Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dancosta

Inca una de azi.
QuoteVa rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al prezentei solicitari, conform art. 20, alin. (5) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016.

Conform legii 544/2001, va rog sa imi oferiti urmatoarele informatii si documente publice, in format electronic (si editabil daca este disponibil):

Informatiile din SEAP pentru procedura Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750) cu anunt de participare 174932 din 26.04.2017, indica faptul ca data limita de valabilitate a ofertei este 27.05.2019, iar data evaluarii este 03.06.2019, adica dupa termenul de valabilitate a ofertei, si ca procedura este in stadiul de deliberare (a se vedea captura de ecran atasata).
1) Sunt informatiile din SEAP actuale pentru aceasta procedura?
2) Este obligatorie actualizarea permanenta a informatiilor din SEAP?
3) Care este numarul maxim de zile in care trebuie efectuate toate actualizarile in SEAP ale starii curente a unei proceduri (data evaluarii tehnice, data evaluarii financiare, termenul de valabilitate a ofertei, stare curenta procedura)?
4) Care este termenul de valabilitate a ofertei situate pe primul loc?
5) Din informatiile publice de la CNSC si CAB, toate contestatiile au fost respinse si din data de 12.08.2019 nu mai exista din punctul de vedere al contestiilor piedici pentru semnarea contractului. Cu toate acestea, conform informatiilor din SEAP, el inca nu este semnat si procedura este tot in stare de deliberare. Care este stadiul real actual al procedurii?
6) Din ce motive nu s-a semnat inca acest contract si ce probleme mai sunt de rezolvat pentru a se putea semna?
7) Care este orizontul de timp pentru semnarea contractului?
8) In caz ca acest contract a fost totusi semnat, in ce data a fost semnat, cine este castigatorul si de ce nu sunt actualizate informatiile din SEAP, respectiv de ce nu a fost publicat anuntul de atribuire? Nu exista un termen maxim legal pentru publicarea anuntului de atribuire?

bgd77

#1096
Quote from: bgd77 on January 15, 2020, 10:09:04 PM
Quote from: bgd77 on December 07, 2019, 11:38:15 AM
Azi am trimis urmatoarea cerere de informatii la CNADNR:

QuoteInformatiile solicitate:

    Va rog sa imi comunicati toate litigiile in care CNADNR/CNAIR a fost parte din 2010 si pana la momentul actual, atat in instantele nationale cat si in cele internationale, in legatura cu proiectele de constructie de autostrazi sau variante ocolitoare, sau proiectele de reabilitare drumuri nationale, cu mentiunile de mai jos
    Mentionez ca NU sunt interesat de litigii legate de licitatii, ci doar de litigiile aparute dupa ce contractul de executie a fost semnat
    Mentionez ca sunt interesat doar de litigiile dintre CNADNR/CNAIR si constructorul si/sau consultantul de pe proiect
    Va rog ca in raspuns sa specificati urmatoarele informatii:
        numele proiectului
        numele celorlalte parti din litigiu
        daca exista o hotarare definitiva si irevocabila a unei instante
        numele instantei care a dat o hotarare definitiva sau irevocabila, daca este cazul, sau numele instantei la care se judeca la momentul actual litigiul in caz contrar
        numarul hotararii definitive si irevocabile, daca este cazul, sau numarul dosarului in caz contrar

Am primit numar de inregistrare, dar nu am primit raspuns, asa ca am trimis o reclamatie administrativa. In cazul in care nu primesc un raspuns nici la aceasta si trebuie sa merg la Tribunal, poate sa-mi explice cineva cu pasi detailati ce trebuie sa fac acolo si ce documente trebuie sa depun? (presupun ca print-uri dupa email-uri, altceva mai trebuie?)

