News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 37 Guests are viewing this topic.

marinul

Poate inteleg si cei de la Selina gresit. Nu am fost eu azi, nici nu aveam cum dar in vara am fost scos de pe santier de ei. Cand m-au intrebat pt ce sunt acolo, am incercat sa le explic ca poze ,ca pe un site urmarim bla bla, m-au trimis la cnair sa cer aprobare :D . Acum ce inteleg ei e alta poveste, probabil isi imagineaza ca e imposibil ca cineva sa faca poze voluntar ci sigur e trimis.
Oricum eu cunosc bine zona ca sa am acces langa santier din drumuri publice fara a mai da socoteala cuiva, valabil si pe celalalte loturi din jud Bihor


ludus

Câteva imagini de efect cu A3 în zona Luduș. Mulțunesc, Levi pentru aceste imagini deosebite!



























Powered by API/PUM imgur uploader
T. Luduș

rota

Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

voicul

Care e intreseul sa lucreze 24 din 24? Castiga bani daca termina mai repede?

horatiu.cosma

Dacă constructorul iese mai bine financiar așa, atunci lucrează și noaptea. Dacă ai putere financiară și umană să susții un șantier e mai ok să termini repede și să treci la următorul. Spre exemplu salariile TESA curg constant, indiferent cât durează șantierele, la fel și utilajele, ele își scot banii dacă lucrează la maxim și schimbă șantierele finalizate cât mai des. Sau subcontractorii pot oferi disccounturi dacă le oferi predictibilitate și muncă constantă care să îi țină up-and-running, la fel și furnizorii. Sunt mulți factori care contribuie la o decizie de genul de a lucra în 3 schimburi.

pasadia

Ma indoiesc ca lucreaza 24 din 24. Eventual lucreaza asa la umplerea gropii de imprumut (sunt aduse deseuri din demolari si alte surse de prin Brasov). Altfel au foarte putine echipe in santier, nu vad ce oameni ar putea imparti sa lucreze inclusiv noaptea.

Insa, daca va amintiti, prin aprilie - mai anul trecut, cand au dat AC-ul (prima parte din el), Cuc facea spectaol cu astia de la Alpenside spunand ca vor lucra 24 din 24 si vor inaugura in 2019. Stancu, seful DRDP Brasov, e numit de Cuc, provide din cadrele tinere ale PSD si continua traditia acestor minciuni. Ma mir ca nu a promis si el inaugurare in 2020, daca si-asa sunt la mirificul procent de 20% stadiu fizic.

15 iunie 2019:

Quote,,Ritmul va creşte şi se va trece inclusiv la ture de noapte. Avem convingerea că se va finaliza această porţiune până la sfârşitul anului, dacă se va păstra acest ritm accelerat", a spus Cuc.

SURSA

Ionut

API pe Facebook

Peste cei 26,35 km ai Autostrăzii Transilvania dintre Suplacu de Barcău și Chiribiș au trecut nu mai puțin de 17 ani (!) de la atribuirea lucrărilor, două rezilieri de contracte și o licitație anulată, însă Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere nu dă niciun semn serios că intenționează să termine epopeea.

Probabil ați auzit de viaductul de 1,8 km lungime executat de Bechtel pe lacul de acumulare de la Suplacu de Barcău, cel mai lung viaduct din sud-estul Europei. Ei bine, el face parte din sectorul Suplacu de Barcău-Chiribiș, șantier început de Bechtel și lăsat de izbeliște la 60-70% stadiu fizic când s-a reziliat contractul în 2013.

După plecarea americanilor, CNAIR a lansat licitația pentru finalizarea lucrărilor în 2014, în 2015 s-a semnat cu asocierea spaniolă Corsan-Corviam, dar în 2016 s-a reziliat din cauza mobilizării insuficiente a constructorului.

În 23.08.2017 s-a pornit o nouă licitație, însă după doi ani și jumătate de tergiversări, amânări, contestații și reevaluări, în ianuarie 2020 CNAIR o anulează deoarece antreprenorul desemnat câștigător are probleme financiare în țara de origine.

Cerem noii conduceri CNAIR să relanseze în cel mai scurt timp o... nouă licitație, dar pe baze mult mai solide, astfel încât să încheiem saga acestui tronson măcar după 20 de ani de chin!

StanciuV


ludus

T. Luduș

user201

#22719
Mulțumim pentru poze. Oare pentru lotul STRACO nu ar trebui reziliat sau găsit un "subcontractor" plătit direct, că altfel nu se mișcă ceva serios și timpul trece...

alexV

^
Trebuie reziliat. Cel tarziu in momentul receptiei la Astaldi, lotul Straco trebuie reziliat, indiferent de starea bretelei de acces.
Stim ca vrea, dar e evident pentru toata lumea ca nu poate.

tonică

de urmarit pe forum de cati ani mai apar cate unii care nu vad alt viitor acestui lot fara reziliere, apoi altii care cred ca s-ar pierde mai mult timp asa si merg pe mottoul: "poate-poate". De ani de zile insa s-a tot pierdut timpul si nici un semn nu a aparut ca acel "poate-poate" are vreun temei. Daca noi aici pe forum suntem intr-asa fel de nehotarati, ce sa mai zicem de nulitatile din cnair, cel putin la fel de nehotarati!

voicul

Se rezolva de la sine cu rezilierea, probabil in mai putin de 6 luni.
La cate falimente o sa fie la nivel mare si foarte mare, pe Straco o sa o termine imediat.

mariusj

Sa zicem ca se va rezilia contractul, cat timp mai asteptam pana la relicitare?

Kimi

Realist vorbind, relicitarea nu e cel mai rau lucru. Problema e ca nu s-a demarat la timp.
Intre Ludus si Campia Turzii se circula incomparabil mai bine decat intre (si prin) Ludus si Tg Mures. Intre Aeroport/Ungheni si Tg Mures e un fel de valea prahovei. Nu stiu ce tot delibereaza astia cu drumul de legatura.

Terminarea nodului Chetani, in schimb, e prioritate zero. La stadiul de acum ar putea fi terminat chiar si de catre toti cei 7 muncitori de la pizzarotti. Cnair ar putea sa il termine lejer in regim propriu daca ar vrea. E lucru doar la terasament + asfalt si marcaje.

Din pacate, inca nu avem ministru.