Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Phenol

1. Macazul este provizoriu sa poata intra pe firul I pe varianta.
2. Au subcontractat lucrarea, nu stiu numele firmei care se ocupa de ea.
4. Din ce vad eu, reabilitarea s-a facut doar pana la semanlul de intrare in Podu Mures, mai departe pana la Teius cel mai probabil a facut CFR-u ceva.

PS.: Avansati .. ce sa zic, Pizza lucreaza la fel ca pe ST1.
Termen de finalizare au sfarsitul lui 2021, deci sa nu va asteptati la minuni.

TibiV

@Vlad94,

Macazul de la 02.45 este evident incomplet - lipseste macazul pe celalalt fir. Nici eu nu am inteles de ce...

Toate lucrarile sunt pe contractul initial - ambele racorduri, podul vechi.

Termen pentru darea in folosinta?!... :o
Vorbim de Pizzanocchio. Adica cum ne-o fi norocul....

@Phenol,
faci un macaz provizoriu cand unul dintre fire este in folosinta. Ceea ce aici, in mod evident, nu este cazul.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vlad94

Va multumesc tuturor pentru răspunsuri!
@Yetiman, trebuia să trec "avansați" (să se observe ghilimelele)

TibiV

@AlinC,

ce naiba se intampla cu podetul de la 0.49, fix inainte de schimbarea de cadru/directie de filmare?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Despre avansati sau nu... termenul e 2021 pt ca proiectul a fost facut din birou si nu "prevedea" terenul slab/mlastinos din zona. Fiind FIDIC rosu, e o problema mare. Cineva de la CFR a trebuit sa semneze ca proiectul pe care statul a dat o caruta de bani e gresit. Si ca mai trebuie bani...

Situatie pe care fireste ca pizza a exploatat-o.

TibiV

Mda...
Cine și-ar fi imaginat vreodată că lunca Mureșului mustește de apă între două rânduri de dealuri?!?!...
Total suprinzător!

Drept pentru care si aktorașii au motivele lor de claim-uri pe ST2...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vlad94

După ce se vor finaliza lucrările pe C IV, cât va face un tren între Arad și București?


frunzaverde

Hai sa vedem:

Bucuresti - Predeal - tronson finalizat complet: 1h45.
Predeal - Brasov - fara vreun tunel de baza nu o sa iasa sub ~25 minute, cat a fost imediat dupa RK-uri de fiecare data, cumulat 2h10
Brasov - Sighisoara - depinde daca se face segmentul de mijloc cu megatunelele (eu sunt foarte, foarte sceptic). Daca nu se finalizeaza, ceea ce eu zic ca e 75% probabil, dar se face Brasov - Apata si Cata - Sighisoara, iese 38-45 minute pe sectiunile exterioare, plus 40-45 minute pe linia veche Apata - Cata. Daca se face "mijlocul", ies cam 15-18 minute pe "mijloc". Deci intre 53 minute si 90 minute, in functie de ce-o sa se faca. Cumulat 3h03 - 3h40
ighisoara - Blaj - sunt 77km care se fac in momentul asta intr-o ora, desi linia e exploatata cu 140 km/h. Dupa ce se termina ultimele lucrari, probabil vor reusi sa-l duca la 40-45 de minute cu 160, mai ales ca exista limitari permanente foarte severe pe podurile si tunelele de la iesirea din Sighisoara (solutie scumpa facuta cu dosul). Cumulat 3h43 - 4h25
Blaj - Alba Iulia - sunt 33 km pe ramificatia noua. O medie de 110-115 km/h e maximul posibil, dat fiind configuratia traseului si distantele de accelerare si franare. Deci 18 minute in scenariul optimist, 30 intr-unul realist. Cumulat 4h01 - 4h55
Alba Iulia - Simeria - sunt 54 km care se fac in momentul asta tot intr-o ora, cu multiple opriri, plus semnalizare lipsa si circulatie pe un singur fir. Sa zicem ca reusesc sa-l reduca la 30 minute, 40 intr-un scenariu realist. Cumulat 4h31 - 5h35
Simeria - Deva - mai putin de 6-7 minute pentru cei 9 km, dat fiind distantele de accelerare si de franare ma indoiesc ca se vor putea. Deci 6 minute in scenariul optimist, 7 minute in cel realist. Cumulat 4h36 - 5h42.
Deva - Ghioroc - aici e greu. Sunt 126 km, cu multe constructii noi, dar si cu limitari permanente cunoscute deja (Radna, de exemplu). 1h in cel mai optimist scenariu posibil, 1h15-1h20 realist. Cumulat 5h36 - 7h02.
Ghioroc - Glogovat - nu mai putin de 7-8 minute, ca sa iasa livretul la minut (6 minute iese pe muchie 160, nu baga CFR-ul asa ceva la livret, si nu cred ca ne intoarcem la livretul cu cronometru de 20" sau 30"). Cumulat 5h43 - 7h10
Glogovat - Arad - finalizat : 6 minute. Cumulat 5h49 - 7h16.

Asta cu tot coridorul finalizat (deci dupa 2030), si chiar si atunci, in jur de 6h30 - 7h, daca nu chiar mai mult e valoarea cea mai probabila.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Andi

Cateva poze de astazi din Brasov

S-a scos firul de contact pe bucata de linie care da acces la linia 8 dinspre Darste/Harman si grupa tehnica, s-a plantat un stalp provizoriu intre liniile 6-7 pentru sustinerea catenarei si s-au pus discurile rosii in ambele capete ale liniilor 7 si 8, confirmand astfel ca liniile sunt inchise. Utilajele Alstom sunt garate la linia 8 momentan.












Vlad94

@Frunzaverde. Multumesc frumos pentru raspunsul detaliat.

alinuttt

Surprize, surprize pe lotul Sighișoara-Cata!
La varianta nouă de la Mureni e activitate intensă, peste drum de E60(locul marcat cu roșu) sunt mai multe macarale, basculante și alte utilaje în acțiune. E șantier în toată regula. Am fost luat prin surprindere și nu am reușit decât o poză din care nu se poate observa prea bine activitatea. Cu puțin zoom se pot observa macaralele. Cealaltă poză e făcută în zona marcată cu albastru, un excavator lucra când am trecut.











Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

De la Mureni până la Archita am remarcat țaruși lângă CF și foarte mulți stâlpi de catenară marcați cu însemne. În unele locuri chiar au început să curețe de vegetație terasamentul actualei CF. La fel, nu am apucat să merg în spatele trenului să pozez mai frumos, am fost luat prin surprindere.
Încă o dată cer iertare pentru calitatea slabă a pozelor.







Powered by API/PUM imgur uploader

Phenol

Zona marcata cu rosu este organizarea de santier, nu prea au ce sa lucre acolo, iar in zona marcata cu albastru va fi portalul tunelului insa fiind utilajul in vale in cel mai fericit caz lucreaza la viitorul pod.

Mersi de info :cheers: