News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beowulf

http://www.capital.ro/material-de-investigatie-pentru-cnadnr.html

Franța are 12.000 de km de autostradă, în timp ce România are doar 711 km
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

adiarc

Companiile listate la bursa din Londra au pierdut deja vreo 300 de mld de euro,prin scăderea acesteia ( nu mai vb de scăderile celorlalte burse importante din lume )....asta înseamnă contribuția GB la bugetul UE pe vreo 20 de ani.....asa ca...?????
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cricric

Ce se mai aude cu rezultatele recensamantului rutier?

AdrianB1

Quote from: TibiV on June 25, 2016, 01:20:05 AM
Voi nu vedeti ca acest brEXIT pune pe butuci tot ce a incercat UE sa faca?
Reguli unice...
Pai ai mai multe tari intr-o uniune economica, asa cum a pornit UE, sau ai o federatie? Chiar si in SUA regulile federale sunt minoritare, ca numar si acoperire, fata de cele statale. Germania mai putin, dar similar, fiecare land are parlament si legislatie proprie.
Quote from: TibiV on June 25, 2016, 01:20:05 AM
Va dau un exemplu: de vreo 3 ani toate telefoanele mobile din UE au un singur tip de mufa de incarcare/alimentare.
Da, si toate mufele de retea pe cablu in toata lumea sunt RJ45. E vorba de standarde, nu de reguli impuse prin lege. Nu ti-a ajuns comunismul pe paine in care aveai reguli pentru orice, vrei in continuare?
Si ca un contraexemplu: restul lumii cum se descurca fara legi venite de la Bruxeles, gen curbura la castraveti si banane? Sau asomatul porcului?

Quote from: TibiV on June 25, 2016, 01:20:05 AM
Din aceeasi categorie... Tineti minte cat va costa roaming-ul in urma cu 10 ani ?
Dupa ce ies din UE, companiile telecom din UK vor putea sa iti puna 0,50 GBP/minutul de roaming fara probleme... Pnetru ca nu li se va mai aplica Directiva UE in vigoare in toate celelate state membre.
Pe acelasi principiu prin directiva europeana telefonia mobila poate fi complet gratuita, doar pentru ca un birocrat din Bruxeles s-a gandit la asta in timp ce se plictisea de moarte in birou platit regeste de contribuabili.

Quote from: TibiV on June 25, 2016, 01:20:05 AM
De fapt, UE are mari probleme in a-si defini caracterul, probleme care pornesc de la statele care au fondat-o...
Fie este o Uniune foarte "sociala", asa cum a promovat-o Franta, fie este o Uniune riguroasa, asa cum a dorit Germania.
Ei bine, nu este nici asa, nici asa.
Este o struto-camila.
E si mai rau. A fost o uniune economica initial, cu asta au fost de acord toti. Apoi a devenit un socialism birocratic, si unora nu le-a placut ideea. Dar de la ideea initiala de uniune economica la cea de socialism utopic e distanta mare, iar cei care nu au vrut sa mearga in acea directie au fost aratati cu degetul si fortati sa iasa. E ca si cum faci contract de internet, apoi compania de cablu iti baga pe gat si TV, apoi si telefonie, apoi iti spune la ce emisiuni ai voie sa te uiti, cu cine sa vorbesti la telefon si cand te loveste uimirea esti brusc oaia neagra care nu se supune. Bend over, my friend, bend over.

Quote from: TibiV on June 25, 2016, 01:20:05 AM
Una peste alta, Brexitul este o nenorocire (pentru UE) dar nu o catastrofa.
Nu daca se fac reformele necesare.
E catastrofala pentru unii, e o nenorocire pentru altii, e subiectiv, fiecare cat e obisnuit sa i-o traga cineva pana sa planga. Englezii nu sunt neam de iobagi ca romanii; cand ei aveau cavaleri si freemen noi aveam haiduci si iobagi.

