Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perfidus

Vai ce sensibili au devenit, nu mai suporta obraznicia. E bine cand roata se intoarce. Ma duc sa-mi refac proviziile de popcorn. Ne auzim si in privat, cred ca ma pot implica logistic cu niste cereri.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

Pe de alta parte, incercati sa respectati formularea oficiala in adresare. Nu adaugati ironii sau acuzatii, directe sau voalate.
In caz de judecata, acestea pot fi acceptate de judecator ca si circumstante atenuante pentru CNAIR.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

perfidus

Intr-adevar, sa încercăm sa nu aruncam cu oua sau ketchup. Trebuie sa fim mai buni ca ei.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Se pot adresa intrebari si solicitari fara nici un fel de ironii si asa trebuie procedat in mod normal, dar il inteleg si pe disney.
Nu prea cred insa ca le convin intrebarile si cauta tot felul de scuze.
Cum ziceam, cine e interesat sa ajute, sa dea de veste. ;)

disney

Alte intrebari, acelasi raspuns idiot.

Quote
Informatiile si documentele solicitate sunt urmatoarele:

1) Va rog sa precizati clar si fara echivoc daca s-a executat sau nu portiunea de la km 0+000 si pana la km 0+040 a Sectiunii 2B la data finalizarii sectorului de autostrada cuprins intre km 0+000 - km 10+200 din sectiunea 2B, Campia Turzii-Gilau, de catre Antreprenorul Bechtel International Inc, in luna noiembrie 2010.

2) a) Va rog sa precizati clar si fara echivoc daca a fost receptionata sau nu portiunea de la km 0+000 si pana la km 0+040 a Sectiunii 2B despre care am mentionat mai sus.
b) Va rog sa precizati data si numarul de inregistrare al procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor in care este consemnata si portiunea de la km 0+000 si pana la km 0+040 a Sectiunii 2B despre care am mentionat mai sus.
c) Va rog sa precizati data si numarul de inregistrare al procesului verbal de receptie finala in care este consemnata si portiunea de la km 0+000 si pana la km 0+040 a Sectiunii 2B despre care am mentionat mai sus.

3) Va rog sa precizati clar si fara echivoc daca a fost achitata sau nu portiunea de la km 0+000 si pana la km 0+040 a Sectiunii 2B despre care am mentionat mai sus, respectiv ce anume a fost achitat si cat a costat.

4) a) In cazul in care portiunea de la km 0+000 si pana la km 0+040 a Sectiunii 2B despre care am mentionat mai sus a fost deja achitata (complet sau partial), va rog sa precizati clar si fara echivoc daca a fost solicitata parerea Curtii de Conturi referitor la faptul ca aceasta portiune ar fi fost deja achitata (complet sau partial), dar trebuie executata acum de catre asocierea Straco Group in cadrul contractului "Proiectare si executie pentru realizarea autostrazii Brasov-Targu Mures-Cluj-Oradea, Sectiunea 2A: Ogra-Campia Turzii" Lotul 3, si trebuie platita direct (aditionarea contractului) sau indirect (claim) pentru a doua oara (adica trebuie achitata complet sau partial pentru a doua oara), risipindu-se fonduri.
b) Va rog sa precizati data si numarul de inregistrare al documentului (documentelor) prin care a fost solicitata parerea Curtii de Conturi.
c) Va rog sa precizati raspunsul Curtii de Conturi si data si numarul de inregistrare al documentului (documentelor) cu raspunsul Curtii de Conturi, pentru a putea verifica veridicitatea informatiilor oferite de Dumneavoastra, verificare care este necesara si va fi oricum facuta.

5) Va rog sa enumerati toate lucrarile care mai sint necesare pentru finalizarea portiunii de la km 0+000 si pana la km 0+040 a Sectiunii 2B despre care am mentionat mai sus.

