[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Marins

Fotografii de astazi, 03.10.2015. Astazi nu se lucra. Erau doi paznici.
Fata de saptamana trecuta, se observa progresele.

Primele fotografii facute dinspre Splai spre Crangasi:
















Fotografiile de mai jos facute dinspre sos. Virtutii:

Au covrat din pile











TibiV

#61
Multumim Marins ! Frumoase poze...
Si chiar daca avansul este lent, exista un avans - si asta e cel mai important.

Si tare as vrea sa stiu pentru ce structura este armatura masiva din dreapta acestei poze:


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

anacronox


TibiV

Exact la asta m-am gandit si eu, si nu prea poate fi altceva, dar in cazul asta nu este prea aproape de piloni ?...
Cel putin mie asa mi se pare din poza urmatoare:

M-as fi asteptat sa fie cu vreo 50 de metri mai departe...
Dar poate ma pacaleste unghiul sau perspectiva, ceva de genul cocoasei de la Izvin pe A1, care in unele poze juri ca este la 200-300 de metri de nod...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Wadan

#64
Exact aia si este, un bloc de ancorare pentru o parte din hobane si in acelasi timp are si rol de reazem pentru tablier. Celelalte hobane se ancoreaza de tablier.

TibiV

Inseamna ca m-a pacaleste pe mine scara acestui desen (postat tot de mine si pe pagina precedenta) pentru ca aveam senzatia ca ancora trebuie sa fie la o distanta mai mare:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

#66
frumos reportaj...marins...ai prins niste cadre excelente si foarte clare si explicite ...chiar ma bucur de tine ... :) :gj: :cheers:

Marins


alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AdrianB1

#69
Cu lentoarea lucrarilor, lipsa fondurilor si alegerile care vin, in care Nicusor Dan s-ar putea sa aibe rolul de personaj negativ, probabil nu o sa se intample nimic pana cand pasajul si bretelele nu vor fi gata si va functiona doar ca intersectie locala. Probabil in urmatoarea faza o sa faca segmentul pana la centura si atunci CNADR poate va face conexiunea la A1.

TibiV

#70
Alecu, acum avem un primar interimar de la un partid mic, pentru că cele două mari nu au vrut să se bage pentru mai puţin de un an...
Oraşul este plin de proiecte aprobate şi foarte întârziate...
Cine naiba să se mai gândească  în primărie la altceva decât la "fereala" de DNA şi la alegerile de anul viitor ?... :(

Despre proiecte noi o să auzim sigur în campanie.
Şi nimic după... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

dar proiectul asta are vreo finalitate doar asa?

Sau am facut un superhobanat doar ca sa trecem oblic (ca la hobanatul peste CF de la Otopeni) un obstacol mititel?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Mie proiectul initial mi-a placut foarte mult, si ar fi rezolvat o mare problema cu iesirea in A1. Acum faci din centru pana pe A1 aproape cat faci pe A1 pana la Pitesti...

Oricum insa daca fac si supratrafersarea Virtutii este un mare progres. Acum daca esti la Grozavesti si vrei sa ajungi la Lujerului orice varianta ai alege este de cel putin doua ori mai lunga decat de la Lujerului la Grozavesti... (Asta e ca in alea cu Caracalul, dar este chiar adevarat... :D )

Daca proiectul va avansa insa in sensul gandit initial, asta nu mai stiu...
Depinde de viitorul primar, de Consiliu si de datul la gioale intre partide, de banii disponibili, de deciziile instantelor cand se contesta diferite etape etc. etc. etc. ...
Sansele sa ghicim acum ce va iesi in final sunt similare cu cele de a castiga la "6 din 49" ... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

#73
In fiecare etapa de completare va fi util, dar in mod deosebit a doua: cand e gata podul ajuta la traficul pe Splai si Militari-Crangasi, dar cand va fi gata pana la centura si cu o conexiuni intermediare spre Iuliu Maniu va ajuta foarte mult segmentul pana la Uverturii/Iuliu Maniu si va elibera in mare parte Uverturii si Maniu. Cu Uverturii deblocat se fluentizeaza traficul prin Pasajul Lujerului si coada de masini  se muta seara la iesire, la intersectia oribila de la Plaza Romania, iar dimineata la Crangasi.

Conexiunea la A1 va fi bomboana de pe tort :)

Dar au si oponentii proiectului un punct valid care merita luat in seama: venind dinspre Pitesti daca vrei sa mergi spre Constanta, de pilda, ai fi tentat sa o iei prin oras: ajungi rapid in centru pe aceasta cale si de acolo ajungi rezonabil spre A2, fata de un traseu mai lung pe centura care e incompleta si aglomerata.
Solutia ar fi ca drumurile intre centura si centrul orasului sa fie asimetrice: capacitate mare spre iesire, mica spre intrare, ajutand traficul de iesire dar descurajand (fara sa anuleze) traficul de intrare in oras pentru a descuraja tranzitul direct.

Marins

#74
Salutare! Fotografii facute astazi, la ora 12. Fata de acum doua saptamani, am fost surprins sa constat ca s-a inaintat binisor cu lucrarile. Am discutat cu paznicii. Nu stiau mare lucru, dar au spus ca lucrarile in zona vor continua, problema este dincolo spre autostrada. Altfel, au fost draguti, insa nu m-au lasat sa fotografiez decat dincolo de gard...

Fotografie din intersectia de la Ciurel, in colt, vedere spre cartierul Crangasi:


In continuare, fotografii realizate dinspre Splai spre Crangasi:


Au cofrat, au turnat beton:






Si surpriza, va aduceti aminte de structura complexa cu armatura masiva, turnau beton:














Fotografii dinspre Soseaua Virtutiii:
















Erau destui muncitori pentru ora 12, sambata:


Fotografie cu stadiul pilelor:




Asta a fost! O sambata placuta! Si.. ca sa invingem raceala asta care ne da tarcoale, cred ca in loc de o cola, ar fi mai buna o ceasca de tuica fiarta...cu piper