Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

NGC

Au dat comunicat oficial cu ceva explicatii.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/%C3%AEn-dou%C4%83-s%C4%83pt%C4%83m%C3%A2ni-%C3%AEncep-lucr%C4%83rile-de-repara%C8%9Bii-ale

Quote
În două săptămâni încep lucrările de reparații ale degradărilor de pe DN 1C

18 Mai 2018

Astăzi, 18.05.2018, Directorul General al CNAIR SA, Narcis Neaga, a discutat la Cluj cu reprezentanții FCC Construccioni SA despre deteriorările apărute recent pe DN 1C.

În urma discuțiilor, antreprenorul s-a angajat să prezinte săptămâna viitoare o soluție pentru remediarea problemelor. Constructorul a efectuat deja foraje și investigații pentru a determina cauzele degradărilor apărute pe acest drum național.

Antreprenorul a afirmat că lucrările de remediere vor începe la sfârșitul acestei luni și vor dura aproximativ 60 de zile.

Având în vedere că acest drum este în perioada de garanție, Antreprenorul va suporta costurile reparațiilor.

TibiV

Quote from: mihaimai on May 14, 2018, 01:52:52 PM
  • in ~3 luni podul se închide, urmând sa stea închis cam 6 luni
  • in aval se va construi un pod temporar; accesul catre acest pod temporar dinspre Bucuresti era deja la nivel de terasament pietruit inspre DN5[/b], iar inspre Argeș se vedeau doar cateva mormane de pământ aduse si basculate (le-am prins in dreapta celei de-a doua poze)
  • cele doua pile centrale sunt in stare buna si nu necesita reparație
  • cele doua pile -foste culei înainte de lărgire- trebuie consolidate (si, dupa cum se vede in poze, este work in progres)
(...)
  • tablierul metalic si grinzile din fiecare capăt sunt in regula
  • suprafața podului este varza si va fi complet demolata si refacută

Anuntul m-a intrigat, asa ca am trecut pe acolo duminica, 20 mai...

Vedere spre Arges/Giurgiu din capatul accesului temporar.

Toate masinile din plan apropiat merg spre Bucuresti.



Ma indrept spre sud, spre Arges...

... aproape am ajuns

Drumul/podul temporar va trebui sa sparga partea de sus a pereului (banuiesc ca este "dintr-o bucata"

Aici se vede bine pereul betonat, pana aici ar fi trebuit sa urce apa Canalului Bucuresti-Dunare...

Directia podului provizoriu ar trebui sa fie undeva pe directia celor 2 masini parcate cu spatele (BMW-ul negru si Loganul alb)

Personal, mi se pare imposibil sa faci aici un pod provizoriu...
Diferenta de nivel nu prea permite un pod "pe tuburi", ca un drum tehnologic... (Doar daca se face un "debleu" prin pereul betonat...)
Iar un pod "adevarat" nu are cum sa "incapa" in banii alocati...  Dar mai vedem.
Prima poza este din 1, ultima poza este din 2 iar in 3 se afla fostul DN5, care a fost "incapacitat" odata cu realizarea centurii Adunatii-Copaceni
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Totusi, sa dam podului ce este al podului...





Culeea de nord (culeea Bucuresti)

In toamna am ramas "crucit" cand am vazut ca au pus indicatoarele de intrare/iesire in/din 1 Decembrie la culeea de pe malul drept...
Cineva le-o fi spus ca au trecut in alt judet, caci vad ca acum le-au mutat la culeea de pe malul stang (cea dinspre Bucuresti)


Podul, mai bine spus pila "fosta culee" de pe malul stang



Cu zoom, plila de pe malul drept. Si acolo se lucreaza

Tot cu zoom, chiar daca tablierul metalic este in regula, merita si el o sablare si o vopsire...

Cam asta vor vedea cei care vor iesi de pe viitorul pod provizoriu ca sa mearga spre Bucuresti


Pozele full-size: https://imgur.com/a/wD3jI9c
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari "Modernizare DN 28B Targu Frumos - Botosani km 0+000 – km 76+758".

Valoare estimata: 268,610,000.00 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 26.06.2018

Finantare: Fonduri bugetare

reed

 Wow..asta e o veste buna totusi.Sunt  curios cine va castiga licitatia.Umb a facut o treaba f buna cu SV-BT

voicul


dumbravaandrei

#5256
Nu. Platforma ramane de 7m. Pacat ca asta era un drum ce usor putea fi facut 2+1
Sigur anul asta nu o sa vedeti utilaje, am dubii si cu anul urmator.
Pentru cei interesati nr anuntului este 184796 / 22.05.2018

Ionut


vancouver

Fonduri bugetare inseamna in mare masura imprumut BEI + BERD, cu 1-2% dobanda, care se achita pe vreo 15 ani.  Nu stiu cat procent este imprumut si cat fonduri bugetare pure, asta depinde de la proiect la proiect.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Horațiu 87

DN 5 (Jilava)- poze facute mergand dinspre Bucuresti pana la centura si retur  8) 8)










Horațiu 87

circulam pe asfalt "nou" (in caz ca nu ati observat)  :D :D










Horațiu 87

#5262


atentie, se lucreaza  :) :)











Horațiu 87


Horațiu 87