News:

.

Main Menu

Quick Wins

Started by cristi5, January 20, 2023, 10:31:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

E gata firul 1 Teius-Aiud. Draguta inaugurare, cu drezina nomenclaturii

https://www.facebook.com/share/v/SALytvZE5zFBDQrX/

ri3

Pentru lucrari in firul 2 se va mentine restrictie pe tot firul nou la 50 km/h? Sau revenim la timpii de circulatie normali (si in consecinta se modifica si livretul)?  :D  Detalii, stiu, dar conteaza, avand in vedere ca mai devreme de 2026 nu cred ca vedem gata si firul 2.

TVlad

Tare de tot, nu ma gindeam ca mai e inca un Buick Roadmaster drezina in afara de cel expus la Sinaia, si inca functional!

cristi5

#168

tom_sawyer

#169
Buik-ul e model 1949. Poate o fi mers Gheorghiu-Dej/Ana Pauker cu el când încă mai era autoturism, în nici un caz după ce a fost transformat în drezină.

nirolf

#170
QuoteBucurești, 14 noiembrie 2024
[] Au început lucrările de REÎNNOIRE a CĂII FERATE pe tronsonul CHITILA - GOLEȘTI!
Primul șantier pentru lucrări de REÎNNOIRE a CĂII FERATE, deschis de constructorul turc pe LOTUL 2 Titu - Călinești - Golești, este pe intervalul FUSEA - MĂTĂSARI (firul II), de la km 53+150 la km 68+876. Lucrările vizează înlocuirea integrală a suprastructurii căii, cu componentele aferente - șină, traverse, piatră spartă etc -, pe o lungime de circa 16 km CF.
[] În perioada desfășurării lucrărilor de REÎNNOIRE, programate de constructor până în luna februarie 2025, funcție de condițiile meteo, trenurile vor circula între stațiile FUSEA și MĂTĂSARI doar pe FIRUL I, cu restricție de viteză de 50 km/h, pentru protecția muncitorilor, doar în intervalul orar de lucru, și pe liniile 1 și 1P din stația Fusea.
[] Adresăm scuze călătorilor pentru disconfortul creat de întârzierile care se pot înregistra în zona șantierelor, unde se circulă pe un singur fir și cu restricție de viteză!
[] Lucrările de reînnoire a căii ferate pe LINIA 101 BUCUREȘTI - PITEȘTI, finanțate din fonduri nerambursabile PNRR, se vor executa pe raza SRCF București pe o lungime de 196,7 km CF (linie dublă desfășurată și linii din stații) pe traseul CHITILA - CIOCĂNEȘTI - GHERGANI - TITU - FUSEA - MĂTĂSARI - GĂEȘTI - PĂTROAIA - CĂLINEȘTI - GOLEȘTI, în cadrul următoarelor două LOTURI:
[] LOTUL 1: tronsonul Chitila - Ciocănești (fir I) și Ciocănești - Titu (fir I și II), de la km10+600 la km 49+780, linii curente, directe și linii din stațiile Săbăreni, Ciocănești, Ghergani și Titu (primiri-expedieri, rest linii);
[] LOTUL 2: tronsonul Titu - Călinești - Golești (fir I și II), de la km 49+980 la km 95+000, linii curente, directe și linii din stațiile Fusea, Mătăsaru, Găești, Leordeni, Călinești (primiri-expedieri, rest linii).
[] Valoarea financiară totală a celor 2 contracte este de 556,6 MILIOANE lei, fără TVA, iar temenul de finalizare a lucrărilor pe cei 196,7 km de cale ferată (LOTURILE 1 și 2) este anul 2026.
▻ Prestator: Yapi Merkezi Inșaat ve Sanayi A.Ș
▻ Semnare contract: 19.12.2023
▻ Ordin de începere lucrări: 18.01.2024
▻ Durata de implementare: 36 luni
[] 𝑃𝑁𝑅𝑅 - Reamintim faptul că, programul REÎNNOIRE a suprastructurii căii pe linia CF BUCUREȘTI - PITEȘTI (217,7 km) se derulează în baza a trei contracte, cu o valoare totală de 666 MILIOANE lei, fără TVA, semnate anul trecut de Sucursalele Regionale de Căi Ferate Craiova (1 LOT) și București (2 LOTURI).
[] 𝑃𝑁𝑅𝑅 Beneficiile finale sunt: ridicarea restricțiilor de viteză, creșterea gradului de siguranță și atingerea vitezei maxime de circulație de 120 km/h pe o lungime cât mai mare a traseului.