Quote from: TibiV on June 25, 2016, 01:20:05 AM
"Inutil" - vezi chestia cu medicii romani care au facut facultatea gratis, platita de noi toti, si ingijesc pacienti britanici - este adevarat, pe salarii de 30 de ori mai mari. Ceea ce ridica un semn de intrebare - de ce naiba la noi invatamantul superior este gratis?... Doar o intrebare, nu o afirmatie intr-un sens sau altul.
Dar chiar exista un deficit masiv de personal medical, iar cei care au fost educati pe banii nostri (adica ai statului roman) ingrijesc... brexiti.
Lol! Medicii aia puteau pleca in Canada, in SUA, in Noua Zeelanda sau in Papua Guinee - nici una din astea nu e in EU si nu are nici o treaba cu Brexit. E vorba de piata muncii, daca produci medici pe gratis si ii platesti apoi cu tarate, normal ca pleaca. Solutii exista, dar nu dau bine la poporul socialist asa ca nu se aplica.
Daca pui intrebarea de ce platim noi toti facultati de ce nu pui intrebarea de ce platim plimbarile pensionarilor prin Bucuresti cu RATB-ul, de ce platim milioane de asistati sociali, de ce platim un milion de functionari in plus, de ce platim cel mai numeros serviciu de securitate din Europa, de ce platim o gramada de aiureli, nu doar facultatea. Pentru ca suntem socialisti, de-aia, iobagul munceste, plateste si cand are mai mult atunci se apleaca si mai tare si plateste si mai mult. Pentru ca URSS a castigat razboiul rece, ne-a facut pe toti socialisti, un liberal clasic ar fi considerat de mai de dreapta decat extrema dreapta in zilele noastre.
Iar cand te duci la medic si vezi ca au ramas in tara doar aia care ori traiesc din spaga, ori sunt prea incompetenti sa plece undeva, nu te intreba de ce pentru ca stii. Dar te faci ca ploua pentru ca folosesti expresii gen "au fost educati pe banii nostri (adica ai statului roman) " care te fac sa te intrebi daca esti foarte naiv sau rau intentionat, pentru ca statul roman nu produce nimic si nu face bani din piatra seaca, doar ii talhareste de la altii care produc - salariati, intreprinzatori, companii sau simpli proprietari de un pogon de ciulini care platesc taxe pentru acest privilegiu de a scrie "Romania" pe harta in jurul petecului lor si pentru ca ajunge la Poarta Alba daca nu plateste - e mai bine decat sa nu platesti Mafiei, dar nu cu mult.

TibiV

Quote from: AdrianB1 on June 25, 2016, 07:49:53 PM
te faci ca ploua pentru ca folosesti expresii gen "au fost educati pe banii nostri (adica ai statului roman) " care te fac sa te intrebi daca esti foarte naiv sau rau intentionat, pentru ca statul roman nu produce nimic si nu face bani din piatra seaca, doar ii talhareste de la altii care produc - salariati, intreprinzatori, companii sau simpli proprietari de un pogon de ciulini care platesc taxe pentru acest privilegiu de a scrie "Romania" pe harta in jurul petecului lor si pentru ca ajunge la Poarta Alba daca nu plateste - e mai bine decat sa nu platesti Mafiei, dar nu cu mult.
Este prea cald ca sa imi pierd timpul si energia cu asa ceva...

Dar de ce nu propui tu referendum pentru Roxit ?!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

#6756
Quote from: TibiV on June 25, 2016, 01:20:05 AM
Quote from: vancouver on June 24, 2016, 03:48:36 PM
impactul economic va fi cred eu limitat. Impactul pe fonduri europene de asemenea limitat.

Daca este atat de limitat, atunci nu ar fi bine sa iasa din UE si FR si DE ?...
Ca efectul va fi tot limitat.
Si atunci... De ce sa nu sa iasa toata lumea ?!?!....
Sa desfiintam de tot UE.
Sa vezi atunci impact limitat...

O sa facem totul "din banutul nostru".
(Desi, pe de alta parte, cineva mi-a zis astazi:
"Britanicii se plang ca platesc prea mult la bugetul UE si primesc inapoi prea putin. Dar un sfert din medicii/asistentii nostri sunt in UK, si UK nu a cheltuit un ban pe scolarizarea lor." Perfect adevarat. Dar votantul britanic nu l-a observat pe medicul care l-a tratat si care vorbeste perfect englezeste, educat in Romania pe banii statului roman, dar categoric a observat cersetoarea cu fuste largi venita din Romania...)


Te isterizezi inutil, poti sa intrebi si in stil de gentleman, daca tot e vorba de englezi. In afara de asta nu esti atent la ce am scris. Intre altele am spus ca GB va trebui sa contribuie si ca ne-membru la dezvoltarea României. Si am explicat si de ce, dar repet. Poate ca de data asta esti mai atent.


