Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Allex

Wow. Am numarat la viteza vreo 50 de piloni dar cred ca sunt mai multi. O sa fie ceva grinzi de ridicat acolo...

Stiti cumva in proiect e prins nodul complet sau se va face doar jumatate?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Dominik

You're in Steelers Country

Ionut

Alex se face tot nodul. La fel si la A1. La A1 se fac si 2.5 km din A0 nord.

Allex

Asta e super. Ar trebui modificat si pe harta proiectelor de infra. Incerc sa imi fac putin timp mai tarziu pentru asta. Stii cumva exact unde vor fi capetele loturilor (A0 cu A1 si A0 cu A2)?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Pai este deja traseul pe Harta Proiectelor... check it out. Aici ai plansele pentru A0 Sud si aici pentru A0 Nord. Daca stii de la cristi5 ce trebuie sa faci, poti sa verifici traseul.

Allex

Am modificat deja ce era de modificat (traseul ramane acelasi). Se va vedea maine pe harta. ;)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristi5

#726
Alex, daca poti cumva adauga pe OSM si limitele de lot, ar fi minunat. Sunt doar niste noduri (puncte) OSM pe traseu, cu tag-ul highway=lot_limit, de exemplu:

https://www.openstreetmap.org/node/1979132135

Numele e bine sa fie name=A0 lotN<>lotN+1

Multumim!

Allex

Le voi adauga cand voi afla exact limitele loturilor. Din plansele postate nu am putut sa imi dau seama.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Uite limitele celor 3 loturi:

Lot 1: km 52+070-km 52+770 aferent Centura Nord (sector 1) si km 52+770-km 69+000 (sector 2) --> 0,700 km+16,23 km = 16,93 km

Lot 2: km 69+000-km 85+300 --> 16,30 km

Lot 3: km 85+300-km 100+765 (sector 1) si km 0+000-km 2+500 aferent Centura Nord (sector 2) --> 15,465 km+2,5 km = 17,965 km

cristi5

#729
^^ daca nu stii exact-exact unde e limita, poti sa scrii in nume "aprox" sau ceva similar. E mai bine sa fie un punct in zona, chiar daca nu e precis, decat nimic. Pe urma il mutam, cand incepe constructia se vede rapid limita de lot pt ca se lucreaza cu viteze, atitudini si probleme birocratice diferite.

Vorba ceea:

"Don't let the Best be the enemy of the Good"

Allex

Ok, le-am pus, e undeva la +/- 50m. Sa vedem miscare in teren (stiu... ) si mai corectam daca va fi cazul.

Relatiile
Lot 1: https://www.openstreetmap.org/relation/8295050
Lot 2: https://www.openstreetmap.org/relation/8295049
Lot 3: https://www.openstreetmap.org/relation/8295048
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dr4qul4

Cam multe pile. Si degeaba. Sigur nu vor face terasament mai mult in partea sudica? Bretelele exterioare nu au motiv sa fie ridicate de la sol...Sau daca trebuie lasata trecere, atunci avem 1 deschidere, nu 15!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

Cred ca acolo solul nu permite terasament... (poate ce este sub stratul de suprafata)

Allex

Poate se mai "optimizeaza" la proiectare.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dr4qul4

Acolo e putin mlastinos terenul, dar vorbim totusi de acelasi teren ca si la A2. Unde avem terasament.
Si cam asa e peste tot in zona capitalei, dar sub cei  3-4-5-6 m de sol avem panza freatica si pietre.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist