Anunt din 27.03: Agenţia pentru Protecţia Mediului Gorj anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru modificări la proiectul "Variantă de ocolire Târgu-Jiu " propus a fi amplasat în municipiul Târgu-Jiu, judeţul Gorj, titular Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. București
anpm.ro (http://www.anpm.ro/web/apm-gorj/stiri/-/asset_publisher/U3pMdITlwl4f/content/anunt-public-privind-depunerea-solicitarii-de-emitere-a-acordului-de-mediu-a-p-m-gorj-pentru-modificari-la-proiectul-varianta-de-ocolire-tg-jiu-?p_p_auth=joI6GjAr&redirect=http%3A%2F%2Fwww.anpm.ro%2Fweb%2Fapm-gorj%2Fstiri%3Fp_p_auth%3DjoI6GjAr%26p_p_id%3D101_INSTANCE_e1cD56yTInP6%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-3%26p_p_col_count%3D1)
Uitasem, am vazut acum ca evaluarea ofertelor la consolidarea pe Centura Tg Jiu are un nou termen: 26.04.2018.
AGENŢIA PENTRU PROTECŢIA MEDIULUI GORJ anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de a nu se efectua evaluarea impactului asupra mediului şi de a nu se efectua evaluarea adecvată, în cadrul procedurilor de evaluare a impactului asupra mediului, pentru modificările aduse proiectului "Varianta ocolitoare Târgu Jiu" propus a fi amplasat pe teritoriul municipiul Târgu Jiu și a orașului Bumbești Jiu, judeţul Gorj.
anpm.ro (http://www.anpm.ro/web/apm-gorj/stiri/-/asset_publisher/U3pMdITlwl4f/content/anunt-public-privind-decizia-etapei-de-incadrare-ca-urmare-a-modificarilor-aduse-proiectului-varianta-ocolitoare-targu-jiu-titular-compania-nationala-?p_p_auth=XnZ1ZLpp&redirect=http%3A%2F%2Fwww.anpm.ro%2Fweb%2Fapm-gorj%2Fstiri%3Fp_p_auth%3DXnZ1ZLpp%26p_p_id%3D101_INSTANCE_e1cD56yTInP6%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-3%26p_p_col_count%3D1)
Quote from: NGC on December 12, 2017, 09:30:35 PM
Ofertele pentru "Consolidarea terenului de fundare aferent sectorului Estic al Variantei de Ocolire Tg. Jiu":
23.227.100,23 RON fara TVA Valoare estimata
1. ? RON fara TVA Asocierea C & I EUROCONSTRUCT SRL - GUIDI COSTRUZIONI SRL
2. ? RON fara TVA COLLINI LAVORI SPA
3. ? RON fara TVA Asocierea SC GRUP PRIMACONS SRL - CONSTRUCTII ERBASU SA
COLLINI a contestat descalificarea in etapa de evaluare financiara.
Si un fapt divers legat de contestatie. Din punct de vedere legal, contestatiile se publica cu anonimizarea informatiilor despre firma care contesta.
Unde se vede cu alb sunt informatii care au fost ascunse pentru anonimizarea contestatiei.
Dar la ce bun sa mai anonimizezi aceste informatii daca lasi in contestatie textul de mai jos? :lol: :lol: :lol:
(https://i.imgur.com/ZVo2Xvq.jpg)
^
Se mai aude ceva de contestatia COLLINI? Nu de alta, dar intr-un articol aparut azi in GdS (http://www.gds.ro/Local/2018-05-07/exproprierile-continua,-lucrarile-bat-pasul-pe-loc/) , un oficial de la CNAIR zice asa (in stilul Alin Serbanescu):
QuoteIon Tudor, şeful Secţiei Târgu Jiu a Drumurilor Naţionale, a declarat că există finanţare pentru varianta ocolitoare a oraşului, întrucât este vorba de fonduri externe şi nu de la bugetul de stat. Tudor a spus că în perioada de iarnă nu au fost executate lucrări din cauza temperaturilor.
[...] Tudor a reafirmat faptul că există finanţare, consultanţă şi firmă de construcţii. Şeful Secţiei Târgu Jiu a mai declarat că partea de exproprieri continuă, iar oamenii îşi primesc banii pe case. Tudor a evitat să spună o dată de la care vor fi reluate lucrările la noua şosea
.
Nici un cuvant despre licitatia de lucrari suplimentare.
Pot sa iti spun doar ca au inceput demolarea caselor de la sud de oras. Restul exproprierilor erau deja facute, singurul semn de intrebare fiind casa de la intersectia cu DJ care merge spre sud (unul din cele 2, nu mai stiu la care era pb).
Avand in vedere stadiul avansat in care se afla partea de vest a centurii ce face legatura intre E79 si DN67D, exista posibilitatea sa se dea in folosintaacest sector inainte de finalizarea celorlalte sectiuni?
Nu, pt ca nodul sudic cu DN66 este cel mai intarziat si, desi podul peste Jiu e aproape gata, e putin cam sus pentru ca se continua cu supratraversarea DN-ului care acum nu exista.
Teoretic ar putea face intai bretelele si giratoriul, dar i-ar incurca teribil la constructia terasamentului intre Jiu si DN si a pasajului peste DN.
Si colac peste pupaza, exact acolo este zona inundabila. Nu pot sa bag mana in foc, dar cred ca este exact cea supusa licitatiei suplimentare.
Aia de la Guidi sunt fantastici. Liciteaza la preturi de dumpng....dar cica luate din ceva studiu de piata a CNAIR...asa ca greu de combatut.
Raspuns MT la interpelarea senatorului Carciumaru cu privire la VO Targu Jiu:
(https://farm1.staticflickr.com/829/41993982701_bc356da241_o.jpg)
(https://farm1.staticflickr.com/946/41275310684_8d63a13c7c_o.jpg)
(https://farm1.staticflickr.com/946/41993982631_1c89c8fd27_o.jpg)
https://www.senat.ro/PDFIntrebari/26%2002%20CARCIUMARU%201202.pdf
Quote from: perfidus on May 07, 2018, 10:55:03 AM
Nici un cuvant despre licitatia de lucrari suplimentare.
COLLINI a renuntat la contestatie.
Interesant! Chiar nu vad de ce au făcut asta, mi se pare ca aveau dreptate. Sa se fi înțeles intre timp cu câștigătorul? Sau mai degrabă au fost amenințați cu rezilierea?
Quote from: perfidus on April 18, 2018, 11:50:25 PM
Este clar ca apa de izvor. Nu poate crede nimeni ca nu au stiut sa adune valoarea contractata cu valoarea suplimentara (complementara cum zice ofertantul) si sa nu observe ca suma este sub valoarea financiara a C+M aprobata de guvern, deci nu aveau cum sa respinga oferta pe motiv ca au depasit bugetul estimat. Collini va avea câștig de cauza dar mai prin vara-toamna asa...
Cu 6 postari mai sus, NGC anunța retragerea contestației Collini la Tg. Jiu, pentru eliminarea din faza de evaluare tehnica si DUAE. Ar trebui sa fie acum in linie dreapta cu desemnarea unui castigator.
Am doua vesti, una buna si una rea. Cu care vreti sa incep?
Mai intai o sa trec veste buna.
Quote from: NGC on June 05, 2018, 10:16:20 PM
COLLINI a renuntat la contestatie.
Conform vrabiutelor, castigatorul desemnat este asocierea C & I EUROCONSTRUCT SRL - GUIDI COSTRUZIONI SRL, cu o oferta de circa 18,6 milioane RON fara TVA, iar perioada contestatiilor a trecut.
^
Vad ca stirea asta a trecut fara sa faca mare valva. Nu s-a intrebat nimeni de ce o fi renuntat COLLINI la contestatie?
Ei bine, au renuntat la contestatie pentru ca in 18 Mai 2018 au renuntat si la contractul semnat pentru licitatia "Constructia variantei de ocolire Targu Jiu".
Cu alte cuvinte, contractul semnat in 2013 cu COLLINI este reziliat.
Vad ca CNAIR nu a zis nimic timp de 5 saptamani, ba mai mult, a ascuns intentionat informatia, desi era publica de cateva saptamani. O sa pun zilele urmatoare si dovada.
Deocamdata asteptam sa vedem cum reactioneaza Don Rugozitate (a.k.a. Serbanescu) si fituica de casa a CNAIR (a.k.a. Economica). ;)
NGC,
hai sa o luam pe romaneste.
Recunosc ca sunt un pic dezorientat....
Vrei sa spui ca in momentul asta VO Tg.Jiu este "kaput", fara constructor ?!?!....
Contractul de lucrari a fost suspendat de CNAIR in 01.10.2017, asa ca nu de mirare ca italienii au zis Addio per sempre! Un nou "succes" marca ceneaire.
"Suspendat" ?...
Abia astept sa aud "motivele intemeiate" ale suspendarii de la dl. Serbanescu...
:((
Informatia despre suspendare e de cateva luni bune in raportul lunar CNAIR.
@NGC
N-ai observat tu, eu chiar am speculat pe tema asta pentru ca aveau dreptate. Ii bănuiam chiar de înțelegeri cu firma câștigătoare sau posibil șantaj de la CNAIR. Se pare ca a fost mai degrabă cea din urmă varianta.
Centura Târgu Jiu - 1 iulie 2018
https://www.youtube.com/watch?v=RpE2VLU2sWw&feature=share
Serios...centură?

. Câte un pod pe ici colo care leagă nimic cu absolut nimic. Apropo M-am înnebunit cate utilaje am văzut pe șantier. Centura aceea va fi gata cam la 10 ani după ce e gata A3.
ce lucrare frumoasa. pacat ca s-a reziliat.Collini a lucrat impecabil...unde a putut.
Centura de vest a aproape gata. La cea de est terenul de fundare a fost mlastinos si nu s-a putut lucra la terasamente (mi se pare ca a fost fidic rosu)..
Serios?...
Filmarea asta arata ca structurile principale sunt 95% terminate.
"Câte un pod pe ici colo" inseamna de fapt ca toate structurile "grele" sunt gata.
Firma care va "prinde" finalizarea lucrarii nu va mai avea argumentul (ca pe A10) ca "nu gasim fierar-betonisti calificati".
Pentru ca nu (prea) va mai avea nevoie de fierar-betonisti. 90% din ce a ramas sunt
lucrari de terasamente.
Sau, asa cum spune dr4qul4:
Quote
ce lucrare frumoasa. pacat ca s-a reziliat.Collini a lucrat impecabil...unde a putut.
Am in schimb critici mari legate de filmare...
Nu de filmare in sine, care este foarte buna.
Ci de "asamblarea" cadrelor - "montajul", care este de "5 la leu".
Lipseste CONTINUITATEA FILMARII.
"Filmarea" se rupe in mai multe puncte si se reia in altele,
Doar gorjenii (insa doar aia din Tg.Jiu) isi pot da seama de unde incepe si unde se duce filmarea...
Nu se compara cu filmarile "noastre"...
Chiar si Ziarul Unirea este net superior la capitolul asta, au invatat mult...