Am primit un raspuns. Detaliile in mesajul urmator.


dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

disney

In 5 Decembrie 2019 am adresat intrebarile de mai jos la DRDP Cluj.
Quote
1) Va rog sa precizati clar si fara echivoc daca tronsonul de autostrada Lugoj - Deva lot 3 (Holdea-Ilia) intra in jurisdictia DRDP Cluj si ce fel de atributii are DRDP Cluj fata de acest tronson.
2) Va rog sa precizati clar si fara echivoc daca in atributiile DRDP Cluj intra si organizarea unei achizitii directe pentru repozitionarea aparatelor de reazem la podul peste Mures de pe tronsonul de autostrada Lugoj - Deva lot 3 (Holdea-Ilia).
3) Va rog sa enumerati toate motivele pentru care DRDP Cluj a preluat organizarea unei achizitii directe pentru repozitionarea aparatelor de reazem la podul peste Mures de pe tronsonul de autostrada Lugoj - Deva lot 3 (Holdea-Ilia), si de ce nu a fost posibila achizitionarea directa de catre DRDP Timisoara sau CNAIR Central.
4) Pentru achizitia directa "REPOZITIONARE/INLOCUIRE APARATE DE REAZEM - POD PE AUTOSTRADA LUGOJ-DEVA, LOT 3, KM 69+105", va rog sa imi puneti la dispozitie prin e-mail o copie dupa caietul de sarcini insusit de firma careia i-a fost atribuit contractul (sa se vada stampila firmei respective), o copie dupa contractul insusit de firma careia i-a fost atribuit contractul (sa se vada stampila firmei respective), precum si copii dupa toate anexele folosite in documentatia de atribuire pentru acest contract.
5) Va rog sa imi puneti la dispozitie prin e-mail o copie dupa expertiza finala realizata de catre firma Iptana in cadrul contractului "Realizare ET a lucrărilor de artă proiectate si executate in cadrul Autostrazii Lugoj-Deva, Lot 3".

In Ianuarie a venit raspunsul lor halucinant.


Pentru punctele 4) si 5) mi-au trimis un model de caiet de sarcini, un model de contract si raportul de expertiza partial pe care il avem si pe forum.

Pentru ca nu mi-au trimis ce am solicitat in forma solicitata, le-am trimis o reclamatie administrativa.
QuoteStimate domnule director,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat la cererea din 04 Decembrie 2019 inregistrata cu numarul 74140/10.12.19 nu am primit informatiile/documentele solicitate in termenul legal, stabilit de lege.

Informatiile/Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:

> 4) Pentru achizitia directa "REPOZITIONARE/INLOCUIRE APARATE DE REAZEM - POD PE AUTOSTRADA LUGOJ-DEVA, LOT 3, KM 69+105", va rog sa imi puneti la dispozitie prin e-mail o copie dupa caietul de sarcini insusit de firma careia i-a fost atribuit contractul (sa se vada stampila firmei respective), o copie dupa contractul insusit de firma careia i-a fost atribuit contractul (sa se vada stampila firmei respective), precum si copii dupa toate anexele folosite in documentatia de atribuire pentru acest contract.
> 5) Va rog sa imi puneti la dispozitie prin e-mail o copie dupa expertiza finala realizata de catre firma Iptana in cadrul contractului "Realizare ET a lucrărilor de artă proiectate si executate in cadrul Autostrazii Lugoj-Deva, Lot 3".

Va aduc la cunostinta unele prevederi din legislatia achizitiilor publice.

Articolul 217 din legea 98/2016 prevede la alin. (1) ca "Autoritatea contractantă are obligația de a întocmi dosarul achiziției publice pentru fiecare contract de achiziție publică/acord-cadru încheiat, respectiv pentru fiecare sistem dinamic de achiziții lansat", iar la alin. (4) prevede ca "Ulterior finalizării procedurii de atribuire, dosarul achiziției publice are caracter de document public".

Art. 148 din HG 395/2016 prevede la lit. q) ca
"Articolul 148
Dosarul achiziției publice trebuie să cuprindă documentele întocmite/primite de autoritatea contractantă în cadrul procedurii de atribuire, cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:
(...)
q) contractul de achiziție publică/acordul-cadru, semnate, și, după caz, actele adiționale;"

Art. 147 din HG 395/2016 prevede la alin. (1) lit. a) ca
"Articolul 147
(1) Contractul de achiziție publică/acordul-cadru are cel puțin următoarele anexe, ca parte integrantă:
a) caietul de sarcini, inclusiv clarificările și/sau măsurile de remediere aduse până la depunerea ofertelor ce privesc aspectele tehnice și financiare;"

Din prevederile de mai sus, rezulta ca atit contractul de achizitie publica cit si caietul de sarcini care fac parte din dosarul achizitiei publice sint documentele semnate de catre cele 2 parti, respectiv autoritatea contractanta si firma careia i-a fost atribuit contractul, si ambele documente sint documente cu caracter public dupa finalizarea procedurii de achizitie.

