News:

Video dronă 12.04 A3 Nădășelu-Zimbor-Poarta.

Main Menu

Discuții ca-n gară

Started by Ionut, June 08, 2016, 06:02:32 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 6 Guests are viewing this topic.

TVlad

Gama lor de produse e mult mai larga si au oricum de cistigat, orice directie ar lua sistemul energetic.

alecs1

#4411
Mulțumesc pt link. O declarație brutală a unui director atît de important îmi pare de rău augur pentru feroviar. ,,S-a spus" (1) de la început că trebuie mutați bani spre feroviar și că European Green Deal (EGD) e prea vag pe subiect; mă aștept ca ambițiile de investiție să scadă și mai mult. 

Îmi aminteam vag că Siemens Energy au fost extrem de încîntați EGD, și evident am găsit: https://www.siemens-energy.com/global/en/home/stories/european-green-deal.html și desigur «decarbonization is not optional": https://web.archive.org/web/20250000000000*/https://assets.new.siemens.com/siemens/assets/api/uuid:a4c8736c-3c17-4f4e-a7c7-ca9edf2cdcd1/EU-Greeen-Deal-Positioning.pdf .
Au fost încîntați de subvențiile pentru eoliene offshore și s-a întîmplat ceva ce pot mai mult specula.

Și pentru că fiecare are măcar parțial dreptate, cred că următoarele sînt în același timp corecte: 
- EGD nu acoperă nici pe departe ceea ar fi necesar pentru îndeplinirea ambițiilor ecologice 
- EGD, chiar și așa lipsit de putere și obligații, tot are dezavantaje mari pt unii (e.g. Polonia cu electricitatea) și mai ales poate scădea profitabilitatea, ROI sau creșterea pe care o doresc acești investitori.


(1) Scuze de exprimarea ambiguă, nu găsesc cele mai relevante materiale din perioadă:
Data Analysis: Trains remain underfunded in Europe: https://www.investigate-europe.eu/posts/despite-public-support-for-rail-trains-remain-underfunded-in-europe 
Meta-analysis on necessary investment shifts to reach net zero pathways in Europe: https://www.research-collection.ethz.ch/handle/20.500.11850/594937 

Popescu_V

București -Brasov filmat din cabină locomotivă, filmare făcută de CFR Călători pe 17.02.2025. Nu știu dacă e bine unde am postat sau trebuia pusă postarea pe topicul Linii la 300?


ALEXCFR

Este filmare de la începutul anului 2024 cand erau toate liniile în gara Brașov (liniile 7-8 erau în lucru).

TibiV

#4414
Ehhh... Ce conteaza o mica intarziere de 13 luni? CFR este invatata ca "intarziere" este de la 3 ani in sus pe lucrari, si de la 12 ore in sus pe calatori...  >:(

PS
S-ar putea sa fi fost doar o rautate din partea mea, si doar "desteptul" care a scris asta pe filmarea YT sa nu fi aflat ca s-a "schimbat" anul de vreo 50 de zile... ;)

PPS
Si de ce s-ar uita cineva la 2 ore si jumatate de filmare?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Dar scrie clar, la secunda 0:00, ca filmarea este facuta in ianuarie 2024. De ce e postata atat de tarziu imi e greu sa spun, dar informatia era totusi prezentata acolo.

etravel

Quote from: pasadia on February 19, 2025, 06:28:52 PMDe ce e postata atat de tarziu imi e greu sa spun
S-o fi gandit careva de la ei ca e "de sezon", zapada, etc. 

dan tm

E o moda la CFR sa demoleze cladirile?

oare cladirea asta nu putea fi vîndută? as ochiometric nu pare chiar o ruina.

am pus discutia aici la peron ca sa fie o discutie de peron, nu ca as fi contra demolarii in general pentru progres, dar CFR are un patrimoniu imobiliar imens de care pare ca nu stie sau nu vrea sa se foloseasca.Nu cred ca toate cladirile sînt  de demolat.

https://clubferoviar.ro/demolarea-garii-leorda/

pe street view e de anul asta
 

nenea_hartia

Uitați-vă aici sau aici, exemple de gări de pe o linie desființată din Belgia care au fost vândute unor persoane private, cu obligația de a păstra aspectul și indicatorul gării. Prin fața uneia din ele au rămas și circa 50 de metri de șine din fosta linie.


dan tm

https://clubferoviar.ro/clienti-cfr-calatori-imprastiati-cu-forta-dupa-protest-cauzat-de-automotorul-vechi-de-peste-70-de-ani/

Clienți CFR Călători împrăștiați cu forța după protestul cauzat de automotorul vechi de peste 70 de ani

Un tren pe ruta Craiova – Calafat a întârziat luni peste o oră din cauza protestelor pasagerilor nemulțumiți de condițiile de călătorie.

Practic, aceștia au fost nemulțumiți de faptul că erau nevoiți să circule cu un tren Malaxa seria 900 fabricat cel mai devreme în 1950, deci vechi de cel puțin 75 de ani.

Sursele Club Feroviar au informat că pasagerii trenului 9137 s-au așezat în fața trenului nelăsându-l să plece. Cauza supărării a fost că acesta nu ar fi un tren ,,adecvat", spun sursele noastre.
Până la urmă, a fost necesară intervenția Poliției Transporturi. Potrivit Infofer, trenul a plecat cu o întârziere de 88 de minute, care a fost menținută până la destinație.

Automotoarele seria 900 (clasa 77) au fost construite de către uzinele ASTRA Arad şi MALAXA Bucureşti între anii 1936-1950, fiind destinate transportului de călători. (foto generic, sursa FB – Wecker András).


lipseste insa informarea adevarata si trista. Malaxa e contemporana cu aceste evenimente.



https://www.spiegel.de/fotostrecke/progrome-in-rumaenien-1941-die-todeszuege-von-iasi-fotostrecke-138636.html

TVlad

Or fi fost mai multi calatori decit locuri in Malaxa, de aici supararea aproape violenta si justificata. Nu cred ca simpla vechime a automotorului poate da nastere la astfel de proteste.

dan tm

Totusi, oamenii nu mai suporta.

Robert Dalea

#4423
Bună dimineața!
Mă numesc Robert Dalea.
Am văzut că au apărut anunțuri cu fluiere de la DA Sulzer, de vânzare, mai are idee cineva, de unde mai pot fi procurate, chiar și de la Craiova și Brașov, unde le modernizează și demontează tot, sau de oriunde, din București ar fi perfect, indiferent de stare, de preferat să fie complet, să poată fi recondiționat.
Doresc să fac o miniexpoziție tematică, de aceea orice accesorii de acest gen, fluiere de locomotive cu aburi sau alte accesorii de dimensiuni similare, casate, sunt utile.
Mulțumesc.
0728.127.677

https://www.okazii.ro/fluier-locomotiva-sulzer-060-da-a52903756

https://www.daciaclub.ro/index.php?s=8be553eb150d79751c937cb54aec5597&showtopic=95165&st=0

dragos76

După mine aș băga fluierătoarele de Sulzer în patrimoniul Unesco :)