Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

Ionut

Vor fi două benzi. S-a licitat pentru două benzi. Nu poti depune oferta pt două benzi și apoi să execuți 3.

Neufunk

Sa vedeti distractie in viitor, mai ales daca nu gandesc intersectiile pentru a mai adauga benzi in viitor.

Apropo, banuiesc ca inca nu stim ce fel de intersectii au de gand sa faca, nu? De ce presimt ca vor merge pe cea mai ieftina varianta, care de-obicei are si cea mai mica capacitate de tranzit?

TibiV

#677
Quote from: Neufunk on May 05, 2018, 10:51:22 PM
Niste iesiri/intrari aditionale ar fi interesante. Nu noduri in toate regula, ci niste simple rampe care sa-ti permita sa intri pe autostrada din Domnesti si Berceni, sa zicem.

Ionut a postat de mult totul (profile transversale si traseu) ... Planuri A0 Sud.
Uita-te pe ele. (Valabil si pentru ultima ta postare...)

"What you see is what you get"...

LE
Daca nu stii cum sa le gasesti, uite linku-ul: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=10.msg161150#msg161150
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut


TibiV

L-am scutit de "centralizatoare" si profile.... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Neufunk

Mersi.

E o treaba, intersectia cu A1 probabil va fi moartea pasiunii in multe zile.

raresc

Si oficial:

Astăzi, 08.05.2018, a fost comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului Proiectare și Execuție Autostrada de Centură București, km 0+000 – km 100+900, - Lotul 2: Km 69+000 - Km 85+300 aferent Centura Sud.

Ofertantul desemnat caștigător este Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS, având preţul de 750.849.942,12 Lei fără TVA, și un punctaj total de 98,25 puncte, din care 60 puncte pentru componenta financiară și 38,25 puncte pentru componenta tehnică.

În data de 04.05.2018, CNAIR SA a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului de proiectare și de execuție a lotului 1 al Autostrăzii de Centură București, care va avea o lungime de aproape 17 km ( Sectorul 1, Km 52+070 – Km 52+770, aferent Centurii Nord și Sectorul 2, Km 52+770 – Km 69+000, aferent Centurii Sud).

Ofertantul desemnat câștigător a fost Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS din TURCIA, cu preţul de 830.679.662,15 lei, fără TVA și cu un punctaj total de 98,25 puncte, din care 60 puncte pentru componenta financiară și 38,25 puncte pentru componenta tehnică.

În data de 26 aprilie, Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Artera Proiect SRL, a fost desemnată câștigătoarea  contractului pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii de Centură București, un punctaj total de 96,28 puncte, din care 58,03 puncte pentru componenta financiară și 38,25 puncte pentru componenta tehnică.

Construcția și proiectarea lotului 3, cu o lungime de aproximativ 18 km, se ridică la suma de 882.363.613,61 lei, fără TVA.

Contractele de achiziție publică pentru cele trei loturi ale Autostrăzii de Centură București vor putea fi semnate după soluționarea tuturor contestațiilor ori plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

Informații suplimentare:

Cele trei loturi ale Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului București vor avea o lungime însumată de aproximativ 52 de km și după ce vor fi finalizate vor face face legătura între A1 și A2.

În valoare de aproximativ 580 de milioane de euro, întregul proiect va permite descongestionarea circulației în zona de Sud a Bucureștiului și va asigura traficul rutier de tranzit pe segmentul românesc al coridorul 4 Pan- European.

Proiectarea fiecărui lot al acestui Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului București, va dura 12 luni, iar execuția 30 de luni, după atribuirea contractelor.

Acest proiect, similar soluțiilor aplicate în zona marilor metropole europene, face parte din Master Planul General de Transport și urmează să fie finanțat prin POIM 2014-2020.

Sursa: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-desemnat-%C8%99i-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-pentru-construc%C8%9Bia-0

alecu26

cred ca nici avansul nu se va plati din POIM 2014 - 2020. Ok...cu taspe mii de prelungiri de N+2 +1 +1 +1...poate macar avansul sa fie platit.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Hai sa vedem:
    Valoare estimata lot 1: 923.005.681,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire lot 1: 830.679.662,15 RON fara TVA, 89,99%
    Valoare estimata lot 2: 881.733.487,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire lot 2: 750.849.942,12 RON fara TVA, 85,15%
    Valoare estimata lot 3: 866.336.303,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire lot 3: 882.363.613,61 RON fara TVA, 101,85%

Quality. Asa zic ei. Eu zic ca in primul rand e vorba de OMT 600. Dar dupa aia sunt injurat ca tin cu ursu. Vom vedea ce rahat va iesi, daca va iesi.

adiarc

Este f.f grav ca vor fii doar 2benzi....blocaje eterne inca de la inaugurarea din.....hahahaha....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Ma indoiesc ca vor fi blocaje. Sau daca vor fi, acestea vor fi cauzate de geometria si tiparul nodurilor / descarcarilor, nu de numarul de benzi.
Dar - am uitat: DNCB sud va mai fi facuta la 2*2? Caci aia chiar va fi blocata dat fiind faptul ca oricum atrage mai mult trafic prin apropierea de Bucuresti si prin numarul mult mai mare de intersectii.

cezar-mario2012

 Jobul actual face ca zilnic să mă intersectez cu DNCB și toate ieșirile din București. Problema mare pe care o văd vor fi expropierile, cam peste tot s-a construit masiv, mai ales prin zona Bragadiru - Clinceni.

