Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 16 Guests are viewing this topic.

NGC

Corect, dar ceva in avanpremiera cred ca putem face rost.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


alexandru_m

^

Cele 5 puncte albastre sunt parcari de scurta durata, nu noduri. 5 noduri la 50 de km nu-i chiar asa de rau. Tronsonul va intersecta 3 drumuri nationale (4, 5 si 6). Dar daca SF-ul e facut din birou cred ca o sa dureze mult si bine tot ce e de facut aici si ar fi recomandat sa ne pregatim psihic pentru blocaje si "surprize" cat cuprinde. Sper ca observati ca de banii pentru constructie nu am zis nimic... :depressed:

vladb

^ Daca maresti harta ai sa vezi care sunt cele 5 noduri la care cred ca se refera antevorbitorul tau. 2 la capete + 3 la intersectiile cu DNurile din zona...

Ionut

In studiul de fezabilitate din 2008 erau prevazute doar 5 noduri (A1, A2 si cele 3 drumuri nationale). Evident, ar trebui mai multe noduri. Poate s-au gandit sa ceara asta in documentatie... trebuie sa asteptam sa apara public pe SEAP. Sau sa ne spuna ceva vrabiutele. :)

alexandru_m

vladb, greseala mea.

Am citit "intersectie" si am crezut ca e vorba doar de supra/sub traversari.

Silviu 1

Asa cum e traseul actual eu as mai pune minim 3 noduri (cu DJ401A-Darvari, cu DJ401-Berceni si cu DJ301A-Glina) si poate ca ar mai merge unul si cu DJ401D Darasti-Ilfov. Sa nu uitam ca e soseaua de centura a unui oras cu aproape 2 milioane de locuitori.... ar trebui sa fie cate un nod la maxim 3-4 Km.

voicul

Budapeta are si din 2 in 2 km (chiar mai putin), dar pana se intampla ceva efectiv, o sa ajungem iar la discutii: e bine sau nu cu multe noduri?
Si eu zic ca ar trebui mai multe. Poate nu din prima, dar macar gandite de la proiectare.

Ionut

Pai e bine cu nod de acces la Domnesti, de exemplu. Ca daca vii de pe A1 si stai in Domnesti sau in Ghencea, nu mai intri ca prostul in Iuliu Maniu... ci intri pe A0 si de acolo ai acces "metropolitan". Of noaptea mintii. E drept ca in 2008 nu erau atatea vile in Domnesti sau Berceni sau sau sau.

hentz

Nu prea este bine cum zici,pentru astfel de cazuri exista vechea centura care se va putea folosi pentru traficul local,pe autostrada in schimb prezenta unor noduri foarte frecvente scade mult viteza de deplasare.

dr4qul4

Eu sunt pentru un numar redus de noduri. Cele 3 DN-uri si eventual cel mult (dar nu obligatoriu) inca 2 la Domnesti si Berceni.
Dar cred ca trebuie si DNCB Sud latita la 2 benzi pe sens si cu noduri denivelate (exact cum era in SF-ul refacut de curand).
DNCB sa ramana pentru traficul local, iar A0 pentru cel de tranzit.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

Nu e o nenorocire dacă nu sunt multe noduri, în ipoteza că traficul se relaxează simţitor pe actuala centură nu ar fi dificil să mergi pe ea pana la următorul. (Apropo, a făcut Straco rost de "mărunţiş?" )    Fiind zonă destul de simplă, nici faptul că probabil SF-ul e "din burtă" nu e foarte grav ( exceptând eventuale exproprieri/utilităţi) că sigur nu o să aibă alunecări de teren la Bragadiru. Problema mea e că tocmai avem patru licitaţii respinse, apare ca şi cum s-ar fi dat "ordin de zi" trimiteţi-le aşa cum sunt" şi le-au trimis sub formă de ciornă :) O să vedem, poate e un plan, în definitiv ar fi un motiv bun de retrogradat niste i-responsabili din CNAIR ( deşi mă tem tare că ar fi înlocuiţi cu alţii si mai "responsabili" :)  )


elphax

dar de ce s-a lansat doar jumatatea de Sud ?
e mai scurta/simpla ?
la cea de Nord sunt probleme din cauza legaturilor cu aeroportul ?
scuze daca s-a mai discutat ...