News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 23 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Acum am inteles de ce s-au expropiat atatea hectare cu proprietari alesi. Imi pare foarte mare nodul, "de viteza".

alecu26

În ultima vreme exista tendința cnadnr de a recomanda viteza de proiectare prin nod de 60 la ora. E și de mar3 viteza șase capacitate.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Fiind vreme buna si Mos Nicolae, m-am gandit sa fac, sper eu, penultimul reportaj de anul asta. Asa ca am dat o fuga pe Gilau-Nadasel. Avansul e mai mare decat as fi crezut. Cred ca au trecut de 80% avans fizic pe portiunea cu AC.La I, III, IV e finalizata suprabetonarea, la II sunt foarte avansati, iar la V o deschidere e gata. La zidul de sprijin a mai venit o foreza, o sa finalizeze forajele pana pe 19 decembrie, cand intra in vacanta. Pamant vegetal, rigole, terasamente, asfalt, toate sunt 90 la suta finalizate. Poze mai tarziu.

mhCoder

vesti bune, asteptam pozele. sper sa nu se strice F5-ul

stangabriel

A3 Ploiesti Bucuresti.

Au terminat de pus panourile anti zgomot. Au pus si in zona padurii de la Snagov, zona protejata. Acolo a fost scandal dupa constructie din cauza animalelor, noroc ca e un viaduct in zona  si nu s-a mai modificat.

Panourile antiorbire parca sunt toate noi, poate le-a spalat ploaia dar au fost si completate.
Parapetii sunt reparati sau indreptati cei vechi. Va dati seama ca profilul stalpilor nu mai are aceeasi rezistenta, dar de, poate nu ies aceleasi numere la loto de fiecare data.

Trambulinele sunt ok, dar politia era intr-un logan albastru la panda, riscandu-si viata.
Nodul  Gherghita era folosit de masini, ma lucrau la igienizare, viteza 60  km /h  pe bretea .

Si poate cel mai important, in nodul Snagov, la punctul de intretinere, erau 2 freze noi, 2 camioane cu sararnita plus un munte de sare si un deal de nisip.

Toate iesirile de urgenta erau deschise, insa parcarile stateau inchise si urate in soare, cu iarba inalta. Sunt parcari mici , ieftin de asfaltat si aranjat. Pacat. Cel putin pe lotul Pizza sunt la nivel, compactate deja.

horatiu.cosma

Incepem de la km 0. Aici nu prea sunt mari modificari de data trecuta, nici nu prea mai e mult de lucru.


S-a desfiintat accesul pe terasament si s-a completat cu pamant vegetal.


Viaductul I.

Au avansat destul de bine cu tasarile din vecinatatea culeilor.


Privire spre km 0. Lipseste doar stratul de uzura, nu va lasati indusi in eroare de noroi.




horatiu.cosma

Utilaje parcate. UMB e in mini-vacanta.






horatiu.cosma

Nimic nou la I, suprabetonarea e finalizata de ceva timp.







horatiu.cosma

Si o luam spre II. Aceeasi situatie ca si spre km 0, lipseste doar stratul de uzura.



Si am ajuns la II. Aici au avansat bine cu suprabetonarea. Doua deschideri sunt finalizate, si alte doua cu fierul pus deja. Cu putin noroc, pana pleaca in vacanta pe 19 termina si aici.











horatiu.cosma

Continuam spre III.


Privire inapoi.

Asfalt peste podetul finalizat, inainte de III.

III, suprabetonare finalizata.






horatiu.cosma

Si aici sunt aproape sus cu terasamentul.


Continuam spre IV.


Privire inapoi.

Si am ajuns la IV. Aceeasi poveste cu suprabetonarea.







horatiu.cosma

Ati mai vazut voi drum de acces asfaltat?

Sunt sus si aici cu terasamentul.





horatiu.cosma

In continuare, spre V. Scuze ca am insistat putin mai mult pe pamant vegetal, rigole, scurgere, aranjarea depozitelor de pamant, dar na, pentru Salini-Impregillo.











horatiu.cosma

Si am ajuns la V. Aici am fost surprins ca au inaintat bine de tot cu suprabetonarea. O deschidere e aproape finalizata. Nu credeam ca au inceput. Cu terasamentul stau bine. Se observa in departare cele doua foreze. Nu am mai mers pana acolo.







horatiu.cosma

Pe drumul de intoarcere, ca sa nu ma plictisesc :).





Terasament la II.


Cam atat. Speram ca vor primi padurea pana in martie/aprilie, ca nu mai e foarte mult de lucru. Seara faina in continuare.