News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

Tavi

^
corect + undeva unde se poate face si un nod si un drum de legatura

alecu26

intradevar...cred ca va fi un drum de legatura dar nodul va fi ceva mai departe...doarece trebuie pregatita si continoarea spre Ploiesti.
Drumurile noastre POATE;

marisRO

Ministrul Transporturilor a spus ca tronsonul Campia Turzii - Targu Mures a fost cuprins ca si sectiune in cadrul Autostrazii Transilvania, avand o lungime de 55,2 kilometri cu un cost mediu de realizare de zece milioane de euro pe kilometru.

Sursa: http://www.wall-street.ro/articol/Auto/156805/studiul-de-fezabilitate-al-autostrazii-iasi-targu-mures.html

ciprebbe

Doamne ce nebunie.......
Avem asa:
-  in 2014 s-ar incepe lucrarile la Gilau-Nadasel constructor UMB ( aici chiar as ruga din colegii care pun intrebari la MT sa vada daca e sau nu reziliat contractul cu UMB)
- in urma negocierilor de ieri cu FMI se va continua tot in 2014 Suplacu- Bors ( cu bani de la buget, probabil bagata la inaintarea aceasta bucata sa se incadreze in acel +0.2 (de la 2 la 2.2 % ) deficit bugetar)
- acum apare in discutie C.Turzii - Tg Mures ( 10 mil/km e ft mult, relieful e aproape ca la campie , pod peste Aries si cateva peste Mures in rest se merge pe valea Muresului asemanator cu Sebes-Turda(unde pe 70 km avem un cost mediu de 7mil/km cu TVA dupa deschiderea ofertelor(nu am luat in calcul ofertele cu pret de dumping)) Aici se poate face lejer cu 6 mil/km. Totul e sa fie bani(poate intra pe fonduri sectorul asta).
De vorbe suntem satui cu totii, am vazut in 2013 ce s-a intamplat. In 2014 vom vedea ce surprize ne rezerva..pana atunci vorba lui Ionut: Un prost arunca o piatra si sar 10 sa o scoata.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Sargon1806

Quote from: Goldmund on November 05, 2013, 09:29:58 AM
Traseul autostrazii Comarnic-Brasov a suferit unele modificari majore, actualul traseu il gasesti aici:

http://www.gandul.info/financiar/traseul-autostrazii-comarnic-brasov-a-fost-modificat-au-aparut-10-kilometri-de-tunel-prin-munti-11328555

Poate ne pune cineva la dispozitie si o harta mai exacta cu acest tronson din A3

Omule... ala e un articol de presa, nu o documentatie de atribuire... Iar harta din articol e fix aia din documentatia pe care am postat-o inainte, deci nu include modificarile discutate in cadrul dialogului competitiv. Uita-te si tu mai bine inainte.

Inca nu am vazut nicio harta cu cele 3 tuneluri incluse si la cat de greu comunica CNADNR probabil ca va mai dura pana ce va reusi cineva sa smulga cu forcepsul vreo harta actualizata.

Basic line: desi ma simt un pic luat de fraier atunci cand comentez proiecte despre care nu mai am puterea sa cred ca vor fi si realizate, logic ar fi ca zona cu patru benzi sa se continue in autostrada.

Pentru transformarea tronsonului Ploiesti-Comarnic in autostrada sunt cateva probleme:
-trebuie realizate intersectiile denivelate. Asta nu ar fi asa o problema mare.
-inainte de Comarnic trebuie latit drumul, care momentan are o banda pe sens, dar o banda suficient de lata cat sa poti depasi fara sa treci de axul drumului. Aici nu stiu cum vor face pentru ca deja au latit cam cat au putut.
-drumul trece fix prin localitatea Banesti. Aici nu vad alta solutie decat aproximativ 2 km de ocolitoare.
-conversia se va realiza sub trafic, pe cate un sens de mers.