(Mihai, aici mai aveti de lucrat... Este pacat ca ASCORO a facut un efort mare pe care l-ati valorificat "cu sincope" :( )Dupa ce m-am agitat pe GM "sa inteleg ce a a vrut sa spuna poetul cu filmarea asta", am citit pe youtube asta:
Quote
Construim Romania
Publicat pe 5 iul. 2018
Imagini din aer cu stadiul lucrărilor la Centura de ocolire a Muncipiului Târgu Jiu. Conform CNAIR, lucrările au un grad de realizare fizic de 40%
În ordine, filmarea începând de la intersecția cu DN66/E79 din Iezureni, intersecția cu DN67 (între Târgu Jiu și Drăgoeni), podul peste râul Amaradia, pasaj peste magistrala CF 202, pasaj DJ674A, pasaj peste magistrala CF 202 (în apropiere de DN66) și de la pasaj peste râul Jiu - pasaj peste DN67 în localitatea Slobozia până la sensul giratoriu de pe DN67 între Bârsești și Tâgu Jiu.
O descriere succinta, dar si asta ar fi fost greu de inteles fara vizitele precedente pe GM...
eu nu sunt gorjean dar imi dau seama ce apare in filmarea. Asta si pentru ca am oprit cel putin o data in punctele mai importante.
Filmarea incepe de la intrsectia din Nord cu DN66, si merge spre est. Imediat traverseaza CF spre Petrosani.
La 3:52, in departare se vede strutura prin care va trece drumul agricol de la Ezureni, dupa care filmarea sare (peste intersectia cu DC1) pana la DN67 spre Rm Valcea.
La 5:33 avem podul peste Amarandia (e alta, nu aia de la Craiova) si imediat dupa pasajul peste CF care duce la Carbunesti. Sare peste intersectia cu DJ674A.
La 8:0 avem pasajul peste centura pentru DJ633A.
La 8:44 suntem deja in sud, la pasajul peste CF si Amaradia.
Lipseste intersectia din sud cu DN66 (pentru ca nu prea ai ce vedea, abia acum cateva luni au rezolvat exproprierile acolo)
de la 9:44 incepe centura de vest cu podul peste Jiu si imediat structura peste strada Jiete.
La 14:33 avem podul (unde le-a luat o viitura utilajele) peste Susita si imediat nodul cu DN67 spre Motru. Imediat dupa avem o strada unde nu s-a faut nimic. Oare se va infunda in centura?
Si la Sfarsit giratoriul din DN67D.
Pe partea de est era greu sa filmeze tot. Dupa ploi acolo avem noroi, si in afara de cele 2 DJ-uri nu prea ai cum sa ajungi. Poate doar cu 4x4, dar cred ca ei aveau citroen (parca ei sunt pe centura dupa noudl cu DN67 spre Motru)
Și chiar nu se putea termina aici, pentru că structurile par terminate?
Ce era așa greu să aducă umplutură, sau trebuiesc refăcute fundațiile și cu multe scurgeri, cam în genul lotului Aktor de pe A10?
După cum se vede din filmare, chiar numai terasament de înălțat ar mai fi. A renunțat constructorul, sau ce s-a întâmplat?
terenul de fundare nu este bun. A fost o alta liciatie facuta pt imbunatatirea lui.
Proiectul era pe Fidic Rosu, asa ca cei de la Collini nu aveau ce sa faca. Au participat si la licitatia pt imbunatatirea terenului dar au fost descalificati si au renuntat si la contractul initial. Problema este insa doar pe partea de est. Pe partea de vest avem totul aproape gata.
Totul in afara de nodul cu DN66 unde au fost probleme cu exproprierile. Chiar si asa, s-ar putea face un acces acolo, din centura actuala. este nevoie doar de rampa de coborare de la pod si de vreo 300 m de terasament.
Pe est mai avem mult si bine.
@dr4qul4
Mulțumesc. Oricum păcat, că vor mai dura ani până se relicitează, contestă, atribuie și execută centura.
Cum nu cunosc situația în detaliu, măcar pentru îmbunătățirea fundației s-a atribuit, pentru ca noul constructor să mai aibă doar de făcut terasamentele?
O centura Suceava reloaded.....atat de aproape,dar totusi departe de a primi trafic
Sa fim seriosi,la cum arata structurile,un constructor ok,ar rezolva terasamentul intr-un an calendaristic...cu toate nevoile de imbunatatire....
Da, mare pacat.
Din ce se vede, anul acesta avem noroc daca termina centura Carei - 88% ultima data.
In rest, SI dupa marea realizare de la Caracal ... cate sa se faca intr-un an? Vreti sa plece din tara si micii intreprinzatori? (m-am inspirat din Sova cand am zis asta)
Quote from: NGC on June 26, 2018, 10:13:38 PM
Deocamdata asteptam sa vedem cum reactioneaza Don Rugozitate (a.k.a. Serbanescu) si fituica de casa a CNAIR (a.k.a. Economica). ;)
A fost vreo reactie si mi-a scapat? ???
Pai atunci sa vedem ce anume
a ascuns intentionat CNAIR din motivarea deciziei CNSC la contestatia pentru licitatia "Consolidarea terenului de fundare aferent sectorului Estic al Variantei de Ocolire Tg. Jiu".
Asa arata documentul facut public de CNAIR.
(https://i.imgur.com/RPtJuN5.jpg)
Si asta apare in documentul original.
(https://i.imgur.com/HWic6to.jpg)
:headbash: :headbash: :headbash:
API pe Facebook (https://www.facebook.com/proinfrastructura/posts/1013839388790068) - sharing is caring
În lipsa unui comunicat asumat de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, suntem nevoiți să facem următorul anunț: contractul cu italienii de la Collini pentru execuția Variantei de Ocolire Târgu Jiu a fost reziliat pe 18.05.2018.
Contractul a fost semnat spre finalul anului 2013, ajungându-se în prezent la un procent fizic de execuție de aproximativ 40%. Cele mai mari probleme de care s-a lovit constructorul pot fi rezumate extrem de simplu: pregătirea dezastruoasă a proiectului pus la dispoziție de CNAIR.
Exproprierile nu au fost finalizate nici până astăzi, mai multe locuințe aflându-se pe traseul drumului. Unele rețele de utilități și situri arheologice au fost identificate ulterior demarării lucrărilor.
Mai grav, structura solului pe care trebuia construită centura, așa cum era descrisă în proiectul tehnic, nu avea nicio legătură cu realitatea din șantier. Astfel că s-a lansat o licitație separată pentru consolidarea terenului de fundare la final de 2017 (încă activă), iar cea pentru finalizarea exproprierilor în primăvara acestui an (fiind anulată în primă fază). În ciuda acestor "eforturi", constructorul a decis să renunțe la contract.
Varianta de Ocolire Târgu Jiu se înscrie pe o listă rușinoasă a proiectelor pregătite dezastruos de către CNAIR, toate ajungând după ani de zile de tergiversări la rezilieri previzibile: centurile orașelor Suceava, Târgu Mureș, Carei, Bacău sau modernizarea DN76.
Mai mult, CNAIR nu învață din greșeli și continuă să scoată la licitație investiții majore insuficient pregătite, precum Drumul Expres Craiova-Pitești, Centura Timișoara Sud, podul peste Dunăre de la Brăila (deja semnat) și, probabil, în viitorul apropiat, secțiunile 2, 3 și 4 ale Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești.
Solicităm oficialilor CNAIR și MT să ofere șansa adevăraților profesioniști să se ocupe de aceste investiții critice pentru dezvoltarea țării. Locul ageamiilor nu este la cârma proiectelor de miliarde de euro.
Oho, foarte dura dar justificata atitudinea API.
"Consolidarea terenului de fundare aferent sectorului Estic al Variantei de Ocolire Tg. Jiu"Quote from: NGC on June 26, 2018, 08:56:03 PM
Mai intai o sa trec veste buna.
Conform vrabiutelor, castigatorul desemnat este asocierea C & I EUROCONSTRUCT SRL - GUIDI COSTRUZIONI SRL, cu o oferta de circa 18,6 milioane RON fara TVA, iar perioada contestatiilor a trecut.
Iar acum vestea buna de atunci s-a transformat intr-o veste proasta.
Desi a desemnat un castigator, licitatia a fost pana la urma anulata.
Quote
Motive anulare: Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: AC anuleaza proced de atrib a contr in conf cu art. 212, alin (1), lit c), teza II din Legea 98/2016, cu modif si compl ulterioare, situatia actuala in cadrul proiectului, precum si decizia Antreprenorului Collini Lavori SpA de a rezilia contractul de executie a lucrarilor de constructie a variantei de ocolire Targu Jiu pentru care erau necesare activitatile de consolidare a terenului de fundare, facand imposibila incheierea contractului de consolidare.
Scuza cu decizia celor de la COLLINI de a rezilia contractul pentru
"Constructia variantei de ocolire Targu Jiu" este de forma, de parca
numai daca s-ar fi terminat acel contract ar fi fost necesara consolidarea. :lol:
Castigatorul desemnat (asocierea C & I EUROCONSTRUCT SRL - GUIDI COSTRUZIONI SRL) nu a contestat anularea licitatiei.
Mie mi se pare normala decizia. Era o tampenie sa continui cu struto-camila de doua contracte simultan pe acelasi obiectiv si imi e ca ar fi generat alte blocaje. Trebuie facuta o rellicitare ca lumea care sa contina si consolidarea terenului.
In loc sa mearga in paralel consolidarea cu relicitarea pentru contractul reziliat, asa mai bine stam si asteptam iar pana se reliciteaza totul.
Parca vad ca pentru relicitare va trebui o expertiza, iar la licitatie vom avea contestatii, si uite asa mai trece un an si nu se face nimic.
Oricum pentru relicitare se vor parcurge etapele enumerate de tine. Doar ca daca ai fi continuat pe ideea de doua contracte, cred ca ai fi putut face noua licitatie abia dupa ce terminau aia de consolidat fundatia. In final ar fi durat mai mult decat un an pauza acum si un singur constructor pentru tot. Plus ca asocierea care a castigat contractul ala nu imi inspira prea multa incredere...
E clar acum, vom merge pe VO Tg.Jiu cam prin 20-23 cel mai devreme. Se duce naibii si finantarea POIM (2014-2020) cu regula n+3.
Proiectul asta poate fi dat ca exemplu intr-o analiza de caz a incapacitatii CNAIR + administrație locala si centrala de a gestiona un proiect intr-o zona plata, fara mari dificultati cu terenul.
In opinia mea acest proiect ar trebui impartit in 2 proiecte separate:
-Varianta Est ,care are un avans procentual scazut si unde este nevoie de acea consolidare a terenului de fundare si
-Varianta Vest (intre E79 si DN67D) in stadiu foate avansat de finalizare ce serveste directiile sud spre vest si totodata sud - nord impreuna cu strazile Merilor si Barajului
Cel din urma proiect cred ca ar trebui tratat ca fiind prioritar deoarece necesita putine lucrari pentru a fi finalizat.
