Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Gendan

Quote from: Gendan on May 14, 2020, 04:23:02 PM
Quote from: Gendan on May 11, 2020, 03:44:39 PM
Nu stiu cine mai urmareste, dar pe Chiribis - Biharia inca suntem la CAB.
S-a amanat sedinta de pe 30.04. Next one, 14.05, joia asta.
Ar fi fain sa tina sedinta desi, tehnic, se pot agata si de data asta de starea de urgenta.

Tip solutie: Amână pronunţarea
Solutia pe scurt: Amână pronunţarea la 20 mai 2020.


Tip solutie: Respingere recurs
Solutia pe scurt: Respinge excepţia excepţia nemotivării contestaţiei. Respinge excepţia autorităţii de lucru judecat şi excepţia lipsei de interes. Respinge contestaţia, ca neîntemeiată. Admite cererea de intervenţie formulată de Trameco SA. Admite parţial cererea de intervenţie formulată de Ictas, doar în ceea ce priveşte susţinerea poziţiei autorităţii contractante, respingâng, în rest, aceeaşi cerere, cu privire la susţinerea poziţiei contestatoarei. Definitivă. Pronunţată azi, 20 mai 2020, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.

Centrare la @NGC pentru traducere.

Europiu

Quote from: AlexAllex on May 20, 2020, 04:40:37 PM
Si toate pasajele peste A3 le-a adus cu terasamentul aproape in autostrada. (Pentru a scurta lungimea grinzilor)

Pentru că și acolo, inițial, era conform proiectului Bechtel cu pilă mediană, corect?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

NGC

Quote from: Gendan on May 20, 2020, 06:14:52 PM
Centrare la @NGC pentru traducere.

Multumesc, am preluat legatura. :lol:
Scriu imediat "traducerea", dar voi mai prelua acolo o data decizia, pentru ca sa avem totul la un loc.

NGC

#23223
"Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau – Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550); Lotul 2 - Subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia (km 30+550 – km 59+100); Lotul 3 - Subsectiunea 3C3: Biharia - Bors (km 59+100 – km 64+450)"

Chiribis - Biharia

Quote from: NGC on January 16, 2020, 04:40:10 PM
Quote from: NGC on December 20, 2019, 09:26:28 PM
Quote from: razvan96 on December 16, 2019, 04:00:25 PM
Dar mai sunt chestii interesante in articol:

QuoteÎn ce priveşte subsecţiunea 3C2 dintre Biharea şi Chiribiş, în lungime de 28,55 kilometri, pentru care tot asocierea formată din Trameco, Vahostav şi East Water Drillings a câştigat licitaţia organizată de CNAIR încă din 2017, fără însă a primi ordinul de începere a lucrărilor, proprietarul grupului Selina a explicat BIHOREANULUI că nu va înnoi scrisoarea de garanţie, ceea ce poate însemna că nu va executa lucrarea nici măcar în cazul în care CNAIR ar decide începerea lucrărilor.

"În decembrie expiră scrisoarea de garanţie, nu mai vrem s-o înnoim. Licitaţia s-a organizat pe nişte preţuri care acum sunt mult depăşite, între timp manopera s-a scumpit cu 80% (n.r. – din cauza celebrei Ordonanţe 114/2018), iar materialele cu 35%. Nu am putea face lucrarea la preţurile de acum doi ani", a spus Rus.

Deci urmeaza o victorie a Strabag pe Chiribis-Biharia probabil.

Quote from: NGC on November 19, 2019, 07:20:29 PM
Plangerea STRABAG a fost admisa si decizia TB a fost casata, asa ca se va rejudeca. Mai vorbim spre sfarsitul anului. Va tin la curent.

Victoria STRABAG se cam prefigureaza oricum. ;)

Pentru decizia CAB mai avem de asteptat in principiu pana pe la mijlocul lui Ianuarie 20 20.

Mai asteptam vreo 3 saptamani. Revin.

Uite ca am asteptat multe saptamani de atunci si ca avem chiar o surpriza. Sunt foarte curios de motivarea deciziei.

20.05.2020

Quote
Tip solutie: Respingere recurs
Solutia pe scurt: Respinge excepţia excepţia nemotivării contestaţiei. Respinge excepţia autorităţii de lucru judecat şi excepţia lipsei de interes. Respinge contestaţia, ca neîntemeiată. Admite cererea de intervenţie formulată de Trameco SA. Admite parţial cererea de intervenţie formulată de Ictas, doar în ceea ce priveşte susţinerea poziţiei autorităţii contractante, respingâng, în rest, aceeaşi cerere, cu privire la susţinerea poziţiei contestatoarei. Definitivă. Pronunţată azi, 20 mai 2020, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.

