News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 28 Guests are viewing this topic.

vancouver

#24915
Cand va uitati la "alte tari" nu luati numai perioada de la "prima lopata" pana la darea in circulatie. Aia, da, e de 4-5-6 ani, maxim 10 ani la proiectele montane. Dar anterior mai sunt inca ca. 10 ani de birocratie. Si ei trebuie sa faca un SF (de regula se face intern, nu e nevoie de licitatie, aici noi mai pierdem 1-2 ani), apoi proiectarea, apoi exproprieri, lupta cu ecologistii prin instante, licitatie de constructie (de regula mai multe licitatii, tunelurile si podurile mari se liciteaza primele separat). Si sincope gen insolventa mai apar si pe la altii, sunt cazuri de s-a intarziat 3-4 ani din cauza asta. Cand ai un proiect lung si dificil sansa de a avea o problema undeva cu un antreprenor e mult mai mare decat la un proiect la campie.

Deci 9 ani pusi de CNAIR acum in licitatie pe Ploiesti-Brasov sunt realisti, la care se adauga anii de clarificari, contestatii, relocari de utilitati, exproprieri, etc...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

sa faca odata ceva si un SF de calitate e primul pas care NU poate fii omis
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pentium10

Declaratie Mariana Ioniţă: Undeva în a doua parte a acestei luni se va termina şi Iernut – Cheţani şi se va da în trafic cu nodul de la Cheţani.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Dominik

Se mai aude ceva, vreo vrabiuta, se ridica pe SEAP luna aceasta lotul Suplacu de Barcau- Chiribis  ???
You're in Steelers Country

ludus

#24919
Fotografii superbe realizate de fotograful Levi din Luduș, un fotograf pasionat care a imortalizat întregul șantier în acești ani.


















Powered by API/PUM imgur uploader
T. Luduș

miszlik

Superbe poze! Multumim! Viaductul de la Bogata nu e chislog!

voicul

AMR 1 zi, adica doar azi nu e maine!  :lol:

Eu nu vad segmentul asta de 5, ci de 31 km (sau cat e cu tot cu cei din H), ca doar nu te duci pana in vama ca sa te intorci.

alexandruduma

Asa il vad si politicienii cand fac totalul de km deschisi anul acesta.

vancouver

Partea maghiara se pare ca nu e gata. Maine poate doar o inaugurare formala la noi, fara deschidere de trafic.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

pentium10

Ungaria a inchis tara pt turisti.
Totodata a inchis cateva puncte de granita considerate mici (2100 mza pe zi) din lipsa de personal. In special la granita cu Slovacia, unde un ocol este si 120km.
Chiar ieri s-a dat la stiri ca lumea a ramas blocata, si multi lucratori transfrontalieri nu au ajuns la servicii ieri, sau nu au mai venit acasa si au stat la pensiuni.
Pe forumurile maghiare se discuta ca e cam grea decizia sa se deschide noi puncte de treceri cand ai inchis altele.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

vancouver

In cazul de fata sunt si probleme tehnice pe lotul maghiar de la granita. Nu are legatura deocamdata cu factorul politic / covid / etc..
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

pentium10

Ce probleme tehnice pot apare acum?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

ladposta

Poate n-ar strica si ceva linkuri, impreuna cu afirmatiile pe care le postati. De partea cu inchiderea granitelor se mai aude pe ici si colo, dar poate ar prinde bine ceva linkuri despre problemele tehnice

vancouver

Nu stiu in ce constau probleme tehnice, este ceea ce s-a comunicat de catre partea maghiara ca motiv ca nu pot deschide inca. Poate ca le rezolva repede si totusi maine se poate deschide, sa vedem.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alin_simeriaveche

Acum am trecut pe lângă hotel Darina din Ungheni, Târgu Mureș și erau parcate două Dacii Duster inscripționate Zublin.