[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TVlad

Quote from: lone_wolf32 on April 17, 2024, 07:58:26 PMCe sunt drumurile alea albastre? Ala dealungul lacului arata... interesant

Cel tangent la Padurea Rosu e suspendata lui Oprescu.
Nu stiu ce specialisti sustin varianta 3 insa subiectul e scos de la naftalina de panglicarul de la sect. 6 in scop electoral.

bogdan4ice

Fata de alti primari ce i-a avut sectorul 6 chiar a initiat si finalizat destule proiecte.
Daca o sa aiba cu cine colabora la PMB se pot realiza daca nu toate macar o parte din ce apare in imagine.
Nu acelas lucru putem spune de cel ce conduce PMB...

Important e sa avem o continuare a podului intr-un orizont cat mai apropiat.

nenea_hartia

Referitor la comentariile anterioare, vedeți aici. Voi încerca să rezum esențialul:

QuoteArt. 1. - În jurul lucrărilor de captare, construcțiilor și instalațiilor destinate alimentării cu apă potabilă [...] se instituie zone de protecție sanitară și perimetre de protecție hidrogeologică [...]

Art. 2. - Sunt supuse prevederilor Normelor speciale privind caracterul și mărimea zonelor de protecție sanitară și hidrogeologică [...] următoarele obiective:
      a) [...] construcțiile și instalațiile componente ale sistemelor pentru alimentare cu apă potabilă;

Art. 3. - Protecția sanitară a obiectivelor prevăzute la art. 2 se realizează prin aplicarea măsurilor de protecție a calității apelor, stabilite prin actele normative în vigoare, precum și prin instituirea în teren a următoarelor zone de protecție, cu grade diferite de risc față de factorii de poluare, și anume:
      a) zona de protecție sanitară cu regim sever;
      b) zona de protecție sanitară cu regim de restricție;

Art. 5. - Zona de protecție sanitară cu regim sever cuprinde terenul din jurul tuturor obiectivelor prevăzute la art. 2, unde este interzisă orice amplasare de folosință sau activitate care ar putea conduce la contaminarea sau impurificarea surselor de apă.

Art. 6. - Zona de protecție sanitară cu regim de restricție cuprinde teritoriul din jurul zonei de protecție sanitară cu regim sever, astfel delimitat încât, prin aplicarea de măsuri de protecție, în funcție de condițiile locale, să se elimine pericolul de alterare a calității apei.

Art. 30. - Dimensionarea zonei de protecție sanitară cu regim sever pentru stațiile de pompare, instalațiile de îmbunătățire a calității apei [...], stațiile de îmbuteliere a apelor minerale, rezervoarele îngropate, aducțiunile și rețelele de distribuție se va face cu respectarea următoarelor limite minime:
      a) stații de pompare, 10 m de la zidurile exterioare ale clădirilor;
      b) instalații de tratare, 20 m de la zidurile exterioare ale instalației;
      c) rezervoare îngropate, 20 m de la zidurile exterioare ale clădirilor;
      d) aducțiuni, 10 m de la generatoarele exterioare ale acestora;
      e) alte conducte din rețelele de distribuție, 3 m.

Deci distanțele față de construcțiile și instalațiile (de la sol și subterane) din zona de protecție sanitară cu regim sever sunt bine definite, dar în jurul acesteia există și o zonă de protecție sanitară cu regim de restricție, supusă de asemenea unor reguli. Nu am o hartă cu cele două zone de protecție de la Uzina Roșu, dar e ușor de presupus că sunt mult mai întinse decât incinta pe care o vedem pe Google Maps. Îmi imaginez, spre exemplu, conductele subterane care pleacă de la uzina de tratare a apei. În plus, chiar dacă se pot respecta distanțele, trebuie respectat concomitent și articolul 5, care interzice desfășurarea tuturor activităților (s.m.) și amplasarea oricărei construcții sau instalații ,,care ar putea conduce la contaminarea sau impurificarea surselor de apă". În timpul lucrărilor de construcție a unui drum de o asemenea anvergură e nevoie de excavări, decapări, săpături pentru devieri de conducte și alte instalații utilitare, forarea de piloți și coloane, așternerea a mii de metri cubi de material de umplutură, îmbunătățirea terenurilor de fundare cu diverși lianți, vibrări semnificative și de durată pentru compactarea terasamentelor, depozitarea și utilizarea a mii de litri de carburant, transport neîntrerupt de materiale grele, emisii mari de praf în atmosferă, etc, etc, etc.

De asemenea, celor care cred că depinde doar de primar le amintesc că e nevoie și de avizele (de principiu și tehnic definitiv) de la Apa Nova. Eu m-am lovit de instituții similare pentru lucrări oarecum similare și vă spun că astfel de avize nu se obțin ușor și impun uneori condiții dificil de îndeplinit. Spre exemplu, într-o fază de proiectare de acum multă vreme pentru centura de sud a Timișoarei, ANIF Timiș a solicitat să se prevadă podețe peste toate canalele care apăreau pe hărțile lor din perioada iozefină, chiar dacă majoritatea nu mai existau fizic în teren, fiind complet colmatate. Suplimentar, au cerut decolmatarea lor pe 50 m în amonte și 50 m în aval de noul drum, plus executarea de pereuri de beton.