6) Care este costul estimat al lucrarilor si materialelor necesare pentru finalizarea portiunii de la km 0+000 si pana la km 0+040 a Sectiunii 2B despre care am mentionat mai sus?

7) Cum va fi achitata contravaloarea lucrarilor si materialelor necesare pentru finalizarea portiunii de la km 0+000 si pana la km 0+040 a Sectiunii 2B despre care am mentionat mai sus? Se va incheia un act aditional? Care este baza legala?

8) Va rog sa enumerati toate demersurile efectuate pana acum de catre Dumneavoastra pentru finalizarea portiunii de la km 0+000 si pana la km 0+040 a Sectiunii 2B despre care am mentionat mai sus, si sa precizati data si obiectul fiecarui demers intreprins, respectiv numarul de inregistrare al fiecarui document de iesire si catre cine a fost adresat acesta.

Mentionez ca este cunoscut faptul ca lotul 3 din Sectiunea 2A: Ogra-Campia Turzii este pina la km 37+191, iar portiunea de la km 0+000 si pana la km 0+040 a Sectiunii 2B despre care am mentionat mai sus, este de fapt portiunea de la km 37+191 si pana la km 37+230. Pentru edificare v-am atasat si o plansa cu planul si pozitiile kilometrice.





Powered by API/PUM imgur uploader

Observati ca este alt numar de inregistrare, dar in rest este copy/paste.

disney

Quote from: NGC on February 26, 2019, 12:08:22 AM
In cazul de fata trebuie continuata procedura normala si adresata o reclamatie administrativa.

Am trimis azi reclamatia administrativa.

Quote from: NGC on February 25, 2019, 10:58:22 PM
Si Curtea de Conturi ce zice? ;)

II intreb miine. :D

@NGC - Ti-am trimis PM.

NGC

Quote from: NGC on February 26, 2019, 05:51:56 PM
Cum ziceam, cine e interesat sa ajute, sa dea de veste. ;)

Asta este pentru cei care vor sa ajute si sunt indecisi. :D

Quote from: Ionut on June 12, 2012, 08:24:17 AM
IMPORTANT 1

De retinut ca reclamatia administrativa este OPTIONALA si puteti face DIRECT plangere la sectia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliati.

Referitor la plangerea la sectia de contencios administrativ a tribunalului, art. 22 alin. (5) din L 544 / 2001 prevede ca "Atat plangerea, cat si recursul se judeca in instanta, in procedura de urgenta, si sunt scutite de taxa de timbru".

Se poate invoca art. 411 din Codul de Procedura Civila (cererea de judecata in lipsa) si NU trebuie sa va prezentati la procese, unde oricum nu prea aveti ce sa faceti.

Se pot cere daune morale si / sau patrimoniale (art. 22. alin. (2) din L 544 / 2001).

Totul se poate rezolva asadar cu o plimbare pana la tribunal pentru a depune plangerea si mai multe E-Mail-uri si este in rest GRATUIT (mai putin copierea XEROX, dar nu e cazul daca solicitati informatiile prin E-Mail).

Morosanu

Parerea mea este ca trebuie cerut daune, ori de care. Astia stiu doar daca sunt afectati la buzunar, altfel nu le ajunge nimeni la nas.
Politica distruge tot ce atinge.

pbh

Da, afectati la buzunarul... nostru. Adica vor fi foooarte afectati.
In rest numai de bine...

harapnegru

Quote from: horatiu.cosma on February 25, 2019, 11:12:22 PM
Trebuie pistonați cu întrebări în continuare, dosare deschise pe parte civilă, câștigate, și când se strâng mai multe și ei continuă cu tonul ăsta, pac dosar penal pentru abuz în serviciu. Pe partea de civile putem ajuta și noi (NGC, Ionuț, eu) că avem o oarecare experiență. Ne auzim pe privat pentru mai multe detalii.