Dar ca sa ma intorc totusi cu picioarele pe pamant romanesc, probabil ca pana vom vedea autostrada Brasov-Ploiesti vom avea deja masini care leviteaza, deci nu va mai fi nevoie.

tigrel58

@ciprebbe
Incerc si eu sa inteleg promisiunile televizate.
Presupunerea mea este ca s-au alocat bani de la buget pentru A3, dar NU pentru Suplacu de Barcau - Bors, respectiv nu sume care sa influenteze deficitul bugetar. S-a spus explicit ca sunt programati 600 mil. lei pentru Comarnic - Brasov, asta e intr-adevar o suma ce ar insemna spre 0,2% din PIB. Poate ca s-au prevazut ceva bani pentru Gilau - Nadasel.
Nota bene este ca si-au propus continuarea lotului Suplacu de Barcau - Bors, similar scaderii CAS cu 5% din sem. II, vezi declaratiile tanti nemtoaice de la FMI, care de altfel pare o tipa OK.
Dupa succesul ofertei Romgaz, e posibil sa se joace la doua capete pentru lucrare buget / concesiune A3. 

ciprebbe

Eu ma minunez de aberatiile ce apar dupa introducerea acelor 7 eurocenti/l de combustibil.
Eram invatati cu promisiuni de sute de km apoi s-a trecut de 1000km.
Acum vad ca ni se promit 4000 KM (Au au auuuuuuu) in urmatorii 14 ani ceea ce duce la inaugurarea anuala a 285 km in conditiile in care cu fonduri UE abea inauguram cate 100 Km / an.
In conditiile astea nu va mai exista discutia VO versus VP(vor exista ambele), se va finaliza si Centura S si N Bucuresti, A3, A6, Ax de la Bucuresti in Moldova, Ax Iasi - Tg Mures, Ax Ramura Sudica pe la Craiova.... WOW si tot nu sunt 4000 deci mai trebuie sa inventam autostrazi ca vom avea bani.....
Sunt curios ce plan vom avea pt 2027.
Ca tot suntem pe topicul de A3, eu sincer in acest moment nu o vad finalizata cap-coada in urmatorii 10 ani, chiar daca Ungurii se apuca de la Debrecen la Bors, de partea lor, in curand.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tonică

mai in gluma, mai in serios, va pot spune ca am eu o sursa secreta din anul de gratie 2025 care tocmai ce mi-a trimis mail cum ca aberam lamentabil caci el nu vede nimic, nimic din ce-i scriu eu acum ca s-ar realiza si chiar ne cearta c-am fi si noi de vina pt asta, ca am cascat gura la promisiuni iar el tot pe dn-uri umbla, pe alocuri bara la bara. In plus cica s-ar fi inventat si masina aceea de care scrieti pe aici ce leviteaza nevoie mare insa n-a aparut si pe la noi din motive de saracie lucie si din prea multe cabluri prin aer ( e un boicot al transelectrica pare-se...) :D

cricric

@ciprebbe: Le dam fum in nas la poloneji

ciprebbe

#2259
Sa ne revenim din vise cu picioarele pe pamant,
Colegul Panda_no 5 s-a plimbat pe A3 si a postat pe SSC urmatoarele:

Quote from: panda_no 5;108488627Pe la pranz a iesit putin soarele
Am tras o fuga cu bicicleta



Totul este gata mai putin ultimul strat de asfalt si marcajele.
Au nivelat si terenul din stinga si dreapta tronsonului
Rigolele de scurgere sunt gata si ele toate.

In unele zone acoperite cu pamant vegetal a aparut vegetatie. Probabil buruieni.

Spre capatul tronsonului o mica surpriza.
Pizzarotti lucra cu un autogreder, un compactor, un buldoexcavator, un camion si cativa oameni la aducerea la cote a terasamentului pe zona unde nu au putut lucra din cauza retelei electrice.Luau material din gramada care se vede si in poze.



