[Centru] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Centru

Started by coco.serban, May 12, 2012, 08:34:39 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Granata06

Transapuseni  Aiudul de sus - DN74 Cerbu

Inceput Aiudul de Sus - Sfarsit Bucium (de la Bucium spre Cerbu nu prea s-au apucat de lucru)

 


 










 







    De la Aiudul de Sus la Ramet s-au efectuat lucrari la podete, santuri si fundatie a drumului. De la Ramet spre DN74 intensitatea lucrarilor scade, la ultimii 20 de km (aproximativ) din cei 78 km nici nu s-au apucat de lucru.
    Termenul pentru sfarsitul lucrarilor este in martie 2023.


mircea

Investiție de infrastructură de 246,3 milioane de lei în pregătire la Consiliul Județean Mureș

Aleșii județeni au aprobat miercuri, 10 martie, cu prilejul unei ședințe extraordinare de lucru desfășurată online, documentaţia tehnico-economică și indicatorii tehnico-economici ai investiției ,,Reabilitare DJ153A – DJ153 traseu Ernei – Eremitu – Sovata", la valoarea totală a investiției de 246.388.296 de lei, cu TVA, din care construcții plus montaj de 214.159.020 de lei.

Asfalt nou pe 45,3 kilometri
Potrivit referatului de aprobare al proiectului de hotărâre, document întocmit de Ovidiu Georgescu, vicepreședinte al CJ Mureș,

"Drumurile județene DJ153A Ernei – Eremitu și DJ153 Reghin – Eremitu – Sovata sunt în proprietatea publică a județului Mureș, iar varianta propusă este "realizarea unei structuri rutiere flexible (suple) compuse din agregate naturale cu stratul de uzură din mixtură asfaltică."

"Traseul Ernei – Eremitu asigură legătura între drumurile naționale DN15 din localitatea Ernei și DN13A prin orașul Sovata. Terenul pe care se întinde traseul studiat se află în domeniul public al Județului Mureș, pe teritoriul administrativ al UAT Ernei, Hodoșa, Eremitu, Sovata. Tronsoanele de drum care se reabilitează se situează pe drumul județean DJ 153A Ernei – Eremitu între pozițiile kilometrice 0 plus 000 – 26 plus 153 și DJ153 Reghin – Eremitu – Sovata între pozițiile kilometrice 22 plus 500 – 41 plus 715, având lungimea totală de 45.368 de metri", se menționează în comunicat.

Conform aceleiași surse, investiția va fi realizată din fonduri europene nerambursabile și fonduri din bugetul local, iar durata de realizare a investiției este prevăzută pentru 46 de luni, din care 4 luni de proiectare și 42 de luni de execuție.

sursa: https://www.zi-de-zi.ro/2021/03/11/investitie-de-infrastructura-de-2463-milioane-de-lei-in-pregatire-la-consiliul-judetean-mures


Dacă ar fi după mine, pe 153A, cel puțin la Călușeri fiind terenul drept, aș trage o mini ocolitoare gen:



O ocolitoare și la Dămieni nici nu aș putea să-mi permit să visez. În plus, poate n-ar strica și niște îndreptări ale unor viraje inutile, că sunt destule pe traseu.

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on October 07, 2020, 09:40:22 PMA IV-a încercare a fost cu noroc. Podul NATO de la Voila va fi refăcut de constructori sibieni și sălăjeni în schimbul a peste 15 milioane de lei

Comisia desemnată la nivelul CJ Braşov a declarat câştigătoare oferta prezentată de Asocierea de firme SC Con-A SRL – SC Con-A Operations SRL din Sibiu și SC Drum Inserv SRL din Zalău.

Structura metalică a noului pod a fost adusă la fața locului, însă problema principală rămâne demolarea vechii construcții peste răul Olt. Poate fi distrusă doar prin implozie sau piconare, ambele variante fiind respinse de Hidroelectrica.

Mihai Pascu, director executiv Direcția drumuri județene și servicii publice, CJ Brașov: Avizul de la Hidroelectrica presupune că nu avem voie să facem niciun fel de lucrare în albie, deci nu avem voie să afectăm deloc acel canal de fugă al barajului de care fac vorbire.

DANIELA ILIE, reprezentant constructor: Toată structura metalică pentru podul nou a fost realizată încă de anul trecut și recepționată în apropierea șantierului și, din păctae, nu ne-a fost plătită.


stiri.tvr.ro

mirceaeliade

QuoteConsiliul Judetean Brasov a emis ordinul de incepere privind prestarea serviilor de proiectare pentru realizarea obiectivului ,,Proiect Tehnic si Executie – Reabilitare DJ 106 B Vulcan (DJ 112 A) – Holbav km 0+000-6+505".