Rezultatul este ca STRABAG a pierdut recursul. Dar cu ce ramanem noi? Clasamentul arata asa.

1. TRAMECO
2. ICTAS
3. STRABAG

Acum singura intrebare este cine si-a mai prelungit valabilitatea ofertei, in afara de STRABAG. Nenea Beni zicea ca nu o mai prelungeste (vedeti si mai sus ce este citat din articol). O sa incercam sa aflam cum e cu valabilitatea ofertelor, dar poate vom avea surpriza ca au castigat turcii.

cristi767

Ce au putut cere cei de la Trameco sau Ictas pe calea intervenției?

voicul

^Deci acum se poate semna cu cele 2 firme care nu au mai prelungit oferta? Deci se poate anula?
Daca primele 2 nu au mai prelungit, STRABAG nu ar trebui sa castige?


tonică

"Acum singura intrebare este cine si-a mai prelungit valabilitatea ofertei, in afara de STRABAG"...Deci e cumva clar ca strabag si-a prelungit oferta? Caci, ma gandesc, nu mergeau cu procesele pana in panzele albe doar asa, de florile marului. Se poate verifica pe undeva daca "nenea Beni" spunea adevarul ori era doar "ceva pentru presa cu bataie mai lunga"? Cnair n-ar trebui sa o lungeasca aici, ar fi in interesul lor sa hotarasca odata castigatorul!

razvan96

Sunt absolut convins ca si daca Trameco nu a prelungit valabilitatea, a facut-o Ictas. Dar atat am de zis, principial:daca se atribuie Strabag, adica alora obisnuiti sa conteste orice licitatie pe care nu o castiga, doar pentru ca ar fi singurii care au prelungit valabilitatea ofertei, nu doar ca e o mizerie uriasa dar mai si creeaza un precendent extrem de periculos:o firma ofera un pret mai mare si apoi te tine in contestatii pana ceilalti isi retrag ofertele pentru ca ei au ca principal obiectiv sa construiasca, nu sa stea dupa claimuri prin tribunale, si desi pierde in instanta castiga contractul. Practic degeaba mai facem licitatia, scopul de a obtine cel mai mic pret nu poate fi indeplinit.


dr4qul4

Care este valoarea celor 3 oferte? Ar fi interesant sa vedem ce diferente au fost. Nu am gasit cu search-ul/topicul de licitatii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

razvan96

#23229
Luate din mesajul lui NGC (https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg229246;topicseen#msg229246):

QuoteValoarea estimata pentru lotul 2 -> 454.414.271,15 RON fara TVA

TRAMECO -> +/- 327 milioane RON fara TVA
ICTAS -> +/- 363 milioane RON fara TVA
STRABAG -> +/- 397 milioane RON fara TVA

voicul

Trameco tocmai a semnat un contract pentru vreo 76 km - DN 28B, Târgu Frumos - Botoșani
Chit ca acolo sunt in asociere, nu prea cred ca ii tine sa faca si A3 si DN76 si restul de proiecte pe care le au.

Sper sa ma insel, ca ar fi pacat sa nu lucreze la ei in ograda.

NGC

#23231
Toate cele 3 oferte au fost admisibile. Daca cineva din primele 2 locuri nu si-ar prelungi valabilitatea ofertelor, ei ar fi descalificati si castigator ar fi STRABAG, desi au pierdut recursul. In cazul asta ceea ce a scris mai sus razvan96 e valabil si licitatia ar fi mai mult de forma.

florin74

#23232
^^Trameco in asocierea aia e a 5-a roata la caruta. A fost pus acolo sa indeplineasca ceva cerinte. Primele doua sunt locale, ale baronului de Neamt, Arsene... Nu o sa aiba  multe resurse alocate in executie. Stiu ca au inceput sa se arunce si la proiecte mai mici in zona, pe constructii civile... Nu imi dau seama daca stau prost si umbla dupa orice contract, sau au resurse si vor sa se extinda... Rezultatele financiare nu sunt extraordinare la nivel de grup...

Dominik

Ce bn ar fi sa fie declarata castigatoare Trameco, sunt la ei in curte acolo in Bihor...daca e sa fie asa practic s-au pierdut 8-9 luni aiurea cu contestatiile, la ora asta deja era in teren Trameco si pe acest lot.
You're in Steelers Country

Ionut

Si STRABAG are prezenta puternica in zona, prin ARL Cluj si direct. Se stie ca nu au prelungit oferta, cel putin din spusele lui Nea Beni. Incerc si eu sa aflu mai multe.