Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

disney

#495
Aveti mai jos raspunsul CNADNR la intrebarile pe care le gasiti aici.















adiarc

Intenționează CNADNR sa concesioneze DE ACUM , spații pt construcția de benzinării pe autostrăzile a căror ctr de construcție au fost recent semnate ?( C.Turzii-Tg.Mures si Sebeș-Turda )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Calin

Quote from: TibiV on March 10, 2015, 08:57:28 PM
Adiarc, eu vorbesc de documentul nostru, al PUM:
http://forum.peundemerg.ro/docs/prezentare_strategie_implementare_peundemerg.pdf

Noi vrem sa il promovam, asa ca este bine sa nu il promovam cu greseli...
In afara de "Curtea de Arges-Sibiu" , in loc de "Curtea de Arges -Pitesti" am mai vazut si o alta mica greseala ,prin omisiune.Cred ca la capitolul privind ceea ce trebuie inceput in anul 2015 a fost uitata "Intrarea A3 in Bucuresti"-aceasta fiind mentionata in anul 2016 ca fiind lucrare terminata....

weaz

:(
Conform acestor noi informatii se da peste cap "Propunere de Strategie de Implementare a Master Planului General de Transport" initiata de PUM.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=9.msg70364#msg70364

horatiu.cosma

Nu cred ca da neaparat peste cap. Avand in vedere ca nu va mai fi autostrada pe acele sectoare, ci drum expres, nu se putea face Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada. Trebuie anulat, si in cel mai scurt timp pornita licitatia pentru Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru DX.

dr4qul4

Ploiesti-Buzau trebuia sa ramana autostrada. Mai ales daca au de gand sa faca DX Gaesti-Ploiesti si Buzau-Braila
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

medicul de garda

Am trimis mai demult un sir de intrebari legate de situatia dubioasa a primilor 6 km din A3, dintre centura si sos Petricani. In plus, am mai intrebati si despre posibilitatea schimbarii marcajelor pe DN2, avand in vedere numarul enorm de accidente care se produc din cauza soferilor care folosesc drumul ca pe un 2+2. Intrebarile si raspunsurile CNADNR le aveti mai jos atasate. Mentionez ca sunt la gramada, de data asta nu au mai raspuns separat la ele...








In caz ca nu ati observat, au evitat cu nonsalanta intrebarea mea despre constructia de autostrazi half-profile. O fi prea incomoda intrebarea, cine stie? :dunno:
Trust me, I'm an east-european doctor!

disney

Au fost trimise catre CNADNR urmatoarele intrebari:

1) a) Care este bugetul alocat in 2015 pentru fiecare dintre cele 2 pasaje neterminate de pe centura de Nord a Aradului?
b) In ce data a fost reziliat contractul cu firma CCCF pentru pasajul peste CF Brad – Curtici si DJ709B de pe centura de Nord a Aradului?
c) Ce suma a incasat CNADNR din garantia bancara in urma rezilierii contractului cu firma CCCF?
d) In ce data a fost reziliat contractul cu firma CONFORT pentru pasajul peste CF Arad – Bucuresti de pe centura de Nord a Aradului?
e) Ce suma a incasat CNADNR din garantia bancara in urma rezilierii contractului cu firma CONFORT?
f) Care este stadiul fizic si financiar la data de 1 Aprilie 2015 pentru fiecare din cele doua pasaje?

2) Care este bugetul alocat in 2015 pentru lucrarile de pe centura Oradea si care este stadiul fizic si financiar la data de 1 Aprilie 2015?

3) Care este stadiul fizic si financiar la data de 1 Aprilie 2015 pentru modernizarea si reabilitarea DN2D?

4) Care sunt planurile CNADNR referitoare la centura ocolitoare a Municipiului Falticeni? Care este orizontul de implementare?

5) Care sunt planurile CNADNR referitoare la centura ocolitoare a Municipiului Slatina? Care este orizontul de implementare?

6) Ordinul de incepere a lucrarilor la centura Targu Mures Est a fost dat in 09.10.2014, dar Copisa nu misca inca nimic pe teren, desi este o lucrare dupa FIDIC rosu, deci cu proiectare realizata deja.
a) Care sunt motivele pentru care nu se lucreaza si ce masuri a luat deja CNADNR?
b) Sunt finalizate exproprierile pe tot tronsonul? Daca nu, pe ce portiuni inca nu sunt finalizate?

7) a) Ce se mai intampla cu centura Targoviste? Nu s-a mai lucrat de câtiva ani, un pod este închis pe un sens, iar lucrarile deja se degradeaza.
b) Care este stadiul fizic si financiar la data de 1 Aprilie 2015?
c) Cand se vor relua lucrarile?
d) Care este bugetul pentru 2015 pentru acest proiect?

8) a) Ce se mai intampla cu centura Targu Jiu? In ce data a fost emis ordinul de incepere a lucrarilor?
b) Care este stadiul fizic si financiar la data de 1 Aprilie 2015?
c) Care este bugetul pentru 2015 pentru acest proiect?

disney

Au fost trimise catre CNADNR urmatoarele intrebari:

1) Intentioneaza CNADNR sa concesioneze inca de pe acum, spatii pentru constructia de benzinarii pe autostrazile a caror contracte de construire au fost recent semnate (Campia Turzii – Targu Mures si Sebes-Turda)? Cand se vor lansa licitatiile?