M-am uitat pe harta proiectelor de infrastructura (http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=13/45.049/23.287/0) si nu mi se pare viabila impartirea asta.
Portiunea din vest este cca 25% din lungimea proiectului si are podurile finalizate 80-90%, zone cu asfalt, in schimb nu e inceput lucrul la nodul DN66 iar fara el nu facem nimic. Daca se include si acest pasaj in lot da, mai creste putin procentul valoric din total.
Riscam totusi sa fie luat acest mini-lot de o firma prea mica tocmai pentru ca nu mai necesita lucrari multe si ar putea avea o valoare accesibila pentru firme mici fără forța financiara si sa ajungem din nou la probleme cu insolvente si anulari.
Valoarea totala a contractului semnat in 2013 cu Collini a fost de 150 milioane lei (pentru 20km). Nu mi se pare o suma deosebita pentru o firma serioasa.
Necazul aici a fost proiectul de slaba calitate si piedicile de la exproprieri, de aceeea a plecat Collini.
Edit: am vazut acum ca in 2013 s-a licitat doar partea de est pentru 150 milioane, partea de vest pare-se era prinsa in alt contract semnat inca din 2010 tot cu Collini, iar subantreprenor la ambele contracte era C&I Euroconstruct, firma care a dat mai multe tepe catre furnizori si despre care s-a tot scris in presa locala.
Multumesc de link.
Ma tot uit pe harta si pur si simplu nu imi dau seama pe unde ar putea sa o duca. Prin sud peste cele doua creste si doua vai iasa la peste 13km si cu diferenta de nivel.
Singurul traseu care da in jur de 8 km e pe langa rau cumva (desi nu stiu daca incape pe acolo), deci nu e chiar "varianta ocolitoare" e tot prin oras, dar pe la marginea orasului (relativ).
Are cineva o harta, ceva (ca se pare ca exista SF-uri)?
VO Targu Jiu - Se lucrează la planurile parcelare de la varianta ocolitoare (http://www.gds.ro/Local/2018-11-07/se-lucreaza-la-planurile-parcelare-de-la-varianta-ocolitoare/)QuoteO firmă din Slatina va executa planurile parcelare la varianta ocolitoare a municipiului Târgu Jiu. Primarul din Târgu Jiu, Marcel Romanescu, a declarat că au fost licitate serviciile cadastrale respective şi câştigătoare a ieşit o firmă din Slatina. Reprezentanţii societăţii respective s-au prezentat la sediul primăriei şi au colectat toate datele necesare. Astfel, se va putea trece la executarea planurilor parcelare şi la înscrierile cadastrale. După cum se cunoaşte, lucrările la varianta ocolitoare a municipiului Târgu Jiu sunt blocate din luna octombrie a anului trecut. Bugetul total pentru executarea contractului este de 151 de milioane de lei. Licitaţia a fost câştigată de firma Collini Lavori din Italia. Ulterior, au apărut o serie de neînţelegeri şi nimeni nu ştie de ce de un an întreg nu se mai lucrează la centura ocolitoare a municipiului Târgu Jiu.
(Gazeta de Sud)
Centura Tg. Jiu e cam pauza (1 milion si ceva de lei, e de ras). Noroc ca e reziliat contractul de executie :D.
Quote from: adrian rosca on January 31, 2019, 10:34:24 PM
Propunere alocare bugetara 2019 VO Targu Jiu: 1.2 milioane lei.
^
In versiunea de buget din 08 februarie, propunerea pentru VO Târgu Jiu a scăzut la 0,595 milioane lei credite bugetare și 17 milioane lei credite de angajament.
Hai sa pun paie pe foc si aici, ca probabil nu se stie un amanunt. :p
Vorbim despre aceste 2 licitatii. Prima nu apare in sinteza licitatiilor pentru ca este din 2012.
Quote
[140565] / 17.11.2012: "Constructia variantei de ocolire Targu Jiu"
Depunere oferte: 07.01.2013 21.01.2013 24.01.2013 31.01.2013
Oferte deschise in 31.01.2013: 26 oferte
Stadiu actual licitatie: Contract atribuit in 20.11.2013 conform anuntului de atribuire [142375] / 04.12.2013 catre COLLINI LAVORI (loc 1)
Valoare estimata: 283.410.809,00 RON fara TVA
Valoare atribuire: 151.211.642,17 RON fara TVA
[178160] / 18.08.2017: "Consolidarea terenului de fundare aferent sectorului Estic al Variantei de Ocolire Tg. Jiu"
Depunere oferte: 21.09.2017 30.10.2017 13.11.2017 27.11.2017 08.12.2017
Oferte deschise in 08.12.2017: 3 oferte (http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=7.msg179178#msg179178)
Stadiu actual licitatie: Anulata in 02.10.2018
Valoare estimata: 23.227.100,23 RON fara TVA
Valoare atribuire: -
COLLINI a renuntat la contractul pentru prima licitatie de mai sus, iar a doua licitatie a fost anulata.
Si acum cireasa de pe tort. :lol:
In plus, am mai avut si licitatia asta care a fost si ea anulata recent.
Quote
[183464] / 14.03.2018: "Supervizarea lucrarilor de constructie a variantei de ocolire Tg. Jiu - relicitare"
Depunere oferte: 25.04.2018
Oferte deschise in -: - oferte
Stadiu actual licitatie: Anulata in 12.12.2018
Valoare estimata: 1.089.470,00 RON fara TVA
Valoare atribuire: -
Si oare din ce motiv a fost anulata? :p
Quote
Autoritatea contractanta a hotarât anularea procedurii de atribuire în baza art. 212 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/ 2016 deoarece SERVICIILE DE SUPERVIZARE CE URMAU A FI ACHIZITIONATE PRIN PREZENTA PROCEDURA DE ATRIBUIRE RAMAN LIPSITE DE OBIECT intrucat ambele contracte de lucrari ce fac obiectul serviciilor de supervizare ce urmau a fi atribuite prin procedura de atribuire "Supervizarea lucrarilor de constructie a variantei de ocolire Tg. Jiu - Relicitare" nu vor mai fi realizate, acestea urmand a fi inglobate in cadrul unui nou contract ce va fi scos la licitatie in perioada urmatoare.
Nu suntem in stare sa terminam o amarata de centura, dar ne apucam de DX Craiova-T.Jiu... :(
http://m.hotnews.ro/stire/23059739
Vizita a ministrului Cuc la Tg Jiu, i-am vazut personal azi dimineata la capatul vestic al centurii.
Stirea pe scurt:
Promite DX Craiova-Tg Jiu,dn67b Scoarta Pitesti anul asta si urca pe seap centura saptamana viitoare
Nu imi amintesc alt ministru sa fi colindat asa mult,macar vointa sa aiba in acest al dojlea mandat.
Din ce am aflat eu, exista un "confliect juridic" cu primarul...
Mai exact, Cuc ar fi zis ca vrea sa dea in judecata primaria pentru erorile facute la centura orasului...
Nu stiu detaliile exacte.
Primarul actual e pnl...dar greselile au fost facute de cel care acum e senator psd.
Acolo au probleme cu terenul de fundare, dar si cu exproprierile caselor. Desi era loc pe langa.
Eu tind sa cred ca nu corespunde cadastrul.una e in acte, alta e in teren.
Intersectia viitoarei centuri cu DJ663A (pe google maps e marcat ca 633A dar cred ca e corect pe OSM). Pasajul este gata, in schimb terasamentul are sansele sa devina un nou "camp de maci". In prima poza privim spre Est (avem un depozit de materiale) iar in ultia spre vest (exact pe traseu) Asteptam un nou constructor..
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.00917689972222,23.279862599999998)
(https://i.imgur.com/VbmkgVMh.jpg) (https://i.imgur.com/VbmkgVM.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.00917689972222,23.279862599999998)
(https://i.imgur.com/DZioyQ7h.jpg) (https://i.imgur.com/DZioyQ7.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.00917689972222,23.279862599999998)
(https://i.imgur.com/6q2GUJuh.jpg) (https://i.imgur.com/6q2GUJu.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.00917689972222,23.279862599999998)
(https://i.imgur.com/6GcvNmOh.jpg) (https://i.imgur.com/6GcvNmO.jpg)
Powered by API/PUM imgur uploader (http://proinfrastructura.ro/poze.html)
Astazi a fost lansata licitatia
"Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari".
Valoare estimata: 207.096.195,90 RON fara TVA
Durata contractului: "78 luni:18 luni per ex a lucr si min 60 de luni per gar lucr"
Fonduri: POIM
Termen depunere oferte: 23.07.2019
Quote
Prezenta procedura de achizitie publica este initiata sub incidente urmatoarelor conditii:
- Conditia 1:
Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta poate aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Autoritatea Contractanta estimeaza ca va obtine finantarea necesara semnarii contractului in trimestrul IV al anului 2019.
- Conditia 2:
Autoritatea contractanta nu va semna contractul de lucrari in conditiile in care nu este aprobata/actualizata/revizuita Hotararea de Guvern privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai acestui obiectiv de investitii, exceptie facand situatia in care valoarea ofertei desemnate castigatoare se incadreaza in [valoarea devizului general prevazut in H.G. nr. 1156/17.11.2010 din care se scade valoarea lucrarilor aferente contractului reziliat]. In lipsa aprobarii/ actualizarii/ revizuirii indicatorilor tehnico-economici prin Hotarare de Guvern, Autoritatea Contractanta poate aplica prevederile art. 212 alin (1) lit c) din Legea nr. 98/2016.
Este FIDIC
rosu. Poate pune
Ionut si niste planse mai interesante.
Interesant, s-au miscat mai repede decat ma asteptam cu relicitarea. Nu stiu cand apuc sa pun planse... o sa vad, incerc sa imi fac timp.
Quote from: AlexxC on March 30, 2019, 08:23:14 PM
Stirea pe scurt:
Promite DX Craiova-Tg Jiu,dn67b Scoarta Pitesti anul asta si urca pe seap centura saptamana viitoare
Intre urcatul pe seap promis in 30 martie si publicarea in SICAP de azi au mai trecut o luna si jumatate. Zici ca s-au mișcat repede?
Chiar repede pentru ei. Centura Sacueni de cat timp cica e "pe teava"?
Deocamdata pun doar caietul de sarcini pentru Targu Jiu. Nu stiu cat timp voi avea in perioada urmatoare pentru planse.
Descrierea lucrarilor.
(https://i.imgur.com/40gvUNX.jpg)
(https://i.imgur.com/ZsQANGf.jpg)
(https://i.imgur.com/VL7t5yS.jpg)
(https://i.imgur.com/PmjnlDnh.jpg) (https://i.imgur.com/PmjnlDn.jpg)
Lucrari executate, ramase de facut, modificari.