Dupa cum se poate observa, solicitarea mea initiala se refera exact la aceste documente insusite (semnate, sa se vada stampila firmei) de catre firma careia i-a fost atribuit contractul, asa cum prevede expres si HG 395/2016.

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informatiile de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat. Daca documentele solicitate nu sint disponibile in format editabil, va rog sa imi trimiteti prin e-mail o copie (scan) a lor.

Si acum am primit raspunsul asta si el halucinant.

NGC

Vad ca si astia de la DRDP Cluj se iau dupa aia din Dinicu Golescu 38 cu inducerea in eroare.

Sa ii dam atunci o mana de ajutor lui disney. :D


1) Textul cu bold din raspunsul de mai sus este de fapt copy / paste din art. 3 alin. (1) lit. f) din Legea 101 / 2016, lege "privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor".

Quote
f) persoană care se consideră vătămată - orice operator economic care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:
(i) are sau a avut un interes în legătură cu o procedură de atribuire; şi
(ii) a suferit, suferă sau riscă să sufere un prejudiciu ca o consecinţă a unui act al autorităţii contractante, de natură să producă efecte juridice, ori ca urmare a nesoluţionării în termenul legal a unei cereri privind o procedură de atribuire.

Nu are nici o treaba Legea 101 / 2016 cu solicitarea dosarului achizitiei publice, pentru ca dosarul devine document public "ulterior finalizarii procedurii de atribuire". Vezi punctul urmator.


2) Vezi art. 217 alin. (4) si (5) din Legea 98 / 2016.

Quote
(4) Ulterior finalizării procedurii de atribuire, dosarul achiziţiei publice are caracter de document public.
(5) Accesul persoanelor la dosarul achiziţiei publice potrivit alin. (4) se realizează cu respectarea termenelor şi procedurilor prevăzute de reglementările legale privind liberul acces la informaţiile de interes public şi nu poate fi restricţionat [...].

Si care sunt "reglementarile legale privind liberul acces la informatiile de interes public"? Exact Legea 544 / 2001 si normele de aplicare HG 123 / 2002 si HG 478 / 2016.


3) Vezi art. 11^1 din Legea 544 / 2001.

Quote
ART. 11^1
Orice autoritate contractantă, astfel cum este definita prin lege, are obligaţia să pună la dispoziţia persoanei fizice sau juridice interesate, în condiţiile prevăzute la art. 7, contractele de achiziţii publice.


4) Vezi ce zice chiar CNAIR la numarul 2 mai jos. :lol:



disney

#1101
Tocmai am intrebat si la MT si la CNAIR.
Quote
Stimata Doamna, Stimate Domn,

Va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al prezentei solicitari, conform art. 20, alin. (5) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016.

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 / 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii si documente cu caracter public.

Mentionez ca doresc aceste informatii si documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) si alin. (4) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016.

Va rog sa tineti cont de prevederile art. 22, alin. (2-1) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016, care prevede ca "în situația în care informația publică solicitată se află pe un înscris care conține atât informații la care accesul este liber, cât și informații exceptate de la liberul acces, informația publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informațiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare".

Informatiile si documentele solicitate sunt urmatoarele:

Intrucit CNAIR este in subordinea Ministerului Transporturilor, va rog sa precizati clar si fara echivoc urmatoarele:

1) Pentru achizitia publica "Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare", anunt de participare [170795]/21.10.2016
a) Va rog sa precizati in ce data a renuntat CNAIR la recursul din dosarul 41409/3/2018 de pe rolul Curtii de Apel Bucuresti.
b) Care sunt toate motivele pentru care CNAIR a renuntat la recurs?
c) In spatiul public circula informatii ca aceasta achizitie este investigata de Consiliul Concurentei. In ce perioada au avut sau au loc controale de la Consiliul Concurentei?
d) Este abilitat Consiliul Concurentei sa investigheze atribuirea acestui contract? Cine poate sesiza Consiliul?