2) a) In ce data a fost dat sau se va da ordinul de incepere a lucrarilor pentru urmatoarele loturi:
Campia Turzii – Ogra lot 1
Campia Turzii – Ogra lot 3
Ogra – Targu Mures lot 1
Ogra – Targu Mures lot 2
Mentionam ca este cunoscuta data in care au fost semnate contractele si cu cine au fost semnate.
b) Pentru care dintre loturile de mai sus nu au fost finalizate exproprierile si pe ce portiuni?
c) Pentru care dintre loturile de mai sus exista autorizatie de construire? Mai este valabila?
d) Au fost plătite avansurile către constructori pentru aceste loturi? Vă rog să precizați pentru fiecare lot în parte dacă a fost plătit avansul sau cînd urmează să fie plătit.
e) Exista alte impedimente care sa nu permita inceperea lucrului pe fiecare lot?
Mentionam ca este cunoscut faptul ca exista o perioada de 4 luni de proiectare in cazul loturilor din tronsonul Campia Turzii - Ogra.

3) Finalizarea lucrarilor la autostrada Arad - Timisoara efectuate de asocierea FCC Construccion SA - ASTALDI SpA a avut loc la data de 8 August 2013.
a) Perioada de garantie va expira in data de 8 August 2015 sau in data de 31 August 2015?
b) Are CNADNR posibilitati legale si parghii contractuale prin care sa prelungeasca aceasta perioada de garantie, dupa expirarea celor 2 ani?
c) Daca da, care sunt acestea si ce perioada de garantie s-a solicitat? Tot in caz de raspuns afirmativ, care este noua perioada de garantie agreata?
d) S-a semnat vreun act aditional la contract in vederea extinderii perioadei de garantie? Despre ce suma este vorba in contract si cu cat se extinde perioada de garantie?

4) La ora actuala este in curs de desfasurare licitatia pentru "COMPLETAREA STUDIULUI DE FEZABILITATE PENTRU "LARGIRE LA 4 BENZI A CENTURII RUTIERE A MUNICIPIULUI BUCURESTI SUD INTRE A2 KM 23+600 SI A1 KM 55+520".
a) SF-ul completat in urma executarii contractului de mai sus va fi valabil pentru modernizare la standard de drum expres a centurii de Sud a Municipiului Bucuresti?
b) Intentioneaza CNADNR doar sa largeasca la 4 benzi centura de Sud a Municipiului Bucuresti sau si alte lucrari suplimentare? Despre ce este lucrari este vorba?
c) Se va moderniza mai apoi drumul de 4 benzi la nivel de drum expres?
d) Daca da, care este orizontul de timp pentru inceperea modernizarii la nivel de drum expres?

5) In data de 2 Martie 2015 ati trimis ministrului Eugen Nicolicea raspunsul 92/10118 referitor la centura Municipiului Iasi, pe care il puteti gasi la adresa http://www.cdep.ro/interpel/2015/r6098A.pdf
Va rugam sa ne oferiti un raspuns de aceeasi calitate si la fel de detaliat si pentru centura Timisoara Sud.
a) Cand vor fi puse la dispozitie fondurile pentru realizarea centurii Timisoara Sud?
b) Cand vor incepe efectiv lucrarile la acest obiectiv strategic?

6) Există o alocare bugetară suficientă în bugetul pe 2015 pentru lucrările de pe autostrada Transilvania, respectiv:
- Cîmpia Turzii-Tg. Mureș
- Gilău-Nădășelu
- Suplacu de Barcău-Borș.
Vă rugăm să precizați pentru fiecare proiect care este alocarea bugetară.

7) a) A fost reziliat contractul cu Pizzarotti pentru autostrada A3 București-Moara Vlăsiei? Vă rugăm să ne precizați specific dacă contractul a fost reziliat, nu dacă a fost trimisă o notificare.
b) Cînd vor fi relicitate lucrările rămase de executat în cadrul acestui contract?

8) Pentru lotul 2 din autostrada Lugoj-Deva cînd se vor emite actele adiționale care să permită reglarea situației lucrărilor suplimentare și lansarea unei noi proceduri de achiziție publică?

9) a) Pentru lotul 4 din autostrada Lugoj-Deva ce măsuri intenționează să ia CNADNR pentru sancționarea constructorului avînd în vedere întîrzierea în predarea proiectului tehnic?
b) Au fost emise notificări sau revendicări așa cum prevede contractul?
c) Care sunt pașii concreți pentru rezolvarea problemei în dispută de la halda de steril? Știm că UMB a propus un viaduct de 45 de milioane de Euro și CNADNR a refuzat. Care sunt pașii următori?


Ionut

Sa le spuna cineva ca robotul ala enervant spune "bine ati venit" la fiecare pagina/afisare. Of... iti vine sa te arunci de la etaj.

horatiu.cosma

Intrebare pentru CNADNR: Conform declaratiilor CNADNR, autostrada Gilau-Nadaselu va fi finalizata pana la finalul anului 2015. Presupunand ca aceste promisiuni se vor concretiza si luand in considerare ca inca nu avem castigator pentru finalizarea viaductului peste Canalul Somesul Mic, sunteti constienti ca sectorul de autostrada va fi necirculabil o perioada de timp nedeterminata? Ce actiuni o sa intreprindeti pentru a determina si scurta aceasta perioada? Va rugam sa atasati acestor posibile actiuni intreprinse si un interval temporal.

disney

#507
Aveti mai jos raspunsul CNADNR.





disney

#508
Aveti mai jos raspunsul CNADNR la intrebarile pe care le gasiti aici.







sebba

si acum de ce sunt iarasi oprite lucrarile la pasajul de pe centura Aradului? (cel de la iesirea spre Curtici, ca la celalalt i-am pus deja cruce si parastas)
cand au de gand totusi sa termine?

cred ca si intrebarile astea ar trebui re-adresate domnilor de la CNARDE
Sailing away! S/Y Haimana