https://infrapress.ro/2022/12/16/reabilitari-in-infrastructura-din-brasov-drumul-judetean-106-b-intre-vulcan-si-holbav-va-fi-reabilitat-cu-21-milioane-lei/

mirceaeliade

Quote"Pregatim lista obiectivelor de investitii pe care le vom demara in acest an cu finantare din bugetul propriu al Consiliului Judetean Brasov. Impreuna cu colegii de la Directia Drumuri Judetene si Servicii Publice am conturat propunerile de proiecte vizand reabilitarea si modernizarea infrastructurii rutiere din judetul Brasov, pe care ne propunem sa le sustinem din resurse proprii", spune Adrian Vestea, Presedintele Consiliului Judetean Brasov.
Pe langa proiectele cu fonduri europene si cele a caror finantare este asigurata prin PNDL I si II – obiective ajunse in stadiu final de executie, in 2023 vor fi utilizate resursele bugetare de care dispune CJ Brasov pentru elaborarea documentatiilor tehnice, proiectarea si executia urmatoarelor investitii pentru care are contractele deja semnate:
*Proiect tehnic si executie pod pe DJ 103 B Sacele (DN 1A) – Carpinis – Tarlungeni -Budila – Teliu – limita judet Covasna, la kilometrul 9+450;
*Proiect tehnic si executie reabilitare DJ 106 B Vulcan (DJ 112 A) – Holbav (km 0+000–6+505);
*Expertiza tehnica si Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea DJ 112 G Pestera – Magura – Zarnesti (km 3+100–8+750);
*Expertiza tehnica si Studiu de Fezabilitate cu elemente de DALI pentru reabilitarea DJ 105 C Ucea de Jos (DN 1) – intersectie Ucea de Sus (km 0+000–3+800);
*Expertiza tehnica si Studiu de Fezabilitate cu elemente de DALI pentru modernizarea DJ 130 B Parau – Grid – Persani (km 3+150–9+364);
*Expertiza tehnica si Studiu de Fezabilitate cu elemente de DALI pentru modernizarea DJ 112 D Carpinis – Prejmer (DN 10) – Lunca Calnicului (DN 11) (km 0+000–11+330);
*Studiu de Fezabilitate pentru coexistenta Aeroportului International Brasov-Ghimbav cu infrastructura rutiera: DJ 103 C (km 1+974–4+180) si DJ 101 A (km 0+000–0+400).
Totodata, vor fi lansate procedurile de achizitie pentru urmatoarele obiective:
1. Reabilitarea DJ 103 D Vistea de Jos (DN 1) – Vistea de Sus (km 0+000–5+106);
2. Pod peste raul Olt pe DJ 112 Harman – Podu Olt – limita judet Covasna, la kilometrul 7+210;
3. Expertiza tehnica si Studiu de Fezabilitate cu elemente de DALI pentru reabilitarea DJ 105 A limita judet Sibiu – Cincu – Rodbav – Soars (km 29+473–53+000).
"De asemenea, vom asigura si sumele de cofinantare convenite in baza protocolului de colaborare incheiat cu Compania Nationala de Investitii si Judetul Prahova pentru lucrarile de reabilitare si modernizare a DJ 102 I Valea Doftanei – Bradet, pe segmentul rutier aflat pe teritoriul administrativ al judetului Brasov, in lungime totala de 12,435 kilometri", mai spune Vestea.
https://infrapress.ro/2023/01/10/investitii-in-infrastructura-din-brasov-autoritatile-publica-lista-cu-drumurile-ce-vor-fi-reazbilitate/

tom_sawyer

Podul de la Voila, care îngreuna accesul militarilor la Cincu, a fost detonat


tom_sawyer

Au început lucrările la "podul NATO" de la Voila, către Cincu, după trei ani de blocaje

Podul peste rîul Olt de la Voila – denumit și podul NATO – pentru că asigură circulația către Poligonul de la Cincu, ar putea deveni în sfârșit realitate. Lucrările au început săptămâna aceasta și dacă nu mai apar alte surprize, în primăvară anului viitor și localnicii și mașinile militare vor putea traversa Oltul pe un pod nou. De trei ani s-au tot blocat lucrările din cauza unor probleme legate de demolarea vechii structuri, dar și a proiectării celei noi.

Constantin Todorică Şerban, preşedintele Consiliului Judeţean Braşov: Dacă proiectul vechi presupunea că vom cămășui fundațiile vechi, proiectul nou înseamnă scoaterea fundațiilor vechi și construirea unor noi fundații. Asta a presupus un an jumate de proceduri, de licitații și așa mai departe.

În contractul semnat în 2021 cu o asociere de firme din Sibiu scria că lucrările vor costa 16 milioane lei. Acum investiția crește cu 11 milioane de lei, însă noua construcție va putea suporta tonaje mai mari decât cel vechi. Podul lung de aproape 100 de metri ar urmă să fie gata cel târziu în primăvară viitoare.

tvrinfo.ro

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SILVIUFG

Salut!! Am reusit sa realizez si o filmare scurta cu lucrarile la podul de peste Olt de la Voila. Se lucreaza la fundatii pe ambele maluri. Intre ele va fi o structura metalica.

https://youtu.be/kDnPDzs9aGY?si=E3ofoTG8JTF5bndA

SILVIUFG

Salutare!! La o luna de la ultima filmare am mai dat o tura pe santierul Podului ,,NATO" de la Voila. Sunt progrese la ambele culee ale podului. Vizionare placuta!