(https://i.imgur.com/KXIJ8ydh.jpg) (https://i.imgur.com/KXIJ8yd.jpg)
(https://i.imgur.com/zbwNGRN.jpg)
(https://i.imgur.com/v2zaJEq.jpg)
(https://i.imgur.com/NFxe95I.jpg)
(https://i.imgur.com/13zJRBX.jpg)
(https://i.imgur.com/Mu0diVx.jpg)
(https://i.imgur.com/3rEbLFm.jpg)
(https://i.imgur.com/grZa5oC.jpg)
(https://i.imgur.com/9kOv45e.jpg)
(https://i.imgur.com/85Nw2vk.jpg)
(https://i.imgur.com/pL3zssR.jpg)
(https://i.imgur.com/yIlAIa3.jpg)
(https://i.imgur.com/Q2Sbgu8.jpg)
(https://i.imgur.com/mkUYDbt.jpg)
(https://i.imgur.com/Skl0Ykfh.jpg) (https://i.imgur.com/Skl0Ykf.jpg)
Puteti comenta, nu stiu cand apuc sa pun plansele. Mi se pare OK ca au pus si consolidarea tot acum, in aceeasi licitatie. Era stupid sa lase separat.
API pe Facebook (https://www.facebook.com/proinfrastructura/posts/1253997081440963)
Miercuri, 22.05.2019, CNAIR a lansat licitația pentru finalizarea lucrărilor la Varianta de Ocolire Târgu Jiu. Ca multe alte proiecte, și acesta are o istorie halucinantă și dureroasă.
În 20.11.2013 a fost semnat contractul cu italienii de la Collini pe suma de aproximativ 151 milioane lei fără TVA, la jumătate față de valoarea estimată. Șoseaua de 20 km trebuia să fie gata în doi ani. Dar veșnicele probleme birocratice și finanțarea precară au pus mereu bețe-n roate.
Mai grav, după ce a intrat în șantier, constructorul și-a dat seama că terenul de fundare are nevoie de soluții serioase de consolidare, cu un cost de peste 10% din contract.
După îndelungi tergiversări și dispute între CNAIR și Collini, abia în 18.08.2017 s-au scos la licitație lucrările suplimentare necesare. Ca de obicei, procedura de achiziție publică a fost prost derulată și, sătul să mai aștepte, antreprenorul italian a reziliat contractul în 18.05.2018, la stadiul fizic de 40%.
Lăsată cu ochii în soare, Compania de Drumuri a decis anularea licitației aferente lucrărilor de consolidare, deși desemnase un câștigător, și abia acum două zile a relansat o nouă procedură de achiziție pentru finalizarea centurii.
Valoarea estimată este 207,1 milioane lei fără TVA. Noul constructor va avea la dispoziție 18 luni de execuție (proiectul este pus la dispoziția sa de către CNAIR) și trebuie să ofere minim 5 ani de garanție. Primul termen de depunere a ofertelor este 23.07.2019. Odiseea continuă!
Trist...
https://www.pandurul.ro/articol/primaria-targu-jiu-a-pierdut-procesul-cu-compania-_114387.html
NGC, vad ca avem ofertanti. Vrabiutele au interceptat ceva?
Inca nu, dar va dau de veste cand transmit vreun mesaj.
^ o singura oferta: Asociere : SECOL SOCIETA EDILE COSTRUZIONI E LAVORI – SECOL Romania S.R.L.
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100069235
Cred ca am sarit din lac in put, am scăpat de Collini si am dat de Secol.
Astia n-au fost in stare sa termine de modernizat drumul DN55 de la Craiova pana la Bechet in 4 ani (oficial se lucreaza din vara lui 2015), stiu ca deja s-a pierdut finantarea BEI si se va lucra pe fonduri bugetare - cu târâita.
Update in presa locala:
Varianta ocolitoare, blocată de exproprieri neefectuateQuoteÎn ciuda faptului că a fost aprobat, prin hotărâre de guvern, coridorul de expropriere, încă mai există suprafețe de teren care sunt revendicate de către proprietarii de drept.
Legea nu mai permite punerea în posesie, după ce coridorul a fost declarat domeniu public. Prin urmare, nici solicitanții nu pot beneficia de titluri de proprietate și nici de despăgubiri.
Se caută soluții pentru ca familiile în cauză să beneficieze de despăgubiri din partea statului. Lucrările sunt oricum blocate, din cauza rezilierii contractului.
O firmă a depus o ofertă la licitația organizată de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Încă nu a fost luată o decizie în legătură cu oferta primită, deși nu mai există alte analize de efectuat sau posibile contestații.
Stirea completa in GdS (https://www.gds.ro/Local/2019-09-24/varianta-ocolitoare-blocata-de-exproprieri-neefectuate/)
In ultima fraza citata au scris o prostie. Poti sa alergi singur si totusi sa iesi pe locul 2, adica sa nu ai DUAE completat cum trebuie, sau sa ai "hibe" in oferta tehnica sau cea financiara. Si chiar daca e doar un participant, tot trebuie evaluata oferta tehnica si cea financiara.
(https://live.staticflickr.com/65535/48957509742_7b6bed6718_o.jpg)
https://senat.ro/PDFIntrebari/b%20r%2016%2009%20iriza%202879%20a.pdf
Raspunsul dat legat de VO Tg Jiu este optimist,inainteaza chiar si un termen care nu va fi respectat cel mai probabil.
Interesant este finalul promis al evaluarii,si anume semnarea ...nu se limiteaza la un raspuns sec gen "evaluam "si vedem dupa daca semnam sau anulam.
"Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari"Quote from: tom_sawyer on July 26, 2019, 07:35:26 PM
^ o singura oferta: Asociere : SECOL SOCIETA EDILE COSTRUZIONI E LAVORI – SECOL Romania S.R.L.
Quote from: NGC on September 24, 2019, 08:48:49 PM
Poti sa alergi singur si totusi sa iesi pe locul 2, adica sa nu ai DUAE completat cum trebuie, sau sa ai "hibe" in oferta tehnica sau cea financiara. Si chiar daca e doar un participant, tot trebuie evaluata oferta tehnica si cea financiara.
Ce ziceam? ;)
CNAIR i-a descalificat pe cei de la SECOL si incearca anularea procedurii. Decizia se bazeaza pe documentul emis pentru LD2, acolo unde SECOL a fost in asociere cu IMPREGILO.
Repet ceea ce ziceam pentru Suplacu - Chiribis. Nu va grabiti deocamdata cu concluziile, pentru ca inca nu s-a anulat nimic si nu se va anula pana nu se va pronunta TB si probabil, mai apoi, si CAB.
Cu alte cuvinte dl. Cuc fusese iarasi "dezinformat", CNAIR nu se grabea deloc sa incheie contractul cu Secol. De fapt aveau un cartof fierbinte si nu stiau cum sa-l paseze. Acum ca s-a schimbat guvernul, pot da vina pe "presiuni". Alegatorii din Gorj vor fi un pic dezamagiti, dar le va trece repede pana la locale.
Contract: Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari [CN1011402 (http://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100077828/)]
STARE PROCEDURA: IN DESFASURARE
EVALUARE CALIFICARE/TEHNICA
Data limita: 23.01.2020 18:00
Data finalizare: 09.09.2019 11:42
EVALUARE FINANCIARA
Data limita: 23.01.2020 18:00
Data finalizare: ??
Deci inca nu s-a anulat, suntem oare tot prin contestatii pe la TB/CAB? Nu s-au mai agitat sa prelungeasca termenul limita de evaluare financiara.
Suntem la TB. Va tin io la curent.
Avand in vedere ultimele vesti legate de procesul cu Sallini ,cat de relevant este in momentul de fata motivul rezilierii?
Motivul rezilierii este chiar foarte important, pentru ca decizia instantelor ar putea fi folosita cu autoritate de lucru judecat in alte proceduri. Ar fi si un indiciu despre participarea sau nu a celor de la Salini la licitatia curenta pentru LD2 D + E si despre cum ar actiona comisia de evaluare. ;)
Si pentru faptul ca poate anula rezilierea si obliga CNAIR continuarea contractului
Asta se subintelegea. :p
@NGC n-ar putea CNAIR sa introduca in contracte si Pacte comisorii? Care sa sune pe romaneste " N-ai dus proiectul in 6 luni la 10%, in 12 luni la 40% etc, contractul e reziliat". Se si judeca mai usor, totul e mult mai limpede
^problema principala este la autoritatile incompetente...si incepe ( cea mai mare problemă de unde pleaca majoritatea bubelor ) este u n SF execrabil..dupa chipul si asemanarea autòritatilor
asadar ,cand statul NU isi face treaba va atrage constructori la fel ca el,si NU va putea pune piciorul in prag ,atata timp cat nu a facut nimic la timp si de calitate
https://www.radioinfinit.ro/se-reiau-lucrarile-la-centura-targu-jiului-secol-castig-de-cauza-in-procesul-cu-cnair/
Vesti bune pentru centura Tg-Jiu!
Din cate inteleg Secol a trecut de evaluarea tehnica si a ramas doar partea financiara.
Avem informatii despre intentiile CNAIR? oare sunt porniti sa conteste decizia?
Despre Secol: sunt capabili sa duca contractul la bun sfarsit?ce lucrari au in executie in Romania ,cum se descurca?
Pai scrie in articol ca CNAIR a mai incetat cateva contracte cu ei inainte de termen, deci probabil prost
Quote from: NGC on May 13, 2020, 11:05:39 AM
Motivul rezilierii este chiar foarte important, pentru ca decizia instantelor ar putea fi folosita cu autoritate de lucru judecat in alte proceduri. Ar fi si un indiciu despre participarea sau nu a celor de la Salini la licitatia curenta pentru LD2 D + E si despre cum ar actiona comisia de evaluare. ;)
Imi cer scuze ca citez un mesaj de pe aceeasi pagina, dar chiar e importanta decizia de acum, prin care SECOL castiga dreptul de a continua procedura prin evaluarea ofertei (s-a invocat prezenta SECOL intr-o asociere cu Salini Impregillo pe un contract care s-a reziliat pentru neindeplinierea obligatiilor contractuale). Au trecut cateva zile de la decizie, stim cumva daca CNAIR a contestat, sau nu mai poate contesta?
Sincer nu as fi deloc incantat de castigator, daca se ajunge la semnarea contractului, SECOL are lucrari inca neterminate de ani de zile pe DN55 (https://www.gds.ro/Local/Dolj/2020-04-21/cand-vor-fi-gata-lucrarile-de-pe-dn-55-craiova-bechet/).
Riscam sa ajungem la Un secol de singuratate... :(
@perfidus: Contestatia a fost la TB si acolo dureaza mai mult decat la CNSC cu comunicarea deciziei. O sa incerc sa aflu cum stam.
https://cursdeguvernare.ro/stadiul-celor-85-de-proiecte-fazate-de-romania-pentru-a-nu-pierde-finantarea-europeana.html
Extras din articolul de mai sus:
"Pe zona de transport, cel mai întârziat proiect fazat, cu un stadiu de execuție de doar 24,5%, este construcția variantei de ocolire Târgu-Jiu, faza II, cu o valoare de 184,7 milioane de lei"
Avem sanse sa o terminam pana in 2023 daca semneaza cu Secol?Dar daca se reliciteaza? Ce termene estimative de finalizare a lucrarilor avem in fiecare din aceste doua cazuri?
Sunt unu-doua poduri neincepute, unul sigur este la actuala intrare pe centura in sudul Tg. Jiului, langa pasajul CF. Acolo va fi mult de munca. Altele sunt in stadiu de elevatii si grinzi. Teoretic s-ar putea termina, dar am mari rezerve ca se va putea si practic. Au fost mari probleme cu cadastrele si nu stiu daca s-au rezolvat toate sau mai sunt inca.
TB a obligat CNAIR la reluarea procedurii de atribuire.
Pe 10.09 s-a încheiat evaluarea financiară, conform SEAP:
https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100077828/
Acum ar trebui sa anunte castigatorul,corect?
Orban in recenta vizita la TgJiu a anuntat reluarea lucrarilor la centura...sunt semne bune pentru acest obiectiv,sper doar sa nu dezamageasca constructorul.
"Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari"
Se va semna cu SECOL.
In presa este anuntata semnarea pentru maine 22 septembrie. se specifica si faptul ca deja antreprenorul a inceput sa aduca utilaje in zona pentru o demarare rapida a lucrarilor...in opinia mea cel mai probabil pe bucata vestica lunga de 5km, deoarece acolo restul lucrarilor de executat se pot finaliza in 2...3 luni (pana la alegeri).
Se va semna contractul si pentru executarea podului din Defileul Jiului de la Lainici.
https://www.gds.ro/Actualitate/2020-09-18/se-semneaza-contractele-pentru-varianta-ocolitoare-si-podul-de-la-lainici/
Vedere din satelit a stadiului lucrarilor , asfalt pe 90% din varianta vestica:
https://www.google.ro/maps/place/45%C2%B001'14.3%22N+23%C2%B014'29.1%22E/@45.0205213,23.2304887,2729m/data=!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d45.0206262!4d23.2414086
Contractul a fost semnat astazi
https://ziare.com/economie/infrastructura/cnair-a-semnat-un-contract-in-valoare-de-207-milioane-de-lei-pentru-constructia-centurii-orasului-targu-jiu-1632718
O veste foarte buna. Imi schimb iar semnatura! Le doresc sa aiba succes cu exproprierile, acolo a ramas cea mai mare problema din cate se pare.
"A FOST EMIS ORDINUL DE INCEPERE LUCRARI PENTRU DATA DE 15.02.2021. URMEAZA PREDAREA AMPLASAMENTULUI."
Extras de pe harta Cestrin.
https://www.youtube.com/watch?v=pgqTnXhKPXo
eu am pierdut șirul
s-au rezolvat problemele cu expropierile?sau terenul de fundare?
S-a facut o alta licitatie care din ce stiu inlcude si proiectarea, adica si imbunatatirea terenului de fundare.
Nu am vazut pana acum pe forum filmarea de mai jos.
Locatia filmarii este in partea de nord-est o orasului Tg-Jiu , fiind singura zona in care antreprenorul s-a mobilizat pana in ziua de azi.
https://www.youtube.com/watch?v=TBUSSe1JIIk (https://www.youtube.com/watch?v=TBUSSe1JIIk)
Imagini de astăzi, 23.07.2021, de pe șantierul Variantei de Ocolire a Municipiului Târgu Jiu.
După terminarea sezonului ploios, acum aproximativ 1 lună și jumătate, Anteprenorul a demarat lucrările de consolidare a terenului de fundare, în vederea începerii lucrărilor de terasamente.
În câteva cifre șantierul arată așa:
🦺>42.000 mc de extraexcavație,
🦺>25.000mc umplutură,
🦺>16.000 mp geogril și geotextil puse în operă,
🦺>20.000 mp de teren curățați de vegetație (arbuști și tufișuri),
🦺>3.000 mc de teren vegetal decapat,
➡️ >1.000 mc de anrocamente folosite pentru realizarea unui sector experimental.
În paralel se lucrează și la demolarea unor construcții aflate pe amplasament cât și la podețe, execuția unora noi și lucrări de hidroizolații la cele existente.
https://www.facebook.com/cnadnr/videos/337314997857903/
Pe centura Tg Jiu se mai lucreaza? Am cautat si se pare ca in aprilie erau ceva probleme. De asemenea, am vazut un film din 2018, structurile par toate fie gata, fie in stadii avansate, deci n-ar fi asa complicat ce-a ramas.
Din ce am auzit Secol are probleme financiare si ristmul la Tg Jiu probabil e execrabil.
Avem o factura de 2.9 mil emisa saptamana trecuta... IPC1
Se lucreaza la Tg-Jiu,incet dar vizibil.Au utilaje destule in organizarea de santier dar cam duc lipsa de oameni.
Au atacat cam 90% din traseu , Din satelit Sentinel se vad progrese in special pe partea de est si sud-est ...tronsonul cu problemele terenului de fundare.
Aici se lucreaza ceva imagini sau filmari
A trebuit sa dau o fuga pana la Tg Jiu (dar cu intoarcere in aceeasi zi..) si am facut un mic ocol la intoarce, cat sa fac 2-3 poze.
M-am dus la intersectia cu DJ674A, singura unde vechiul constructor NU lucrase nimic (apare inca neatacat pe Maps).
Banuiesc ca aici erau problemele cu terenul de fundare care au dus la relicitare.
Aici va fi o intersectie la nivel, dar am gasit terasament cam de 40-50 cm inaltime (fata de terenul din jur).
2 poze sunt spre est, restul sunt spre vest (spre DJ633A)
(https://i.imgur.com/EsdpBQXh.jpg) (https://i.imgur.com/EsdpBQX.jpg)
cu zoom se vede pasajul de pe DJ633A si un utilaj (1,7 km distanta)
(https://i.imgur.com/RHJ8Bh0h.jpg) (https://i.imgur.com/RHJ8Bh0.jpg)
(https://i.imgur.com/plzCnKCh.jpg) (https://i.imgur.com/plzCnKC.jpg)
poza asta e spre est
(https://i.imgur.com/0r3Tgxzh.jpg) (https://i.imgur.com/0r3Tgxz.jpg)
spre est cu zoom
(https://i.imgur.com/BXng5UPh.jpg) (https://i.imgur.com/BXng5UP.jpg)
Powered by API/PUM imgur uploader (http://proinfrastructura.ro/poze.html)
CNAIR: Raport de progres al șantierului Variantei de Ocolire Târgu Jiu Anteprenor: Secol România SRL
https://www.youtube.com/watch?v=4Xz1lx0GyYk
CNAIR: Așternere covor asfaltic, binder, pe sectorul de vest al Variantei de Ocolire Târgu Jiu
Imagini dintr-un live pe fb.
https://youtu.be/dl6B3wsk9pw
Reportaj progres lucrari 10.10.2021
https://www.gorjexpress.ro/video-centura-municipiului-targu-jiu-la-pas-vezi-aici-stadiul-lucrarilor-executate-de-secol/ (https://www.gorjexpress.ro/video-centura-municipiului-targu-jiu-la-pas-vezi-aici-stadiul-lucrarilor-executate-de-secol/)
Filmarea din articolul de mai sus:
https://www.youtube.com/watch?v=svtZjDYi66U&t=459s (https://www.youtube.com/watch?v=svtZjDYi66U&t=459s)
Eu am pierdut sirul.
In articol nu se spune daca toate obstacolele birocratice au fost depasite si daca constructorul are cale libera peste tot
https://www.youtube.com/watch?v=8-_epImIv90
chiar se lucreaza sau se da impresia ca se lucreaza prin aceste filmari si rapoarte de progres?
Nici o drona pe acolo? Nici un drum a vreunui coleg cu drona?
Am fost eu in ianuarie la TgJiu si imprejurimi (TgCarbunesti, Rovinari, Turcinesti) dar am fost cu treaba si nu am putut merge sa vad daca misca ceva.
Practic am cam ocolit lucrarile si m-am intersectat cu ele doar in sud si est.
La intersectia cu DN67 Rm Valcea nu am vazut nici o miscare (am trecut de multe ori si am fost atent atat spre sud cat si spre Nord, nu se vede absolut nimic).
La intersectia cu DN66 spre Rovinari, nu se vede nici o miscare la pasajul care ar tb facut acolo, in schimb am observat ca strada Termocentralei este inchisa circualtiei publice si am vazut 2 basculante mergand pe acolo. Banuiesc ca se lucreaza la podul peste Jiu.
Din cauza blocarii strazii Termocentralei (care era un fel de centura), este complet blocat giratoriul alungit de langa Kaufland.
Sa punem si o stire (https://adevarul.ro/locale/targu-jiu/Santierul-drumului-centura-targu-jiu-pragul-blocajului-cauza-scumpirii-materialelor-1_62ab44435163ec4271a74764/index.html) recenta:
QuoteLucrările la drumul de centură al municipiului Târgu Jiu sunt în pragul blocajului din cauza preţurilor la materiale, care cresc de la o zi la alta. De exemplu, preţul la fier beton s-a scumpit de patru ori faţă de atunci când au început lucrările. Dinn aceste motive, constructorul este în imposibilitatea de a continua investiţia.
Nu cred ca am vazut o filmare de foarte mult timp, poate ne ajuta un coleg.
Santierul acesta este mort sau viu...nici o veste ... ??? :o
Lucreaza destul de slabut. Au mult de munca la 4 poduri. Poate la anul sa fie gata. Constructorul se plange ca daca astfalteaza nu primeste banii, pentru ca a crescut pretul la asfalt.
Anteprenorul Variantei de Ocolire Târgu Jiu a început transportul grinzilor ce se vor folosi la lucrările de artă de pe șantier.
Grinzile se vor transporta în aceste zile la toate punctele de lucru, ulterior vor începe operațiunile de montare pe poziție.
În paralel se lucrează la terasamente, umpluturi în zona rampelor podurilor, relocare utilități, pregătire pentru așternerea straturilor de asfalt.
https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/739191577204346/
Anteprenorul lucrează la terasamente, dar și la pregătirea stratului suport pentru așternerea mixturilor pe zona de Est, având executati aproximativ 7 km.
Tot în aceste zile se efectuează transportul grinzilor din depozit în zona celor 2 viaducte peste Varianta de Ocolire unde montajul este preconizat să înceapă săptămâna viitoare.
In zona nodului rutier de la Km 0+000 se lucrează la relocarea utilităților și execuția consolidării terasamentului.
La km 14+300, lucrările la rampa 2 a pasajului, rampă cu parament vertical, sunt în etapa finală.
https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/1216698519088534/
una proaspata de la MT GRINDEANU ... :)
Mai exista vreun update cu privire la ce se intampla?
Am trecut recent pe acolo si pare ca nu s a miscat nimic.
Conform paginii de Facebook a DRDP Craiova
https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/838931401710874/ (https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/838931401710874/)
"Lucrările pe șantierul V.O. Târgu-Jiu au fost reluate după sărbătorile de iarnă.
Vremea bună a permis reluarea lucrărilor, chiar dacă, calendaristic suntem în plină iarnă.
