Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

JohannDB

#3120
Quote from: alecu26 on March 07, 2016, 05:39:45 PM
stiati ca se are in vedere asa ceva?

,,Servicii de proiectare în faza SF pentru
obiectivul: « Drum de legatură DN 5 km 60+500 – şoseaua de centură
Pod Prieteniei km 61+400" (7 km drum nou)",

Se cearta Tecnic cu altii italieni pe el.

    Da "alecu26", este o bretea de legătură ce se va pune-n operă pentru a scoate tot traficul "de frontieră" din actualul traseu prin  Giurgiu.
    Noua bretea va începe în zona unde este acum intersecția DN5 (sectorul dintre Daia și Remuș spre Giurgiu) cu DC 94 spre Oinacu... Din acest DC 94 breteaua se va desparte de DC-u și va coborâ spre sud, prin câmp unde se va contopi cu DJ 507 (care vine dinspre Oinacu) undeva  cam în dreptul Remuș-ului (la est de Remuș), intrând apoi în punctul de frontieră Giurgiu Pod.
   De curând la PTF Giurgiu s-au terminat niște lucrări de reamenajare căi de acces pentru intrare/ieșire din țară... S-a făcut un giratoriu la "Petrom" , unde prin viraj stânga mergi pe sensul de ieșire.
   Am văzut undeva planul acestui drum , dar nu mai rețin unde.... :-[

alecu26

atunci si SF-ul asta va fi ca cel de la Pi-Si. Analizam variante de traseu, dar stim cu totii cine va iesi castigator. De ce nu fac direct Proiect Tehnic si Detalii sa poata licita? Sau o detaliere a studiului existent, obtinute ceva avize de principiu si hopa cu licitatia pe Design&Build.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cricric

Quote from: marius_ar on March 06, 2016, 09:14:42 AM
DN1 din Brasov pana aproape de Sibiu (intersectia cu DN7), filmat in februarie:
Merci! M-am uitat la tot.

TibiV

Quote from: JohannDB on March 08, 2016, 08:58:54 AM
Am văzut undeva planul acestui drum , dar nu mai rețin unde.... :-[

Stiu sigur ca si eu l-am vazut, si la vremea aceea m-am "plimbat" un pic in StreetView ca sa inteleg mai bine unde inteapa...

Asa ca l-am cautat in draci...
Am pornit de la pagina 103 (noiembrie 2014) pe topicul asta si am luat totul la puricat...
Nimic... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#3124
Quote from: alecu26 on March 07, 2016, 05:39:45 PM
stiati ca se are in vedere asa ceva?
[...]
Se cearta Tecnic cu altii italieni pe el.

Am scris eu mai demult aici.

Quote from: NGC20 on October 29, 2015, 07:46:27 AM
CNADNR a lansat licitatia pentru "servicii de proiectare in faza SF pentru obiectivul : "Drum de legatura DN 5 km 60+500 – soseaua de centura Pod Prieteniei km 61+400" (7 km drum nou)".

Si am scris si despre contestatie.

Quote from: NGC20 on February 09, 2016, 05:03:23 PM
"Pe surse", s-a contestat rezultatul licitatiei pentru "servicii de proiectare in faza SF pentru obiectivul : "Drum de legatura DN 5 km 60+500 – soseaua de centura Pod Prieteniei km 61+400" (7 km drum nou)".

CNSC a dat saptamana trecuta verdictul, dar vedeti continuarea aici in topicul de centuri.

NGC

Quote from: TibiV on March 08, 2016, 08:22:57 PM
Quote from: JohannDB on March 08, 2016, 08:58:54 AM
Am văzut undeva planul acestui drum , dar nu mai rețin unde.... :-[

Stiu sigur ca si eu l-am vazut, si la vremea aceea m-am "plimbat" un pic in StreetView ca sa inteleg mai bine unde inteapa...

Asa ca l-am cautat in draci...
Am pornit de la pagina 103 (noiembrie 2014) pe topicul asta si am luat totul la puricat...
Nimic... :(

Ati cautat in locul gresit. :p :lol:

De fapt era neclar unde se potriveste mai bine si am scris despre el in topicul de centuri.

Quote from: NGC20 on October 29, 2015, 07:46:27 AM
Nu stiu daca se incadreaza mai bine ca si VO sau ca si DN, dar deocamdata scriu aici.

Cred ca de fapt ati vazut planul de care am scris aici.

TibiV

#3126
Daaaaa !
:cheers:

Nu te supăra dacă îl pun şi aici, ca să îl găsim mai uşor data viitoare...
Quote from: NGC20 on October 29, 2015, 07:46:27 AM
Nu stiu daca se incadreaza mai bine ca si VO sau ca si DN, dar deocamdata scriu aici.

CNADNR a lansat licitatia pentru "servicii de proiectare in faza SF pentru obiectivul : "Drum de legatura DN 5 km 60+500 – soseaua de centura Pod Prieteniei km 61+400" (7 km drum nou)".