2) Pentru achizitia publica "Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 – A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)", anunt de participare [174932]/26.04.2017
a) Va rog sa precizati cate rapoarte a emis comisia de evaluare din data de 12 August 2019 si pina astazi?
b) Care sunt toate motivele pentru care contractul nu a fost semnat pana in 1 Februarie 2020? Va rog sa enumerati toate motivele si sa nu evitati acest subiect, indiferent daca s-a semnat intre timp sau nu contractul.
c) Au avut sau au loc controale de la Consiliul Concurentei in legatura cu aceasta achizitie publica?
d) Este abilitat Consiliul Concurentei sa investigheze atribuirea acestui contract? Cine poate sesiza Consiliul?

P.S. Mai poate adresa cineva aceleasi intrebari? Am o banuiala ...

P.S.2 Voi intreba si direct la Consiliul Concurentei.

disney

P.S.3 Am trimis impreuna cu solicitarile de mai sus si cele 3 poze de aici.

Mai trimite cineva intrebarile la CNAIR? Vad ca sint cam singurul pe aici care trimite solicitari. Chiar asa ocupati sinteti? :D

disney

Am intrebat si la Consiliul Concurentei.
Quote
Stimata Doamna, Stimate Domn,

Va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al prezentei solicitari, conform art. 20, alin. (5) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016.

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 / 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii si documente cu caracter public.

Mentionez ca doresc aceste informatii si documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) si alin. (4) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016.

Va rog sa tineti cont de prevederile art. 22, alin. (2-1) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016, care prevede ca "în situația în care informația publică solicitată se află pe un înscris care conține atât informații la care accesul este liber, cât și informații exceptate de la liberul acces, informația publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informațiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare".

Informatiile si documentele solicitate sunt urmatoarele:

1) Va rog sa enumerati toate achizitiile publice desfasurate de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) care au fost analizate/investigate in anul 2018 de catre Consiliul Concurentei, si sa precizati pentru fiecare denumirea achizitiei, partile/operatorii economici investigati, cit si durata si obiectul investigatiei.

2) Va rog sa enumerati toate achizitiile publice desfasurate de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) care au fost analizate/investigate in anul 2019 de catre Consiliul Concurentei, si sa precizati pentru fiecare denumirea achizitiei, partile/operatorii economici investigati, cit si durata si obiectul investigatiei.

3) Va rog sa enumerati toate achizitiile publice desfasurate de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) care au fost analizate/investigate in anul 2020 de catre Consiliul Concurentei, si sa precizati pentru fiecare denumirea achizitiei, partile/operatorii economici investigati, cit si durata si obiectul investigatiei.

4) Sa presupunem un caz in care o Autoritate Contractanta desfasoara o achizitie publica si emite un raport al procedurii prin care ofertantul A este descalificat, iar ofertantul B este declarat cistigator. Ofertantul A contesta descalificarea la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC), iar in urma deciziei CNSC Autoritatea Contractanta este obligata sa reevalueze ofertele ambelor ofertanti A si B. Decizia CNSC este contestata prin apel la Curtea de Apel Bucuresti atit de catre Autoritatea Contractanta cit si de catre ofertantul B (declarat castigator pina la acel moment), dar inainte de termenul de judecata, atit Autoritatea Contractanta cit si ofertantul B renunta (la citeva zile diferenta) "printr-o coincidenta" (observati ghilimelele) la judecarea apelului desi aveau sanse de cistig, renuntare prin care ofertantul B care a renuntat la apel, obtine de la Autoritatea Contractanta "favoruri" intr-un contract pe care respectivul operator B il are deja in derulare cu respectiva Autoritate Contractanta. Mai mult (...) intre timp Autoritatea Contractanta doreste atribuirea contractului catre ofertantul A (desi cu citeva luni in urma l-a descalificat), santajind intr-un fel operatorul B in cadrul celuilalt contract si obligindu-l sa renunte la apel.
a) Este un astfel de caz un caz de denaturare a competitiei? Intra in atributiile Consiliului Concurentei analizarea/investigarea unui altfel de caz in cazul in care exista dovezi care pot fi puse la dispozitia Consiliul Concurentei?
b) Este un astfel de caz un caz de trucare a unei licitatii? Intra in atributiile Consiliului Concurentei analizarea/investigarea unui altfel de caz in cazul in care exista dovezi care pot fi puse la dispozitia Consiliul Concurentei?