Se lucrează la pasajul de la Km 0, cel mai mare pasaj și nod rutier, de pe acest proiect, cât și la rampele podurilor de pe zona de Est. În funcție de condițiile meteo, antreprenorul va deschide și alte puncte pe amplasamentul lucrării.
Lucrările sunt monitorizate direct de către Directorul Regional al DRDP Craiova, Calin Cosmin Petruț, atât prin rapoartele zilnice de activitate cât și prin inspecțiile inopinate din șantier."
Mai exista vreun update? Se avanseaza?
Pe Gmaps se vad niste porțiuni cu asfalt
QuoteDe la ultimul control și până în prezent, respectiv anul 2022, au fost realizate următoarele: terasamente la rampele pasajelor și podurilor construite anterior; au fost demarate lucrările de construire a unui pasaj peste DN 66 – cartier Romanești; s-au construit piloți forați în fundații la culei si pile; a fost turnat covor asfaltic pe lungime de aproximativ 7 km în zona Bucureasa și Preajba-Iezureni; Conform adresei nr. 384/13.01.2023, înregistrata la SDN- Tg-Jiu, procentul fizic de realizare a investiției este de 70 %".
sursa (https://www.gorjonline.ro/in-ce-faza-de-finalizare-se-afla-constructia-drumului-de-centura-al-municipiului-targu-jiu/)
Vad ca la intersectia cu DN66 conform Google maps nu este nici macar inceput pasajul. Stiu ca se incepuse pe str. Termocentralei sa se refaca, dar presupun ca nu se va infige centura in DN66 direct, fara pasaj, nu?
Am trecut ieri pe acolo (din pacate fara poze) si au aparut restrictiile de circulatie.
Mustatile de fier de la o pila (posibil sa fie chiar cea centrala) incepeau sa semene a radier si aveau peste 1M inaltime. Daca am vazut bine au inceput si la culee.
Nu ma asteptam sa fie ceva acolo, nu stiam ca au inceput macar sa faca pilotii forati.
Centura Târgu Jiu | 2023-04-30
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.09558775,23.337602694444442)
(https://i.imgur.com/LFDWX1ih.jpg) (https://i.imgur.com/LFDWX1i.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.07922566666667,23.329426027777778)
(https://i.imgur.com/dJv6h1uh.jpg) (https://i.imgur.com/dJv6h1u.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.07818555555556,23.328925333333334)
(https://i.imgur.com/0ycElzlh.jpg) (https://i.imgur.com/0ycElzl.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.08402597222222,23.332402166666668)
(https://i.imgur.com/f94xMNwh.jpg) (https://i.imgur.com/f94xMNw.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.08587108333334,23.333928527777775)
(https://i.imgur.com/W3cCJNQh.jpg) (https://i.imgur.com/W3cCJNQ.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.07174908333334,23.325992194444446)
(https://i.imgur.com/NWkeJo3h.jpg) (https://i.imgur.com/NWkeJo3.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.07884905555556,23.328968694444445)
(https://i.imgur.com/XIWPapih.jpg) (https://i.imgur.com/XIWPapi.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.05107522222222,23.319110638888887)
(https://i.imgur.com/zpOtgd8h.jpg) (https://i.imgur.com/zpOtgd8.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.04367880555555,23.319583916666666)
(https://i.imgur.com/KeLfmyuh.jpg) (https://i.imgur.com/KeLfmyu.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.04638555555555,23.319688833333334)
(https://i.imgur.com/5fFTGcch.jpg) (https://i.imgur.com/5fFTGcc.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.06459677777777,23.322664166666666)
(https://i.imgur.com/3rpCHABh.jpg) (https://i.imgur.com/3rpCHAB.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.064524972222216,23.323428027777776)
(https://i.imgur.com/0vE0kPJh.jpg) (https://i.imgur.com/0vE0kPJ.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.06507094444444,23.322850444444445)
(https://i.imgur.com/cPWpBPDh.jpg) (https://i.imgur.com/cPWpBPD.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.01595708333333,23.30827261111111)
(https://i.imgur.com/fOmZ4j6h.jpg) (https://i.imgur.com/fOmZ4j6.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.03629047222222,23.32008711111111)
(https://i.imgur.com/wKSb7Vsh.jpg) (https://i.imgur.com/wKSb7Vs.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.038900138888884,23.31990611111111)
(https://i.imgur.com/GppvZrBh.jpg) (https://i.imgur.com/GppvZrB.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.04044702777777,23.31977847222222)
(https://i.imgur.com/SY08h0Ih.jpg) (https://i.imgur.com/SY08h0I.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.043187805555554,23.319618972222223)
(https://i.imgur.com/Qgz1cLgh.jpg) (https://i.imgur.com/Qgz1cLg.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.01498733333333,23.30492177777778)
(https://i.imgur.com/oeFsHaFh.jpg) (https://i.imgur.com/oeFsHaF.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.01338972222222,23.300136583333334)
(https://i.imgur.com/Sbymptlh.jpg) (https://i.imgur.com/Sbymptl.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.00919361111111,23.288644083333335)
(https://i.imgur.com/SF1Tfrvh.jpg) (https://i.imgur.com/SF1Tfrv.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.01210372222222,23.296322944444444)
(https://i.imgur.com/shTnXFph.jpg) (https://i.imgur.com/shTnXFp.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.02712222222222,23.31845472222222)
(https://i.imgur.com/9HrhqG1h.jpg) (https://i.imgur.com/9HrhqG1.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.024464583333334,23.317493416666668)
(https://i.imgur.com/V6DQvpph.jpg) (https://i.imgur.com/V6DQvpp.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.003038277777776,23.25953363888889)
(https://i.imgur.com/8bUhYLth.jpg) (https://i.imgur.com/8bUhYLt.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.00398277777778,23.255606666666665)
(https://i.imgur.com/Zzg1jWbh.jpg) (https://i.imgur.com/Zzg1jWb.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.00354977777778,23.256999416666666)
(https://i.imgur.com/xDa3b5yh.jpg) (https://i.imgur.com/xDa3b5y.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.02598308333333,23.237340805555558)
(https://i.imgur.com/KzpQ4u9h.jpg) (https://i.imgur.com/KzpQ4u9.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.027503027777776,23.23477575)
(https://i.imgur.com/rAOMaSKh.jpg) (https://i.imgur.com/rAOMaSK.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.03072013888889,23.233507194444446)
(https://i.imgur.com/Ox0rt5Bh.jpg) (https://i.imgur.com/Ox0rt5B.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.02593025,23.237229527777778)
(https://i.imgur.com/o4VdXDCh.jpg) (https://i.imgur.com/o4VdXDC.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.02361880555556,23.23986963888889)
(https://i.imgur.com/w05ksWjh.jpg) (https://i.imgur.com/w05ksWj.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.01197697222222,23.244989305555556)
(https://i.imgur.com/POqtV0Ch.jpg) (https://i.imgur.com/POqtV0C.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.010890777777774,23.245414500000003)
(https://i.imgur.com/EGitLLnh.jpg) (https://i.imgur.com/EGitLLn.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.029584694444445,23.319066888888887)
(https://i.imgur.com/Hz4E2Pph.jpg) (https://i.imgur.com/Hz4E2Pp.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.03201658333333,23.233970305555555)
(https://i.imgur.com/wBBcrAbh.jpg) (https://i.imgur.com/wBBcrAb.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.035132999999995,23.2341605)
(https://i.imgur.com/hc5whRdh.jpg) (https://i.imgur.com/hc5whRd.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.039205805555554,23.236359194444447)
(https://i.imgur.com/YmXrleah.jpg) (https://i.imgur.com/YmXrlea.jpg)
(GPS) (http://maps.google.com/maps?q=45.042191555555554,23.23950375)
(https://i.imgur.com/h7nj8e2h.jpg) (https://i.imgur.com/h7nj8e2.jpg)
Powered by API/PUM imgur uploader (https://proinfrastructura.ro/poze.html)
Mulțumim de efort .Incredibil cum se miscă.Așează balastul cu mana cred :lol:
Multumim pentru filmare Marius....in sfarsit o filmare complecta...si putem sa vedem si aceasta mmmmegaaa centura ...fara inceput si fara sfârșit..cu un progres fulminant ca viteza melcului Turbat...Haloooo Cnair .poate ne aude cine trebuie ..
tampitul local de Webber latra zilnic despre DX Cra-Targu Jiu si ei nu-s in stare sa finalizeze o amarata de centura.
^, ^^, ^^^
Quote... Lucrările sunt monitorizate direct de către Directorul Regional al DRDP Craiova, Calin Cosmin Petruț, atât prin rapoartele zilnice de activitate cât și prin inspecțiile inopinate din șantier. ...
Nu mă obosesc să pun și link-ul. La ce ar conta. Sursa e feisbuciucul DRDP Craiova.
Mulțumim
@p_mrs . Marius, la Centura Craiova Sud a doua au crescut niște elevații spre Jiu/DN56 ... :)
@pasadia cu adica centura fara inceput si fara sfarsit?
QuoteImagini 📷📷📷 de pe șantierul variantei Ocolitoare a municipiului Târgu-Jiu❗
🟠 Lucrări în execuție:
▶️ Zona Est:
➖ Reprofilare taluz;
➖ Umplutură în terasamente;
➖ Fundație din balast;
➖ Așternere strat piatră spartă în sistemul rutier;
➖ Montaj lise parapet pietonal;
➖ Armare, cofrare și betonare radier;
➖ Armare, cofrare și betonare elevație;
➖ Execuție hidroizolație.
▶️ Zona Vest:
➖ Execuție dren podeț;
➖ Cofrare și betonare șanț;
➖ Execuție rețea de iluminat.
🟠 Lucrări programate:
➖ Executare rampe pasaj;
➖ Finalizare lucrări pod peste calea ferată;
➖ Finalizare lucrări pasaj peste DN67;
➖ Lucrări de scurgere a apelor;
➖ Lucrări hidrotehnice;
➖ Montare parapet protecție;
➖ Execuție rețea de iluminat public;
➖ Lucrări finalizare execuție straturi sistem rutier;
➖ Lucrări așternere straturi asfaltice;
➖ Finalizare lucrări parcări la km. 2+700 și km. 3+300.
🟠 Stadiul fizic al lucrărilor este de 57,67%.
#CNAIR
Astazi pe pagina de Facebook a CNAIR - https://www.facebook.com/CNAIRSA/posts/pfbid0kS66dMbEB31HpKBknzzR9h5Y5Ey5XzeTvPNfDQN24iQ9Nkv1K3ffJGXJuEXMBKwrl
Ce poti sa mai zici...57,67%..
Da, 57% procent fatidic pentru t1renna pe DEx12 T1 și Centura Sud Timișoara! :)
Este prins în proiectul centurii nodul cu DEx-ul Tg.J. - Filiași sau trebuie să-l facă DEx-ul ?
Asteptarea mea e ca nu este avand in vedere de acu cat timp s-a dat drumul la constructia centurii. ne-a prins 2023 ca au fost succesiv rezilieri si probleme.
Nu arată prea rău de la înălțime.
Asa cum ne-a obisnuit
@Raducu Popa, o filmare impecabila.
Si care da sperante...
CENTURA TARGU-JIU, REALIZATA IN PROPORTIE DE 60% – Drumul costa 42,2 milioane euro si ar putea fi dat in trafic partial in acest an
https://infrapress.ro/2023/06/16/centura-targu-jiu-realizata-in-proportie-de-60-drumul-costa-422-milioane-euro-si-ar-putea-fi-dat-in-trafic-partial-in-acest-an/?amp
FOTO: Se toarnă asfalt pe centura ocolitoare a municipiului Târgu Jiu
QuoteImagini cu lucrările de pe șantierul Variantei de Ocolire a Municipiului Târgu Jiu.
Antreprenorul lucrează la umpluturi rampe poduri și pasaje, betonare șanțuri și rigole, execuție sisteme de iluminat, relocare utilități, așternere asfalt.
#DRDPCraiova #lucrări #investiții
https://www.gorjonline.ro/foto-se-toarna-asfalt-pe-centura-ocolitoare-a-municipiului-targu-jiu/
F a b u l o s.. alt proiect blestemat.
QuoteȘoferii mai au de așteptat pentru a circula pe toată centura ocolitoare a municipiului Târgu Jiu. Termenul inițial, luna decembrie a acestui an, nu mai poate fi respectat, iar șoseaua ar urma să fie gata abia în mai 2024.
Între timp, lucrările avansează pe unele segmente de drum, iar primii 14 kilometri ar putea fi deschiși pentru trafic până la finalul acestui an. În prezent, stadiul lucrărilor este de 75%. Centura Târgu Jiului are o lungime de aproximativ 20 de kilometri
https://radioaccent.ro/2023/08/28/centura-municipiului-targu-jiu-gata-in-mai-2024/
Sa o vedem si pe asta cu 14 km deschisi..
Din sensul giratoriu pe pe DN67D se vedeau marcaje pe centura. In septembrie nu erau marcajele.
De asemenea, au fost ridicate si grinzile peste DN66.
Poate aceasta bucatica or vrea sa o dea in folosinta anul acesta; intre DN67D si DN66?
Din pacate nu avem zburatori prin zona...ar avea ce filma.
Sectorul intre sud vestic intre DN67D si DN66 se deschide anul acesta, au ramas de montat cateva indicatoare si erau pe final cu parapetii metalici de protectie;
Celalalt sector cu rosu pe nord-est (Dragoieni-Iezureni) este in stadiu avansat dar ma indoiesc ca se da in circulatie anul acesta conform promisiunilor;
Pentru vara/toamna 2024 ramane sectorul sud-estic, cel cu probleme ale terenului de fundare;
Legenda:
rosu-se da in circulatie la sfarsitul acestui an
albastru- vara/toamna 2024
mov-variante ocolitoare existente
(https://i.imgur.com/n8rraZq.png)
Ce as vrea sa fie asa.. avem ceva info sigure sau doar speranta pe baza a ce se vede?
Pozele sunt facute pe 28 Octombrie ; incep de la podul peste Susita cu o vedere in departare spre DN66
(https://i.imgur.com/3WVPtnL.jpg)
Urmatoarele poze sunt pe directia DN 67 pasaj si sens giratoriu si continuare spre giratoriul de pe DN67D
(https://i.imgur.com/YpWTpT2.jpg)
(https://i.imgur.com/tqo8dkM.jpg)
(https://i.imgur.com/L2TqtwM.jpg)
(https://i.imgur.com/DxPcNRP.jpg)
(https://i.imgur.com/7zADpC4.jpg)
(https://i.imgur.com/w8MjzAK.jpg)
(https://i.imgur.com/PH4RJxX.jpg)
(https://i.imgur.com/lRiSwpe.jpg)
Quote from: Ionut on May 23, 2019, 08:37:08 AMPuteti comenta, nu stiu cand apuc sa pun plansele. Mi se pare OK ca au pus si consolidarea tot acum, in aceeasi licitatie. Era stupid sa lase separat.
Unde s-ar putea găsi planurile de situaţie la scară mare pentru Centura Târgu Jiu?
@AlexxC ai cumva si ceva info despre data cand se deschid bucatile respective?
Din ce am gasit in presa locala:
Quote...Până la sfârșitul lunii noiembrie sau începutul lunii decembrie se preconizează deschiderea circulației pe un prim tronson al variantei de ocolire a municipiului Târgu Jiu. Este vorba de un tronson de aproximativ cinci kilometri.
,,Se va deschide circulația pe sectorul de vest, de la Bârsești la Romanești, de cinci kilometri, și urmează încă șapte kilometri între zonele Drăgoieni – Iezureni", a precizat Cristi Tudor.
Sursa: https://igj.ro/actualitate/catadioptri-furati-de-pe-drumul-de-centura-al-municipiului-targu-jiu-care-nici-nu-a-fost-deschis-circulatiei.html (https://igj.ro/actualitate/catadioptri-furati-de-pe-drumul-de-centura-al-municipiului-targu-jiu-care-nici-nu-a-fost-deschis-circulatiei.html)
24 noiembrie 2023 - https://accentnews.ro/actualitate/in-decembrie-vom-putea-circula-pe-o-portiune-din-centura-targu-jiului/
QuoteÎn decembrie vom putea circula pe primul segment de drum din centura ocolitoare a municipiului Târgu Jiu. Cel puțin așa susține prefectul de Gorj, Iulian Popescu.
Potrivit reprezentantului guvernului în teritoriu, Iulian Popescu, sunt probleme cu aprovizionarea parapeților, însă, acesta dă asigurări că cei aproximativ 14 kilometri de centură vor fi puși în circulație până la finalul acestui an.
În total, centura Târgu-Jiului are o lungime de aproximativ 20 de kilometri.
Are cineva ceva informatii? Nu se mai aude nimic despre deschidere
La pasajul peste DN66 (din sud) se lucra si azi dar mai au minim 6 luni de lucru acolo. Breteaua de urcare spre vest (strada Termocentralei parca) parea gata.
Probabil se va deschide (partea de vest) cu o zi inainte sau dupa DX12 T3.
Pare ca ne sare si anu asta :D
Daca nu e electoral...
Avem o filmare de la DRDP Craiova :
https://www.facebook.com/share/v/AoDBcvGRcQqR3MKH/?mibextid=WC7FNe
Ca sa imi dau reply singur , pare ca o sa fie gata anul acesta :).
Dupa 11 ani..nu mai sper la nimic :lol: :lol:
Se pare ca este iunie 2024.
"Stadiul fizic al lucrării ,,CONSTRUCTIA VARIANTEI DE OCOLIRE TARGU JIU ‐ FINALIZARE LUCRARI" este de 81%.
Termen de finalizare al proiectului: 25.06.2024", a comunicat DRDP Craiova."
https://gorjeanul.ro/targu-jiu-centura-orasului-finalizata-in-iunie/?fbclid=IwAR05QwJMKy04SeoDiV7kpcFudIkIJHpguxnVs4yDWVyot1rlvxtHzi9BvlM_aem_AUfmXNrcmjpRfiafxlwjFGBWSWtZH6Yzo3i1_zfylyKML1p7KXNEZJEn_avJTuw0p-A
Mai vedem.
Se pare ca avansează !
"Au început testele pentru deschiderea circulației pe Varianta Ocolitoare a Municipiului Târgu Jiu"
https://www.jurnalulolteniei.ro/2024/03/23/au-inceput-testele-pentru-deschiderea-circulatiei-pe-varianta-ocolitoare-a-municipiului-targu-jiu/?fbclid=IwAR3iJQDGYN7UJ0K7B7UamJw_VvnRqzwMVyCqk81DBQUpBSSO9tn1n5l18ag_aem_ARU1aaJFIDxfJa2zHTKKY0wJ8zliGzNpcQqxEZiTv56T3L49m0bjtnDtEYwCYLPFbq8
EuroOltenia InfoFilmare integrală din dronă pe VO Târgu-Jiu
De pe ziare.com:
QuoteNoi imagini din dronă de pe Centura Târgu Jiu: "Stadiul lucrărilor a depășit 85%"
Sectorul de vest, între Bârsești și Romanești, este pregătit pentru recepția la terminarea lucrărilor, după remedierea neconformităților constate la inspecția preliminară și auditul de siguranța circulației, care au avut loc săptămâna trecută, după recepție se va putea deschide circulației rutiere.
Pe sectorul estic, între Romanești și Iezureni, se lucrează în toate punctele pentru finalizarea lucrărilor și deschiderea circulației pe toată lungimea Variantei Ocolitoare până la data de 25 Iunie 2024", se arată în mesajul postat pe Facebook
Instituția a făcut publice și imagini filmate din dronă, care pot fi urmărite aici (https://www.facebook.com/Drdpcv/videos/1099445791337692?locale=ro_RO)
Sursa: https://ziare.com/centura-targu-jiu/centura-municipiului-targu-jiu-varianta-ocolitoare-lucrari-1863058?utm_source=Ziare.com&utm_medium=copy-paste
^^ Aceeași sursă, DRDP Craiova
Ăla de sus e integral dar nu are final, ăsta de la
The Romanian nu e integral dar are final ( 1+ minut în plus)
Eu nu am vazut balize pe Bârsești și Romanești (inceput de video) - imi pare deschis.
Oricum ar putea misca cu telent si pe la inceput de Mai (sau mai repede) sa deschisa pana la E79 care ar fi deja un traseu chiar util.
De la
DRDP Craiova prin amabilitatea
EuroOltenia InfoImagini superbe cu Varianta Ocolitoare Târgu Jiu! Nodurile rutiere, puse în lumină
EuroOltenia Info susține că
Se circulă pe VO Târgu JiuQuoteAstăzi, 23 aprilie, începând cu ora 16⁰⁰, s-a deschis circulația rutieră pe VO 66B, Varianta de Ocolire a Municipiului Târgu-Jiu, între localitățile Romanești-Bălești-Bârsești. Accesul se face prin intersecții tip sens giratoriu, iar legătura cu DN 67, zona Slobozia, se face printr-un nod rutier - pasaj prevăzut cu bretele de intrare și ieșire.
Înțeleg ca e gata cam o treime din Centura, ceea ce nu ajuta prea mult ocolirea orașului.
Eu as zice ca are o insemnatate destul de mare acest tronson pentru ca ocoleste fix cea mai aglomerata zona, cea a Mall-ului, Kaufland-ului, si Exflor-ului. De sarbatori si in week-end se blocheaza complet traficul in aceasta zona.
Bucata nou deschisa ajuta mult directia Craiova - Petrosani. Dupa ce se termina centura, poti mai departe ocoli centrul orasului pe la vest, pe strada Barajului.
Da e utila bucata asta (si mai bine decat doar Bălești-Bârsești).
E bine, dar asteptam mai mult (adica tot).
@Sorinus, bucata actuala se continua cu o bucata existenta de centura, si ocoleste complet Tg Jiu de la Nord la Sud.
