Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 9 Guests are viewing this topic.

TibiV

#8460
Yupeeeeeeee !

:banana2:

Acum apreciaţi şi voi "Top Gun"...
Unul pilotează şi altul se ocupă de "target acquisition"... :lol:...

:gj:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Denis

Superba filmarea!! bravo baieti  :cheers: la cat mai multe filmari! :D

Silviu

Multumim pentru superbul foto-video reportaj.Doar atat:Tot respectul pentru UMB!Lasatii pe oamenii astia sa ne faca autostrazile!!!Restul e cancan :)sunt curios ce au de zis gen salini-impregilio de calitatea lucrarilor executate aici.

rocklee

UAaauuuuu  :o...super filmare baieti ... :cheers: :cheers:

multumin mult de tot ... :gj: :drunk:

TibiV

Şi când treceţi de pădure spre Nădăşelu ?....
Că ne cam învăţaţi cu nărav.... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

#8465
Dincolo de padure nu am mai trecut pentru ca se cam terminase bateria si in plus nu se lucra. Ziceau si cei de la UMB ca deocamdata nu au aranjat drumurile tehnologice acolo.

TibiV

Horaţiu, aţi făcut mai mult decât speram toţi...
Inclusiv cu super-reportajul de la sol !... :)

Întrebam la modul general, nu ca reproş...
Când ajungeţi acolo peste 2, 3 sau mai multe săptămâni ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

In niciun caz nu am luat-o ca si un repros. Dar tineam sa clarific de ce nu apare nimic nici de la sol si nici din aer cu partea cealalta.

horatiu.cosma

Legat de padurea de pe Gilau-Nadasel, inteleg ca nu se poate intra acolo fiindca inca nu exista acord de mediu. Probabil solutia pentru padure si pentru nod e aprobata de cei de la mediu, dar acordul trebuie sa iasa pe toata sectiunea de la Ogra la Bors. Din cauza faptului ca se intarzie reactualizarea SF-ului tunelului Meses, acordul care contine si aceasta portiune de tunel, nu poate fi emis. Asta inseamna ca nu doar padurea de la Gilau e cu probleme, ci si loturile de la Ogra la C.Turzii, Suplacu-Bors si Nadasel-Mihaiesti, unde urmeaza sa se semneze. Din ce ne spune @bridge, SF-ul pentru tunel merge prost. Daca nu reusesc sa il faca si se va ajunge la reziliere, atunci ce se va intampla? Se blocheaza toate loturile de la Ogra pana la Bors? Solutia cea mai simpla si eleganta e o lege care sa permita spargerea acordului de mediu in tronsoane, echivalente cu tronsoanele de autostrada. Ar rezolva multe probleme. Care sunt sansele sa reusim asa ceva? Poate stie @cutter mai bine.

Europiu

Super-faina treaba, felicitari tuturor celor implicati!

Si cu grinda aceea de la pasajul Gilau ce e? Ca nu ne-ati spus povestea pana la capat.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

Imi scapa termenul. E ceva chestie cu probleme ce sta intre grinda si pila. Ce probabil ca va trebui scoasa si inlocuita. Dar pentru treaba asta e nevoie de "ridicarea" grinzii cu cativa mm.

TibiV

"acordul trebuie sa iasa pe toata sectiunea de la Ogra la Bors. Din cauza faptului ca se intarzie reactualizarea SF-ului tunelului Meses, acordul care contine si aceasta portiune de tunel, nu poate fi emis. Asta inseamna ca nu doar padurea de la Gilau e cu probleme, ci si loturile de la Ogra la C.Turzii, Suplacu-Bors si Nadasel-Mihaiesti, unde urmeaza sa se semneze"
Uau...
Pe ăştia i-a chemat cineva la control psiho-pupu ?!?! ..
La "pravalia" mea ne cheamă anual, dar adevărul este că toţi ăia cu "stoluri" sunt încă bine mersi..  :D
Dar am fost toţi controlaţ!i... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Quote from: horatiu.cosma on February 08, 2016, 12:11:00 AM
Legat de padurea de pe Gilau-Nadasel, inteleg ca nu se poate intra acolo fiindca inca nu exista acord de mediu. Probabil solutia pentru padure si pentru nod e aprobata de cei de la mediu, dar acordul trebuie sa iasa pe toata sectiunea de la Ogra la Bors. Din cauza faptului ca se intarzie reactualizarea SF-ului tunelului Meses, acordul care contine si aceasta portiune de tunel, nu poate fi emis. Asta inseamna ca nu doar padurea de la Gilau e cu probleme, ci si loturile de la Ogra la C.Turzii, Suplacu-Bors si Nadasel-Mihaiesti, unde urmeaza sa se semneze. Din ce ne spune @bridge, SF-ul pentru tunel merge prost. Daca nu reusesc sa il faca si se va ajunge la reziliere, atunci ce se va intampla? Se blocheaza toate loturile de la Ogra pana la Bors? Solutia cea mai simpla si eleganta e o lege care sa permita spargerea acordului de mediu in tronsoane, echivalente cu tronsoanele de autostrada. Ar rezolva multe probleme. Care sunt sansele sa reusim asa ceva? Poate stie @cutter mai bine.

Tu ne rezumi o carte a lui Kafka, nu-i asa?

Nu vreau sa las tastatura sa vada ceea ce gandesc eu despre acei oameni care sunt responsabili (fie si prin non-actiune) pentru aceasta aberatie. Mai ales cei de la mediu, care nu vin cu o propunere de rezolvare normala si se prevaleaza de diverse legi rigide, de parca nu exista posibilitatea de a modifica legile cand sunt absurde sau poate nici macar nu e nevoie de modificarea legilor, ci doar de unele masuri administrative...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Europiu

Quote from: vancouver on February 08, 2016, 01:03:41 AM
Tu ne rezumi o carte a lui Kafka, nu-i asa?

Asta o propun ca bancul lunii februarie! Pe bune, stateam ca bou' in fata monitorului, la 1 noaptea, si nu ma puteam opri din ras...  :lol: :cheers:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ciprianul

Felicitari baieti pentru filmare,ati facut o treaba demna de respect. Bafta pe mai departe
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.