News:

.

Main Menu

Wizz Air

Started by iuli, March 29, 2014, 03:35:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bacauanul1971

Compania aeriană low-cost Wizz Air a inaugurat baza de la Bacău, unde va aloca două aeronave Airbus A320

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/wizz-air-deschide-o-noua-baza-in-romania-19568641

Todd is Back

CEO-ul Wizz Air, Jozsef Varadi se vede nevoit sa-si refaca socotelile bugetare pentru anul in curs, fiindca mai mult ca sigur, restrictiile covid in Europa vor continua sa se mentina si pe perioada vacantelor de vara.

Pierderile companiei dupa un an de pandemie sint estimate la 600 Milioane de Euro. Pierdere Ian-Mar 87 Milioane Euro. La o prima vedere disponibilitatile cash in vistieria Wizz, la sfirsitul lunii Martie 2021, ramin oarecum linistitoare in suma de  1.600 Milioane Euro. Raportarea oficiala a rezultatelor anuale este asteptata in Iunie 2021, compania aeriana fiind listata pe Bursa de la Londra, fiind patronata de investitorii americani de la Indigo Partners Phoenix, Arizona (care mai au in portofoliu  pe Frontier Airlines (U.S.), JetSMART (Chile) Volaris (Mexico)


Varadi crede ca expansiunea bazelor Wizz anuntate in ultima vreme (peste 40 de baze cu 140 de rute noi !!!!), v-a permite companiei sa se pozitioneze ideal pentru recuperarea pierderilor si obtinerea de profit, odata cu normalizarea graduala a traficului aerian, pe fondul relaxarii restrictiilor impuse de Guvernele tarilor Europene, United Kingdom si al altor tari in care compania si-a anuntat intentia de a deschide operarea.

Se pare ca Wizz are si citeva litigii pe rol in citeva State Europene in legatura cu practici ilegale in UE in privinta angajarilor si disponibilizarii personalului navigant.

In urmatoarele 12 luni compania are de onorat preturile aferente livrarilor a 27 aeronave noi Airbus 320Neo si o noua comanda pentru 50 aeronave A321XLR cu livrare incepind din 2023.

O agenda extrem de ambitioasa as zice pentru aceste timpuri de pandemie.  ???

 


b1

Wizz Air oprește pe termen nederminat mai multe rute din România

Compania aeriană low-cost Wizz Air și-a ajustat rețeaua de rute și a decis suspendarea pe termen nedeterminat a mai multor rute din și spre România. Potrivit datelor din sistemul de rezervări, Wizz Air a abandonat și nu va mai relua zborurile pe următoarele rute:

Bacău – Memmingen; – București – Rodos; – București – Cagliari; – București – Bergen; – București – Varșovia; – Iași – Birmingham, conform boardingpass.ro. Pe lângă acestea, ruta București – Aqaba nu va mai fi operată din 27 martie 2022, iar din 9 ianuarie 2022 compania renunță și la zborurile dintre Suceava și Doncaster.

De asemenea, alte zece rute nu vor mai fi reluate până în toamna, respectiv iarna anului 2022:
- Cluj Napoca – Frankfurt HHN / suspendată până în august 2022;
- Cluj Napoca – Hamburg / suspendată până în noiembrie 2022;
- Cluj Napoca – Baden Baden / suspendată până în noiembrie 2022;
- Cluj Napoca – Chania / suspendată până în august 2022;
- Cluj Napoca – Mykonos / suspendată până în august 2022;
- Cluj Napoca – Zakynthis / suspendată până în august 2022;
- Cluj Napoca – Palma de Mallorca / suspendată până în august 2022;
- Cluj Napoca – Liverpool / suspendată până în august 2022;
- Constanța – Roma FCO / suspendată până în octombrie 2022;
- Satu Mare – Roma FCO / suspendată până în octombrie 2022.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

tom_sawyer

Wizz Air alocă două noi avioane bazei de la București, iar aeroportul Henri Coandă devine cea mai mare bază operațională din întreaga rețea a companiei.

economica.net

lucianix

Sa vedem totusi cum o sa managerieze problema motoarelor pe care le au pe multe din avioanele lor NEO.

survola

^ Era frumos dacă și înmatriculau câteva avioane în România, în loc de Malta.

frunzaverde

Toata lumea inmatriculeaza sub pavilioane de complezenta, ai vrea sa faca Wizz Air, care are cele mai mici costuri din toata industria, altfel?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dargauda

Wizz Air lansează o rută directă de la București către Budapesta

Compania aeriană Wizz Air lansează o nouă rută directă de la București către Budapesta, potrivit unui anunț al companiei.

