DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

In curand va incepe excavatia pentru radiere si blocurile de ancorare. Adancimi destul de mari...peste 20 de metri.
Drumurile noastre POATE;

perfidus

Min 5:16 -> deja se foreaza pilotii pentru fundatia pilonilor. Armaturile sunt impinse in jos mult, se va ajunge la capetele de piloti mai tarziu prin excavatia de care vorbeste alecu26. Excavatie care va fi sprijinita de peretii mulati cu care s-a inceput. Deja e cam clara tehnica aplicata... dar ma astept si la surprize!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dorum

mie mi se pare ca lucreaza foarte incet... sau e doar parerea mea?

voicul

Asta ar fi si senzatia mea, dar ma tot gandesc ca nu se vede ce fac (e in pamant). Sincer nu cred ca stau ca altii.

CNAIR mai are niste licitatii: relocari, diverse, deci degeaba s-ar grabi ei.

jaston

Se lucreaza bine. Dar e greu sa iti dai seama pt ca se fac forari.."ascunse" pt fundatia pilonilor.
La blocul de ancoraj de la Braila se poate vedea ca lucrarile avanseaza.
O observatie doar: puteau avansa mult mai bine daca atacau toate fronturile de la inceput. Au inceput bine cu blocul de ancoraj Braila..dar de celelate s au apucat de treaba mai tarziu..prin iulie-august. Acum se vede ca se lucreaza pe toate fronturile. Ceea ce este foarte bine.

alecu26

Sunt utilaje speciale...adancimi record pentru Romania. Posibil sa nu fi fost disponibile...sau sa finfost custom made.
Mai multe utilaje gramada....cred ca se putea...dar era haos. Si asa a fost un accident mortal din cauza nebuniei de acolo si a oamenilor care umbla pe ubde nu trebuie prin santier.
Drumurile noastre POATE;

jaston

Tot ce e posibil. Poate n au avut aceste utilaje la dispozitie. Nu suntem la fata locului ca sa stim tot ce misca.

alecu26

O sa fie spectaculos cand se incep pilonii principali. Vor fi in tehnologie cu glisare continua. Adica I-ai dat drumul....te mai opresti sus. Cativa cm pe ora...parca asta e progresul.
Drumurile noastre POATE;


alecu26

chiar mai mult. Teoretic mobile sunt si cele cataratoare...si autocataratoare. Asta se va autocatara continuu.

ceva de genul asta:

Drumurile noastre POATE;

carutasul


alecu26

In Romania s-a mai facut asa la Turceni...la turnul de racire...sau cum ii zice.
Drumurile noastre POATE;


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

^^ sunt multe, gip grup din bucuresti le facea pe astea cu glisare continua, fie cu sectiune variabila gen cosurile de fum sau constanta - silozuri, turnuri etc
cosul de fum de la phoenix baia mare - are 350 de metri inaltime, 20 la baza si 9 metri la varf - cred ca a fost ultimul mare, dupa 1990
Pacat de discontinuitatile astea de "tranzitie", o gramada de experienta cred ca s-a pierdut ca nu ai tinut ocupati cu lucrari, la fel ca in alte industrii, oameni care ar fi vrut sa faca treaba
Cred ca sunt zeci de constructii cu glisare continua facute in tara
(unele incearca acum sa le demoleze controlat si nu mai reusesc din prima - gen cel de la dej de la combinatul de fibre)