Distractie maxima cu perle si ineptii

Started by Ionut, May 12, 2017, 10:39:00 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

oneLess

Alin, citat de ProTV .
Dar eu cred că li s-a virusat mașina de scris totuși!

Ionut



oneLess

Adică eu chiar nu cred că fix aia a fost exprimarea, e un text acolo, ci s-a împiedicat în tastatură ființa care a descris pomenirea respectivă, incompetent sau funcțional cum zic unii! Tot cu o metaforă am răspuns !  :)

GIV

@oneLess in cadrul acelui articol este si un clip video. dupa el a fost facuta stirea. si da, fix asa a fost exprimarea incepand cu  minutul 7:12

tom_sawyer

#185
min. 14:10
Șerbănescu: [...] știți că sunt unul din susținătorii autostrăzilor din Moldova chiar înainte să apară unii care se dau specialiști acuma în legătură cu aceste autostrăzi. Nu le dau numele, oricum nu se află în studio aici.[...]
Bucur: Noi măcar avem bunăvoința să recunoaștem: domnilor, nu ne pricepem la drumuri, pot doar așa să îmi dau cu părerea, dar nu trebuie s-o iei în calcul, că nu mă pricep.
Șerbănescu: Eu am mai zis într-o emisiune, [...] eram pasionat de trenulețe, dar nu mi-am dat cu părerea de cum se construiesc vagoanele, locomotivele, șinele, sunt doar pasionat, nu mă iau de marii constructori. Știi? Hîhîhî.
Bucur: Da, noi știm la cine ne referim acuma, da' îi lăsăm...
Șerbănescu: Știm toți.

vs.
min. 56:30, despre tunelurile pe Lugoj-Deva:
Șerbănescu: Trebuie să vezi exact cum calibrezi acest tunel, ca atunci când te-ai pornit, i-ai dat drumul la săpătură, să nu te mai blochezi. Pentru că un utilaj din ăla, odată ce ai intrat în galerie, nu e ca basculanta, o întorci în loc și ieși înapoi pe unde ai intrat.
Bucur: Da' stai un pic, se forează cu melci din ăia, cu TBM-uri se forează? Nu se face tot ca la PORR?
Șerbănescu: Nu, nu, asta-i metoda austriacă, cu scuturi, cu săpături...alea vor fi cu TBM-uri.
Urtoi, cu glas stins: Cu TBM-uri, da...
Bucur: Și aveți TBM-uri așa de mari? Că galeria-i mare la autostradă, e mult mai mare decât la tren.
Șerbănescu: Da, tunelul mânecii s-a făcut cu un TBM care acuma, ca să zicem așa, e depășit tehnologic. Și ca dimensiune. Da. [...] Noi în România folosim cele mai moderne...ultimele tehnologii. [...] Suntem top of the top. E și păcat să nu avem randamente în momentul în care avem atâta știință, atâția bani și atâta dorință.
:lolz:

min. 3:16:45
Șerbănescu: Eu știu de TBM-uri. Că le-o zice altfel sau că or fi altele, ideea e că nu sunt alea pe care le vede lumea acolo. Nu sunt alea. Vorbim despre altceva.




Ionut

Jesus. Tu ai nervi să te uiți la așa ceva? :o

tom_sawyer

#187
Uite că mai alfi câte ceva. Dincolo de bazaconia cu TBM-urile, Șerbănescu confirmă indirect (vezi mai sus: "nu sunt alea pe care le vede lumea acolo") că UMB-ul a dat bâca cu utilajele pentru tuneluri.

Nu mai știu cine a scris prima dată pe forum despre asta, @alecu26 sau @florin74.

LE:
Quote from: florin74 on April 01, 2024, 01:37:59 PMGurile rele spun ca UMB s-a pacalit cu ele, nu sunt potrivite pt geologia de tot rahatul care a reiesit in urma studiilor geo...
Ramane de vazut daca se inseala vrabiutele.

Quote from: alecu26 on April 03, 2024, 09:54:43 PMCapetele de taiere si multe multe detalii se stabilesc functie de tipul rocii. UMB a zis ca ia pt teren mai tare ca logic e mai bine pt trren mai tare. C amerge si in teren mai moale.
Problema e ca ajungi la uzura enorma in fapt a utilajlui ss folosesti ceva pt stanca...in marna sa zicem.

Quote from: florin74 on April 04, 2024, 08:22:35 AMAdica o sa aiba costuri mult mai mari fata de ce ar fi trebuit sa aiba in mod normal, daca astepta studiul geo.
Dar e si disperarea asta de a face totul in-house si de a control totul. Care e buna uneori, dar pe anumite chestiuni superspecializate e mai bine sa ramai cu subcontractori recunoscuti in acea nisa.

Ionut

Nu aș pune preț pe ce zice Șerbănescu...
Dar nici nu ar fi exclus să se fi păcălit.

tom_sawyer

#189
E totuși informație din CNAIR, se coroborează cu faptul că n-au început încă lucrul. Speculația mea: e vrăjeală faptul că "nu e gata" încă proiectul. Ceva dă cu minus.

Ionut

Problema e că timpul trece... LD2 cine știe când va fi gata... 2026 în niciun caz...

tom_sawyer

Mă aștept ca informația să ajungă în presă cât mai repede, că e greu să nu dai o știre de genul "Tunelurile pentru urși: UMB a cumpărat utilaje greșite". Șerbănescu a fost invitat în calitate de purtător de cuvânt și n-a zis că ar fi o părere de-a lui personală, a dat-o ca sigură.
Odată ajunsă în presă, vor fi obligați să dea mai multe explicații.

Să ne asumăm și la nivel oficial că nu ne mai încadrăm în termenul PNRR. Deci nu începe nimic pe tuneluri până nu vedem noile utilaje.

Ionut

Ca să ne înțelegem, poate citește cineva din presă pe-aici și scoate vreo dudă.
NU se forează tunelurile cu TBM, e o tâmpie spusă de Șerbănescu.
Dacă într-adevăr s-au comandat utilaje nepotrivite, vor fi tot utilaje similare, în esență metoda de forare este NATM.

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tom_sawyer

În Italia s-a folosit TBM la un tunel de 2500 m, 2 galerii, 2 benzi+bandă de urgență:

https://www.herrenknecht.com/en/references/referencesdetail/galleria-sparvo/