5) Va rog sa enumerati toate tipurile de cazuri legate de achizitiile publice care intra in atributia si pot fi analizate/investigate de catre Consiliul Concurentei.
Asteptam acum raspuns.

disney

Quote from: disney on January 08, 2020, 07:04:58 PM
M-am trezit azi cu noaptea-n cap si le-am trimis acum prima solicitare pe 20 20.

Quote
1) Referitor la procedura "Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau - Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550)",
a) Va rog sa enumerati toate motivele din care nu a fost anulata inca in Seap aceasta procedura pentru lotul 1, desi prin decizia 2049/C3/2263 din 14.11.2019 CNSC a respins contestatia ofertantului Constructii SA si a precizat clar ca "mentine documentul intitulat Raportul de anulare nr. 13B/8277/11.10.2019"?
b) Ce anume intirzie anularea procedurii?
c) A fost contestata decizia CNSC 2049/C3/2263 din 14.11.2019? In caz afirmativ, unde a fost contestata si care este numarul dosarului?

2) Pentru procedura "Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 - A2: sector DN 2 (km 12+300) - A2 (km 23+750)", cistigatorul (Tirrena Scavi) a fost desemnat de mai multe luni si toate contestatiile au fost respinse.
a) Va rog sa enumerati toate motivele din care de atitea luni nu s-a semnat inca acest contract.
b) Ce anume se mai asteapta pentru a semna contractul?
c) Se va anula procedura? Daca da, cind si din ce motive?

3) Pentru procedura "Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350", cistigatorul (Porr) a fost desemnat de mai multe luni si toate contestatiile au fost respinse (respectiv a venit inclusiv raspunsul de la CJUE si Delta Acm a renuntat la contestatie).
a) Va rog sa enumerati toate motivele din care de atitea luni nu s-a semnat inca acest contract.
b) Ce anume se mai asteapta pentru a semna contractul?
c) Se va anula procedura? Daca da, cind si din ce motive?

4) a) Va rog sa enumerati toate motivele din care de mai bine de 4-5 luni, procedurile de achizitie enumerate mai jos sint suspendate. Chiar daca unele proceduri vor fi reluate si nu vor mai fi suspendate pina veti raspunde, va rog sa precizati motivele si sa nu incercati sa va prefaceti ca nu stiati.
b) Va rog sa enumerati toate motivele din care nu s-a putut inca raspunde solicitarilor de clarificari.
c) Va rog sa precizati clar cite persoane lucreaza pentru a raspunde clarificarilor pentru fiecare procedura in parte.

P01 - "Proiectare si executie Autostrada Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Subsectiunea 3A2: Nadaselu - Mihaiesti (km 8+700-km 25+500) si Subsectiunea 3B1: Mihaiesti - Zimbor (km 0+000 - km 13+260)", suspendata din 14.08.2019
P02 - "Proiectare si executie Autostrada Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea Sectiunea 3B: Mihaiesti - Suplacu de Barcau, Subsectiunea 3B2: Zimbor - Poarta Salajului (km 13+260 - km 25+500)", suspendata din 12.08.2019
P03 - "Proiectare si executie Autostrada Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3B: Mihaiesti - Suplacu de Barcau, Subsectiunea 3B5: Nusfalau - Suplacu de Barcau (km 66+500 - km 80+054.044)", suspendata din 14.08.2019
P04 - "Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 2: km 20+000-km 39+000", suspendata din 06.01.2020
P05 - "Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600", suspendata din 14.08.2019
P06 - "Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul major de investitii Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220 - Sectiunea E si finalizare Sectiunea D", suspendata din 28.08.2019
P07 - "Proiectare si executie Varianta de ocolire Targu-Mures - finalizare lucrari", suspendata din 20.09.2019
P08 - "PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Drum Expres Craiova - Pitesti" Tronsonul 4", suspendata din 24.10.2019
P09 - "PROIECTARE SI EXECUTIE ,,Drum Expres Craiova - Pitesti" Tronsonul 3", suspendata din 08.11.2019
P10 - "Proiectare si Executie ,,Drum Expres Brăila - Galați"", suspendata din 10.12.2019
P11 - "Proiectare si Executie ,,Varianta de Ocolire Galati"", suspendata din 12.12.2019
P12-1 - "Modernizare DN71 Baldana - Targoviste - Sinaia, km. 0+000 - km. 44+130 largire la 4 benzi de circulatie si km. 51+041 - km. 109+905 drum la 2 benzi : Lot 1 (Sector 1): Baldana - Targoviste km. 0+000 - km. 44+130 largire la 4 benzi de circulatie", suspendata din 31.07.2019
P12-2 - "Modernizare DN71 Baldana - Targoviste - Sinaia, km. 0+000 - km. 44+130 largire la 4 benzi de circulatie si km. 51+041 - km. 109+905 drum la 2 benzi : Lot 2 (Sector 2): Targoviste - Sinaia km. 51+041 - km. 109+905 - Drum la 2 benzi)", suspendata din 31.07.2019
P13-1 - "Elaborare Studiu de Fezabilitate Drum de mare viteza Baia Mare - Suceava: Lot 1 Baia Mare - Bistrita", suspendata din 08.01.2020
P13-2 - "Elaborare Studiu de Fezabilitate Drum de mare viteza Baia Mare - Suceava: Lot 2 Bistrita - Vatra Dornei", suspendata din 08.01.2020
P13-3 - "Elaborare Studiu de Fezabilitate Drum de mare viteza Baia Mare - Suceava: Lot 3 Vatra Dornei - Suceava", suspendata din 08.01.2020









