (cu rofıl de tractiune, M+S).
19. Sistem de franare cu discuri (fata si spate).
20. Sistem de franare electronic EBS (antiblocare ABS si antipatinare ASR si cu presiune de franare in functie de sarcina autobuzului si alte functii inglobate).
21. Prezentarea testului SORT 2 pentru modelul de autovehicul ofertat respectand tipul de motor şi de cutie de viteze solicitate. Testul SORT 2 va fi atestat de un organism acreditat în acest sens.
22. Sistem electronic de control al tractiunii si franarii cu diagoza, control si parametrizare prin sistem CAN multiplex.
23. Directie servoastitata hidraulic.
24. Dotarea cu un sistem de aer conditionat format din una sau mai multe unităti de aer conditionat, cu puterea totală de minim 30 kW, care să asigure posibilitatea de reglare a temperaturii şi a debitului de aer, independent pentru salonul de pasageri şi pentru postul de conducere.
25. Sistem auxiliar de preîncălzire al motorului şi de încalzire a salonului independent de functionarea motorului (trebuie sa incalzeasca si daca motorul este oprit), cu puterea totală de minim 30 kW. Unitatea electronică va furniza şi date privind timpul de functionare şi consumul de combustibil.
26. Postul de conducere va fi în varianta închisa (cu cabina), separat de compartimentul călătorilor, cu acces direct din exterior (pe prima foaie a usii 1 ).
27. Reglarea pozitiei volanului sa se realizeze odata cu reglarea bordului sau independent.
28. Scaun şofer neumatic cu amortizor şi re labil.
29. Geam şofer, parbriz şi oglinzi exterioare cu sistem degivrare.
30. Tahograf digital.
31. Sistem de gestiune şi diagnosticare.
32. Sistem informatic de gestiune şi diagnosticare electronicâ a autobuzului (SIGDE) prin reieaua CAN mutiplex, inclusiv software aferent cu functii de comandâ, control parametrizare, transport de date şi diagnosticare sisteme.
33. Sistemul informatic va realiza şi evidentierea consumului de combustibil.
Sistemul va detacta şi alarma golirea rapida de combustibil din rezervor şi deschidere neautorizata a buşonului.
Datele vor fi transmise on-line în aplicatia sistemului de dispecerizare şi se va face localizarea  pe harta a evenimentului.
34. Sistem pentru informare calatori, inclusiv software aferent.
35. Indicatoare traseu exterioare, tip LED-SMD, de culoare alba, multiplexare mai mica de 1:5: frontal (rezolutie de minim 192 x 19 puncte); lateral (rezolutie de minim 128 x 19 puncte Y, spate (rezolutie de minim 32 x 19 puncte); raster de maxim 10 mm. Afışajul interior: va fi de tip LED, de culoare albâ, va afışa numele statiei şi eventual conexiuni cu alte linii de transport; rezolutie de minim 96 x 8 puncte, raster de maxim 8 mm.
36. Dotarea fıecârui autobuz cu 4 validatoare electronice, pentru validarea biletelor de hârtie. Validatoarele vor fi corespunzatoare tichetelor de calatorie actuale (hârtie offset), cu imprimare cu cerneala, cu comanda de schimbare a datelor de la conducatorul auto prin intermediul echipamentului îmbarcat de dispecerizare. Numarul caracterelor imprimate pe tichet va fi de minimum 14.
Sesizarea introducerii tichetului în validator va fi de tip fotoelectric (exclus sistem cu microcontacte). Carcasa va fi antivandalism. Masinile vor fi cablate pentru sistem ticketing.
37. Autobuzele vor fi dotate cu echipamente îmbarcate pentru dispecerizare, cu rol de preluare de date şi de localizare care sa faciliteze transmiterea acestora catre sistemul existent de management flota al beneficiarului. Realizeazâ interfata între conducatori de vehicule şi dispecerii care gestioneazâ întregul sistem de monitorizare a vehiculelor. Echipamentul trebuie sa fıe compatibil cu aplicatia software deja existenta la beneficiar. Se admite si fumizarea unui solutii de management flota/dipecerizare echivalente care sa integreze toate autovehiculele flotei beneficiaului.
38. Dotare cu echipament de supraveghere video a autobuzului atât la exterior cât şi la interior, inclusiv software aferent.
39. Dotarea cu doua ecrane informative LCD-TFT, cu digonala de minim 19 inch, antvandalism, rezolutie minim 1440x900 pixeli, montate în sptele cabinei soferului si la mijlocul salonului.
40. Dotare cu SDV-uri şi soft-uri specifice conform manualului de intretinere şi reparatii, necesare executarii lucrarilor de diagnosticare, reglaje, întretinere, reparatii, atât pentru autobuz ca ansamblu cât si pentru componentele si sistemele acestuia.
41. Scolarizarea si acreditarea personalului autoritatii contractante pentru efectuarea operatiunilor de intretinere si garantie.
42. Asigurarea de piese de schimb, materiale, uleiuri, consumabile, etc., pentru mentenanta planificata, care trebuie înlocuite, conform manualului de întretinere, pentru toată perioada de garantie ofertată. Manopera este asigurată de către achizitor.
43. Remedierea defectiunilor constatate în perioada de garantie, de cätre furnizor, la sediul achizitorului, sau la un service agreat de furnizor atunci când defectiunile sunt complexe. Furnizorul asigurä piesele de schimb, materialele, manopera transportul, după caz, pentru defectiunile constatate în perioada de garantie ofertatä.
44. Furnizorul va livra, cu titlu gratuit, piesele de schimb pentru necesități nepreväzute în scopul evitării imobilizärilor autobuzelor, conform liste prezentate în caietul de sarcini.
Sursa: Observatorulph.ro

