Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Neufunk

Eu nu as avea nimic impotriva sa facem niste SF-uri de calitate, dar marea problema este ca dureaza. Enorm! Daca am avea o procedura simplificata, prin care avem un contract semnat in doua saptamani, ar fi o treaba si ai face SF-uri de drag, dar acum ne ia prea mult timp..

voicul

In orice business in care vrei sa scoti bani, research-ul este cel mai important. Nu conteaza cat dureaza si ca toata lumea se grabeste: daca vrei calitate pe termen lung, SF-ul (in cazul de fata) este (ar trebuie sa fie) sfant.

nicolaem

Quote from: elphax on July 07, 2017, 02:56:08 PM
trebuie sa fim/fiti realisti ! avem fonduri limitate si resurse umane limitate ( ma refer la planning,  executie, management)

probabil nu asta ai vrut sa zici, dar ai zis-o f bine. avem resurse umane LIMITATE. evident nu e vorba de cantitate ci de calitatea resurselor umane de prin minister/cnair incapabile la ce ziceai tu acolo: planning executie, management

Ionut

Mi se pare absolut fascinant cat de usor deviati de la subiect.

NGC


NGC

#275
Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare si Executie "Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000 – km 100+900" - Lotul 1: Sector 1. Km 52+070 – Km 52+770 aferent Centura Nord si Sector 2. Km 52+770 – Km 69+000 aferent Centura Sud; Lotul 2: Km 69+000 - Km 85+300 aferent Centura Sud; Lotul 3: Sector 1. Km 85+300 – Km 100+765 aferent Centura Sud si Sector 2. Km 0+000 – Km 2+500 aferent Centura Nord".

Valoare estimata lot 1: 923,005,681.00 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2: 881,733,487.00 RON fara TVA
Valoare estimata lot 3: 866,336,303.00 RON fara TVA

Termen pentru depunerea ofertelor: 10.10.2017
Durata contractului: 102 luni, 12 luni perioada de proiectare, 30 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor

Fonduri: POIM in cofinantare cu bugetul de stat

Quote
Obiectivul principal il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor pentru Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000 – km 100+900:
- Lotul 1: Sector 1. Km 52+070 – Km 52+770 aferent Centura Nord si Sector 2. Km 52+770 – Km 69+000 aferent Centura Sud;
- Lotul 2: Km 69+000 - Km 85+300 aferent Centura Sud;
- Lotul 3: Sector 1. Km 85+300 – Km 100+765 aferent Centura Sud si Sector 2. Km 0+000 – Km 2+500 aferent Centura Nord,
in conformitate cu conditiile de contract FIDIC Galben.

Ionut

Mic detaliu: vad ca numele proiectului este "Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000 – km 100+900". Numai ca lotul 3 are km 100+765 in capat. Deci restul de 900-765 m = 135 m unde au fugit? :) Din actualizare s-a modificat kilometrajul? Daca da, atunci nu trebuia si denumirea proiectului updatata? In fine, sper sa nu fie o problema birocratica asta, sa fie doar o chestiune semantica. Din ce inteleg, proiectul are 100,765 km lungime, nu 100,900 km lungime.

GDPR

M-am uitat fugitiv pe SEAP: doar cerinte beneficiar, dispozitii noduri A1 si A2 si detalii tip? Imi scapa mie ceva???

NGC

Nu am foarte mult timp liber in acest weekend, dar va las pe fuga asta, pentru ca sa aveti subiecte de discutie. :D

Se va lucra pe baza SF din 2007 si responsabilitatea e pasata la antreprenor.



NGC

Quote from: Ionut on July 05, 2017, 10:57:15 PM
Licitatie lansata pe baza unui SF făcut cu pixul pe harta. Și cu noduri insuficiente.
NGC, găsești și niște desene puse în documentație?

Quote from: adrian rosca on July 05, 2017, 11:00:35 PM
Inca nu e postata pe SEAP.

Quote from: NGC20 on July 05, 2017, 11:06:02 PM
Corect, dar ceva in avanpremiera cred ca putem face rost.

Nu mai avea rost sa incercam sa facem rost, pentru ca se va lucra pe baza SF din 2007.

Asadar planurile sunt deja cunoscute, dar daca mai trebuie si daca are cineva mai mult timp liber in acest weekend, le poate lua acum din SEAP.

NGC

Am uitat ceva important.

Quote
VI.3)

[...]

6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarei clauze rezolutorii: CLAUZA REZOLUTORIE: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica.

__dir

Ha ha! Cu asta au eliminat din start constructorii mai rasariti.

Cum bani nu mai sunt, vom avea A0 doar pe hartie de colorat hohoho!

Silviu 1

S-a tot vorbit de numarul de noduri si de benzi; in documentatia trimisa ce se specifica referitor la cele doua?

GDPR

Eu nu am gasit in documentatia de pe SEAP SF-urile ci doar referiri la ele.

Neufunk

Din ce stiu eu, ai 3 noduri (excluzand legaturile la A1 si A2). Destul de putin, in opinia mea. Eu as fi avut in minte 5, si un nod cu A2 care sa permita facil iesirea spre Cernica si Tanganu.