AdrianB1

Nu e nici o problema in zona, nu e absolut nimic construit. Doar pe soseaua dintre Domnesti si Teghes sunt constructii, si nu prea multe, in rest e camp gol pana la DN5. La Clinceni autostrada trece pe langa unitatea militara si la nord de aerodrom, apoi prin camp pana la Jilava. Mai departe nu stiu zona atat de bine, dar pe asta am batut-o si pe sus (in aer) si pe jos (cu bicicleta, cu masina, cu moto) de multe ori, chiar si peste campuri cu bicicleta.

La Ciorogarla o sa fie de demolat cateva case, ochiometric intre 2 si 5.

carutasul

Parcă am mai zis pe aici, dar cel puțin între Bragadiru și Cornetu nu s-au dat autorizații de construire, zona e liberă ( bine, prețul terenului în zonă e altă poveste). Eu am auzit de când m-am mutat pe aici  de la vecini, localnici etc ( prin 2010 sau așa ceva) că pe acolo va trece o autostradă. Nu știu cum e prin celelalte localități, sper că n-au fost chiar așa de iresponsabili...

vancouver

#689
Exclus sa fie ambuteiaje pe noua A0 sud cu 2 benzi. Capacitatea autostrazii este mult superioara tuturor drumurilor/bretelelor care se "varsa" in ea (adunate). Ambuteiaje o sa apara NUMAI si NUMAI dupa ce A0 sud va fi completata de A0 nord, macar partial. Atunci da, din zone gen Pipera, Otopeni, Voluntari si de pe Dn1 (3benzi pe sens), Dn7 (2 benzi pe sens), Dn1A, A3, Dn2 (2 benzi pe sens) + orasul + aeroportul ++++ da, toate astea vor aduce trafic suficient pentru ambuteiaje zilnice si respectiv conjuncturale (week-end sau vacanta).

PROBLEMA majora a actualei A0 sud sunt nodurile cu A1 si A2, evident muuuuuult subdimensionate. Intreg traficul de pe A0 se va inghesui pe cate o singura banda si aia sinuoasa (curba stransa) la iesirea spre Pitesti, spre A1. Aia va fi plansul in momente de sfarsit de vacante si in unele zile de vineri sau duminica. La fel iesirea din A2 in A0. Si in mai mica masura iesirile in sens invers, de pe A1 pe A0 si de pe A0 pe A2 (adica pe relatia Pitesti spre Constanta).

Continuarea A0 sud spre nord va reduce insa cu mult problema din fiecare nod (A0/A1 si A0/A2). Atunci vom avea o distribuire a traficului si benzile de legatura vor face fata in mare masura.

Concluzie:
- Numai A0 sud produce probleme in nodurile cu cele 2 autostrazi de la capete si nu vor fi probleme de fluenta pe zona curenta de autostrada.
- Prelungirea ulterioara cu A0 nord va rezolva problema din noduri, dar va creste traficul din zonele curente si atunci intr-adevar 2 benzi s-ar putea sa fie insuficiente
- Daca inelul se va inchide complet vreodata, problemele mari nu vor fi pe partea de sud, ci pe zonele aglomerate din nord-vest, care totodata servesc ca si legatura intre Moldova si Muntenia si legatura spre aeroport. Acolo va fi nevoie de 3-4-5 benzi (dar chiar si 5 benzi inseamna 5 x 1800 = 9000 vehicule pe ora - in Bucuresti sunt acum 1,5 milioane de vehicule si daca 20.000 vor dori fix la aceeasi ora sa treaca ce faci? + pe tranzit cu A7+A3 gata pot veni lejer inca 4000-5000 de vehicule. Ce faci ca sa rezolvi un varf de 25.000 vehicule de exemplu intr-o vineri dupa amiaza? Faci 25000 / 1800 = 14 benzi  :D . Nu. Deci pe A0 nord-vest nu poti sa elimini ambuteiajele. Tot ce se poate face este ceea ce am propus de mai de mult: o autostrada Ploiesti-Targoviste-Gaiesti (adica pe langa actualul DN72), sau chiar Urziceni-Ploiesti-Targoviste-Gaiesti, adica o centura indepartata Bucuresti nord-vest, astfel ca macar tranzitul de aici sa mearga fluent si sa nu ajunga niciodata pe A0. Iar A0 sa nu se faca niciodata complet inchisa, astfel putandu-se controla fluxurile de trafic si niciodata sa nu se ajunga la 10.000 - 20.000 de vehicule care vor fix in acelasi timp printr-un loc. Dar stiu, toata lumea o sa-mi sara iar in cap, daca vin cu ideea de a nu inchide complet inelul A0, asa ca o las balta).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.