Dan_s

Au fost depuse 2 oferte la licitatia organizata de Primaria Ploiesti, in valoare de peste 10 milioane de euro
QuoteAdrian Dobre a declarat, în exclusivitate pentru Ziarul de Ploiești, că pe 21 martie au fost depuse ofertele la licitația organizată de Primăria Ploiești, pe SEAP, pentru achiziționarea a 50 de autobuze noi. Valoarea totală a acestei investiții depășește, conform estimărilor, suma de 10 milioane de euro.

Cele două oferte au fost depuse de reprezentanțele din România ale unor cunoscute companii internaționale.

Primăria Ploiești a estimat valoarea fiecărui autobuz la 207.000 euro (cu TVA inclus) și a cerut ca acestea să aibă motor Diesel Euro VI, podea joasă și aer condiționat.

Urmează ca administrația locală să analizeze ofertele și să decidă asupra câștigătorului.

Prețul reprezintă 70% din criteriile de acordare, iar consumul autobuzelor, impactul operațional energetic și de mediu, ca și perioada de garanție – câte 10% fiecare.

Cu siguranță, însă, că va urma o contestație din partea firmei care va pierde contractul, dată fiind valoarea și interesul.

Autobuzele vor fi cumpărate de Primăria Ploiești, dar operate de SC Transport Călători Express SA, societatea care are ca acționar majoritar Consiliul Local.
Sursa

tom_sawyer


Ionut

50 autobuze nu e putin (pentru Ploiesti). 50 x 200.000 = 10 milioane euro. Este de urmarit, poate reusiti voi sa monitorizati licitatia. Multumesc! :cheers:

tom_sawyer

#12






Powered by API/PUM imgur uploader

Nu inteleg daca 1 si 2 au mai depus oferte valabile pana la urma. 3 e BMC-ul de Ciorogarla si 4 e Isuzu.

Dan_s

Se pare ca avem castigator pentru cele 50 de autobuze dar se poate contesta:
QuoteAutobuzul românesc EURO BUS Diamond este câștigătorul licitației celor 50 autobuze noi din Ploiești !

Sursa: https://www.facebook.com/hashtag/exclusivtransploiesti?source=feed_text

Harry

Eurobus e divizie a turcilor de la BMC si la licitatii e reprezentat de omul de afaceri Jean Paul Tucan din Navodari. Sunt autobuze decente si au facut fata cu brio vreo 3-4 ani cat a fost in santier drumul Constanta Navodari.