Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 18 Guests are viewing this topic.

panzer

^^ Iti mai aduci aminte cum a inceput DX12? Cu Dragnea in camp si 2 borduri. :D La inceputul ala te referi?

mirceaeliade

#2281
E un dictionar pe undeva care explica e este Etapa 1 si Etapa 2?   Ca tot ma bulverseaza jargon de genul PT aprobat, AC aprobat, ordin incepera dat - nu mi-e prea clar ce inseamna fiecare si de ce nu sunt sub o singura semnatura

edit: incerc sa nu fac spam dar nu stiu unde sa intreb. nu ma refeream la acronime ci la termeni. specific ce inseamna ca proiect tehnic e gata fata de autorizatie de constructie data.  de ce trebuie sa mai dai ordin de incepere daca ai aprobat proiectul tehnic, si de ce trebuie autorizatie de constructie daca deja ai proiectul tehnic.  de ce nu sunt toate astrea 3 semnaturi doar una singura?   jargonul asta din constructii imi aduce aminte de definitiva versus irevocabila, care oriunde in afara justitiei sunt sinonime.

panzer

Exsita un topic pe undeva. Dar nu il gasesc. Poate vede Horatiu sau Ionut.

N-ai facut casa pana acum? AC = autorizatie de construire. E ultimul pas. Abia atunci te apuci de munca. Mai urmeaza exproprieri suplimentare, descarcare arheologica.

Ionut


razvan96

Cred că l-a derutat faptul că, pentru că nu a autorizat toate lucrările de pe Lotul 1, MT a pus ca titlu "Autostrada de Centură București, km 0+000 – km 100+900, Lotul 1, Sector 1: km 52+070 – km 52+770 aferent Centura Nord,  Sector 2: km 52+770 – km 69+000 aferent Centura Sud, Etapa 1". Singura semnificație a acestui detaliu e că va mai fi cel puțin o etapă de autorizare a restului lucrărilor ce nu sunt cuprinse în autorizația actuală.

Xed

V-am zis acum mai multa vreme ca turcii de pe A0 Sud erau interesati sa achizitioneze o balastiera pe Arges, in zona 1 Decembrie - Adunatii Copaceni.

Se pare ca in urma cercetarii lor au ajuns la concluzia ca o singura balastiera nu le este suficienta si ca le-ar trebui defapt vreo 2 pentru necesarul lor asa ca au incheiat un contract cu una. Au ales calea aceasta deoarece ii costau prea mult doua. In acelasi timp au achizitionat si un teren in apropiere de santierul lor pentru a deschide o groapa de exploatare de unde sa isi extraga si ei singuri materialul necesar.

Intre timp se pare ca si UMB-ul a intrat in negocieri pentru materie prima cu balastierele de pe Arges.
Se anunta niste ani cu foarte mult de munca pentru angajatii in domeniul exploatarii balastului.  :D

voicul

Nu mai retin ce isi aducea UMB pe DX12 de la Tulcea ... deci se poate/se rezolva si problema asta.

dr4qul4

UMB tot de la Arges vor aduce piatra? Probabil va fi din zona Budesti, dar chiar si asa, ma asteptam sa ia de pe Ialomita si sa se foloseasca de A3.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Se pare ca in sfarsit misca si Aktor ceva la proiectare. A predat declaratia de proiectare (nu stiu exact ce inseamna asta, daca inseamna ca e gata proiectul sau nu) si ar fi sanse in vara sa intre in teren.

Pe lotul 1 sud, unde tocmai a venit AC zilele trecute, o sa se intre in teren probabil peste cateva zile.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Declaratia de proiectare e o etapa intermediara, ce vine inaintea proiectului pentru autorizatia de construire si a proiectului tehnic. Aktor a predat aceasta declaratie de proiectare de vreun an, daca nu si mai bine, deja sunt la a 10-a revizie cu ea, probabil vrei sa spui ca s-a aprobat in sfarsit si se poate trece la urmatoarea etapa, adica proiectul pentru autorizatia de construire si proiectul tehnic.

vancouver

Nu, informatia nu este ca s-a aprobat, ci ca au depus declaratia completa, corespunzatoare valorii din contract. Deci probabil pana acum nu era completa.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

florin74

Pai era un ping pong cu nodurile, ca se cereau chestiuni suplimentare fata de SF si Aktor a solicitat suplimentare de buget...
Posibil sa se fi inteles acum.

Xed

Presupun ca e vorba in special de nodul cu A1 unde, cum s-a mai discutat acum cateva saptamani, este nevoie de o banda suplimentara pe fiecare sens de pe care sa faci accesul pe A1 sau invers, de pe A1 pe A0, nu?

horatiu.cosma

Nu, era vorba despre reconfigurarea nodului, niste solicitari venite dinspre CTE-ul de siguranta circulatiei.

ultras_30

Azi la viitorul nod A0/DN4 au montat panouri de informare,sa speram ca vor incepe curand,pt cei care circula pe dn4 ne astepta luni/ani cu traffic prin 2 santiere in 2 km,nodul A0/dn4 si pasajul oltenitei de pe centura.