Distractie maxima cu perle si ineptii

Started by Ionut, May 12, 2017, 10:39:00 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Un TBM pt autostrada este ceva customizat. Asadar trebuie comandat, produs, transportat, ansamblat si pus in functiunea. Abia dupa aceste etape incepe sa sape.
Daca suntem abia la comanda, autostrada asta va fi gata dupa 2030
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tom_sawyer

Quote from: novadescriptiomoldaviaeReferitor la tunelul de pe lotul Marginea - Holdea de pe A1, dl Șerbănescu, nefiind sigur de informația prezentată, a întrebat imediat după podcast la UMB și aceștia au confirmat că tehnologia care se va folosi nu este cu TBM ci NATM, adică similara celor de la PORR de pe A1.

Ionut



naivu

^Total de acord cu ce promite acolo, dar dacă nu se realizează își dă demisia și iese din politică?  :lol:  :lol:

pasadia

Din colecția "sunt moldovean, deci mă pricep să mă victimizez despre cum e Moldova nedreptățită la alocări financiare", un articol lung cu multe plângeri

https://moldovaeconomica.eu/care-este-starea-moldovei-acum/?fbclid=IwY2xjawEjDFNleHRuA2FlbQIxMQABHRwd96xqc3xLREjIt5M6fvESKVVqEaFx_sILhfCpns0_oXZUP935yy5RYA_aem_kgliP_YoI2qcJMv24z8I0g

Ce m-a distrat la culme e paragraful referitor la PNRR

QuoteDacă ne uităm pe harta realizată de George Țurcănașu, cadru didactic la Facultatea de Geografie din Iași, vedem că PNRR elaborat de Ministerul investitiilor si proiectelor europene nu contribuie cu absolut nimic la anularea disparităților dintre regiuni, ba din contră.

Vom trata această situație într-o analiză separată.

De remarcat două cifre: 319 euro/ cap de locuitor în Moldova, bani din PNRR, și 4846 euro/locuitor în județul Cluj (mare parte datorată investiției în metrou) și Caraș-Severin. De peste 10 ori mai mult!

Deci banii aia cu care se construiește A7 și părți din A8 nu sunt folositori Moldovei (ci probabil Bucuresti-ului că doar CNAIR are sediul in București). Genial.

Ionut


tom_sawyer

#202
În recentul podcast, Bărbier (fost director în CNAIR) a anunțat că o să-l aducă pe Alexandru Nazare (fost ministru de finanțe, transporturi), moldoveni amândoi (și din același partid). "Să vedeți cum au fost împărțte finanțările din PNRR".

Probabil e parte din vreo campanie.

shift2rail

Grupul Turcasanu produce, de regula, analize interesante, dar harta din articol este inselatoare prin prisma indicatorului ales: eur/locuitor alocati din PNRR.

Vorbim de regiunea cea mai dens populata a tarii, harta ar trebui re-compilata cu ajutorul alocarilor brute totale in euro, per regiune: aeroport Iasi, autostrazi, cai ferate, poduri peste Prut, infra medicala si scolara, samd; in noul metric, ma astept ca Moldova sa fie mult peste cea mai vaduvita, imho, regiune a Ro, Sud-Vest (Oltenia si Banatul montan).

dumbravaandrei

#204
Poate in secolul asta, realizeaza si Moldova ca, de multa vreme, planurile de investitii nu se mai fac centralizat, ca pe vremea "tatucei". Ci se iau direct proiecte suficient de dezvoltate care pot fi finantate. Ai proiect, vezi bani. Nu, vezi...

Iar dezvoltarea initiala, trebuie facuta de la nivel local, nu se gandeste nimeni dintr-un birou la 400km ca ii trebuie lui nea Vasile teava de apa in curte. Pana la urma urmei, daca nu-i pasa primarului din comuna, de ce i-ar pasa altcuiva?

Timpul trece, stampila voteaza, in august mergem toti acasa...

GIV

nu stiu unde sa incadrez, la perla sau ineptie? :hm:

Unde sunt cei care suneau ca e santier abandonat (umb a3 zimbor poarta)?

@bogdanatanasoaie4862
Sunt la ședința de partid pe forum.  "UMB își bate joc de A3" etc... Chestii simple din tastatură,  copilărești