Din poze pare că tot Porr lucrează.






TVlad

Chitila - Ciocanesti firul I nu e ala cu sina sovietica de 65 pe care au remontat-o pe traverse noi acum vreo 3 ani, cu scandal?

AdiM

Firul II trebuie inlocuit (firul din stanga de la Chitila spre Ciocanesti), e greseala de redactare.
Pe firul I deja se circula cu 120, nu-i mai face nimic cu PNRR. Intr-adevar remontasera atunci o parte din sina veche timp de cateva luni, au inlocuit cu sina noua apoi (venise mai greu tot stocul).

In rest, ce sa zic, e ca la Glovo, Tazz, Bolt, asa lucreaza si astia la mai multe firme.  :p

cristi5

Quote from: AdiM on November 19, 2024, 06:28:43 PMIntr-adevar remontasera atunci o parte din sina veche timp de cateva luni, au inlocuit cu sina noua apoi (venise mai greu tot stocul).

Mvai si cat scandal a fost atunci pe forum, cautati dupa "butaforie". Fiind @cutter la minister, curgeau lamentarile rauri-rauri :lol:

TVlad

Au apucat sa circule pe sina sovietica remontata?

AdiM

Se circulase sigur cateva luni cu aproape 2/3 sina noua si vreo 1/3 cea veche remontata (de la iesirea din padurea Raioasa spre Ciocanesti).
Vitezele erau de 100 km/h de la Chitila la Sabareni, 70 km/h pe sina noua de la statia Sabareni pana undeva la iesirea din padure, apoi 50 km/h pe sina veche pana la intrarea in statia Ciocanesti.
Dupa ce au inlocuit tot (sau aproape tot daca nu pun la socoteala macazul de intrare in Ciocanesti) au sudat intr-un tarziu si macazurile si s-a dat drumul la 120 km/h undeva spre sfarsitul verii in 2023. Evident, trenurile care prind astazi viteza aia sunt cateva (putine Desiro si GM-uri apte).

Konter

Fun fact: Proiect Consult e detinuta de fostul director al Concefa si Tunele Brasov.

"Zeci de mii de traverse neconforme au fost livrate constructorilor care lucrează la repararea și modernizarea căii ferate de către Prebet SA Aiud, companie care a fost preluată recent de un grup de afaceri bistrițeni și clujeni, printre care și fostul baron PDL Ioan Oltean. Constructorii la care au ajuns traversele cu defecte – peste 70% din cantitatea livrată – amenință cu tribunalul pentru recuperarea pierderilor cauzate. Directorul general al firmei spune că nu știe despre ce este vorba.

Asocierea SC Proiect Consult SRL (lider) – Rotary Construcții Mentenanță SA – Euro Construct Trading 98 SRL a încheiat cu Compania Națională de Căi Ferate CFR SA, prin SRCF Craiova contractul de lucrări Quick Wins pentru Lot 1 Olteni-Rădoiești, fir I, km 74+200 – km 79+700, L100.
Văzând că așa stau lucrurile, Proiect Consult SRL a notificat, pe 11 noiembrie, producătorul, căruia i-a cerut să înlocuiască toate aceste traverse neconforme cu unele care să respecte specificațiile din contract. În adresa de la acea dată, constructorul menționa faptul că aceste traverse nu au fost introduse în cale și că riscă penalități de întârziere a executării contractului încheiat cu beneficiarul final (SRCF Craiova) în valoare de 51.903,29 lei pe zi.
De asemenea, se invocau și costurile de stagnare a capacităţilor planificate a fi utilizate din cauza lipsei de traverse: excavatoare multifuncţionale cu cale dublă de rulare, încărcătoare frontale, autocamion cu macara, containere etc. La "nota de plată" se adăugau și salariile personalului de conducere a şantierelor și paza obiectivelor, posibila reziliere a contractelor de tip Quick Wins (aproape 16 milioane de lei) dar și a  contractelor multianuale de întreținere (în valoare de 200 de milioane de euro), plus daune de imagine (trei milioane de euro).
În aceeași zi, Proiect Consult SRL a notificat printr-o adresă și Autoritatea Feroviară Română asupra faptului că aproximativ 70% din traversele livrate de Prebet SA Aiud sunt neconforme, având un nivel de planeitate în zona de rezemare a șinei peste toleranța admisibilă de maximum 1 mm, respectiv 5-7 mm."
sursa