[BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 11:17:23 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Calin88

#255
@rt25

De acord, drumul este absolut inutil, nu ar fi ajutat traficul de Poiana si nu ar fi reprezentat o alternativa mai rapida decat, maxim, pentru cine ar vrea in Poiana dinspre Codlea (in rest fiind mai rapid prin oras sau prin Rasnov). De banii aia ar putea investi, alaturi de CJ pentru imbunatatirea drumului Rasnov-Poiana. De exemplu, pe drumul respectiv, e o zona unde e surpat acostamentul de vreo 10 ani, pe raza Brasovului.
Totusi, nu iesea la Nordis, ci mai sus un pic, unde se construiesc blocurile Stejeris, la intersectia drumului de Poiana cu Dealul Spirii.

razvan96

Vad ca 2 solutii tehnice sunt la moda in ultima perioada pe la noi: podurile hobanate (bine, unele sunt proiectate mai de mult dar intra in executie acum) si, desigur, giratoriile suspendate :D. Azi un nou proiect din cea de-a doua categorie, largirea strazii Institutului din Brasov: http://www.anpm.ro/documents/15795/73606829/MemoriuPrezentareMediu_S.F.+Largire+str.+Institutului.pdf/053861df-b4f3-4b9b-b2c7-2ba784747a4b
Partea despre solutia aleasa incepe cam pe la pagina 47.

Calin88

Acolo e un pic mai complicat, ai CF Brasov-Zarnesti si Brasov-Sibiu, e o configuratie relativ asemanatoare cu cele de pe DNCB. Cred ca e potrivit giratoriu suspendat acolo chiar daca va genera probleme pe Calea Fagarasului, unde vei avea, in cateva sute de m, 3 giratorii (Caramidariei, Institutului, Hornbach).

In schimb, vad ca au renuntat la ideea stupida cu giratoriu pe centura la intersectia cu Str Institutului si o sa faca un nod similar cu cel de la Sanpetru.

bgd77

E o idee foarte buna ca au renuntat la ideea cu giratoriul pe centura. O sa pun o poza din document ca sa se vada cum e planificat sa fie:



Legat de giratoriul suspendat, am fost uimit sa vad ca au ales varianta in care vor demola pasajul existent. Credeam ca vor alege o alta solutie.

coco.serban

Ma tot gandeam, de ce nu se fac bretele actualului pasaj? Dupa cum am vazut eu traficul pe aceea zona,  este unul redus! Un nou pasaj, ca si investitie nu ii vad rostul in momentul actual! Se pot face pasaje pentru Sanpetru si Tarlungeni!

Konter

Proiectul pentru construirea Stadionului Tineretului din Brașov înaintează. Comisia Tehnico-Economică a Companiei Naționale de Investiții a aprobat studiul de fezabilitate și indicatorii tehnico-economici pentru noul stadion, care va fi construit pe strada Stadionului nr. 14, după cum a anunțat ministrul Dezvoltării, Adrian Veștea.
Valoarea totală a investiției aprobate este de 138.368.826 lei (cu TVA), iar contribuția administrației locale este de 6.826.855 lei (fără TVA).
Noul stadion va avea peste 9 mii de locuri și va îndeplini cerințele de acreditare cerute de UEFA. Peste 300 de locuri de parcare vor fi realizate.
Clădirea principală va avea trei niveluri, iar aceasta va adăposti tribuna oficială, spații administrative, zone VIP, spații media, vestiare.
Clădirea existentă va fi demolată.

,,În perioada următoare se vor face pașii pentru obținerea hotărârii de guvern de aprobare a indicatorilor tehnico-economici, iar apoi urmează contractarea lucrărilor de proiectare și lansarea execuției propriu-zise. Acest proiect va contribui semnificativ la dezvoltarea infrastructurii sportive din Brașov și va aduce beneficii pe termen lung comunității noastre", a mai transmis ministrul.

stopcadru

#261
Lucrările la parcarea de tip Park & Ride din zona Bartolomeu

stopcadru

#262
Lucrările avansează la Sala Polivalentă din Brașov!

Proiectul ambițios în valoare de 72 de milioane de euro prinde contur! Sala Polivalentă va fi una dintre cele mai moderne din România, oferind o capacitate de 10.075 de locuri în sala principală, potrivită pentru competiții sportive, concerte și diverse activități de mare amploare.