Acest nou zbor direct le permite călătorilor să exploreze cele mai bune locuri din Budapesta, de la atracții emblematice la experiențe locale unice.

,,Lansarea noului nostru zbor direct de la București către Budapesta este o realizare semnificativă pentru noi. Această rută deschide oportunități incredibile pentru locuitorii din București și din zonele învecinate de a experimenta cultura și istoria fascinantă a Budapestei. Cu un orar convenabil și atracția unor noi aventuri, acest zbor direct este pe cale să devină favoritul călătorilor dornici să experimenteze farmecul și frumusețea Budapestei. Asigurați-vă locul astăzi și începeți călătoria către una dintre cele mai fascinante destinații din Europa", a declarat Valeria Bragarenco, Corporate Communications Manager la Wizz Air, a declarat.

https://economedia.ro/wizz-air-lanseaza-o-noua-ruta-directa-de-la-bucuresti-catre-budapesta.html

Spadan

Pentru un zbor Wizz intarziat vreo 4 ore in iulie, am primit despagubirile complet (4 membri ai familiei) abia in decembrie, apeland la o firma specializata de claims. M-am gandit ca sunt specializati si nu imi bat eu capul prea mult.
In acelasi timp, niste prieteni din acelasi zbor au facut cererea pe cont propriu si au primit banii in septembrie...si nici n-au dat 35% comision.
Voi ce experiente ati avut pe spete similare?

dragos76

Îți zic eu una interesantă de acum un an, când fică-mea (minoră) a mers în Austria la o tabără de schi cu școala și ambele zboruri (și tur, și retur) au întârziat peste 4 ore.
1. Le-am transmis direct eu cererile de despăgubire (câte una pentru fiecare zbor). Cea pentru zborul dus mi s-a rezolvat cam în 1-2 luni, fără nici un act suplimentar cerut ca să dovedească relația mea de rudenie cu fică-mea, titularul biletului. Cea de la retur mi-a fost gestionată de altă persoană, care după vreo 2 luni încare i-am pistonat pe mail ca să rezolve odată problema, a început să îmi ceară acte suplimentare (certificat de naștere), l-am dat, ca după câteva săptămâni să refuze fără nici un argument cererea mea, și să îmi spună că dacă nu sunt mulțumit să fac o plângere pe canalele oficiale ale instituțiilor UE care au competență. Deci am cerut insistent ca să discut cu un superior al ei, nu mi-au mai răspuns.
Din păcate mi s-a părut foarte greoaie modalitatea de a reclama prin ANPC speța asta, și am renunțat.

2. Un alt părinte al unor colegi tot așa a reclamat direct, pentru doi copii/frați. Aici cel mai "amuzant" e când pentru același zbor, pentru unul din copii i s-a aprobat și i-au dat banii înapoi (e posibil ca el a cerut să i se dea credit wizz, nu cash cum am cerut eu), iar pentru celălalt frate i s-a refuzat, tot așa abrupt ca și mie :)

Concluziile:
1. depinde peste ce incompetent sau zelos dai la wizz ca să se ocupe de cerere
2. Procedurile de reclamație prin ANPC mi se par destul de greoaie, și ar trebui să fie instrucțiuni mai clare inclusiv pentru astfel de cazuri, când ca părinte ceri banii în numele copilului minor.

GML

Eu am cumparat XL legspace de la ei, dar au schimbat ceva, si era normal, probabil din cauza ca am mers cu A321 , nu cu A320.
Cand am intrebat pe ei despre ceva despagubire, au negat si faptul ca am platit in plus pentru XL.