Autostrada A5 București-Giurgiu

Started by danpandrea, December 07, 2020, 02:12:12 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Mergand mai departe decat faptul ca intr-adevar nu avem nici DNCB nici A0 complete, voi visati la diverse.

Una peste alta, acel trafic infernal ce-l previzionati voi pe autostrazile din sudul Bucurestiului, acum se descurca, cum necum, pe un DNCB cu o banda pe sens, si niste DN5 si DN6 ce sunt practic bulevarde urbane inainte de DNCB, cu treceri de pietoni, giratorii si alte minuni.

Unica varianta viabila pt mine, ca si cost, este ca A5 si A6 sa se uneasca langa Bucuresti. Daca aceasta sectiune are 2 sau 3 benzi e irelevant, mult mai relevanta este descarcarea in Bucuresti, daca asta e facuta prost sau intr-o singura intersectie, cu cat mai multe benzi pe A, cu atat mai rau.


De asemenea, va rog sa tineti cont de faptul ca Giurgiu este un oras mic cu o importanta economica modesta, iar traficul de tranzit va fi grosul pe A5, dupa split-ul de A6. Alexandria la fel, fara tranzit, dupa ea e doar Caracal, iar spre Craiova ruta e alta deja.

Singurul tronson cu 3 benzi l-as face pe ruta comuna, intre A0 si split-ul A5/A6, probabil 5-10km. Acolo se vor intalni niste fluxuri si poate iesi un pic aiurea, mai ales datorita lipsei de disciplina a soferilor.

De la A0 pana in Bucuresti, 2 benzi si pasaje subterane 2-3 intersectii pana la inelul central in Bucuresti, daca tot aruncam cu bani. Sa se disperseze traficul.


Zona Bucurestiului are disperata nevoie de infra de toate felurile, mai mult decat alte orase mari din RO, dar problema mare, dupa A0, va fi zona imediata de langa Bucuresti, autostrazi gen Titu->Giurgiu prin camp nu ajuta pe nimeni.