Bine v-am gasit. Vreau si eu sa ajut cu intrebarile, dar nu am nimic de ascuns, asa ca scriu aici. As vrea sa incerc o abordare diferita, adica sa le specific de la inceput ca adresez intrebarile "in numele unor utilizatori ai forumului" si ca intrebarile si raspunsurile vor fi publicate pe forum. Poate asa nu mai incearca sa ne fenteze cu explicatii care sunt paralele cu subiectul. Este cel putin unul dintre voi de acord, astfel incat sa pot sa folosesc forma plurala de adresare, adica (in numele unor) "utilizatori"? Puteti raspunde si prin PM. Voi adresa intrebarile intr-o forma cat mai respectuoasa pentru a elimina si aceasta problema.

Allex

"In numele utilizatorilor/unor utilizatori ai forumului" se ocupa API sa puna intrebari iar CNAIR, MT sau orice alta institutie este constienta ca raspunsul pe care il vor formula va ajunge aici pe forum. Nu vad cum abordarea ta ar duce la un rezultat diferit.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

harapnegru

Nu este vorba de a obtine un rezultat diferit fata de ceea ce obtine API, ci de a obtine un rezultat diferit fata de ceea ce obtin in ultimul timp unii colegi care poate sunt putin mai infocati.
Sa nu fie cu suparare, dar daca se face o statistica cu numarul de cereri trimise de API in 2018 pentru proiecte de drumuri (nu CF si metrou), imi rezulta ca au fost mai multe solicitari din partea unor persoane fizice decat din partea API. E drept ca unele solicitari se gasesc direct in topicurile respective si nu in acest topic specializat, si sunt mai greu de contorizat, dar din ce am putut vedea, toate solicitarile API sunt trimise de Ionut. Poate motivul este lipsa timpului necesar sau sunt alte motive obiective. Incerc doar sa mai iau din "workload"-ul lui, dar in acelasi timp sa si contribui la partea scrisa de Horatiu, respectiv "pistonati cu intrebari" si "dosare deschise pe parte civila", pentru ca instantele sa aiba mai mult "material" pentru abuzurile CNAIR.
Daca abordarea e gresita, pot sa adresez intrebarile si doar in numele "unui" utilizator al forumului, adica eu. :D

dr4qul4

Eu as posta raspunsurile nesimțite pe paginile de fb ale cnair si ale tuturor DRDP urilor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alesd

Quote from: harapnegru on March 01, 2019, 11:18:41 PM
Este cel putin unul dintre voi de acord, astfel incat sa pot sa folosesc forma plurala de adresare, adica (in numele unor) "utilizatori"?
Vad ca nu se inghesuie nimeni sa iti raspunda, dar intr-un fel e normal, pentru ca din vreo 3000 de utilizatori cu cont, vreo 2000 se ocupa mai mult de like, dislike si pareristica, iar aproape toti ceilalti pun poze, filmari si informatii concrete, dar cam acolo se termina contributia lor. Cifrele nu sunt exacte, dar incearca sa explice amploarea implicarii de aici de pe forum.
Asa ca poti sa trimiti intrebari in numele meu, si daca tot intrebi, vezi si ce se mai intampla cu VO Alesd Sud si Nord. Conform acestui raspuns primit de un senator, documentatia pentru licitatie trebuia trimisa la ANAP in Iulie 2018 si nu a ajuns acolo nici pana azi.

Ionut

Va rog NU trimiteți solicitări la CNAIR sau la orice tert în numele API sau al forumului din simplul motiv ca nu aveti această calitate de a reprezenta organizația sau comunitatea. Sa ma iertati, cunosc personal doar câțiva useri. Cum să vă permit sa trimiteți întrebări la CNAIR din partea API sau a forumului?

Puteți trimite ORICATE în nume propriu. Oricâte. În nume propriu.

Singurul care reprezintă forumul sunt eu, iar API este reprezentată de mine și de Președintele API. Doar noi doi avem drept de semnătura și putem reprezenta oficial API.