Iata ce vreau sa spun cu impact limitat:

1. Pe exercitiul financiar 2007-2013 Romania a absorbit doar ca. 75% din banii pe care i-a avut. Daca fondurile erau mai mici fie si cu 10%, atunci pentru Romania impactul era ZERO. Null. Pentru ca oricum nu ajungeam nici atunci la suma disponibila.
2. Pe 2014-2020 povestea se va repeta. Suntem la mijloc de 2016 si absorbtia pe 2014-2020 este aproape zero, exceptie fondurile pentru fermieri. Deci nici pe 2014-2020 nu ar conta.
3. Iesirea GB din UE nu inseamna incetarea imediata a platilor catre UE. Bugetul pe 2014-2020 este batut in cuie si GB va contribui pana la capat. Asadar impactul pentru România va fi abia din 2021 in colo - si asta teoretic, ca practic in 2021 vom fi ocupati sa o dregem cu absorbtia pe 2014-2020, si nu ne vom ocupa inca de banii pe 2021-2027.
4. Fondul de coeziune si banii de tip contributie UE de peste 85% oricum erau ganditi pe termen limitat, pana cand tarile din est mai recupereaza din decalaje. Este posibil ca oricum sa nu mai primim bani de acest tip dupa 2021. Sau poate fondul de coeziune (sau cum se va numi) va fi pastrat exclusiv pentru Romania si Bulgaria, cele mai sarace din UE, dar cu contributie nationala usor mai mare, de minim 25%.
5. FOARTE IMPORTANT: Marea Britanie va trebui sa contribuie la dezvoltarea tarilor mai sarace din UE. Stiti foarte bine ca Norvegia si Elvetia ofera fonduri nerambursabile tuturor tarilor din Europa de Est si de Sud. Este o politica ce nu are legatura doar cu existenta UE. Nu stiu daca stiti, dar Romania a primit fonduri europene si pe vremea lui Ceausescu. Din acesti bani s-au facut podurile peste Dunare de la Cernavoda si s-a inceput autostrada A2. Si pe vremea aceea NICI VORBA ca Romania sa intre in UE. Scopul tarilor mai bogate este de a dezvolta tarile din jur, ca sa aibe piete de desfacere, firmele mari sa se poata extinde acolo, tarile respective sa furnizeze la o adica forta de munca buna si ieftina, dar educata si civilizata.
6. ATENTIE ATENTIE: POLITICA AGRICOLA COMUNA (PAC), cea din care decurg banii europeni din agricultura, adica subventiile europene, este facuta de tarile UE, plus Islanda, Norvegia, Lichtenstein si Elvetia. Subventiile agricole reprezinat cam 50% din banii pe care Romania ii primeste de la UE. Deci repet, aceasta politica este facuta SI DE TARILE CARE NU SUNT MEMBRE ALE UE si acestea participa in egala masura cu fonduri, precum si beneficiaza de ele. Scopul PAC este asigurarea securitatii alimentare la nivelul Europei (nu la nivelul Uniunii Europene). ATENTIE inca o data: Islanda, Norvegia, Lichtenstein si Elvetia NU SUNT TARI CANDIDATE LA UE. Nu doresc sa intre in UE, iar regimul de colaborare este permanent. Deci Norvegia si Elvetia contribuie semnificativ la subventiile UE din agricultura din ROMANIA, desi nu sunt membre UE si nici nu vor deveni.
7. ATENTIE ATENTIE: Elvetia nu este membra a Uniunii Europene si nici nu va deveni. Si totusi are un tratat de colaborare cu UE, care prevede printre altele ca românii si bulgarii pot lucra liber in Elvetia de la 01.06.2016 (urmariti stirile de acum 3 sapt.).  Deci atentie: ELVETIA nu este membra si totusi putem lucra liber acolo, fara vreun permis de munca.... In schimb in GB, desi este membra UE, exista acel numar de la finante, care trebuie obtinut si fara de care nu se poate lucra, deci exista oricum o minima piedica formala (dureaza 2-3 sapt. in constructii obtinerea permisului de munca CSCS). (PS. cf. corectura bogdymol, nu este obligatoriu acel CSCS).

Va rog mult de tot, hai sa incetam sa fim isterici, fara sa stim despre ce este vorba.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

bogdymol

Quote from: vancouver on June 25, 2016, 09:07:02 PMIn schimb in GB, desi este membra UE, exista acel numar de la finante, care trebuie obtinut si fara de care nu se poate lucra, deci exista oricum o minima piedica formala (dureaza 2-3 sapt. in constructii obtinerea permisului de munca CSCS).

