News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Mission X: filmari din avion ale obiectivelor de infrastructura

Started by Ionut, July 02, 2012, 10:59:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

sebba

deh... ulcioru nu merge de multe ori la apa... io as zice sa fi putin mai prevazator. eu cel putin nu m-as risca....
si e posibil ca tocmai de acolo sa apara acele vibratii

ce accesorii ai luat la camera?

Sailing away! S/Y Haimana

Eurocopter

Initial pe cea veche am legat-o si cu o sarma pentru siguranta, dar suportul acela nu-l mai dai jos decat cu vopsea cu tot.

Am accesoriile din full edition, mai putin telecomanda, pentru ca am descarcat soft pentru tableta prin care pot controla camera.

sebba

acum am recitit cu atentie... cand ai zis ca ai montat camera pe extremitatea aripii
este cea mai instabila pozitie acolo, cel mai lung brat cu cea mai mare amplitudine
ma gandesc ca ai vrut sa o pui acolo ca sa eviti filmarea palelor

cum ti-am zis, noi am prins camerele pe montantii aripilor, oarecum la jumatea acestora. rezulta clar o oscilatie redusa la jumate
Sailing away! S/Y Haimana

Eurocopter

Nu pot prinde camera pe montantii aripiilor pentru ca in cazul meu aripiile se afla deasupra carlingei,  iar jumatate din imagine ar fi astfel ocupata de carlinga. Sub carlinga, pe burta avionul este din nou prea riscant si nu am suprafata buna de prindere. Crede-ma ca si eu am tatonat terenul o gramada pana am ajuns la concluzia ca nu am unde altundeva monta camera decat pe extremitatea aripii.

Vezi poza de pe inter-fly.ro ca sa iti dai seama mai bine despre ce zic.

sebba

tot pe avion cu aripa sus am filmat si noi dar nu asa smecher ca al tau
al nostru avea montanti la aripa :D

cam ca asta era
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Daca era asa smecher avea winglets, mai reduceau din vibratii. :p

Indiferent cum ar fi, filmul cu pista de la Cluj este muuuult mai stabil ca acele filmari anterioare. E un pas mare inainte. Daca se poate si mai bine, perfect! Eu ma declar oricum multumit.

ciprebbe

E excelent filmarea cu pista de la aeroport. E mult mai stabila imaginea
Daca zbori putin mai pe stanga  cadrezi mult mai bine traseul autostrazii iar ideea cu marirea unghiului de filmare (inspre inainte) ar fi minunata daca ai reusi.
Vremea pare ok, poate reusesti maine sa filmezi.

LE: Camera e prinsa pe aripa dreapta?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Eurocopter

Camera e prinsa pe aripa stanga dar a fost setata sa filmeze invers asa ca a trebuit sa rastorn imaginea. Daca rezolv o ultima chestiune legata de softul de comanda ipad-go pro, zbor maine.

ciprebbe

S-a stricat vremea :(
Ploua de jumatate de ora la Cluj. Sa speram ca se indreapta si se va putea filma maine.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Eurocopter

Va fi vreme buna de maine pana duminica, deci garantat saptamana asta filmam Lugoj-Deva si Arad-Pecica.

Tocmai am facut verificari si am confirmate intrari de 480 RON, ceea ce duce bugetul total la 2450 RON daca nu ma insel.

Ionut

Buget disponibil campanie #3: 1970 RON
Plus 480 RON => buget ACTUAL DISPONIBIL: 2450 RON.

lautaxi

Multumesc EUROCOPTER pt filmarea pistei de la Cluj ,se pare ca inspre Somes deja e betonata..
Calitate mult mai buna a filmarii din ce am vazut.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Eurocopter

Mda, din pacate zborul de astazi a fost un semi-esec si tind sa cred ca am fost urmarit de ghinion. Prima data m-a lasat noua camera Go Pro care chiar in apropriere de Lugoj s-a deconectat de la Ipad si s-a hotarat ca nu are deloc chef sa filmeze astazi. Am filmat Lugoj-Deva cu vechea camera  dar si ea a ramas fara baterie la aproximativ 10km de Arad. Nu stiu ce ziceti voi da mie mi se pare ghinion curat.

In concluzie pe Arad-Pecica nu am apucat sa fac decat cateva poze cu nodul bypass-A1.

Ionut