Durata contractului este de 3 luni de la ordinul de incepere si se vor studia 4 variante care apar in SPF-ul facut de EGIS.



Doaaaamneee...
Cât l-am căutat...
Este clar că funcţia "Search" nu merge prea bine...
Primul lucru a fost să caut "DN5" şi "DN 5"...
Pe tot forumul, nu doar pe DN-uri... :(

LE
Am tot sperat că autorul postării iniţiale îşi va aminti şi se va îndura de mine...
Mulţumesc !...
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

wow...cat munca la variantele alea studiate. Studiu, nopti pierdute, miros de creier ars. Acum fara ironie....chiar trebuie sa te gandesti un pic sa inventezi niste variante la ceva atat de simplu.

Primul instinct mi-ar zice ce-a mai scurta ca e cea mai ieftina, dar dupa aia as merge totusi pe varianta cu desprindere din primul sens giratoriu, ca sa creez drumul independent cat mai rapid, plus ca altfel primul sens giratoriu va ramane oricum si va fi destul de circulat, acel DC 94 avand ceva trafic. Iar din cele doua variante cea cu verde mi se pare mai desteapta prin acea intersectie, dar pe de alta parte e prea aproape de acele cladiri.

O si mai frumoasa varianta, inclusiv cu relocarea lui DC 94, ar fi sa se mute acea intersectie inainte de a intra in localitate, sau in zona acea construita.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

v46is

Despre DN 66 Bumbesti Jiu - Petrosani mai aveti noutati ? Este deschis traficul acum ?

JohannDB

NGC20, mulțumesc pentru intervenție,  :phew:  m-ai scăpat de "lecitină" și la unison cu "TibiV"  încă un "suc"   :cheers:  pentru tine!
   Asta este planșa pe care-o văzusem, iar ca părere personală, intrarea pe noua "centură spre vamă" ar fi intersecția actuală cu DC 94, pentru a nu mai secționa traficul printr-un alt giratoriu între acest punct și Remuș (unde mai avem un giratoriu).
   La o privire sumară, varianta verde pare a produce mai puține "daune" deoarece (conform pozei aeriene) utilizează "drumuri de exploatre" de pe câmp (taie mai puțin parcelele); e o impresie personală.
   Dar ca utilitate, oricum ar fi ea, va avea nevoie de o bandă de "stocare" pe sensul spre PTF (de ieșire), pentru a putea "găzdiu" șirurile de camioane ce se formează tot mai des, de ceva vreme, datorită controalelor în vamă..... Și care șiruri actualmente ajung până la intrarea în Giurgiu, dinspre vamă, apoi se continuă pe porțiunea dintre sediul Poliției Locale și stația Rompetrol de după giratoriul Kaufland/Giurgiu; dacă numărul de camioane este mare, coada se continuă de la 300-400 metrii înainte de giratoriul Kaufland, înapoi spre Remuș (pe DN 5) !
 

iuli

DN 69 Timisoara - Arad (contine si iesire din Timisoara si intrare in Arad, DN incepe de la 9:50)

https://www.youtube.com/v/f-RVq9WLJAw
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

StefanCelMare

Quote from: v46is on March 09, 2016, 10:49:25 PM
Despre DN 66 Bumbesti Jiu - Petrosani mai aveti noutati ? Este deschis traficul acum ?

Am fost acum vreo lună pe el.
Nu erau semafoare, pentru că iarna nu se lucra.
Starea lui este decentă, adică mai bună decât înainte de începerea lucrărilor cert.
De la Petroșani până la Lainici mai e un pic în lucru, cca. 60% e prim asfalt nou, restul de 30-40% încă asfalt vechi.
De la Lainici până la Tg. Jiu, 90% super bun (mici zone ne-rezolvate pe la varii poduri, și la intrarea în Bumbești).
Per total se merge bine.


alecu26

Parca o lamurise Catalin pe aia cu ....vezi doamne versantii sunt la Romsilva si noi nu putem actiona. Se insista in minciuna? Se da o minciuna sa fie semnata de un ministru si ministru sa o paseze la un deputat???!!!
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

#3134
Quote from: iuli on March 10, 2016, 05:33:34 PM
DN 69 Timisoara - Arad (contine si iesire din Timisoara si intrare in Arad, DN incepe de la 9:50)


Iuli, multumim pentru filmarea excelenta.

Nu am urmarit chiar tot filmul, doar ca. 30%. DN69 se prezinta inca f. bine. Nu contest ca exista deja denivelari, ceea ce este neplacut la un drum reabilitat recent, dar este mult peste alte drumuril care pe harta mea sunt cu verde. Mai ales in zona Moldovei avem verde si la drumuri peticite sau cu asfalt vechi de 15 ani, dar pe care se circula tare (90-100-110), iar marcajele deseori abia se vad.

Este undeva intre verde si albastru, mai mult spre albastru. Probabil va mai rezista inca 3-5 ani fara probleme, mai ales cu traficul redus prin prisma autostrazii. Il las pe harta verde dintr-un singur motiv: pentru a scoate mai bine in evidenta autostrada paralela.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.