Detalii despre structura sălii principale:

Parter: 5.043 de locuri
Inelul 1: 5.032 de locuri
Pe lângă sala principală, complexul va include și o sală de antrenament cu 1.158 de locuri, pentru a susține pregătirea echipelor și evenimentele mai mici.


pista_bacsi

QuotePrimăria Braşov nu a renunţat la ideea de a construi pasaje subterane (pentru pietoni)
Sursa: https://www.radiomures.ro/stiri/primaria_bra_ov_nu_a_renun_at_la_ideea_de_a_construi_pasaje_subterane.html

O sa am un mic rant referitor la pasaje. Nu inteleg de ce in Brasov nu se fac pasaje subterane cu 2 benzi pe sens pentru masini pe drumurile care merg spre centru pe sub faimoasele si infinitele giratorii. Ar rezolva conflinctele de trafic pentru razele respective. Cateva exemple:
1) 13 Decembrie la intersectia cu Gari
2) 13 Decembrie la intersectia cu Grivitei
3) Harmanului la intersectia cu Gari
4) Calea Bucuresti la intersectia cu Saturn
5) Calea Bucuresti la intersectia cu Carpati
6) Grivitei la intersectia cu Aurel Vlaicu
7) Calea Fagarasului/Strada stadionului la intersectia cu Strada Lunga


prom

Salut,

Are cineva idee ce se construieste in laterala stanga la Lidl Str. Cristianului? Ms

pasadia


oc7avian

@pista_bacsi Ți-ai răspuns singur fără să îți dai seama: astăzi Brașovul e proiectat rutier să verse tot traficul în Centrul Civic (marele rond cu 6 benzi). Duci mașinile în centru rapid să.. se blocheze și practic să nu mai fie rapid.

Desing-ul actual trebuie schimbat. Brașovul e bazat pe radiale și îi lipsesc implementate inelare mai îndepărtate. Se pregătește pasaj peste CF Brașov -Sighișoara pentru a nu mai avea Tractoru izolat. Trebuie găsită o soluție pentru izolarea Stupiniului de restul orașului de CF Bartolomeu.

Iar până la droaia de pasaje care doar congestionează și mai tare traficul în timp, sunt soluții mai simple. Revenirea la semaforizări inteligente în zonele saturate e una din ele, că spații de stocare s-au făcut deja la implementarea vestitelor giratorii. Semaforizarea de acum e o fugă de soluția reală. Iar eliminarea giratoriilor reface atractiv mersul și pe jos, că revin trecerile de pietoni în zone naturale.

În plus, dezvoltarea cu cap a transportului public, eliminarea de parcări pe trotuar și redistribuirea spațiului echitabil (avem tona de parcări în zone cu case, care stau cu curțile goale). Banda unică de autobuz implementată acum e o glumă sinistră pe câteva segmente, grosul de autobuze fiind nevoite să circule pe alte benzi în intersecții. Practic nu "fentează" fix punctele de congestie maximă.

pista_bacsi

#267
QuoteDesing-ul actual trebuie schimbat. Brașovul e bazat pe radiale și îi lipsesc implementate inelare mai îndepărtate.

Cred ca zicem același lucru dar intru mod diferit. Eu spun ca între raze și inelele ar trebui reduse conflictele. Aproape tot ce am scris mai sus sunt parte din diferite inelare.

Ar mai trebui inca 2 inele una intre centura și inelele actuale și cea pe autostradă. Degeaba mai faci un inel dacă se va termina în giratoriu. Nu mai zic de partea din centură cu giratorii :(

Brașovul va fi dependent de mașină pentru ca are prea multe suburbii fără alta formă de access. Transportul în comun va ajuta dar nu va rezolva problema.

Ps: Eu nu stau nici în Brașov sau prin preajma dar de fiecare dată cand ajung mă întreb cum orașul a ajuns studiu de caz la cum sa nu abuzezi de giratoriu.

oc7avian

Nu spunem același lucru. Tu vrei să creezi un inel rapid de tranzit foarte în oraș, care face inutil orice altă inelară ori centură. Toți vor da buluc aici, deci congestie și mai mare. Asta dacă vorbești de pasaj perpendicular pe radiale, nu pe radialele curente care dau în centru. Aia ar fi dezastru.

Nu mai zic de urbanism, că vrei majoritatea pasajelor în zone cu densitate ridicată. Design de secol trecut, pro-rutier, dovedit că se sufocă rapid.

Nu mai zic de costuri, sute de milioane de €. De banii ăia faci un oraș adevărat al oamenilor, cu o mobilitate extraordinară inclusiv în suburbii, cu o distribuire echitabilă a spațiului între pietoni, transport public și mașini. Și asta implică nu doar regândit drumurile, dar și taxe de acces. De exemplu, Centrul Vechi care se sufocă de mașini în speranța unui loc de parcare. E imposibil să oferi parcare suficientă acolo. Bine, putem visa tuneluri prin munți și că radem un parc întreg să facem sute de locuri de parcare subterane..