Situația de la Uzina Roșu mi se pare mult mai complicată și nu cred că s-ar emite aviz favorabil nici dacă directorii ar fi sunați pe linie de partid, dar e foarte posibil să mă înșel. În orice caz, eu nu sunt bucureștean și nu mă afectează direct dacă proiectul acesta se va executa sau nu. Am scris cele de mai sus doar ca o mică lămurire.

dr4qul4

Blocurile de la Militari residence sunt amplasate la 15 m de conducta care aduce apa la Rosu. si de acolo tot pe sub strazi pleaca. nu e nici un bulevard in zona, asa ca nici vorba de 20m distanta de conducte.
Si cred ca mai e o conducta de apa potabila care vine tratata de la Joita tot pe acolo.
Daca le e frica de trepidatii, atunci sa puna restrictie la 3,5 tone.

Singura problema sunt bazinele. Dar au facut bloc la 52m de ultimul bazin! La nord e un bloculet la 22m de primul bazin. Sunt si strazi cu o singura banda pe sens...si mult praf.
Acest drum ar putea trece la minim 100m de bazine! Si se poate face o polata pe bucata aia (300m). Dar oare nu ajunge oricum poluarea din Bucuresti si la bazine? Nici cand bate vantul dinspre groapa de gunoi de la Rudeni (4 km in linie dreapta)? Sau dinspre coada lacului, unde se arunca si ard tone de gunoaie (2 km in linie dreapta - se vad si pe maps!)
Solutii exista. dar doar de la urmatorul primar.
Nu vrea nimeni DX ci doar 2 benzi auto + sina de tramvai/banda de bus. 2 trotuare si 2 piste de bicilete. adica 15m x2. Dar tb sa mearga pana la KM13 (dupa CF).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Cristiano

O noua postare a Primariei Sectorului 6 pe Facebook:


💬"Îmi asum să continui Pasajul Ciurel, acum cel mai scump viraj la stânga", anunță primarul #CiprianCiucu.

Acesta explică faptul că "vom depinde de consiliul general și de primarul general să ne dea voie să facem această lucrare atât de importantă pentru decongestionarea traficului din #Sectorul6 și, în special, de pe Bd. Iuliu Maniu, poate cea mai aglomerată arteră din #București.

De aproape patru ani proiectul a fost stopat, astfel că la orele de vârf se formează cozi de mașini la coborârea rampei.

👉CE ALTE PROIECTE ARE EDILUL ÎN PLAN PE ZONA DE MOBILITATE

✔️Prelungirea Bd. Preciziei până la A1. Este vorba despre construirea unui drum care să străpungă autostrada, chiar din Șoseaua de Centură;

✔️Prelungirea Bd. Timişoara până la viitorul inel A0. Anii următori vom avea încă o variantă de ieșire spre Pitești și vom lua din presiunea și aglomerația din Iuliu Maniu.

Acum, șoferii care intră şi ies din Bucureşti prin zona de vest petrec zeci de minute în trafic, în timpul săptămânii, pe Bd. Iuliu Maniu. Şi asta pentru că nu există o alternativă;

Acestea vor fi secondate de proiectele Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Vorbim despre:

✔️Radiala 1 Vest Expres - pornește din comuna Ciorogârla, traversează DJ 401 A, continuă la nord de comuna Domnești, prin proximitatea graniței cu comuna Chiajna, peste magistrala 100 de cale ferată.

Joncțiunea cu Bucureștiul ar trebui să se facă peste șoseaua de centură, în Domnești, cu prelungire către CET Vest și conectare la Bd. Timișoara;

✔️Radiala 3 Giulești Expres – va avea o lungime de aproximativ 10 km, 4 benzi de circulație, va conecta Calea Giulești cu Centura Capitalei, cu viitoarea Autostradă A0 și cu localitățile Chitila, Dragomirești-Vale și Săbăreni.

Vom trece la un alt nivel de dezvoltare a Sectorului 6. Continuăm!

#PentruSectorul6
#InfrastructuraIn6
#PasajulCiurel
#radiale

silviu1987

#2090
Istoria se repeta.


Earthchild

#2091
Nu a putut în mandatul ăsta, mai are nevoie de unul.
Aveam așteptări mai mari de la Ciucu. Între timp, m-am mutat din sector  :) .

Puffyk 1

Se pare ca Nicusor a inceput sa cedeze....
Au reinceput discutiile pentru continuarea proiectului, Max Boegl revine in tara si umbla vorba prin targ ca vor continua proiectul. Nu am alte informatii, a fost doar o discutie cu fostul inginer sef.... Abia astept noutati!

paullie

Pfoaaa, ma inchin si cu mâinile si cu picioarele (simultan  :lol:  ) daca se intâmpla asa ceva.

dr4qul4

inainte sa inceapa Max Bogl, poate face cineva o licitatie. Zic si eu  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

bogdan4ice

Nicusor are nevoie de majoritate in consiliu si nu o poate obtine sau macar sa-si treaca proiectele lui daca nu devine flexibil cu privire la proiectele blocate in ultimii 4 ani.
Sigur se vor gasi solutii daca nu va dori sa "conduca" 4 ani in conflict cu consiliul.

dr4qul4

Nu va mai faceti sperante. Ii convine de minune sa tina totul blocat.
Daca nu vroia scandal, nu bloca PUZ-urile sectoarelor.
Proiectele pe termoficare si STB vor merge inainte. Nu are nimeni curaj sa voteze impotriva lor, si oricum, mare parte sunt deja aprobate.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

bogdan4ice

Vom vedea dar are deja cerinte pentru noul consiliu si fara a duce negocieri va fi un primar onorific.