News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

La cheu

Started by Ionut, May 23, 2019, 12:16:13 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dumbravaandrei

#1440
Mda...
In prima poza, el, ferm convins de dimensiunile sale...
In a doua poza ea, zicand "da... esti foarte mare...."

kitsune

#1441
Nu, nu, nu... nu filme din alea cu trei replici. Eu vorbesc de un lung metraj. Of.



,,Şi către seară mă lasă iară
Cernită, învinsă, de jaruri stinsă
Se-alungă lină o veche vină
Cu gust de cale spre-o altă vale
Domolul de lună, de mătrăgună
Întoarnă zborul, întoarce dorul"

Undeva pe la o oră și 20 minute se văd și rulourile.

Sper să nu ajung in toiul nopții să amarez fiare ca in film.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

Și apropo de film și de accidentul din scena respectivă... Viața bate filmul:





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Earthchild

Dar ce a pățit și-a rupt și picioarele și gâtul?

kitsune

Se pare că nu a fost atent pe unde merge și a căzut în spațiul dintre fiare. Este destul de complicat ce fac ei, cu plăcile alea de ceva tone bune, să le pună exact unde trebuie. Este ușor să pierzi contactul cu împrejurimile când te concentrezi asupra coțadei

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

O întrebare despre cheu, la propriu. Ăștia repară cheul cu echipe care sparg tot betonul de rămâne doar armatura, iar după aia cofrează și toarnă iar beton. N-am mai văzut tehnica asta. Ține așa ceva?

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kitsune

#1446
Din întâmplare, căutând ceva pe net (Google nu mai este ce a fost, doar rezultate aiurea, la fel și celelalte motoare, căutări care anii trecuți dădeau rezultate, acum afișează doar aberații) am dat peste "scrierile" unui nene. Am râs cu lacrimi uneori, alteori am rememorat vremurile de tristă amintire (dinainte și de după revoluție).
Omul pare sincer și naiv in ceea ce scrie (nu lucruri trăite de el, dar povestite de prieteni). Mult realism, multe nume proprii (nu știu dacă sunt cele reale sau sunt schimbate, unele par reale, mai ales ale șefilor de pe la Petromin, Romline, etc.).
Merită lectura totuși. Nu știu dacă s-ar supăra (dacă omul mai există, scrierile sunt urcate pe un site de soție) sau dacă există vreun copyright, dar aș pune un fragment. Însă nu pot copia text de pe site-ul respectiv.
Așa că pun link:

Nicolae C Dinu - Comandantul de cursă lungă

LE: un screenshot al vieții pe navele noastre, foarte realist:








Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

Astea sunt de pe vremea cand Romania avea si o flota, nu doar marinari raspanditi in toata lumea...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

#1448
Da, o parte din anii '80 spre sfârșit și alta prin anii de haiducie '90, cu navele date la diverse firme (IMMTS, Conav, Johnson, etc.).
Dar nu este nicio diferență între cele două perioade. Aceiași bețivi, aceleași ruginituri, la fiecare pagină este menționată câte o defecțiune (sau mai multe), plouă în cabine, se sparg țevile, dopuri de lemn în pereții de la magazii, etc.
Mereu nu se dau aprobări pentru bani sau alimente sau piese. Marfa este contaminată cu rugină de la capace, cu ulei de la hidraulice, inspecțiile constată deficiențe la greu (iar tonul celui ce povestește dă impresia că astea sunt hărțuieli intenționate, dar nu este așa).
Au transfugi (români), îi găsesc și ÎI PUN LA MUNCĂ "să își plătească cazarea și masa" in loc să anunțe autoritățile. Au transfugi (africani) și îi lasă cu pluta lângă Las Palmas, in loc să anunțe autoritățile. Totul se rezolvă cu cartoane de țigări și cu alcool. Dacă echipajul neplătit nu mai vrea să muncească (suplimentar) li se spune în față: "plecați acasă pe banii voștri dacă nu vă convine" și comandantului i se pare normală atitudinea asta, îl deranjează că nu îl ascultă echipajul și îi vorbește necuviincios. Păi cum, când mereu sunt neplătiți cu lunile, pescuiesc ca să aibă mâncare, cambuza este goală mereu.
Și defecte, defecte, țevi sparte și pompe stricate. Plecat în voiaj chiar înainte de șantier, fără reparații, cu etanșări făcute cu ciment și dopuri de lemn. De asta spun că este foarte realist ce scrie, pentru că așa era flota noastră aia după care plângem, ruginită și spartă.
Vine ăla de la P&I și constată că ofițerii nu sunt pregătiți profesional, că nu au făcut update la hărți, că nava este ruginită și tovarășul comandant telefonează la companie și îi spune lui Jercan (și ăsta este numele real, căutați-l pe net să vedeți despre cine este vorba) că nu este adevărat, nava se prezintă mult mai bine decât a văzut inspectorul. In primul rând trebuie spus că P&I este o asigurare pentru owner, ăla nu are niciun interes să acopere deficiențele, reprezintă interesele ownerului. Rolul lui este să facă un assesment corect, să reprezinte nava in fața unor claimuri din partea terțelor persoane. Dacă aia este ruginită și ofițerul 2 punte nu a făcut update la hărți, ăla este adevărul. Nu poți să aperi nava dacă se înfige în stâncă și în urma investigațiilor se constată că stânca nu era trecută pe hartă.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence