Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 31 Guests are viewing this topic.

MRS

Eu vad un 30km mai putin spre Buzau

asa

versus

acum 

Bine, daca te uiti la calitatea drumului... cel putin din perioada in care s-a cartografiat gmaps... no comment

+
Actual Bucuresti (centru) - Buzau via A3 148km
Actual Bucuresti (centru) - Buzau via DN2 :puke: 113 km

Astfel, Bucuresti (centru) - Buzau via A3 si prin viitorul nod de la Gherghita AICI + AICI 115 km

Daca Dj-ul va fi bun multa lume va merge pe aici versus struto-camila Bucuresti-Urziceni-Buzau



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Tavi

Am auzit la un moment dat ca de la Dumbrava se va desprinde ramificatia catre Buzau-Focsani. Sunt doua poduri acolo pe care s-ar putea face racordul. Racordarea in Gherghita este cam departe totusi de Ploiesti si nu ar fi utila si pentru ploiesteni.

Macar sa inceapa discutii serioase pe tema construirii Ploiesti - Buzau - Focsani. Vom sti mai multe dupa ce va aparea masterplan-ul oficial agreat cu UE.

dr4qul4

La dumbrava va fi conexiunea cu viitoarea autostrada spre focsani. Insa pana acolo mai e mult.

daca se face nod la Gherghita poate fi o alternativa viabila la DN2, dar tb reabilitat si drumul pana la Mizil.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

tone_iulian

#1983
 dupa popsului spre Bucuresti

teocharis

Quote from: dr4qul4 on August 27, 2013, 05:17:59 PM
La dumbrava va fi conexiunea cu viitoarea autostrada spre focsani. Insa pana acolo mai e mult.

daca se face nod la Gherghita poate fi o alternativa viabila la DN2, dar tb reabilitat si drumul pana la Mizil.

traficul pe DN 1B Buzau-Mizil-Ploiesti este infernal: tiristi, masini grele, etc

dr4qul4

asta stiu si eu, din pacate, am experimentat pe pielea mea.

ideea era, ca de la iesirea la gherghitei, sa se refaca DJ100B si DJ100C pana in mizil adica vreo 35 km.  si uite asa traseul ar fi cel indicat de Mrs http://goo.gl/maps/MNnxW

ar fi o alternativa excelenta la DN2. : Petricani - A3 - gherghitei- mizil - buzau.
dar eu visez frumos. acei 35 km sunt pe un drum foarte ingust, si cu un strat de asfalt extrem de subtire si cu gropi pe margine.
cred ca mai indicat ar fi sa continue autostrada de la dumbrava spre buzau (macar pana la primul nod cu DN-ul)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Goldmund

Cand va fi gata autostrada spre Buzau-Focsani, A3 va fi un pic mai aglomerata, dar acum pare atat de indepartat acest proiect incat nu-mi fac griji. Eu ma intreb cum va preluain curand )strada Popasului un trafic de pe o autostrada cu trei benzi/sens... Si chiar daca A3 va fi gata intr-un an pana la Fabrica de Glucoza(A3 se va termina acolo intr-un 'giratoriu'), strada Popasului va ramane o 'descarcare' de trafic urias. Presupun ca exista planuri pentru o modernizare radicala a strazii Popasului. Daca nu, atunci eu chiar vad o problema pentru cei care folosesc in mod curent azi strada Popasului, cat si pentru cei care 'coboara' de pe A3...

radutm

#1987
N-are cum sa fie mai rau dupa deschiderea prelungirii A3 pana la Popasului decat pana acum. Se mai regleaza si traficul, mai preia din traficul de pe soseaua de centura, soferii isi mai schimba strategia, invata la ce ore se mearga si pe ce rute.
cont inchis

CornelB

Astazi la ora 9.00, turnau beton la pilonul supratraversarii peste Popasului, partea catre centura.
Toti muncitorii si toate utilajele erau concentrate pe acea parte.



Ionut

Nod rutier de 5 milioane de euro, pe Autostrada Bucureşti – Ploieşti, la Gherghiţa

Un nod rutier care va fi construit în zona comunei prahovene Gherghiţa va da posibilitatea şoferilor să intre sau să iasă de pe Autostrada A 3, Bucureşti – Ploieşti. Lucrările vor fi realizate din bugetul judeţului Prahova şi vor costa aproape 5 milioane de euro

Consilierii judeţeni din Prahova au aprobat indicatorii tehnico-economici pentru proiectul de amenajare a unui nod rutier în zona intersecţiei A3 cu DJ 100B. Acest drum judeţean pleacă din DN 1, la Potigrafu şi trece prin Balta Doamnei, Lacul Turcului, Gherghiţa, ajungând până în sudul judeţului Prahova, la Drăgăneşti, Bărăitaru, Fulga (DJ 100C). În locul în care DJ 100B intersectează Autostrada Bucureşti – Ploieşti şi unde va fi realizat nodul rutier există un pasaj de supratraversare al A3, însă acesta nu are nici un punct de acces în autostradă. În aceeaşi zonă există şi o ieşire de urgenţă în A3, unde locuitorii din Gherghiţa au rupt gardurile pentru a putea intra sau ieşi de pe autostradă.



Realizarea nodului rutier va dura 12 luni, cu bani din bugetul judeţului Prahova. Investiţia va costa 21.920.591 de lei, adică aproximativ 5 milioane de euro. Peste 18,6 milioane de lei reprezintă doar construcţiile de montaj, restul fiind alocat pentru amenajarea terenului, avize, taxe şi proiectare.

sursa: Adevarul

mitsu

12 luni ptr 4 bretele amarate si doua giratorii? Zici ca le fac la lopata...

Tavi

^^^
Se lucreaza sub trafic, d'aia ... Podul ala e mai circulat ca niciodata  >:(

mitsu

Pai lucrarile la bretele nu au de ce sa incurce traficul, doar la giratorii, dar nici astea foarte mult. Tot mi se pare foarte mult un an.

Telvanni

Dincolo de termene si preturi, acelea sunt bretele de intrat/iesit de pe autostrada? Zici ca e o inersectie dintre doua drumuri secundare.

ghrt

Poza pusă mai sus este planulul drumului existent. Pentru planul intersecţiei propuse, vedeţi în articol imaginea 6/6. Intersecţia nu mai e la 90 grade, au mai rotunjit-o, greu de zis cât de mult.

Cont (aproape) inactiv.