Strada Merilor + Strada Barajului este tot centura, doar ca in purul stil romanesc, au tot aparut case pe acolo (si multe depozite, service-uri si alte firme). Momentan sunt putine constructii, dar probabil ca se vor inmulti. Nu prea inteleg cum se dau autorizatiile pe acolo.
A mers cineva pe ce s-a deschis? Cum se prezinta?
Dupa folosirea acestui prim segment deschis circualtiei vin cu urmatorul feedback:
-calitate in general buna cu portiuni in care planeitatea lasa de dorit (calitate similara cu DX12)
-acces facil din ambele directii,semnalizare excelenta;
-durata parcurs 4 minute;
-comparativ cu vechiul traseu prin oras durata de parcurs pe directiile S-N si S-V este redusa cu 6min(trafic slab)-15min(la orele de varf).
Wow, dacă s-au câștigat 10 minute e super. :p
a fost vreme urata. Stai sa iasa lumea la plimabre prin giratoriile alea cu semafor inainte si dupa
Comparatia e cu timpii prezenti pe vechiul traseu sau cu timpii dinaintea deschiderii?
Pe vechiul traseu prin oras durata de parcurs intre cele doua giratorii este de 8 min (noaptea) , 12-15 min trafic normal , 20-30 min la orele de varf. Acesti timpi se mentin si dupa deschiderea VO ...beneficiul este pentru cei care sunt in tranzit si pentru cei carora nu le vor mai trece masini de mare tonaj pe sub ferestre.
Pentru cine a mai condus pe centura, nu vi se pare ca e extrem de ingusta? Poate e doar din cauza modului in care au fost montate parapetele, dar pare o senzatie foarte claustrofoba. Am fost saptamana trecuta pe acolo cu un Duster, drumul complet liber, dar daca prindeam niste camioane din sens opus, cred ca ma luau putin emotiile. :D
Poate fi o modalitate de alterare a perceptiei despre calitatea drumului pentru limitarea vitezei.
Este dovedit ca obstacolele verticale care diminueaza latimea perceputa a drumului conduc la scaderea vitezei medii cu care se circula pe acel sector de drum, chiar daca drumul e altfel țiplă.
Pagina de Facebook DPDP Craiova - Link cu video (https://www.facebook.com/share/v/3KBbhtJu4JDEh5ZK/)
Quote93%, este stadiu fizic al lucrărilor pe sectorul estic al Variantei Ocolitoare a Municipiului Târgu Jiu!
În aceste zile pe șantier încep testele lucrărilor, acestea vor fi executate de CESTRIN, testele dinamice la ultimele poduri executate și prerecepția lucrărilor de pe acest tronson.
Termenul de deschidere a circulației rutiere rămâne sfârșitul acestei luni.
În ultima săptămână din iunie văzusem o postare pe Facebook de la DRDP Craiova în care se estima că va mai dura 2 săptămâni până la recepția lucrărilor. Deci, se deschide săptămâna asta? Mai are cineva informații?
https://www.tvsud.ro/nou-termen-pentru-centura-targu-jiului-data-de-25-iunie-a-fost-depasita.html
din 2016...ce iti mai sunt doua saptamani peste cele doua saptamnai :))) fabuloasa realizarea acestei centuri. cred ca scrii cateva doctorate pe mai multe materii.
Hai ca cica maine se deschide :D
Mâine, 16 iulie 2024, ora 14.00, se deschide integral circulația pe Varianta Ocolitoare #TârguJiu!
În lungime de 19,987 km la care se adaugă un drum de legătură cu #DJ665 de km 1+385 km, acest nou obiectiv de infrastructură deschis circulației va permite autovehiculelor de mare tonaj să tranziteze zona fără a mai traversa orașul și va asigura legătura cu #DN66 (#Filiași - #TârguJiu), #DN67 (TârguJiu - #RâmnicuVâlcea) , #DN66 (#TârguJiu - #Petroșani).
Varianta Ocolitoare Târgu Jiu are profil de drum național cu o bandă pe sens, iar pe traseul ei au fost construite inclusiv:
- 12 poduri și pasaje
- 2 parcări
- 3 noduri rutiere
Valoarea totală a proiectului este de 165,3 miloane de lei (fără TVA), sumă asigurată prin #FonduriEuropeneNerambursabile.
#CNAIR #dezvoltare #Gorj #infrastructura #CristianPistol
Cu chin si mult chin ... am scapat de 1 proiect!
Oleee! O:-)
Saptamana viitoare posibil sa folosesc o mica parte din ea :) vedem cum e!
Mâine, 16 iulie 2024, ora 14.00, se deschide integral circulația pe Varianta Ocolitoare #TârguJiu!
The Romanian
Îmi răspund singur: s-a deschis astăzi, 16.07.2024, de la ora 14. Integral.
CNAIR: Circulația pe Varianta Ocolitoare Târgu Jiu este integral deschisă de astăzi!
Vad ca mai au de lucru, dar e de bine.
Oricum mare lucru ca au facut intersectiile denivelate , cred ca asa ar trebuii gandite majoritatea ... nu mai dau exemplu de la Craiova care e jale pe giratorii , sau de la Bucuresti unde s-au desteptat tarziu si au facut acele pasaje.
Prima centura deschisa pe anul acesta sa speram ca ajuta orasul Tirgu Jiu nu stiu cum era cu traficul de tranzit ca nu este pe o axa principala dar acum orice se duce spre Valea Jiului nu mai intra in oras plus ca au ridicat si limita de tonaj de pe Valea Jiului o data cu inaugrarea podului de la Lanici .
"""............ nu mai dau exemplu de la Craiova care e jale pe giratorii... """ Nu numai că-i jale "Craiova-centura de vest/nord/est recte DN 65 F" dar este și împodobită de unul foarte isteț în gândire cu acele gărdulețe gălbejite, care să-ți scoată peri albi și apoi și troznite de toți.... la bordura giratoriilor....
"""..... orasul Tirgu Jiu nu stiu cum era cu traficul de tranzit ca nu este pe o axa principala...""" Din contră, colegule de forum, mai ales pe perioada în care DN 6 la Plugova a fost restricțonat la lățime și greutate, până sau câcâit să-l refacă, cât-de-cât, tot traficul era dirijat de la Caransebeș la Oțelul Roșu - Hațeg - Petroșani - Tg. Jiu - Filiași - Craiova - Calafat (sau Tg Jiu - Tr. Severin)... Și intrarea de nord, dinspre Petroșani era așa de bine semnalizată, încât chiar în miez de noapte, fără trafic (!!) te trezeai în... centru !!
Toate resedintele de judet au nevoie de o centura. Macar pe directia principala de trafic. Aici au facut inel complet (ma rog, bucata existenta din N-V numai centura nu e), dar DN67 are la fel de mult trafic ca DN66 (E79).
Orasul nu este mare, dar este inghesuit. Si are si giratoriile ale contra-inteligente.
Traficul probabil nu justifica neaparat investitia (comparat cu alte trasee, mai urgente), dar trebuie sa dai sanse de dezvoltare la toate zonele.
+
Tg Jiu are 73.545 de locuitori, deci merita si oamenii sa aia sa nu respire tot DPF off existent.
Totuși are intersecțiile denivelate,pasaje.Facuta greu dar proiectata cu cap
Stimate coleg :: """Tg Jiu are 73.545 de locuitori, deci merita si oamenii sa aia sa nu respire tot DPF off existent. """ N-aaareee nicio legătură; dacă autoritățile sunt "pleașcă" și dacă stăm la un semafor, sau ne "aerisim intestinele", cam tot același drac este.... Tg. Jiu era, oricum, un "nod al lui Pepelea".. Deși... și actuala ocolitoare este o amărâtă de..., 1+1..... Și de mult timp traficul (așa cum am mai spus-o) după surparea de la PLUGOVA, DN 6 KM 367-365, a fost dirijat pe aici, prin Caransebeș - Hațeg - Petroșani - Tg. Jiu - Filiași și derivatele de la Tg. Jiu...... Fiecare "merită" după cum o rezolvă responsabilii VOTAȚI..... Deja mi-e lehamite , cu tot respectul pentru voi toți cititorii...............
@voicul, la ce valori de trafic ar fi justificata o centura 1+1?
DN66 are MZA 7200, iar DN67 9200. DN67D mai are si el 2000. Si asta e media, langa Tg Jiu cifrele sunt mult mai mari pentru ca este cel mai mare oras din zona.
Din proprie experienta, iti pot spune ca se circula in coloana pe toate cele 4 intrari principale. Fluent, dar in coloana.
Crezi ca Radauti-ul merita mai mult? Sau Tecuci, Barlad, Sf Gheorghe, Carei, Sacueni, Caracal, Stei-Beius?
Orice centura este binevenita. Orice drum care scoate traficul dintr-o localitate este folositor.
Orice intersectie denivelata se justifica prin siguranta. Daca este cu o cale ferata, primeste un plus mare de tot.
Nu avem nevoie de proiecte faraonice, dar mai putin de 1+1 ce ar fi trebuit sa faca? Sa puna asfalt pe stradutele de la periferie si sa mute tirurile pe acolo? (cum era la Bacau)
Am circulat pe o partea din centura acum 2 saptamani , ce pot sa zic pe partea care am fost intre DN67(Dragoeni) si E79 (Curtisoara) se merge fluid , foarte bune intersectiile denivelate , se merge bine nu este aglomerat cel putin la ora care am fost eu .
Este un mare plus si sa avem cat mai multe centuri gandite cu intersectii denivelate!
Protest într-o comună din Gorj, după ce un tronson de drum de interes local, lung de 200 de metri, a fost închis după punerea în circulaţie a centurii municipiului Târgu Jiu
Zeci de localnici din Curtişoara, judeţul Gorj, participă, duminică, la un protest organizat pentru a-şi manifesta nemulţumirea faţă de închiderea unui tronson de drum care făcea legătura între localitatea lor şi municipiul Târgu Jiu. Oamenii susţin că, în condiţiile în care tronsonul lung de 200 de metri a fost scos din circulaţie odată cu deschiderea centurii ocolitoare a municipiului Târgu Jiu, sunt nevoiţi să ocolească câţiva kilometri, iar autobuzul care făcea legătura între municipiul reşedinţă de judeţ şi localitatea lor nu mai ajunge la Curtişoara.
news.ro (https://www.news.ro/social/protest-intr-o-comuna-din-gorj-dupa-ce-un-tronson-de-drum-de-interes-local-lung-de-200-de-metri-a-fost-inchis-dupa-punerea-in-circulatie-a-centurii-municipiului-targu-jiu-1922404818212024081121705557)
cei cativa km sunt de fapt doar 3, iar ocolul este doar pt partea de nord a orasului. S-ar putea scadea la 1km cu un nod pe centura la DC1.
Centura nu blocheaza cu nimic vechiul traseu, dar acum exista pasaj, asa ca s-a blocat acea trecere la nivel cu CF (care avea semibariere).
Bine, nu stiu ce e mai periculos... trecerea unei CF cu semi-bariere sau noua intersectie prin viraj la stanga din/in centura