CSCS, mai pe englezeste "Construction Skills Certification Scheme", nu este un permis de munca. Este doar un card care atesta ca muncitorul are competentele necesare pentru a putea lucra pe un santier, si ca poate sa isi faca treaba in siguranta (Health & Safety-ul e primul lucru ce se discuta la inceputul oricarui santier de constructii din UK). Cardul se obtine avand urmatoarele:
- trecut testul Health, safety and environment test de la CITB (intebari generale de siguranta pe santier)
- dovedind competentele necesare pentru lucrul pe santier (diploma de facultate sau diverse alte cursuri, experiente pe santier etc. - sunt multe variante pt dovedirea competentelor)

Cardul il primesti, din cate stiu eu, cam in 4-6 saptamani.

Totusi, nu este obligatoriu sa il ai pentru a putea munci pe un santier. Depinde de la santier la santier si de pretentile contractorului principal si al managerului de santier. Se poate lucra si fara ala, fara nici o problema.

La final: CSCS nu e permis de munca, ci un card care dovedeste competentele muncitorului de a lucra in siguranta pe un santier.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

vancouver

Multumesc pentru precizari bogdymol. Cred ca am incurcat eu borcanele. Da CSCS nu este obligatoriu. In schimb am inteles ca este altceva obligatoriu: existenta unui numar fiscal, nu stiu cum se numeste. Fara acela chiar nu se poate munci legal. Desigur, si acela este o formalitate. Poate stii despre ce vorbesc. Eventual raspunde-mi pe pm, ca altfel deviem prea mult.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

AdrianB1

Cumva numarul de inregistrare fiscala? E echivalent, intr-un fel (stiu ca nu sunt identice) cu SSN american si e utilizat pentru a plati taxe, in special in cazul in care nu sunt retinute la sursa sau, atunci cand sunt retinute la sursa, pentru a se identifica pentru cine sunt platite.

bogdymol

Quote from: vancouver on June 25, 2016, 10:09:50 PM
Multumesc pentru precizari bogdymol. Cred ca am incurcat eu borcanele. Da CSCS nu este obligatoriu. In schimb am inteles ca este altceva obligatoriu: existenta unui numar fiscal, nu stiu cum se numeste. Fara acela chiar nu se poate munci legal. Desigur, si acela este o formalitate. Poate stii despre ce vorbesc. Eventual raspunde-mi pe pm, ca altfel deviem prea mult.

Poate e necesar numarul de inregistrare sociala... habar nu am. Dar daca lucrezi la o firma din UE si ea te trimite temporar acolo pentru un anumit proiect, poti lucra in UK fara numarul ala de inregistrare sociala.

Daca vrei sa lucrezi direct pentru o firma britanica nu stiu exact care sunt procedurile.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

TibiV

Este prima data cand dau de site-ul asta.
Nu stiu al cui este, nici cine a scris textul.
Dar mi se pare cam adevarat ce a scris....
brexitului[/b]/]http://www.piticigratis.com/2016/06/valoarea-educativa-a-brexitului/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Alecu, se pare ca nu o sa vezi prea curand circuitul de la Tg Mures gata.  Cred ca peste 2 ani ar fi o varianta optimista.

" La Parcuri Auto pentru Sporturi cu Motor am pierdut finanţarea, am câştigat procesele cu constructorul italian după mai bine de doi ani (...) Avem 6 acţiuni pe rol, ne vom îndrepta împotriva constructorului, însă toate la timpul lor "
...
"În cazul proiectului Parcuri Auto pentru Sporturi cu Motor "Transilvania Motor Ring", cofinanţat din fonduri ale Uniunii Europene în cadrul Programului Operaţional Regional 2007-2013, cu o valoare totală de 58.136.243,07 lei, CJ Mureş s-a reuşit evacuarea constructorului de pe amplasament, dar s-au pierdut 12 milioane de lei din fonduri europene"

Asta a declarat presedintele CJ Mures

alecu26

Și ce îi împiedică să reliciteze? Nu știam ca e constructor italian.  Îmi aduceam aminte de ceva romanesc....local.  În fine. Poate fac totuși ca cnadnr. ...licitare pe bucatele.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).