Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 39 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: adrian rosca on March 29, 2016, 03:39:32 PM
Pana acum mi-a scapat ceva din ultimul raport CNADNR referitor la stadiul proiectelor

Atunci cred ca ti-a scapat mesajul acesta. ;)

ciprebbe

"Pe surse" incep sa se alineze planetele pt viaduct. Posibil pana la sarbatorile pascale sa vedem licitatia in SEAP , fidic rosu, 12 luni constructie. Cu putina sansa si fara prea multe contestatii putem spera  pt final de 2017 la finalizare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

GDPR

O veste cu adevarat buna, desi 12 luni pare foarte mult pentru lucrari (oare se intervine masiv la canalul de aductiune, cu etape de lucru care nu pot fi sarite?). Sa speram ca va fi o documentatie bine inchegata si fara erori care sa prelungeasca la "nesfarsit" deschiderea ofertelor.

ciprebbe

Li se interzice sa se atinga de pereu. E motivul pt care se insista pe lansatorul de grinzi. (Problema e de transportat grinzile dincolo de Somes si nu de montare cu alte utilaje pe pile).
Am impresia ca se va cere executia fara a inchide hidro din aval si fara a plati despagubiri.(nu sunt sigur de asta)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Pai daca nu se ating de pereu inseamna ca o sa mareasca deschiderea de deasupra canalului si astfel 24 de grinzi nu vor mai fi utilizate?

GDPR

Probabil ca in zona canalului de aductiune se vor folosi grinzi metalice cu lungime mai mare decat cele existente.

ciprebbe

Intra la fix grinzile facute de Bechtel, e motivul pt care sunt decalate intre ele pilele.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

GDPR

Mai postez o data extrasul din planul de situatie care arata ca 4 din pile intersecteaza pereul canalului:


ciprebbe

#9113
Initial asa stiam si eu ca este, sa vedem cu ce vine Iptana.
Daca sparg pereul nu mai trebuie lansatorul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

GDPR

Daca licitatia se lanseaza luna viitoare atunci solutia tehnica e deja stabilita. Si daca nu aflam nimic de pe "surse", atunci nu ne ramane decat sa asteptam sa apara documentatia de licitatie.

horatiu.cosma

Google maps + o rigla spune ca 40 de metri de la culeea estica pana la prima pila(cea de pe sensul Gilau->Nadasel) pica in apa.

GDPR

Pai pereul e doar deasupra apei?  ;)

horatiu.cosma

Pai nu, evident, dar vreau sa zic ca daca pila e in apa, automat o sa fie deranjat pereul.

ciprebbe

#9118
Grinzile au 38.5m si 37.10m parca. Trebuie sa caut in spate unde le-am pozat.

Le:


Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Iceman

Buna seara...In primul rand am o stima si un respect mare pentru cei care sunt devotati si implicati in a ne arata infrastructura din Romania,in mod special pentru cei care ne si arata cea ce se intampla cu adevarat pe santierele,tronsoanele unde se lucreaza ...Dar raman dezamagit ca optimismul si naivitatea predomina cu adevarat ...De zic asta???...Pentru ca constructiile de autostrazi se fac pe nivel politic,cu interes politic si cu o manipulare intelectuala...Avem foarte multe cazuri unde ( avem autorizatia de mediu dar nu AC,avem AC dar autorizatia de la mediu trebuie revizuita, avem trosoane de 20 de km, cu AC pe 4-5km partiale, avem cimitire,pesteri sau ecoducte, pe A3 podul care trece peste Somes,defrisarea padurii dintre Gilau-Nadasel,licitatii care trebuiesc facute pentru diferite tronsoane,exproprieri,desamnari a castigatorilor pentru anumite licitatii...Probleme care apar si sunt in favoarea CNADNR...De ce??...Pentru ca bugetul pe 2016 este de 1 miliard de euro teoretic dar cel real cheltuit la sfarsitul anului va fi de 500-600 milioane de euro,pentru ca restul nu exista sau va fi redirectionat spre altceva,pentru ca se doreste ca max de km inaugariti sa fie anual intre 20-50 km, si acesta va fi viitorul,pentru ca abia asteapta sa apara o problema pe un tronson ca sa duca cat se poate de mult si plateasca cat mai mai putin intrun ac...Se stie de mult problema de pe A3 cu podul peste Somes lucrare lasata de Bechtel de cativa ani,lucrarile pe acest acest tronson au inceput in august 2014 de cei de la UMB..Oare de ce nu s-au apucat de acea problema cu podul tehnologic din timp,lucrari care mergeau in paralel cu contructia autostrazii...Va spun eu de ce...Pentru nu vor sa plateasca cat mai putin intrun an,pentru ca le place sa traga de timp cat mai mult,pentru ca nu au acel fond de bani pe care il declara la sfarsit de an,pentru ca aceast tronson vor ei si va fi inauguat dupa mijlocul anului 2017...Nici intr-un caz anul asta....Cum ne proasteau pe noi cu comunicatele lor...Si acelasi lucru este valabil pentru alte tronsoane....Doar iluzii,asteptari,frustrari si nervi...Pentru toti cei care sunt pasionati cu adevarat in dezvoltarea infrastructurii din Romania!!!