pasiune pt infrastrucura

#1105
Nu stiu ce parere aveti voi dar de cand a venit doamna la CNAIR lucrurile au inceput sa se miste in bine s-a desemnat  castigatori pe mai multe proiecte de infrastructura importante , s-a lansat pe SEAP mai multe proiecte pentru sf pt drumuri expres , s-a dat drumul pentru  acel proiect de a imbunatatii semnalizarea trecerilor de cale ferata , se face campanie pentru pastrarea curateniei pe drumuri si autostrazi acum CNAIR incepe revizia tehnica a drumurilor http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-%C3%AEncepe-revizia-tehnic%C4%83-drumurilor-na%C8%9Bionale-%C8%99i#/0
La CFR calatori Dan Costescu chiar face treaba deci nu imi e rusine sa spun ca guvernarea PNL chiar face lucruri bune chiar daca Lucian Bode nu e asa de activ lucrurile merg inainte
stiu ca nu se face politica pe forum dar trebuie recunoscut adevarul

GDPR

S-a lansat multe proiecte, dar totusi e sub 50, ca altfel am fi zis "s-au lansat". Stiu ca pe forum sunt permise greseli gramaticale, dar totusi hai sa nu macelarim frumoasa limba romana.

NGC

Doamna aia e in pozitia asta din 25 Februarie, deci de 5 zile lucratoare si tu crezi ca lucrurile "se misca" din cauza ei? :lol: :lol: :lol:
Crezi ca o licitatie se lanseaza asa de pe azi pe maine?
Sa revenim mai bine cu picioarele pe pamant.

pasiune pt infrastrucura

Nu ai inteles am vrut sa spun ca in loc sa mai asteptam inca nu stiu cat timp pentru desemnarea castigatorilor de cand a plecat Ionita lucrurile se mai misca atat.

NGC

Despre ce tot vorbesti?

Din 25 Februarie si pana azi doar doua licitatii si-au schimbat starea.

1) Avem licitatia "Contract 5R12, Reabilitare DN76, Varfurile - Stei, km 69+350 - km 102+660 - Rest de executie", unde avem o singura oferta depusa in 30 August 2019. Ce au evaluat atatea luni?

2) Si avem si licitatia "Elaborare Studiu de fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru obiectivul Drum Expres Focsani - Braila", unde avem 5 oferte depuse in 19 Iunie 2019. Iar aici crezi ca stabilirea castigatorului s-a facut "pe repede inainte" imediat dupa ce a ajuns doamna pe pozitie?

Daca te referi la licitatia "Executia de foraje geotehnice pe amplasamentul Sectiunii E2 km 52+780 - km 56+220 in vederea completarii Studiului Geotehnic existent din cadrul contractului <Proiectare si Executie autostrada Lugoj-Deva lot 2, km 27+600-km 56+220> prin lucrari specifice de investigare a terenului (lucrari de foraje, activitati de prospectare geofizica si inginerie geotehnica)", atunci afla ca acest contract a fost atribuit in 24.02.2020, deci inainte sa ajunga doamna pe pozitia asta.

Despre ce vorbim?