Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 19 Guests are viewing this topic.

alecu26

@Striker nu ai dreptate cu înclinarea podului spre interior.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dumbravaandrei

Pare că se confirmă informațiile de la sursă, că lotul 2 se va deschide până la dn2, împreună cu porțiunea respectivă de la Nurol, la sfârșit de iunie. (adică fără descărcarea de la Stâlpu).

Altfel, frumos progresul la Nurol, la dn2 mi se pare că sunt cam în urmă cu supratraversarea, dar nimic grav.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

alecu26

Tabelul din normativul de autostrăzi unde la raze foarte mari se lucrează cu profilul de aliniament. E și recomandare sa se proiecteze raze asa mari, pt ca se drenazeaza mai bine apa, sunt mai economice lucrările, e îndeplinit și un criteriu de confort optic...etc
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

M_Z

Quote from: Striker on April 01, 2025, 02:48:27 PMNu e drept. Si in filmarea lui Stef se poate vedea, desi nu la fel de accentuat. Cu toata iluzia optica, efectul de lentila s.a.m.d., orice pod cu trafic de mare viteza, ca e auto sau feroviar, trebuie sa aiba o usoara inclinatie spre interiorul curbei.

Nu e problema de convertire că e pe interiorul curbei deci se păstrează panta transversală din aliniament.

A fost prea mare contrasageata tablierului metalic și a trebuit sa îngroase mult prea mult placa de suprabetonare pe reazeme.




Daca nu făceau asta iesea calea pe pod in valuri ca pe pasajele lui neacoita de pe Pallady. Din cauza asta le-au rămas lisele scurte și se vede placa de suprabetonare.
Si sunt ceva cm multi in plus. Pe alarko i-au pus sa5 spargă placa pentru 2cm diferență dar na... Nu toți s-au născut sub o stea cu noroc.





alecu26

Asta îmi amintește de contracarează de pe podul în arc peste Dâmbovița. De lângă pasajul Basarab. Au greșit contrasageata cu un ordin de mărime. :))
Erau 100 mm ei au făcut 100 cm.
Now you know! :))
Nu înțeleg de ce se agita atât lumea cu contrasageata. Mai ales la podurile metalice. Când podul va fi încărcat la incarcarea de calcul...va fi orizontal.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

#16400
Pentru ca lumea se plictiseste.
Depinde daca stalpul e lasat in mijlocul drumului in constructie la 10%, pentru ca el in plan sa fie scos la 55% din terminarea proiectului ... cat mobastic, fantastic, SF, Dorei inventam.

Nu este despre a face, ci a vorbi despre ce altii fac.

----

Imagini santierul Autostrazii A7 Bacău Pascani loturile 2 si 3.


dumbravaandrei

Păcat că n-avem subtitrări disponibile la unele postări  :-[
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

vm75

Pe lotul Nurol, la min. 4:20 din filmarea lui Raducu pare sa se prefigureze o bretea de urcare pe A7 dinspre Buzau spre Ploiesti, la intersectia cu DN2B, Sos. Spatarului. Nu apare pe harta API, oare sa fie o aditie ulterioara semnarii contractului? Ar fi oricum binevenita, ar usura mult accesul celor din Buzau pe A7.

superdefekt

Cel mai probabil este o deviere suplimentara. Prima deviere un ofera destul loc pentru lucrul la rampe.

oneLess

^^ Rigola deja turnată ne spune că nu va fi o bandă de accelerare acolo!

Dan_R

Link
Asta e titlul: "Probleme pe șantierul lui Umbrărescu, de pe Autostrada Moldovei: ,,Acest lot rămâne inaccesibil". Se anunță alte întârzieri"
Iar articolul este despre Lotul 2.

Cand stirile sunt de asa natura, de ce sa ne mai miram de ce se intampla in societate?

Am postat doar pentru informatia din articol, care confirma cumva ce am citit si pe pagina anterioara la @dumbravaandrei, legat de un posibil termen d deschidere luna iunie. Vom ajunge deci la peste 1 an de intarziere...

dumbravaandrei

Daca ar fi presa asta macar de 2 lei...  :((
Lotul 2 de pe Ploiesti-Buzau nu e a lui UMB... 
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

Mojito

@Dan_R Sa știi că-mi datorezi trei minute din viața pt că m-ai făcut să citesc articolul ăla.
Jurnalism de Spiru Haret.