Nu stiu daca sa le dau crezare, cica maine ar turna balastul stabilizat pe aceeasi zona.
Incerc sa ajung si maine in zona.
E clar ca lucreaza numai Pizzarotti cu utilajele proprii si proprii oameni.
Au desfiintat toata organizarea de santier care o aveau in Stefanesti si au mutat tot in baza de pe str Gherghitei.

Fuscobal, nu pot pune grinzile pentru ca le sta in cale in Popasului un stilp de iluminat si cablurile care sunt intre stilpii de iluminat.
Pe zona dintre tronsonul gata si str Popasului nu au mai facut absolut nimic.
Sanse 0 sa dea drumul pina in Popasului, dupa ce acum o luna si jumatate erau absolut siguri ca la 1 Dec vor da drumul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#2260
Quote from: panda_no 5;108507695Dupa tura de astazi.
Nu se lucra nicaieri!
De aici ar trebui sa inceapa tronsonul pina in Popasului


Macaraua pentru incarcat descarcat grinzi asteapta
Din ce mi-a spus un paznic ar fi adus aici linga centura si grinzile care erau depozitate cam la 2 km de centura pe o parte a A3.Poate confirma cineva care a venit astazi pe A3.


Poze pe sensul Bucuresti Ploiesti spre Ploiesti.
Pe acest sens e in continuare doar balast stabilizat.
Pe celalat sens sunt doua straturi de asfalt
Se vede si viitoarea banda de preselectie pentru  a iesi din A3.Mi se pare cam scurta.Breteaua are si ea balasta stabilizat doar pe 20 de m. Dupa aia are si stratul de uzura.




Aceeasi poza cu vederea de ansamblu.Avans aproape 0!


Pe pasaj gaurile pe care le-au dat pentru parapeti le-au umplut cu un lapte de ciment pentru conservare peste iarna.

Cum va spuneam si ieri au nivelat terenul pe ambele laterale.Pamantul strins in movile este carat.


Aceeasi poza la nesfarsit.A3 aproape gata.


Intoarcere 180 de grade si exact din acelasi loc bucata lasata de izbeliste.Distanta nu e chiar asa mare cum pare in fotografie.



Intre str Popasului si calea ferata spre Constanta in continuare nimic.
La trecerea peste calea ferata au turnat betoane spre viitoarea baza a Pizzarroti care este pozitionata aproape de calea ferata.
Din ce banuiesc pentru lucrarile pe care le vor face pe bucata dintre Popasului si calea ferata vor folosi aceasta trecere.


Cum mi-au spus si ieri, inchid complet baza de la Stefanesti.
Cara toate agregatele de acolo, le aduc in Gherghitei si pun in loc pamant vegetal.

Nu cred sa mai vedem mare lucru anul asta.Poate doar acea portiune unde au fost cablurila electrice.Ma indoiesc ca vor lucra peste iarna la terasamentul pina in pasajul peste Popasului si pe camp pina in calea ferata, chiar daca sunt lucrari care se pot executa si pe vreme nefavorabila.
Pacat ca nu s-au alocat banii necesari, resurse constructorul ar fi avut.
De vina e doar lipsa finantarii!!!!!
E rusinos sa nu fii in stare sa termini 4 km de autostrada pina in Popasului.
E si mai rusinos sa prelungesti un termen pina in 2015 pentru 6 km vitali.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Goldmund

#2261
panda_no5, ciprebbe, mersi pentru poze! :)
E clar ca intre DNCB si Popasului nu exista o finantare completa, altfel maxim intr-o luna ar fi totul gata. Mai ales ca si vremea 'tine' (inca)cu cei care construiesc(e valabil si pentru A1!

yuli 1

#2262
azi   GHERGHITEI slaba miscare


yuli 1

noua statie de balast  stabilizant din gherghitei   POPASULUI un utilaj nivelea pamantul

Ionut

Faine poze! Vad ca pila pasajului A3 peste Popasului este destul de departe de strada. Asta imi da sperante intr-o viitoare largire a strazii, absolut necesara. Au facut cu cap. Bun.