News:

.

Main Menu

Recent posts

#1
Drumuri Expres (DEx) / Re: Drumul Expres DEx Satu Mar...
Last post by cmd - Today at 12:49:35 PM
Unul din motivele pentru care a fost aprobat asa este proiectul Intermarium. Se asteapta ca fluxuri importante sa vina pe directia N-S, dinspre Polonia-UKR inspre portul Constanta si mai departe. Pentru aceasta era nevoie ca Satu Mare si Baia Mare sa fie legate cu A3, deziderat mai important decat fluxul Satu Mare - Suceava. Pentru aceasta a fost nevoie de un "detour" de 30km, "cocoasa de la Jibou", care ca si timp de condus reprezinta probabil 10 - 15 min in plus iar ca si costuri, cel putin egale daca nu mai ieftin decat cealalta varianta prin relief mult mai greu, eventual si un tunel.
#2
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A7 Ploiești-Mil...
Last post by P3trut - Today at 12:31:27 PM
@Ionut Ar merge o postare cu procentele lui @RazesIesean ca sa inteleaga lumea de ce API e ingrijorata si arata cu degetul ca ceva nu merge si sa sa se dezumfle "patriotii" putin.

Bine, pe de alta parte nici CESTRIN nu mai actualizeaza mare lucru in ultima vreme, cumva anume sa nu poata fi verificat ceva la modul concret. Le place sa ne tine in suspans.  :lol:
#3
Infrastructură / Re: Poduri, pasaje si viaducte...
Last post by adix - Today at 12:15:26 PM
Salutare baieti!
#4
E al 2-lea în România după cel de la Satu Mare, cum am arătat mai sus. Cel de la Agigea e mai mic.
#5
85% din pix  :lol:

Nu are cum sa fie doar 15% ce a ramas de facut: 3 randuri asfalt, marcare, parapeti, semnalizare rutiera, podurile
#6
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A7 Ploiești-Mil...
Last post by RazesIesean - Today at 11:44:13 AM
    Timeline  Cestrin
PL-BZ1    84%    60,0%
PL-BZ2    81%    61,5%
PL-BZ3    15%    0,0%
BZ-FC1    87%    32,2%
BZ-FC2    58%    33,4%
BZ-FC3    58%    32,0%
BZ-FC4    85%    39,0%
FC-BC1    47%    19,0%
FC-BC2    45%    17,0%
FC-BC3    45%    7,0%
BC-PAS1    43%    9,3%
BC-PAS2    43%    7,5%
BC-PAS3    40%    7,8%
@Ionut
#7
Fiasco sau nu, orice varianta o sa ajute (5 minute castigate pe care le poti petrece in plus cu familia si nu in masina, sure I'll take that).

Legat de camioane, acolo se poate cere sa se lucreze mai mult noaptea. Da ar fi un deranj pentru locuitorii din zona, dar nu pentru mult timp. TBM-ul scoate pamantul pe gura de intrare.

De ce se sisteaza tramvaiul Manastur - Gata? Eu nu vad nimic pentru a bloca transportul public pe linia de tramvai. Chiar si daca s-ar sista, hai sa fim seriori nu am avut tramvai in Cluj vreo 3-4 ani cand s-a modernizat linia si nu a murit nimeni.
#8
Drumuri Naționale (DN) / Re: DN2S/DN22J Brăila-Jijila/S...
Last post by Feri - Today at 11:37:45 AM
QuoteGrindeanu: Firma care a făcut Podul de la Brăila cere CNAIR 230 de milioane de lei ca să dea drumul la circulaţie/ "Nu vom fi de acord cu acest tip de şantaj"

"Ca să fiu cât se poate de clar, în acest moment ne solicită, nu nouă, CNAIR-ului ca să fiu mai exact, 230 de milioane de lei, ca să dea drumul la circulaţie, deşi proiectul este finalizat şi pe malul brăilean şi pe malul tulcean (..) undeva la 90%, deci se poate da drumul la circulaţie. Nu, solicită încă 230 de milioane, altfel vor respecta termenul pe care îl au, octombrie 2024. Asta înseamnă rea voinţă. Nu o să fim de acord, nici la Minister, nici la CNAIR, cu acest tip de şantaj, iar măsurile pe care noi le vom lua, nu doar pe această lucrare, o să le vedeţi în săptămânile şi lunile viitoare", a spus Sorin Grindeanu.

"Ca să vă faceţi o imagine, dincolo de multe alte lucrări pe care consideră dânşii să le plătim noi, mai solicită în suma asta vreo 30 şi ceva de milioane, ce i-am pus noi să refacă pe asfaltul care anul trecut nu a fost de cea mai bună...Tocmai de aceea noi nu am fost de acord cu recepţia, nici acum nu suntem de acord să cedăm la acest şantaj pe care au încercat să îl facă având în vedere perioada asta electorală", a precizat ministrul Transporturilor.

Grindeanu a menţionat că "faptul că dechiderea acestor tronsoane de drum ar fi dus la o circulaţie mai bună şi în municipiul Brăila dar şi în descărcarea spre Tulcea, au crezut că este o cheie sau un motiv să şantajeze ministerul, CNAIR-ul, să plătească această sumă".

"Eu nu am cum, nici eu nici colegii mei, să cedăm la un asemenea şantaj nejustificat. Sunt oameni care, dacă au câştigat un proiect, trebuie să îl ducă până la capăt, să facă lucrările de bună calitate, astfel încât să putem să recepţionăm. O să vedeţi săptămânile şi lunile viitoare, apropo de această companie, probabil că această declaraţie a mea de astăzi va fi folosită, dar îmi asum. Repet, este un şantaj pe care dânşii au încercat să îl facă tocmai fiind în această perioadă în care credeau că statul român va ceda la aceste presiuni cu care au fost obişnuiţi", a menţionat Grindeanu.
economedia
#9
Drumuri Expres (DEx) / Re: Drumul Expres DEx6 Brăila-...
Last post by Feri - Today at 11:33:31 AM
QuoteStadiul lucrărilor pe șantierul  Drumului expres #Brăila - #Galați (#DEx6) se apropie de 85%!
Echipele UMB sunt bine mobilizate în șantier.
Peste 200 de muncitori și peste 80 de utilaje lucrează în special la structuri.
La #podulhobanat peste #Siret, in lungime de 307 m (al doilea ca mărime în #România după cel de la Agigea) se toarnă acum pilonii centrali.
Construcția acestei structuri complexe (1,7 km) care include #viaducte, un #poddebeton și un #podmetalicînarc, a depășit stadiul fizic de 70%.
În acest ritm circulația pe Drumul Expres Brăila - Galați poate fi deschisă mai devreme de anul 2025 asa cum prevede termenul contractual.
C.O.Pistol FB
#10
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A0 Centura Bucu...
Last post by Deutschländer - Today at 11:32:15 AM
^^ Au si pentru TIR-uri. Sa vade in clip-ul lui @adix.